Pagina 22 van 30 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 735 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Goed nieuws, thx!

    Seizoen 13 staat inmiddels bij Freerecordshop op de site (alleen de limited edition) :
    http://www.freerecordshop.nl/films/s...-8712626090090

    Seizoen 20 ben ik ook wel benieuwd naar, het zou mij wel verbazen als die in December in Nederland uitkomt. Het zou wel goed nieuws zijn natuurlijk
    Operator! Give me the number for 911! - Homer Simpson

  2. #527

    Standaard

    Ok, of ik heb verkeerd gezocht of het staat er net op. Maar in ieder geval geweldig nieuws. Ik hou het wel bij de dvd's. Ik heb nog niet echt goede dingen gelezen over de BD uitgaven.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  3. #528

    Standaard

    Seizoen 13 heb ik ge pre-ordered bij Bol.com voor € 30,- exl verzenden.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #529

    Standaard

    Zag deze onlangs in de winkels:



    Seizoen 20.
    Slaan even een paar seizoenen over, hebben ze haast ofzo?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #530

    Standaard

    Nope, voor zover ik weet was dit éénmalig naar aanleiding van de 20th Anniversary. Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze nu zo verder gaan releasen (14-21, 15-22, 16-23) enzovoort, maar of het effectief zo is kan ik niet zeker zeggen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #531

    Standaard

    Er is ooit sprake geweest van een box waarin meerdere seizoenen zouden zitten. Gaat deze box nog ooit uitkomen?

  7. #532

    Standaard

    Onlangs seizoenen 11 en 12 gekocht (aanbieding FRS). Hoewel een mooie tekening op de uitklapdoos staat vind ik 't maar lastig om de dvd's tussen het karton eruit te halen. Ik ontkom er haast niet aan de leeszijde aan de rand te pakken waardoor een vingerafdruk op de dvd komt. Ik moest daarom ook al een dvd schoonmaken omdat hij over sloeg vanwege de vlek. Seizoen 11 was helemaal lastig want in dat karton zaten niet eens uitkepingen waar je de dvd's kon pakken. En dvd' schuiven in karton zal nu ook niet helemaal krasvrij gaan lijkt me. Geef mij maar de gewone digipacks.
    Beeldkwaliteit wordt nog niet veel beter met deze seizoenen. Af en toe toch flink wat trillingen om de lijntjes. En bij het geluid had ik meerdere malen ook fouten (keiharde tikken, decodeer problemen).
    Inhoud blijft fantastisch maar beeld en geluidskwaliteit kan wel beter.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  8. #533

    Standaard

    Ha, "gelukkig" dat ik niet de enige ben. Je ziet het vooral met de snellere beelden. Dan lijkt het net of je verversingssnelheid niet goed is. Net als in de begindagen van lcd/plasma. Als je voetbal keek dat je dan een streep zag bij een lange pass.

    Ik vind het ook vrij irritant. Soms rijden ze in de auto en zie je borden met tekst. Dat is dan een gag. Maar die is niet goed leesbaar hierdoor. Dit vind ik nog erger dan de opbergmethode van de schijfjes.......

    Binnenkort S20 halen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #534

    Standaard

    Ik heb een mesje de speelruimte van de flappen iets verbreed, door de lijmranden een klein beetje los te trekken. Vervolgens steek ik de dvd'tjes in zo'n papieren sleeve, en die schuif ik dan zonder probleem op de vrijgekomen plaats. Maar ik ben het er volledig mee eens: de verpakking sucks.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #535

    Standaard

    Ik koop die boxen niet meer door hun TE originele verpakkingen. Seizoen 11 was de laatste en daarna kapte ik ermee. Geef me dan maar de limited editions van seizoen 6 t/m 10, waar men toen al over liep te klagen.

  11. #536

    Standaard

    Maakt mij niet uit hoor. Ik krijg ze er redelijk makkelijk uit. Maar de beeldkwaliteit is gewoon minder. Geluid hoor je mij zelfs niet eens over, maar beeld is erg achteruit gegaan.
    Maargoed ik blijf ze kopen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  12. #537

    Standaard

    Heb er nog geen, vandaar deze vraag: wat zijn er precies de slechte verpakkingen? De gewone rechthoekige, of die met de speciale vormen (Maggies hoofd, etc.)?

  13. #538

    Standaard

    Ik zou sowieso gewoon voor de rechthoekigen gaan, omdat de hoofden maar limited verkrijgbaar zijn. Seizoen 6 t/m 10 zie ik sowieso nergens meer als hoofdeditie. Seizoen 1 t/m 10 als boxeditie zijn prima, daarna zijn de gewone box als de hoofdeditie (Wat in feite de gewone editie is met een opplak 3D-hoofd) redelijk verkloot door vaak een vreemde verpakking.

  14. #539

    Standaard

    Nog geen nieuws over Seizoen 14? 't Zal weer Augustus worden zeker?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  15. #540

    Standaard

    Inderdaad. Ik wacht er ook nog steeds op. Had eigenlijk wel gehoopt dat ze er 2 per jaar zouden uitbrengen...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  16. #541

    Standaard

    Ik ook. Ik dacht dat ze vroeger toch wel wat sneller na mekaar kwamen. Nuja. We'll see.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #542

    Standaard

    Ik zou eigenlijk absoluut wel een box in een Springfield Nuclear Power Plant-thema willen zien, met het hoofd van Monty Burns.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #543

    Standaard

    Een Monty Burns hoofd zou fantastisch zijn, al zou ik Groundskeeper Willie er ook wel graag op zien.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Een Monty Burns hoofd zou fantastisch zijn, al zou ik Groundskeeper Willie er ook wel graag op zien.
    Ach! Suddenly the most ugly man of North Kiltown wasn't good enough for you... En dan in het thema van Springfield Elementary, zou ook wel leuk zijn: schijfjes met daarop Mrs. Krabappel, Mrs. Hoover, Skinner en natuurlijk Superintendent Chalmers. SKINNEEEEERRR!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik zou eigenlijk absoluut wel een box in een Springfield Nuclear Power Plant-thema willen zien, met het hoofd van Monty Burns.
    Ik denk dat ze eventjes helemaal niks met Nuclear Power Plant-thema's gaan doen, gezien de situatie in Japan. Maar gaaf zijn zou het wel, ja.

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ach! Suddenly the most ugly man of North Kiltown wasn't good enough for you... En dan in het thema van Springfield Elementary, zou ook wel leuk zijn: schijfjes met daarop Mrs. Krabappel, Mrs. Hoover, Skinner en natuurlijk Superintendent Chalmers. SKINNEEEEERRR!
    Inderdaad.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  22. #547

    Standaard

    Cover + release datum van het 14e seizoen op de site van amazon (UK):

    http://www.amazon.co.uk/Simpsons-Sea...5633339&sr=8-8
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Cover + release datum van het 14e seizoen op de site van amazon (UK):

    http://www.amazon.co.uk/Simpsons-Sea...5633339&sr=8-8
    Mwhoehahahaha puny earthlings... so weak... so juicy!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #549

    Standaard

    Fantastisch. Zat er op te wachten...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  25. #550

    Standaard

    Eigenlijk wou ik afwachten of de reeks niet op BR zou verschijnen in ons belgenlandje, maar dat lijkt me meer en meer onwaarschijnlijk in de nabije toekomst.

    Fijne cover!

Pagina 22 van 30 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •