Pagina 17 van 30 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 735 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Net begonnen met seizoen 2, maar ik krijg de dvd's er amper uit. Ben af en toe echt bang dat ik de dvd's ga breken. Meer mensen hier last van of doe ik iets verkeerd?
    Is zo hoor, en gaat er niet beter op. Bij Seizoen 10 als ik de laatste disc eruit wil halen heb ik ook zo'n moeite, en moet ik van alles doen om hem er netjes uit te krijgen, moet me zelf kalm houden want zou heel dat boeltje kapot trekken.

    Bij seizoen 1 heb ik dan het probleem bij Disc 1 en 3 dat het kliksysteem te klein is, waardoor ik een plakker op die 2 schijfjes moet leggen want telkens als ik de digipack open klap vliegen ze eruit.
    BD (1243) What i Watch

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Net begonnen met seizoen 2, maar ik krijg de dvd's er amper uit. Ben af en toe echt bang dat ik de dvd's ga breken. Meer mensen hier last van of doe ik iets verkeerd?
    probleem heb ik ook met seizoen 1, 2 en 3 (meer heb ik ook niet ).. erg irritant.. ik ben ook steeds bang dat ik de DVD's kapot trek, of dat ze gebogen blijven ofzo...


  3. #403

    Standaard

    Las dit op dvd-home.nl:

    13-02-2008 Simpsons Boxset Seizoen 1-Seizoen 10

    Ben benieuwd wat dat voor box gaat zijn
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  4. #404

    Standaard

    Waarschijnlijk een kartonnetje om de al bestaande boxen. Ik hou het wel lekker bij de losse uitgaves.

  5. #405

    Standaard

    Ik vind het jammer dat er nog geen nieuws is over seizoen 11.

  6. #406

    Standaard

    ik ook krijgt the simpsons movie nog een leuke giftset hier of een gewoon keepcaseje? (raar woord)
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  7. #407

    Standaard

    De Franse releasedatum voor seizoen 11 staat momenteel gepland op 25 juni

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FuturamaFan Bekijk bericht
    De Franse releasedatum voor seizoen 11 staat momenteel gepland op 25 juni
    Da's het eerste greintje concrete goed nieuws daarover...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #409

    Standaard

    Volgens de releasekalender van Fox komt hij inderdaad op 25 juni uit.

    Bron: DVDInfo.be http://www.dvdinfo.be/nieuws.php?id=3024

  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Volgens de releasekalender van Fox komt hij inderdaad op 25 juni uit.

    Bron: DVDInfo.be http://www.dvdinfo.be/nieuws.php?id=3024
    Inderdaad, en kijk eens wie we op diezelfde dag verwelkomen? Met Nederlandse ondertitels nog wel? Bender's Big Score!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #411

    Standaard

    Ik heb 25 Juni gelijk met rood gemarkeerd op m'n kalender!

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Inderdaad, en kijk eens wie we op diezelfde dag verwelkomen? Met Nederlandse ondertitels nog wel? Bender's Big Score!
    Ok, nu nog de rest van Futurama aub!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #413

    Standaard

    Ik hoop natuurlijk dat dit waar is, maar betwijfel het sterk dat deze inderdaad op die dag zal gereleased worden, want nog nergens in de wereld komt Simpsons S11 uit, zelfs nog geen nieuws van de R1, en wij zouden die al krijgen? lijkt me niet echt logisch.
    BD (1243) What i Watch

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik hoop natuurlijk dat dit waar is, maar betwijfel het sterk dat deze inderdaad op die dag zal gereleased worden, want nog nergens in de wereld komt Simpsons S11 uit, zelfs nog geen nieuws van de R1, en wij zouden die al krijgen? lijkt me niet echt logisch.
    't Schijnt toch officieel te zijn... blijkbaar is in Frankrijk ook al zo'n datum opgedoken. Geen nieuws van R1 though, alhoewel het wel eens zou kunnen dat de releasedata nu stilletjesaan gelijkgetrokken zijn...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #415

    Standaard

    Misschien wel eerder dan R1. Kijk naar Married WIth Children. Daar was de R2 vòòr de R1.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  16. #416

    Standaard

    Seizoen 2 is ook in de Benelux uitgekomen voor hij in de rest van de wereld gereleased werd.

    Ik hoop enkel dat het niet een set zonder extra´s wordt

  17. #417

    Standaard

    Ik hoop dat het past bij de rest van mijn seizoensboxen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    't Schijnt toch officieel te zijn... blijkbaar is in Frankrijk ook al zo'n datum opgedoken. Geen nieuws van R1 though, alhoewel het wel eens zou kunnen dat de releasedata nu stilletjesaan gelijkgetrokken zijn...
    Ik blijf denken dat het een fout is, want nog nergens informatie hierover. Ook is een persbericht niet altijd juist en want zo krijgen wij ook een uitgebreid persbericht over de release in de benelux van King Kong Extended Edition meer dan een jaar geleden en is ook nog niet verschenen.
    BD (1243) What i Watch

  19. #419

    Standaard

    Het blijft inderdaad zeer vreemd en het duurt allemaal veel te lang.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik blijf denken dat het een fout is, want nog nergens informatie hierover. Ook is een persbericht niet altijd juist en want zo krijgen wij ook een uitgebreid persbericht over de release in de benelux van King Kong Extended Edition meer dan een jaar geleden en is ook nog niet verschenen.
    Jawel hoor, wij hebben een redelijk officiele releasekalender van Fox gekregen, en daar staat 25 juni op. Fox stuurt overigens nooit heel lang op voorhand gedetailleerde persberichten zoals bijvoorbeeld Disney dat wel doet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #421

    Standaard

    Hoop wel dat hij uitkomt, dan hebben we dit slecht seizoen ook achter de rug. Kan er niet aandoen maar vind Seizoen 11 gewoon één van de zwakste seizoenen ooit, maar dit is wel een seizoen dat je moet gezien hebben want is denk ik enige seizoen waar er zoveel in gebeurd zoals Maude die sterft, Apu die vader wordt van een achtling, Barney die stopt met zijn alcoholverslaving, ....

    Wat wel positief is aan Seizoen 11 is de laatste episode "Behind The Laughter" die ik blijf geweldig vinden, gisteren nog eens gezien op vt4 en echt hilarisch. Ook blijft Homer geweldig in "Missionary : Impossible" wanneer hij roept om JEBUS

    Voor de geintresseerden: vanavond start Seizoen 15 opnieuw rond 19.25 op vt4
    Laatst aangepast door freaky : 11-04-2008 om 14:06
    BD (1243) What i Watch

  22. #422

    Standaard

    Bedankt voor de spoilers die je erin hebt gezet ik had seizoen 11 nog niet gezien...

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toinebos Bekijk bericht
    Bedankt voor de spoilers die je erin hebt gezet ik had seizoen 11 nog niet gezien...
    Ze zitten al aan Seizoen 19 en 11 nog niet gezien

    Intussen spoilerwaarschuwing bijgezet, m'n exuses dan voor het ongemak.
    BD (1243) What i Watch

  24. #424

    Standaard

    thnx,

    Ben eerlijk gezegt pas bij seizoen 8.
    Ik koop de boxen en kijk misschien 1 aflevering per dag.
    Op tv kijk ik eigenlijk nooit

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ook blijft Homer geweldig in "Missionary : Impossible" wanneer hij roept om JEBUS
    "But I don't even believe in Jebus..."
    -OH! SAVE ME JEBUS!!!!

    Lacheee....
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 17 van 30 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •