Pagina 1 van 30 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 735 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Simpsons seizoensboxen

    Alohá,

    hij staat bij de FRS vandaag al (een dag voor de werkelijke releasedatum) onder new releases, hij is dus al te bestellen bij die gasten via de site.

    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...956785&navid=3

    Ben dan wel benieuwd of ze 'em dan ook al in de winkels hebben liggen (of anders morgen dan :P ).

    Hoop ook dat de "alternatieve" cover hier te verkrijgen is want staat toch minder fraai bij de andere boxen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  2. #2

    Standaard Re: Simpsons seizoen 6

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Hoop ook dat de "alternatieve" cover hier te verkrijgen is want staat toch minder fraai bij de andere boxen.
    Maak je geen zorgen het is die misvormde box in minderwaardig materiaal die niet past bij je andere boxen.

  3. #3

    Standaard

    over die alternatieve box, wanneer komt die?
    want dit is wel leuk, maar als ik mocht kiezen, spijtig dan voor het Homer-hoofd

  4. #4
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ik denk het ni da ze die alternatieve box hier gaan uitbrengen, ik zie overal op online winkels alleen het homer hoofd

  5. #5

    Standaard

    En er zit ook geen net briefje in wat je kunt opsturen zodat je de alternatieve thuisgestuurd krijgt.

    - Marc, bedenkt zich net dat-ie niet eens een bon heeft gehad.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  6. #6

    Standaard

    Nee, geen alternatieve box. Maar ik vind het artwork nog meevalt, vooral het kleine boekje met de case files is schattig hè?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Valt Fox (NL/B) eventueel per e-mail te contacteren? Ik ben anders wel eens benieuwd of ze zo'n 'alternatieve' hoes zouden willen opsturen... Aangezien het gewoon de DVDhouder vanbinnen uit het homerhoofd is dat daar in past.

    Ik heb ook al eens een hele brief geschreven ivm die verpakking, (info@fox.be) maar het antwoord laat maar op zich wachten.

    Een on-line petitie, aha!

  8. #8

    Standaard

    Heb de Box net gehaald bij de Van Leest voor 54 Euro met Wildcard.
    Ik vind de doos zelf veel leuker als dat ik dacht dat ik hem zou vinden.

    Ik vind het een mooi geheel, en ook al is het een andere box dan de voorgaande 5, staat hij toch netjes in me kast tussen de rest.
    Nu van het weekend lekker Simpsons Marathon houden met 1 van de beste seizoenen uit de serie IMO 8).

  9. #9

    Standaard

    Heb `m vanmorgen gezien bij Van Leest. Ziet er opzich wel grappig uit, maar het pas niet bij de andere boxen wat natuurlijk wel jammer is...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

    Standaard

    Ik vind de hoes eigenlijk heel erg mooi! Er zit wel verschil in vergeleken met de andere, maar seizoen 6 t/m 10 krijgen in iedergeval een hoofd van een personage. En dan staat het ook netjes, want dan heb je 5 gewone dvd-boxen en 5 alternative DVD-boxen dat zien er ook netjes uit! :wink:

    En de zijkant heeft wel dezelfde stijl als de andere boxen, dus ik heb er totaal geen problemen mee, ik vind het wel mooi! Maar smaken verschillen.

  11. #11

    Standaard

    Heb 'm. Het artwork is toch wel heel mooi, vooral het kleine boekje met per aflevering een bladzijde credits met allerlei mooi artwork is top!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Ja, het boekje is heel mooi, en de binnenkant ook wel. Alleen de grote randen om Homer's hoofd heen vielen me een beetje tegen.
    Maar het lijkt me wel leuk om straks de hele familie uit te kunnen stallen.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  13. #13

    Standaard

    Een klein boekje is leuk, maar in het UK digipack is het een groot boekje, net zo groot als het digipack

    Ik zag vandaag trouwens het gewraakte Homerhoofd in de winkel en ik moet zeggen dat het er niet eens heel lelijk uitziet, maar eerlijk is eerlijk, hij is wel gemaakt van het allerdunste plastic dat er bestaat. Het lijkt me niet dat dit er goed uit blijft zien bij veelvuldig openmaken om de DVDs te bekijken.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  14. #14

    Standaard

    Gekocht, maar niet van harte. Wat een lelijke goedkope box zeg... Jammer.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #15

    Standaard

    Wen er maar alvast aan want je krijgt er nog vier.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Gekocht, maar niet van harte. Wat een lelijke goedkope box zeg... Jammer.
    Gelukkig gaat het me meer om de inhoud dan de box zelf om toch wel heel eerlijk te zijn.

  17. #17
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Wat een lelijke flutbox. Zag hem bij van Leest liggen en dat ding valt bijna van ellende uit elkaar.
    Ik wil een mailtje sturen naar Fox over de alternatieve box, dus ik kijk op hun site, klik op 'contact' en word meteen teruggestuurd naar 'home'. Werkelijk prachtig gedaan door fox.
    Heeft iemand hier een mailadres van fox? Want deze boxen laat ik lekker aan me voorbij gaan. heeft de UK box misschien nederlandse subs?
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  18. #18
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Wat een lelijke flutbox. Zag hem bij van Leest liggen en dat ding valt bijna van ellende uit elkaar.
    Ik wil een mailtje sturen naar Fox over de alternatieve box, dus ik kijk op hun site, klik op 'contact' en word meteen teruggestuurd naar 'home'. Werkelijk prachtig gedaan door fox.
    Heeft iemand hier een mailadres van fox? Want deze boxen laat ik lekker aan me voorbij gaan. heeft de UK box misschien nederlandse subs?
    Man man ik geef u volledig gelijk, en ik heb dat ook dat als ik op contact klik ik terug op de homepagina kom, ik ben echt ni content ze da ze hier die alternatieve box ni uitbrengen

  19. #19

    Standaard

    nu vind ik toch wel dat er mensen zijn die kunnen zagen.

    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  20. #20

    Standaard

    iemand hier al een oplossing voor? ik vertik die lelijke box te kopen!!!

  21. #21

    Standaard

    Ik zou natuurlijk kunnen zeggen; importeren uit de UK als je ook zo'n fraaie box van seizoen 6 (en verder) wilt, maar dat is misschien te makkelijk...
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  22. #22

    Standaard

    ik kan natuurlijk de r2nl kopen en de r2uk, dvdtjes verwisselen en verkopen als r2uk met een lelijk hoofd

  23. #23

    Standaard

    Weet iemand of er inmiddels al besloten is om dit seizoen in een normale box uit te brengen ipv IMO deze lelijke box?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Judge_Dredd
    Weet iemand of er inmiddels al besloten is om dit seizoen in een normale box uit te brengen ipv IMO deze lelijke box?
    Ik vrees van niet... tenzij er na X aantal seizoenen een multi-seizoensbox wordt uitgebracht natuurlijk, wat gezien Fox' reputatie meer dan waarschijnlijk is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

    Standaard

    De vraag hier bij 'regio 2' is gericht naar die met NL subs. En neen, die zijn niet te krijgen.

Pagina 1 van 30 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •