Pagina 20 van 30 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 735 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Iemand anders ook opgevallen dat de Engelse soundtrack slechts dolby surround is en de Duitse (staat niet op de hoes vermeld) en Franse soundtrack 5.1? Vind dit toch wel een gemis. Jammer dat ze en de hoes zo onhandig gemaakt hebben en de engelse soundtrack "slechts" surround is.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Was je beter naar de MM gegaan, daar was ie maar 29.99. FRS is altijd duurder.
    Heb het nog niet gekocht, volgende week maar ff halen.

  3. #478

    Standaard

    Een schande dat wij weer een DD2.0 Surround hebben gekregen! Hebben we weeral een release gekregen die hoofdzakelijk voor de Duisters en de Fransen bestemd is!! SCHANDE!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Een schande dat wij weer een DD2.0 Surround hebben gekregen! Hebben we weeral een release gekregen die hoofdzakelijk voor de Duisters en de Fransen bestemd is!! SCHANDE!
    Vreemd zeg, alle andere seizoenen waren gewoon 5.1 surround

  5. #480

    Standaard

    Heb net de duitse cover bekeken via DVD PRofiler en die klopt dus wel
    DD5.1: Franzosich, Deutsch, DD2.0 Surround: Englisch

    Heel fijn weer voor ons!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  6. #481

    Standaard

    Heb van het weekende S11 (Krusty hoofd) box gekocht. Vergeleken met voorgaande seizoenen is het echt een box van slechte kwaliteit.

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chiman Bekijk bericht
    Heb van het weekende S11 (Krusty hoofd) box gekocht. Vergeleken met voorgaande seizoenen is het echt een box van slechte kwaliteit.
    Omdat de schijfjes er moeilijk uitgaan?
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  8. #483

    Standaard

    En omdat de DD 5.1-track foetsie is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #484

    Standaard

    Daarom geef ik er ook de volledige prijs niet aan. Ik wacht geduldig af tot deze goedkoper staat.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #485

    Standaard

    Nu zo'n 5.1 geeft niet echt heel veel meerwaarde, maar je hoort toch een duidelijk verschil bij de andere dubbings. Bah! Simpsons in't Frans of't Duits, dat is gewoon verminking!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  11. #486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Omdat de schijfjes er moeilijk uitgaan?
    Onder andere.

    Maar de box past niet bij de vorige delen. De normale versie is erg simpel. Voorheen had je tenminste nog een leuke gimic (gat in het doos).

  12. #487

    Standaard

    In Brazilie hebben ze blijkbaar een iets ander systeem nu voor de schijfjes, zie:

    http://www.youtube.com/watch?v=LyUoP...layer_embedded

    Of zijn deze hier ook al gespot?

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FuturamaFan Bekijk bericht
    In Brazilie hebben ze blijkbaar een iets ander systeem nu voor de schijfjes, zie:

    http://www.youtube.com/watch?v=LyUoP...layer_embedded

    Of zijn deze hier ook al gespot?
    Misschien kan dit systeem bij ons ook, straks eens proberen.
    BD (1243) What i Watch

  14. #489

    Standaard

    Ik weet niet of het gepast is om hier een vraag te stellen over The simpsons movie. Maar ik kan daar geen aparte topic over vinden en ik vind het ook weer een beetje onnodig om die zelf te starten voor één vraag.

    Maar ik heb gister de dvd van de film gekregen en ik merkte dat de dvd op sommige momenten skipt. Een keer heel duidelijk tijdens de film in de scene waar Homer de afscheidsvideo van Marge bekijkt en tijdens de deleted scene "DMV".

    Nou gebeurt dit steeds op dezelfde plekken en zowel op mijn dvd-speler als op mijn computer. Nou gok ik dat dit authorings fouten zijn en dat het niet zozeer aan mijn spelers of aan het bewuste schijfje ligt, maar ik wilde er toch even zekerheid over hebben.

    Heeft iemand hier die deze film op dvd heeft dezelfde problemen met de dvd?

  15. #490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobT Bekijk bericht
    Ik weet niet of het gepast is om hier een vraag te stellen over The simpsons movie. Maar ik kan daar geen aparte topic over vinden en ik vind het ook weer een beetje onnodig om die zelf te starten voor één vraag.

    Maar ik heb gister de dvd van de film gekregen en ik merkte dat de dvd op sommige momenten skipt. Een keer heel duidelijk tijdens de film in de scene waar Homer de afscheidsvideo van Marge bekijkt en tijdens de deleted scene "DMV".

    Nou gebeurt dit steeds op dezelfde plekken en zowel op mijn dvd-speler als op mijn computer. Nou gok ik dat dit authorings fouten zijn en dat het niet zozeer aan mijn spelers of aan het bewuste schijfje ligt, maar ik wilde er toch even zekerheid over hebben.

    Heeft iemand hier die deze film op dvd heeft dezelfde problemen met de dvd?

    Nope, hier niet. Maar maakt verder ook niet uit natuurlijk, hij werkt niet dus gewoon terug gaan naar waar je hem hebt gekocht en een nieuwe eisen.

  16. #491

    Standaard

    Ugh... Ik heb de discs slechts 1 keer eerder gebruikt om alle commentaartracks te luisteren, nu wil ik de afleveringen eens een keer gewoon afspelen maar bij disc 2 heb ik al het probleem dat hij bij 3 afleveringen begint te haperen en scenes skipt. %@$!verpakking...
    Laatst aangepast door FuturamaFan : 22-01-2009 om 13:22

  17. #492

    Standaard

    Als ik het boven goed lees, klopt het dan echt dat de gewone box van seizoen 11 echt dunner is en andere packaging dan de 1e 10 boxen?
    Ik las op mediadis dat het wel een 5.1 track heeft met Engels. Of is dat een fout van hun kant?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Als ik het boven goed lees, klopt het dan echt dat de gewone box van seizoen 11 echt dunner is en andere packaging dan de 1e 10 boxen?
    Ik las op mediadis dat het wel een 5.1 track heeft met Engels. Of is dat een fout van hun kant?
    Fout van hun kant.
    BD (1243) What i Watch

  19. #494

    Standaard

    De alternatieve box voor seizoen 12:

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  20. #495

    Standaard

    Ik kan het plaatje niet staan, er staat een vakje met een rood kruisje.

  21. #496

    Standaard

    Hmm, bij mij is 'ie nog altijd in volle glorie te aanschouwen.
    Hier is anders de bron:
    Simpsonschannel
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  22. #497

    Standaard

    Ik vind de alternatieve mooier dan de 1e.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  23. #498

    Standaard

    Ik hoop dat we terug DD5.1 krijgen, want zoiets kan toch niet. Komt deze nu trouwens ook op blu-ray?
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  24. #499

    Standaard

    Weet iemand of seizoen 11 toch ergens te vinden is met de " oude vertrouwde" box zoals de 1e 10 seizoenen (box, niet het hoofdverpakking) met 5.1 English? NL subs zijn niet een verplichting.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  25. #500
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    Die zijn toch gewoon overal verkrijgbaar.. ?

Pagina 20 van 30 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •