Pagina 12 van 30 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 735 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    [quote="Werner Peeters"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Yek! Shary Bobbins op bezoek bij Patty en Selma :P :P :P
    Ik heb die twee eigenlijk best moeten missen tijdens het 8ste seizoen.
    Op wat cameo's na.
    Of heb ik een aflevering over het hoofd gezien?

    Van het 8ste seizoen vond ik de volgende afleveringen erg leuk:
    - You Only Move Twice
    - A Millhouse Divided
    - The Springfield Files
    - The Twisted World Of Marge Simpson (maar ik heb een zwak voor Marge)
    - Homer's Phobia
    - Grade School Confidential
    - The Simpson Spin-Off Showcase
    **** me gently with a chainsaw.

  2. #277

    Standaard

    Ik vond The Twisted World of Marge Simpson zelf juist één van de mindere, maar als je een zwak voor Marge hebt kan ik prima begrijpen waarom je 'm op je lijstje hebt.

    Mijn favorieten van S8:
    - You Only Move Twice
    - Hurricane Neddy
    - El Viaje Misterioso de Nuestro Homer (voornamelijk de hallucinatiesequentie)
    - The Springfield Files
    - Homer vs. The Eighteenth Amendment
    - In Marge We Trust
    - Homer's Enemy
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  3. #278

    Standaard

    Seizoen 8 favo-episodes;


    - You Only Move Twice, (Homer op de achter grond! )
    - Lisa's Date With Density,
    - Hurricane Neddy,
    - The Springfield Files,
    - The Itchy & Scratchy & Poochie Show,
    - Homer's Phobia, (Het einde is schitterend! )
    - Homer vs. The Eighteenth Amendment,
    - Homer's Enemy.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #279

    Standaard

    Eergisteren overigens My Sister My Sitter nog eens gezien, die waarin Maggie aan de koffie zit! Ook zeer leuk is die persiflage op de Planet Hollywood-restaurants, met McBain! En dan die [spoiler:a9551b3c50]cadillac die "net lijkt in de muur gereden te zijn", waar Hans Moleman komt uitgekropen [/spoiler:a9551b3c50]
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #280

    Standaard

    "Don't laugh at me! I was once like you!"
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  6. #281

    Standaard

    Seizoen 8 heb ik vandaag in de Nederlandse uitgave gekocht met een normale verpakking (dus met kartonnen hoesje). Het verbaasde me een beetje dat ik em zag staan bij V&D.

    Normaal wordt bij de release van seizoen 9 (in de vorm van een hoofd) seizoen 8 als normale versie uitgebracht.

  7. #282

    Standaard

    Nog niets bekend van de cover voor seizoen 10 ? De anderen waren toch redelijk rap het internet rond, maar op de Bart-uitgave blijft het wachten. En ik sta zo een klein beetje te popelen! :smile:

  8. #283

    Standaard

    Nog 1 weekje wachten... gewoonlijk wordt het artwork van seizoen (n+1) van The Simpsons R1 ongeveer gelijktijdig gepost met de uitgave van seizoen n in Europa.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Nog 1 weekje wachten... gewoonlijk wordt het artwork van seizoen (n+1) van The Simpsons R1 ongeveer gelijktijdig gepost met de uitgave van seizoen n in Europa.
    en dan nog een heel tijdje voordat hij effectief in onze handjes komt ...

    Spijtig toch die achterstand ... ach gelukkig heb ik volgende week weer een bezigheid.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Judge_Dredd Bekijk bericht
    Seizoen 8 heb ik vandaag in de Nederlandse uitgave gekocht met een normale verpakking (dus met kartonnen hoesje). Het verbaasde me een beetje dat ik em zag staan bij V&D.

    Normaal wordt bij de release van seizoen 9 (in de vorm van een hoofd) seizoen 8 als normale versie uitgebracht.
    Worden steeds tegelijk gereleased hoor.

  11. #286

    Standaard

    Iemand bij de Digipack versie van seizoen 9 al opgemerkt dat die dezelfde EAN heeft als seizoen 8. Bij mij hebben ze er vanachter een sticker opgeplakt met een ander EAN.

    Er zat ook een set postkaarten bij die de digipack hebben uitgezet.
    Laatst aangepast door nmbs : 07-04-2007 om 18:00
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  12. #287

    Standaard

    Ja, dat was ook achterop de hoofdbox. En met niet alleen de briefkaarten, maar ook nog steeds twee boekjes is de boekhouder van S9 wel heel erg strak gevuld.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps Bekijk bericht
    Ja, dat was ook achterop de hoofdbox. En met niet alleen de briefkaarten, maar ook nog steeds twee boekjes is de boekhouder van S9 wel heel erg strak gevuld.
    Inderdaad, S6 was al lichtjes gescheurd, daarom dat ik de Franse er meteen uithaal en ergens apart leg.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Inderdaad, S6 was al lichtjes gescheurd, daarom dat ik de Franse er meteen uithaal en ergens apart leg.
    inderdaad ... papierbak
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich Bekijk bericht
    inderdaad ... papierbak
    Ondanks dat ik niks mee doe of ooit zal doen, gooi ik ze toch niet weg. Het is toch Simpsons "merchandise".


    BTW:
    Ergens kan ik toch niet helemaal het gevoel van me afschudden dat ik genaaid ben. Sinds een paar seizoenen kies ik altijd voor de importversie uit de UK die een paar maanden eerder komen en heb ik toch mooi de volle mep betaald terwijl hij hier opeen bijna 50% goedkoper is.

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Ergens kan ik toch niet helemaal het gevoel van me afschudden dat ik genaaid ben. Sinds een paar seizoenen kies ik altijd voor de importversie uit de UK die een paar maanden eerder komen en heb ik toch mooi de volle mep betaald terwijl hij hier opeen bijna 50% goedkoper is.
    Klopt, maar wie kan er nu tegen een prijsverlaging zijn???
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #292

    Standaard

    Ik ben er opzich niet tegen maar ik had het wel chique gevonden als ze het overal tegelijk deden .

  18. #293

    Standaard

    Dacht eerst dat dit de artwork zou zijn voor de alternatieve box voor het 10e seizoen;



    Gespot op Amazon.com, bleek dus dat het om een poster ging... :razz:
    Las op Wikipedia dat ze deze box wouden uitbrengen met de film.
    Lijkt mij een slimme zet.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #294

    Standaard

    Als het goed is wordt de verpakking van seizoen 10 iets met Bart Simpson.

  20. #295

    Standaard

    Zag deze op video.nl staan als coverart voor seizoen 11. Is in dezelfde stijl getekend als die van seizoen 10 alhoewel tot nu toe bekend was dat seizoen 10 een thema rondom Bart zou krijgen! Erg vreemd, nu maar afwachten wat Fox voor artwork laat zien...

    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    'So scared of dying, I've forgotten how to live' - Therapy? 2006

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bobni Bekijk bericht
    Zag deze op video.nl staan als coverart voor seizoen 11. Is in dezelfde stijl getekend als die van seizoen 10 alhoewel tot nu toe bekend was dat seizoen 10 een thema rondom Bart zou krijgen! Erg vreemd, nu maar afwachten wat Fox voor artwork laat zien...
    Ik geloof nooit dat dit geautoriseerd artwork is. En ik geloof al helemaal niet dat dat van seizoen 11 al bekend zou zijn voor dat van seizoen 10. Bovendien, als ze het bij Fox nu in hun bolleke krijgen, wordt het toch uiteindelijk wat anders...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #297

    Standaard

    De stijl is wel in lijn met die van de poster van een paar berichtjes eerder.

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    De stijl is wel in lijn met die van de poster van een paar berichtjes eerder.
    Jup, indd.
    Misschien gaat dit ook wel om een poster, wat ik wel onwaarschijnlijk vind...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  24. #299

    Standaard

    De VS release voor Simpsons Season 10 is aangekondigd. 7 augustus zal deze box worden uitgebracht, wederom in 2 verschillende versies; een collector's edition en een Bart head edition. Cover art is nog niet bekend gemaakt, wel de extra's...zie hiervoor de volgende link:

    http://tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=7284

    Nu nog afwachten wanneer de Europese versies verschijnen...
    'So scared of dying, I've forgotten how to live' - Therapy? 2006

  25. #300

    Standaard

    Ik zou zelfs meer zeggen:
    Amazon has box art on their site for season 10 which was created by a fan - this is NOT what will be used for the set!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 12 van 30 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •