Pagina 11 van 30 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 735 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Hmm.. Afgelopen week heb ik de seizoen 7 box gekocht, maar nu ik die bekeken heb neig ik ernaar om af te haken met het kopen van boxen. In dit seizoen is imho de aftakeling duidelijk ingezet: het aantal afleveringen dat ik echt goed vond was op de vingers van een hand te tellen.

    Wat voor toppers zaten er ook alweer in seizoen 8? De aflevering van Treehouse Of Horror van dat jaar was nog wel de moeite waard en The Itchy & Scratchy & Poochie Show vond ik ook nog wel aardig maar verder ken ik bijna geen van de afleveringen uit dat seizoen.
    Seizoen 7 had voor mij toch wel een erg groot aantal topafleveringen hoor, maar Seizoen 8 vond ik persoonlijk beter want zitten een groot aantal goeie eps in zoals You Only Move Twice, The Homer They Fall, Burns, Baby Burns, Hurricane Neddy, El Viaje Misterioso De Nuestro Homer, The Springfield Files, Simpsoncalifragilisticexpiala(Annoyed Grunt)cious, ....... en nog zoveel meer. Seizoen 8 is het laatste topseizoen, dan gaat het bergafwaarts met een paalflitsende snelheid
    Ik ken bijna geen van de afleveringen die je noemt, maar ik denk dat ik de gok maar neem en 8 toch maar aanschaf. Ik hou sowieso niet van verzamelingen met oneven aantallen. :wink:

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Seizoen 8 is het laatste topseizoen, dan gaat het bergafwaarts met een paalflitsende snelheid
    Ik vind nochtans elk seizoen nog steeds beter dan de gemiddelde meuk die in andere programma's te zien is. Elk seizoen heeft natuurlijk wel een paar afleveringen die boven de andere uitsteken. Ook de recente: bijvoorbeeld Marge Vs. Singles, Senior Citizens, Childless Couples And Teens And Gays (met het optreden van Roofi) is toch nog altijd ban-ge-lijk. Of Missionary Impossible, waarin Homer geld belooft aan de publieke omroep, en er niet op rekent dat die in het bijzijn van een paar hooligans dat ook bij hem persoonlijk komen incasseren. Ik erger me soms wel aan het aan boord hijsen van een paar nutteloze gastrollen zoals Backstreet Boys en Britney Spears.
    Grappig dat meningen zo kunnen verschillen. Ik vind die 1e aflevering nogal saai, en Missionary Impossible vind ik verschrikkelijk slecht. De Backstrees Boys hebben zich gelukkig nog niet laten zien, dus geef ze geen ideeën (waarschijnlijk bedoelde je N*Sync, wat inderdaad een totaal nutteloze gastrol in een totaal overbodige aflevering was)

    Mijn favorieten van de mindere seizoen (vanaf seizoen 10):

    -Treehouse of Horror IX
    -Mayored to the Mob
    -Mom and Pop Art
    -Thirty Minutes Over Tokyo
    -Guess Who's Coming to Criticize Dinner?
    -The Computer Wore Menace Shoes
    -Trilogy of Error
    -Half Decent Proposal
    -I Am Furious Yellow
    -Little Girl in the Big Ten
    -Special Edna
    -Moe Baby Blues
    -Today, I Am a Clown
    -'Tis the Fifteenth Season
    -Simple Simpson
    -The Heartbroke Kid
    -The Father, the Son, and the Holy Guest Star
    -Milhouse of Sand and Fog
    -The Italian Bob
    -Kiss Kiss Bang Bangalore
    -Ice Cream of Margie (With the Light Blue Hair)

    Zullen we een keer onze top 10 van beste en top 10 van slechtste afleveringen posten?

  3. #253

    Standaard

    Hoewel ik het er wel mee eens ben dat de Simpsons toch wel iets minder goed is dan het vroeger was, vind ik het nog steeds een geweldige serie!
    Al vind de kwaliteit de laatste paar seizoenen toch weer een beetje beter worden Vergeleken met een paar seizoenen eerder.
    Ik hoop dat ze nog jaren lang door gaan met nieuwe afleveringen maken!
    Operator! Give me the number for 911! - Homer Simpson

  4. #254

    Standaard

    Beetje vooruitlopend op de zaken, maar is het al bekend in wat voor vorm(en) seizoen 11 tm 15 zullen worden uitgebracht?

    Ik neem tenminste aan dat ze doorgaan met één 'thema' per vijf seizoenen.

    Ik zal in ieder geval steeds voor de 'alternatieve' boxen blijven gaan, zodat het uniform eruit blijft zien op de plank. Al moet ik wel zeggen dat die hoofden wat hebben. Het had alleen veel leuker geweest als de hoofden een soort van omhulsels om de alternatieve boxen waren geweest. Kan je tenminste nog kiezen hoe je m neerzet...

  5. #255

    Standaard

    Leuk dat er discussie is aangewakkerd op Simpsons gebied.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Hmm.. Afgelopen week heb ik de seizoen 7 box gekocht, maar nu ik die bekeken heb neig ik ernaar om af te haken met het kopen van boxen. In dit seizoen is imho de aftakeling duidelijk ingezet: het aantal afleveringen dat ik echt goed vond was op de vingers van een hand te tellen.

    Wat voor toppers zaten er ook alweer in seizoen 8? De aflevering van Treehouse Of Horror van dat jaar was nog wel de moeite waard en The Itchy & Scratchy & Poochie Show vond ik ook nog wel aardig maar verder ken ik bijna geen van de afleveringen uit dat seizoen.
    Seizoen 7 had voor mij toch wel een erg groot aantal topafleveringen hoor, maar Seizoen 8 vond ik persoonlijk beter want zitten een groot aantal goeie eps in zoals You Only Move Twice, The Homer They Fall, Burns, Baby Burns, Hurricane Neddy, El Viaje Misterioso De Nuestro Homer, The Springfield Files, Simpsoncalifragilisticexpiala(Annoyed Grunt)cious, ....... en nog zoveel meer. Seizoen 8 is het laatste topseizoen, dan gaat het bergafwaarts met een paalflitsende snelheid
    Hier kan ik me bij aansluiten alleen ligt mijn grens waar ik ze nog van niveau vond ligt tot seizoen 10. Vandaar af aan vind ik het vaak erg flauw geworden (mis vooral slimme gags…) met nu en dan zijn uitschieters die ik wel kan waarderen. Ik merk wel dat bij de recente 2 seizoenen leuker worden maar hun topniveau zullen ze nooit meer halen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FuturamaFan
    Zullen we een keer onze top 10 van beste en top 10 van slechtste afleveringen posten?
    Vrij lastig als je het mij vraagt, maar wil wel een poging wagen. Bij deze;

    01. A Star is Burns S6 – 18 (Man hit by football!!! Vrijwel hele aflevering met een big smile gezeten!)
    02. Burns Verkaufen Der Kraftwerk S3 – 11 (The Land Of Chocolate, wie heeft dat ooit mogen verzinnen! Compleet krankzinnig.)
    03. Blood Feud S2 – 22 (Ging helemaal stuk toen Homer mr. Burns deed bij het postkantoor!)
    04. Bart VS. Australia S6 – 16 (Homer die Uruguay uitspreekt; U R Gay)
    05. Brother Can You Spare Two Dimes S3 – 24 (Leuke gastoptreden van DeVito)
    06. Homer The Great S6 – 12 (Erg funny)
    07. Homer loves Flanders S5 – 16 (Flanders en Homer als vrienden? Is het mogelijk?)
    08. Rosebud S5 – 4 (Mr. Burns en z’n beertje Bobo; geniaal)
    09. Homer Goes To College S5 – 3 (Hij is een gevaar voor elke school…)
    10. Boy Scoutz N’The Hood S5 – 8 (Geweldig einde!)

    Er zijn nog zóóó veel ijzersterke aflevering op te noemen maar deze zijn toch wel enkele all-time favorieten van moi.

    De 10 slechtste moet ik durf ik niet op te noemen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  7. #257

    Standaard

    Mijn favorieten van seizoen 11 en verder:
    231. E-I-E-I-D'oh! - de Tomacco-aflevering!
    232. Hello Gutter, Hello Fadder - Homer bowlt een perfecte score op de bowlingbaan, maar leert dat dat niets betekent
    238. The Mansion Family - de Simpsons breken het huis van Mr. Burns af!
    241. Missionary: Impossible - three words: Do! Shut! Up!
    243. Bart To The Future - al die toekomst-afleveringen zitten vol referenties naar wat er uiteindelijk van de stadsbewoners uit hun jeugd is geworden.

    Seizoen 12:
    254. The Computer Wore Menace Shoes - Homer's blog!
    257. HOMR - ontroerend!
    260. Worst Episode Ever - is niet wat de titel beweert! Eindelijk eens een aflevering met CBG centraal.
    266. Trilogy Of Error - de bekende Lola Rennt-parodie

    Seizoen 13:
    274. The Blunder Years - heerlijke jeugdnostalgische aflevering
    284. Blame It On Lisa - volgens mij Braziliaanse vrienden een vlijmscherpe en goed gestoffeerde satire op de Braziliaanse gewoonten en zeden.
    287. I Am Furious (Yellow) - internetcartoons, de dotcom-zeepbel en Stan Lee. Need I say more?
    289. Little Girl In The Big Ten - Lisa's coming of age
    291. Papa's Got A Brand New Badge - de Sopranos-parodie

    Seizoen 14:
    295. Large Marge - Marge ongewenste maar toch niet helemaal onpraktische borstvergroting.
    304. A Star Is Born Again - de Notting Hill-persiflage met Ned Flanders als de lucky bastard...
    309. Dude, Where's My Ranch? - Homer schrijft met David Byrne een liedje over hoe zeer hij Flanders haat!
    313. Moe Baby Blues - de maffia-oorlogen van Fat Tony en Don Castellaneta!

    Seizoen 15:
    317. The Regina Monologues - The Simpsons in Londen, eindelijk!
    321. Marge vs. Singles, Seniors, Childless Couples and Teens, and Gays - de immorele trekjes van Roofi tot en met de last met de immigratie-diensten van Luigi Risotto. Klassieke schitterende humor!
    324. Margical History Tour - drie verhalen met de gegende personages in andere historische settings.
    333. The Way We Weren't - alweer zo'n brok nostalgie met Lil'Homey en Lil'Marge!
    334. Bart-Mangled Banner - voor de zware sneer die wordt uitgedeeld aan het ziekelijke Amerikaans patriottisme

    Seizoen 16:
    341. Midnight RX - featuring a nasty surprise...
    345. There's Something About Marrying - het angstaanjagende tempo waarin Homers houding t.o.v. het homohuwelijk verandert wanneer hij verneemt dat hij er iets kan aan verdienen
    350. Future-Drama - alleen al het waard voor het heroptreden van Bender!
    356. The Father, The Son And The Holy Guest Star - een hoop zinnige overpeinzingen over de broedertwist tussen katholieken en protestanten

    Seizoen 17:
    365. Simpsons Christmas Stories - drie prachtige sequenties, vooral de Notenkraker
    377. The Monkey Suit - zelfs het heikele debat creationisme vs. evolutie komt ter sprake...

    En natuurlijk alle Treehouse Of Horror-afleveringen
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    287. I Am Furious (Yellow) - internetcartoons, de dotcom-zeepbel en Stan Lee. Need I say more?
    Die is inderdaad erg grappig

    Stan Lee: Hold it son. Wouldn't you rather have an exciting action figure?
    Nerd: AHHHH, but Batman only fits in my Batmobile.
    Stan Lee: Ha-are you nuts? The Thing fits in there perfectly. (stuffs The Thing into the Batmobile.) Look he's fitting right now.
    Nerd: AHHHH you broke my Batmobile!
    Stan Lee: Broke or made it better?

  9. #259

    Standaard

    Vandaag seizoen 8 gekocht op dvd, wel het hoofd. Was 1 winkel binnengestapt en had eigenlijk geen zin om nog voor de kartonnen versie te zoeken. Dit ziet er ook leuk uit. het interesseert me nauwelijks. Heb nu seizoen 6 in hoofdvorm, 7 in karton, en 8 in hoofdvorm...lekker consistant hehe! :wink:

    Maar shit, al weer verbaast het me hoeveel goede afleveringen zich bevinden in seizoen 8, net als bij 7. Totaal niet verwacht: Homer's enemy, In marge we trust, Homer vs. the Eighteenth Amendment , Brother from another series, Homer's phobia, Mountain of madness, Springfield files, Bart after dark, you only move twice...! Jesus. good fuckin' streak.


    Dit gaat zeker niet gebeuren bij seizoen 9 haha!

  10. #260
    killik
    Guest

    Standaard

    Mocht iemand het Maggie hoofd willen, ik heb er 1 die ik graag zou willen ruilen tegen de kartonnen versie! uit seal gehaald maar nog ongeopend.
    Sorry dat ik het hier plaats maar ik ben desperate

  11. #261

    Standaard

    Ik ben ook begonnen! Gisteren seizoen 1+2 aangeschaft!

  12. #262

    Standaard

    Disc 2 van mijn seizoen 8 set bleef tijdens Mountain of Madness na een minuutje of 13 hangen. Vandeweek dus maar even terug naar de winkel.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaikelV
    Ik ben ook begonnen! Gisteren seizoen 1+2 aangeschaft!
    Cool, staat je dus nog heel wat in het verschiet met de overige boxen. :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Disc 2 van mijn seizoen 8 set bleef tijdens Mountain of Madness na een minuutje of 13 hangen. Vandeweek dus maar even terug naar de winkel.
    Da's geen beste zaak. Hopelijk gaat dit om een incident.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaikelV
    Ik ben ook begonnen! Gisteren seizoen 1+2 aangeschaft!
    Cool, staat je dus nog heel wat in het verschiet met de overige boxen. :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Disc 2 van mijn seizoen 8 set bleef tijdens Mountain of Madness na een minuutje of 13 hangen. Vandeweek dus maar even terug naar de winkel.
    Da's geen beste zaak. Hopelijk gaat dit om een incident.
    Ik heb die aflevering van het weekend gekeken en niks gemerkt.

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaikelV
    Ik ben ook begonnen! Gisteren seizoen 1+2 aangeschaft!
    Cool, staat je dus nog heel wat in het verschiet met de overige boxen. :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Disc 2 van mijn seizoen 8 set bleef tijdens Mountain of Madness na een minuutje of 13 hangen. Vandeweek dus maar even terug naar de winkel.
    Da's geen beste zaak. Hopelijk gaat dit om een incident.
    Ik heb die aflevering van het weekend gekeken en niks gemerkt.
    Bij mij liep ook alles prima.! :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  16. #266

    Standaard

    En ook de mijne is okee...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #267

    Standaard

    Yups, mijne ook. Ga zometeen Disc 3 afkijken.

    Iemand al enig idee wanneer we seizoen 9 hier in nederland kunnen verwachten? Gok zelf op April.
    **** me gently with a chainsaw.

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Yups, mijne ook. Ga zometeen Disc 3 afkijken.

    Iemand al enig idee wanneer we seizoen 9 hier in nederland kunnen verwachten? Gok zelf op April.
    Dat zal er niet ver naast zijn...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #269

    Standaard

    Het viel allemaal mee. M'n omgeruilde disc deed 't prima.
    Ondertussen het hele seizoen 2 keer gezien (1 keer gewoon, 1 keer met audio commentaren). Top. Laat seizoen 9 maar komen (en een beetje snel graag)!
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  20. #270

    Standaard

    Dat huis is trouwens echt bizar!

    Bij de Special Features op Disc 1 kan je zien dat het huis in het echt is nagebouwd en gewonnen is door een gezin.

    Alleen jammer dat je niet te zien kreeg wie het gewonnen heeft en hoe dat gezin daar woont. 8)
    **** me gently with a chainsaw.

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Dat huis is trouwens echt bizar!

    Bij de Special Features op Disc 1 kan je zien dat het huis in het echt is nagebouwd en gewonnen is door een gezin.

    Alleen jammer dat je niet te zien kreeg wie het gewonnen heeft en hoe dat gezin daar woont. 8)
    I'll fill that one. Spijtig genoeg werd het huis in kwestie gewonnen door een oud vrouwtje dat zomaar mee had gedaan voor de lol en eigenlijk geen barst over The Simpsons afwist...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #272

    Standaard

    Gisteren nog het Nederlandse boekje gekregen van Mediadis dat bij het 7e seizoen hoort.
    Alleen het vervloekte Franse boekje zat erbij.
    Gelukkig waren ze niet te beroerd om deze nog op te sturen n.a.v. m'n mailtje. Service zoals het hoort.

    @ Werner;

    Je laat ons toch niet te lang wachten op de review voor het 8e seizoen hé? :wink:
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  23. #273

    Standaard

    idd goede service, ik had precies hetzelfde alleen dan bij seizeon 6 ook ik kreeg gister het boekje binnen.

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob_1983
    idd goede service, ik had precies hetzelfde alleen dan bij seizeon 6 ook ik kreeg gister het boekje binnen.
    Hey, da's wel heel toevallig.
    Wel opmerkelijk dat incomplete boxen worden verzonden...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    @ Werner;

    Je laat ons toch niet te lang wachten op de review voor het 8e seizoen hé? :wink:
    D'r wordt aan gewerkt. Ik heb vanavond weer een hele portie tot mij genomen Die deleted scenes zijn wel erg tof voor iemand die alle afleveringen al 8.123 keer gezien heeft...

    Yek! Shary Bobbins op bezoek bij Patty en Selma :P :P :P
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 11 van 30 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •