Pagina 19 van 30 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 735 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    6 oktober voor de UK

  2. #452

    Standaard

    Morgen ligt normaal volgens dvdinfo en dvd-home release lijst Seizoen 11 van The Simpsons in de winkelrekken. Nu zal het bewezen worden wat ik paar maanden geleden zij, hij komt er nog niet aan
    BD (1243) What i Watch

  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Morgen ligt normaal volgens dvdinfo en dvd-home release lijst Seizoen 11 van The Simpsons in de winkelrekken. Nu zal het bewezen worden wat ik paar maanden geleden zij, hij komt er nog niet aan
    Volgens dvdinfo komt hij pas de 25e uit maar ik denk (helaas) dat je gelijk hebt.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  4. #454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Volgens dvdinfo komt hij pas de 25e uit maar ik denk (helaas) dat je gelijk hebt.
    We hadden deze informatie van Fox gekregen, maar zeker met die Simpsonsboxen is blijkbaar dit niet altijd even accuraat. Jammer, ik had er mijn zinnen wel op gezet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #455

    Standaard

    Weet niet of de artwork reeds gepost is hier. Maar hij komt dus uit, eind oktober:

    Collector's Edition:
    Limited Editon:
    Laatst aangepast door nmbs : 13-10-2008 om 22:36
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  6. #456

    Standaard

    Zwakke artwork. Zeker vergeleken met de voorgaande seizoenen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #457

    Standaard

    Vind het er niet mooi uitzien... erg jammer... Maar gelukkig komt er weer een nieuw seizoen uit daar ben ik dan wel blij mee... maar de artwork jammer

  8. #458

    Standaard

    De buitenkant ziet er misschien niet zo mooi uit maar de binnenkant is prachtig:

    http://nohomers.net/showpost.php?p=2...&postcount=948

  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FuturamaFan Bekijk bericht
    De buitenkant ziet er misschien niet zo mooi uit maar de binnenkant is prachtig:

    http://nohomers.net/showpost.php?p=2...&postcount=948
    Oooooooooooow, tis een hologramachtige buitenkant...

    Binnenkant is zeker mooi! Komt in huis op de dag van release!8)

  10. #460

    Standaard

    Ik was gisteren nog in Los Angeles en heb beide versies van seizoen 11 uitgebreid bekeken. Ze zien er allebei erg goed uit en de kartonnen verpakking heeft idd een hologram als voorkant. Nu maar hopen dat ze snel verder gaan met de volgende seizoenen...
    'So scared of dying, I've forgotten how to live' - Therapy? 2006

  11. #461

    Standaard

    Ik had het al vermeld in het andere Simpsons topic, maar dit keer is het hoofd blijkbaar lichtjes op de normale, kartonnen doos gelijmd met rubberlijm. Hij is dus met niet al te veel moeite verwijderbaar.

  12. #462

    Standaard

    Iemand die hem al heeft? Ik heb hem in Hasselt nog niet zien liggen

  13. #463

    Standaard

    Yep, ik heb hem net gekocht. (In de Carrefour)
    Mooie uitgave, maar lastig om de schijfjes uit de box te krijgen.

  14. #464

    Standaard

    Ik heb 'm ook. Damn, die verpakking zuigt. De discs zijn er amper uit te krijgen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik heb 'm ook. Damn, die verpakking zuigt. De discs zijn er amper uit te krijgen...
    Je weet het. Heb die digipack even aan de kant gelegd want anders zal hij spoedig tegen de muur gemept worden. Vind het echt een naaidoos.
    BD (1243) What i Watch

  16. #466

    Standaard

    degene die deze soort box bedacht heeft, verdient gevangenisstraf. wat een ***box zeg...
    opzich is het leuk bedacht, zo'n lange tekening aan de ene kant, maar die discs..... wat hierboven al gezegd wordt, ze zijn er lastig uit te krijgen. ik wacht al op de eerste die zijn kartonnen hoesje scheurt omdat je je vinger eronder moet doen om die disc eruit te trekken.
    wat ik minder erg vind maar wel jammer, is dat het een soort fanart lijkt,(die krusty op de voorkant), de doos dunner is dan de andere en de hoofdjes op de zijkant heel dicht op elkaar staan(hans moleman en het aapje) dus het verschilt behoorlijk als je m naast je andere 10 seizoenen hebt staan. ik hoop dat S12 weer iets beters heeft, zal het trouwens weer zo lang duren voordat die uitkomt?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  17. #467

    Standaard

    Vandaag ben ik niet in de buurt van een stad geweest, maar helaas dat wij ook deze verpakking krijgen. Ik heb al veel klachten gehoord uit Amerika, ik kijk er niet naar uit. En daar zitten we waarschijnlijk weer aan vast tot seizoen 16... Dat zoiets niet getest wordt van te voren begrijp ik echt niet

  18. #468

    Standaard

    Ik ben ook niet echt te spreken over de nieuwe box. De discs zijn er inderdaad moeilijk uit te krijgen en er zit een vouw in de linker-zijkant van de plastic hoes. Echt vervelend. Twijfel dan ook of ik de L.E. moet kopen. Ach, misschien is dit wel een goed moment om helemaal te stoppen met het verzamelen van The Simpsons. Zo goed is het na seizoen 9 allemaal niet meer. (maar waarom heb ik het gevoel dat ik hem toch ga kopen?)
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  19. #469

    Standaard

    Dit doet mij ook sterk twijfelen of ik nog wel verder zal gaan met het verzamelen van the Simpsons. Ik denk dat ik het voor gezien houd na 10 seizoenen

  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Zo goed is het na seizoen 9 allemaal niet meer. (maar waarom heb ik het gevoel dat ik hem toch ga kopen?)
    Omdat je weet dat, zelf deze 'kwalitatief mindere' afleveringen nog steeds met kop en schouders uitsteken boven menig ander gemiddelde serie.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  21. #471

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chiman Bekijk bericht
    Hier een leuke artikel omtrent de box van S11:

    http://www.tvshowsondvd.com/news/Sim...-Box-Art/10740
    Wat ik uit dit artikel en de foto's haal is dat je dus de onderkant van de dvd wel moet aanraken? Ga dat hoofd van Krusty er eigenlijk niet te makkelijk af?
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Wat ik uit dit artikel en de foto's haal is dat je dus de onderkant van de dvd wel moet aanraken? Ga dat hoofd van Krusty er eigenlijk niet te makkelijk af?
    Zojuist de box gezien bij FRS. En inderdaad je hoofd van Krusty kan je er met gemaak afhalen!

    De speciale editie was 5 euro gekoper dan de normale kartone versie (35 vs. 40 euro)!
    Laatst aangepast door chiman : 30-10-2008 om 22:11

  24. #474

    Standaard

    Was je beter naar de MM gegaan, daar was ie maar 29.99. FRS is altijd duurder.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chiman Bekijk bericht
    Zojuist de box gezien bij FRS. En inderdaad je hoofd van Krusty kan je er met gemaak afhalen!

    De speciale editie was 5 euro gekoper dan de normale kartone versie (35 vs. 40 euro)!
    Kan je hem er daarna weer wel terug opzetten?
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

Pagina 19 van 30 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •