De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard House of Flying Daggers [DVD]

    House of Flying Daggers [DVD]

    Wederom een prachtig vormgegeven film van regisseur Zhang Yimou.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Heb hem in de bioscoop gezien,geweldige film!!!
    Toen hij uitkwam op dvd,meteen aangeschaft!!!

  3. #3

    Standaard

    Visueel weer even aantrekkelijk als Dragon-Tiger
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  4. #4

    Standaard

    Zeker een toppertje.. aanschaffen waard !
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  5. #5

    Standaard

    Een erg mooie film, heel erg van genoten in de bios. De eindscene (in de sneeuw) is een beetje langdradig, maar verder prima vermaak. Het 'ballet' in de bamboebossen is om te smullen, maar ook de bordeelscenes zitten erg knap in elkaar.
    Yimou is toch wel de beste regisseur uit China. Het wordt tijd dat Raise the red lantern een mooie DVD release krijgt. En ik ben erg benieuwd naar zijn nieuwe "Riding Alone for Thousands of Miles" (die een 9,2 gemiddeld krijgt op IMDB, maar nog maar slechts 8 stemmen. 8) ) Iemand enig idee wanneer ie in NL gaat draaien?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Een film waar ik erg van genoten heb.
    Zelfs mijn vriendin vond hem ok en die is helemaal niet into zulke films uit het buitenland.
    Ik heb zelf deze Een 2 disc edition die wel leuke extras bevat. En duur is anders.

  7. #7

    Standaard

    idd een prachtige film, past in het rijtje met: Crouching Tiger, Hero en Iron Monkey

    - Iron Monkey voor de actie
    - Hero voor de geweldige scenes
    - Crouching verreweg het meest compleet als film
    - House of FD het meest in de buurt komt van Crouching maar naar mijn mening een wat minder sterk verhaal maar zeker niet slecht

    dit zijn allemaal echte aanraders om te zien en wellicht te kopen.

    ps. beginscene met de 'Echogame' is wel echt een hoogtepunt in het verhaal en eigenlijk de hele vlucht vd 2 hoofdrolspelers met geweldige vechtscenes

  8. #8

    Standaard

    Hele toffe film, ik heb me bij deze film beter vermaakt dan bij zowel Crouching Tiger als Hero.


  9. #9

    Standaard

    Zonder meer een aanrader die ik nu al meerdere keren gekeken heb.

    Niet het beste verhaal in vergelijking met Hero en Crouching Tiger maar als geheel vond ik deze het mooist.

    Gelukkig heb ik een versie met een veel mooiere cover en met extra's want deze film verdient zeker een mooiere uitvoering.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #10

    Standaard

    Prachtige film, die ik al meerdere keren bekeken heb.

    1 van me favoriete aziatische films, film wordt na elke kijkbeurt beter.

    Heb zelf 2 andere versies van de film, namelijk: UK 2-DVD uitgave en de Chineese 4-DVD Wooden Box.

    De nl versie is gewoon echt ******

  11. #11

    Standaard

    Ik heb ook de UK 2-disc. Schitterende film. Zhang Ziyi is echt een ongelooflijke schoonheid , en de mooie setting accentueert dat alleen nog maar. De vechtscenes zijn weer van het kaliber "bek openvallen". Regisseur Zhang Yimou weet (ook met Hero) hoe je zulke pracht in beeld moet brengen.

    Het doet me goed dat de Aziatische cinema in het westen zo goed geprofileerd wordt dankzij films als deze, en natuurlijk Hero, Infernal Affairs en nog veel meer moois.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  12. #12

    Standaard

    Typisch weer een RCV release.

    Een goeie film niet voorzien van extra's. Hetzelfde gebeurt met Sin City
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  13. #13

    Standaard

    Een geweldige film: ik prefereer hem eigenlijk boven Hero (ook een topper btw) omdat het verhaal een stuk toegankelijker is. Visueel is ook deze weer beeldschoon.

    De NL-uitgave is weer een voorbeeld van RCV-armoedigheid. Gelukkig heb ik de prima UK 2-disc al.

  14. #14

    Standaard

    Visueel een adembenemend mooie film. Prachtig kleurgebruik. Vecht scènes zijn ook dik in orde, het enige wat ik een beetje matig/simpel vond was het verhaal.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #15

    Standaard

    Superfilm, maar wat een belabberde uitgave zeg!!!

    Dat er een half bolletje wordt gegeven is in mijn ogen niet terecht, omdat trailers van andere films geen extra's voor deze film bevatten. Als de trailer van deze film er nou nog bij zat!!!

    Jammer dat Engeland geen NL subs heeft, of zie ik dat verkeerd.

    Finding Neverland is nog zo'n wan product van RCV. Zulke films verdienen een goede release met mooie extra's. En ook een beetje stijlvolle hoesjes. Als je die plaatjes vergelijkt van RCV met de Engelse tegenhangers, dan is de keus snel gemaakt.

    Jammer, jammer, jammer.
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  16. #16

    Standaard

    Prachtige film. Heb `m in de bioscoop gezien en heb `m op dvd. Geweldige effecten, leuk maar niet bijzonder verhaaltje dat wordt gecompenseerd door de mooie kleuren,prachtige cinematografie, goed acteerwerk en een mooie soundtrack.
    Zhang Ziyi is idd een beauty 8)

    Trouwens: mensen niet zeuren over de RCV release, er zit immers dit keer wel een menu op. Wat wil een mens nog meer??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Trouwens: mensen niet zeuren over de RCV release, er zit immers dit keer wel een menu op. Wat wil een mens nog meer??
    Oh, excuus. Dat had ik niet gezien.

    TOPUITGAVE van RCV. Keep up the good work :wink:
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Trouwens: mensen niet zeuren over de RCV release, er zit immers dit keer wel een menu op. Wat wil een mens nog meer??
    Oh, excuus. Dat had ik niet gezien.

    TOPUITGAVE van RCV. Keep up the good work :wink:
    :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #19

    Standaard

    Goeie film qua beeld en geluid (effecten) ik ben deze film als demo materiaal op verschillende beurzen tegen gekomen.
    Erwin

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •