Pagina 10 van 30 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 735 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Een nieuwtje gevonden over het 9e seizoen;

    http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=6455

    Kort samenvattend;
    Seizoen 9 komt naar alle waarschijnlijkheid in the States op 19 december uit (zal een leuk kerstcadeutje zijn voor de Yank :P) en als ik me niet vergis is "het hoofd" van Lisa aan de beurt.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  2. #227

    Standaard

    Ik ben qua seizoen 9 eens benieuwd of ze aan de openingsaflevering geknoeid gaan hebben.

    Voor de niet-kenners: de eerste aflevering, The City of NY vs. Homer Simpson is die waarin Homie fout staat geparkeerd tussen de torens van het World Trade Center en de WC's van desbetreffende torens onveilig gaat maken na een overdosis Khlav Kalash en krabbensap... Allemaal in tempore non suspecto, natuurlijk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ik ben qua seizoen 9 eens benieuwd of ze aan de openingsaflevering geknoeid gaan hebben.

    Voor de niet-kenners: de eerste aflevering, The City of NY vs. Homer Simpson is die waarin Homie fout staat geparkeerd tussen de torens van het World Trade Center en de WC's van desbetreffende torens onveilig gaat maken na een overdosis Khlav Kalash en krabbensap... Allemaal in tempore non suspecto, natuurlijk.
    lol die is hilarisch
    Denk persoonlijk niet dat ze daar iets zullen aan aanpassen hoor. Bij Friends releasen halen ze er toch ook de WTC-shots niet van tussen uit.

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Een nieuwtje gevonden over het 9e seizoen;

    http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=6455

    Kort samenvattend;
    Seizoen 9 komt naar alle waarschijnlijkheid in the States op 19 december uit (zal een leuk kerstcadeutje zijn voor de Yank :P) en als ik me niet vergis is "het hoofd" van Lisa aan de beurt.
    Dat is lekker snel.
    Van mij mogen ze wel 4 seizoenen per jaar uitbrengen, want met 2 schiet het niet echt op.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Een nieuwtje gevonden over het 9e seizoen;

    http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=6455

    Kort samenvattend;
    Seizoen 9 komt naar alle waarschijnlijkheid in the States op 19 december uit (zal een leuk kerstcadeutje zijn voor de Yank :P) en als ik me niet vergis is "het hoofd" van Lisa aan de beurt.
    Dat is lekker snel.
    Van mij mogen ze wel 4 seizoenen per jaar uitbrengen, want met 2 schiet het niet echt op.
    4 per jaar vind ik net iets te veel van het goede.
    2 á 3 boxen in het jaar is voldoende voor mij.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door woony
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ik ben qua seizoen 9 eens benieuwd of ze aan de openingsaflevering geknoeid gaan hebben.

    Voor de niet-kenners: de eerste aflevering, The City of NY vs. Homer Simpson is die waarin Homie fout staat geparkeerd tussen de torens van het World Trade Center en de WC's van desbetreffende torens onveilig gaat maken na een overdosis Khlav Kalash en krabbensap... Allemaal in tempore non suspecto, natuurlijk.
    lol die is hilarisch
    Denk persoonlijk niet dat ze daar iets zullen aan aanpassen hoor. Bij Friends releasen halen ze er toch ook de WTC-shots niet van tussen uit.
    Leuke seizoensopener.
    Ik denk ook niet dat daar wat mee gebeurd want als je die stukjes zou gaan wegknippen of iets dergelijks, mis je toch een aardige hap van de aflevering en aan komische fragmenten.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Citaat Oorspronkelijk gepost door woony
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ik ben qua seizoen 9 eens benieuwd of ze aan de openingsaflevering geknoeid gaan hebben.

    Voor de niet-kenners: de eerste aflevering, The City of NY vs. Homer Simpson is die waarin Homie fout staat geparkeerd tussen de torens van het World Trade Center en de WC's van desbetreffende torens onveilig gaat maken na een overdosis Khlav Kalash en krabbensap... Allemaal in tempore non suspecto, natuurlijk.
    lol die is hilarisch
    Denk persoonlijk niet dat ze daar iets zullen aan aanpassen hoor. Bij Friends releasen halen ze er toch ook de WTC-shots niet van tussen uit.
    Leuke seizoensopener.
    Ik denk ook niet dat daar wat mee gebeurd want als je die stukjes zou gaan wegknippen of iets dergelijks, mis je toch een aardige hap van de aflevering en aan komische fragmenten.
    Idd, de aflevering gaat over homer z'n auto die geparkeerd staat tussen de twee torens, dus als ze alles zouden wegknippen zou de aflevering misschien nog 10 min duren want daar gaat de aflevering nu eenmaal over.

    Hilarische scene eruit is homer die naar het toilet moet en naar bovenste verdiep gaat van toren één en dat die gesloten is, en terug naar beneden gaat en dan naar toren twee gaat

  8. #233

    Standaard

    Misschien alleen een disclaimer voor de afleveringen "this episode was made before 9/11/2001" of zoiets, zou ik mee kunnen leven.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #234

    Standaard

    Zouden ze daar uberhaupt iets aan doen? 'k Denk het niet.

  10. #235

    Standaard

    Als ze daar iets aan zouden doen, dan moeten ze ook maar alle afleveringen die in de metro van London, in de treinen van Madrid en over kernrampen (Tsjernobil, Heroshima) ook maar knippen. Ik hoop dat ze de aflevering intact laten. Trouwens heeft iemand op TV al een andere versie gezien? Ik niet gelukkig!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs
    Als ze daar iets aan zouden doen, dan moeten ze ook maar alle afleveringen die in de metro van London, in de treinen van Madrid en over kernrampen (Tsjernobil, Heroshima) ook maar knippen. Ik hoop dat ze de aflevering intact laten. Trouwens heeft iemand op TV al een andere versie gezien? Ik niet gelukkig!
    Ze is na 9/11 wel een tijdje op de Amerikaanse televisie uit de syndication (het schema van de heruitzendingen) gehaald. Toen was de wonde echt wel nog vers, en ik denk niet dat de pas getraumatiseerde US-sers het zouden appreciëren als Homie dringend in beide torens moest gaan p*ssen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #237

    Standaard

    Artwork Seizoen 9 :



    Alternative box :



    Ze zijn allebij zo mooi!
    Operator! Give me the number for 911! - Homer Simpson

  13. #238

    Standaard

    Idd terug prachtige artwork. Ben niet anders gewoon van The Simpsons boxen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #239

    Standaard

    Vind de "alternatieve box" mooier
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #240

    Standaard

    Hè hè... Cletus en Brandine op de rug...

    "Some folks will never eat skunk, but then again, some folk'll
    Like Cletus the slack-jawed yokel"

    "I now pronounce you man and wi- ... what a minute, you're brother and sister?" - "We're all kinds of things!"
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #241

    Standaard

    Oei, 'k vind deze lang niet zo mooi als 6, 7 en 8. Een beetje nietszeggend en weinig interessant. Waar zou 'het gat' zitten?

  17. #242

    Standaard

    Ik denk bij die 200ste Episode.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #243

    Standaard

    Geef mij de "alternatieve" box maar, veel mooier :wink:

  19. #244

    Standaard

    Ik heb gisteren seizoen 4 & 5 gekocht.

    Ik dacht even dat ik geen nieuwe simpsons boxen meer ging kopen, omdat ze behoorlijk duur waren, maar toen ik ze maar voor 30 euro zag staan in de Colruyt heb ik ze toch meegenomen, dat is een mooi prijsje!
    Aan zo'n prijs zal ik ze wel allemaal verzamelen.
    Helaas geen seizoen 6, dat hadden ze enkel in de versie van het Homer Hoofd-verpakking, en die vind ik echt aartslelijk.

    Nog meer, ik vind de nieuwe 'alternative' boxes, gelijk ze genoemd worden, veel mooier dan de oudere digipacks.
    Veel stijlvoller.

    Ik ben geen superfan van de Simpsons - ik kan dus ook niet goed zeggen welke afleveringen er in welk seizoen zitten, maar heb er lang van genoten, en ik kan ook niet zeggen of de serie echt gedaald is in kwaliteit, want ik volg het niet altijd even trouw.
    Als ik zie op imdb welke afleveringen er in seizoen 6,7 & 8 zitten, kan ik wel bijna niet wachten om deze ook aan te schaffen. Maar in het geval van 7 & 8 zal ik nog wachten tot ze goedkoper zijn geworden.

    Ach, ondertussen heb ik nog seizoen 4 & 5 om te zien

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    Ik ben geen superfan van de Simpsons - ik kan dus ook niet goed zeggen welke afleveringen er in welk seizoen zitten, maar heb er lang van genoten, en ik kan ook niet zeggen of de serie echt gedaald is in kwaliteit, want ik volg het niet altijd even trouw.
    Ik ben wel een superfan, en volgens mij zit het hoogtepunt in seizoen 6!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    Ik ben geen superfan van de Simpsons - ik kan dus ook niet goed zeggen welke afleveringen er in welk seizoen zitten, maar heb er lang van genoten, en ik kan ook niet zeggen of de serie echt gedaald is in kwaliteit, want ik volg het niet altijd even trouw.
    Ik ben wel een superfan, en volgens mij zit het hoogtepunt in seizoen 6!
    Maak mijn hunkering naar seizoen 6 anders nog wat erger
    :wink:

  22. #247

    Standaard

    Hmm… bij mediadis seizoen 8 al te bestellen voor €47.99.
    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=158566
    Laat de prijs voor seizoen 7 nou zakken svp.

    De alternatieve box voor seizoen 9 ziet er goed uit.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  23. #248

    Standaard

    Hmm.. Afgelopen week heb ik de seizoen 7 box gekocht, maar nu ik die bekeken heb neig ik ernaar om af te haken met het kopen van boxen. In dit seizoen is imho de aftakeling duidelijk ingezet: het aantal afleveringen dat ik echt goed vond was op de vingers van een hand te tellen.

    Wat voor toppers zaten er ook alweer in seizoen 8? De aflevering van Treehouse Of Horror van dat jaar was nog wel de moeite waard en The Itchy & Scratchy & Poochie Show vond ik ook nog wel aardig maar verder ken ik bijna geen van de afleveringen uit dat seizoen.

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Hmm.. Afgelopen week heb ik de seizoen 7 box gekocht, maar nu ik die bekeken heb neig ik ernaar om af te haken met het kopen van boxen. In dit seizoen is imho de aftakeling duidelijk ingezet: het aantal afleveringen dat ik echt goed vond was op de vingers van een hand te tellen.

    Wat voor toppers zaten er ook alweer in seizoen 8? De aflevering van Treehouse Of Horror van dat jaar was nog wel de moeite waard en The Itchy & Scratchy & Poochie Show vond ik ook nog wel aardig maar verder ken ik bijna geen van de afleveringen uit dat seizoen.
    Seizoen 7 had voor mij toch wel een erg groot aantal topafleveringen hoor, maar Seizoen 8 vond ik persoonlijk beter want zitten een groot aantal goeie eps in zoals You Only Move Twice, The Homer They Fall, Burns, Baby Burns, Hurricane Neddy, El Viaje Misterioso De Nuestro Homer, The Springfield Files, Simpsoncalifragilisticexpiala(Annoyed Grunt)cious, ....... en nog zoveel meer. Seizoen 8 is het laatste topseizoen, dan gaat het bergafwaarts met een paalflitsende snelheid

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Seizoen 8 is het laatste topseizoen, dan gaat het bergafwaarts met een paalflitsende snelheid
    Ik vind nochtans elk seizoen nog steeds beter dan de gemiddelde meuk die in andere programma's te zien is. Elk seizoen heeft natuurlijk wel een paar afleveringen die boven de andere uitsteken. Ook de recente: bijvoorbeeld Marge Vs. Singles, Senior Citizens, Childless Couples And Teens And Gays (met het optreden van Roofi) is toch nog altijd ban-ge-lijk. Of Missionary Impossible, waarin Homer geld belooft aan de publieke omroep, en er niet op rekent dat die in het bijzijn van een paar hooligans dat ook bij hem persoonlijk komen incasseren. Ik erger me soms wel aan het aan boord hijsen van een paar nutteloze gastrollen zoals Backstreet Boys en Britney Spears.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 10 van 30 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •