Pagina 25 van 30 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 735 worden weergegeven.
  1. #601

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik zag het ook bij Bol. Gelijk besteld.

    Geen idee of ze het anders gaan doen qua hoezen.
    Hoop het niet. Vind dit wel leuk en als je weer gaat veranderen wordt deze serie in de kast wel een zootje.

    Maargoed, dat weten we pas over een jaar of 2 wanneer seizoen 16 pas uitkomt
    Mag ik even een teiltje? Prima als ze met de hoezen doorgaan, maar hopelijk dan wel gewoon weer digiboxen IN de verpakking, dus niet dat sliders-gedoe. Het artwork is prachtig maar ik krijg geen enkele DVD ongeschonden uit die spleetjes

  2. #602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht


    Zijn de Amerikaanse BR's regiovrij, Werner?
    Geen idee. Die van seizoen 20 wel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Otto is Otto backwards!

    Het tempo van uitbrengen wordt dus opgeschroefd ...
    Hoezo dat?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Hoezo dat?
    Het was sarcastisch bedoeld. Had wellicht een emoticon moeten gebruiken.


    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Mag ik even een teiltje? Prima als ze met de hoezen doorgaan, maar hopelijk dan wel gewoon weer digiboxen IN de verpakking, dus niet dat sliders-gedoe. Het artwork is prachtig maar ik krijg geen enkele DVD ongeschonden uit die spleetjes
    Van mij mag je een teiltje hoor, maar waarom?
    Omdat ik wel tevreden ben met deze uitgave?

    Bij mij is alles zelfs na 3 keer kijken niet beschadigd. Sorry , maar zo zie ik het
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  6. #606

    Standaard

    Hoewel ik ze liever niet op deze manier verpakt zie, (de eerste 10 seizoenen waren bijzonder knap op dat vlak imo), snap ik het probleem niet echt. Je moet al behoorlijk lomp met de box overweg gaan om enerzijds het karton te scheuren, anderzijds de discs te beschadigen. Toch?

  7. #607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Hoewel ik ze liever niet op deze manier verpakt zie, (de eerste 10 seizoenen waren bijzonder knap op dat vlak imo), snap ik het probleem niet echt. Je moet al behoorlijk lomp met de box overweg gaan om enerzijds het karton te scheuren, anderzijds de discs te beschadigen. Toch?
    Ik vind het gewoon ongemakkelijk om die DVD's continue uit die openingen te schuiven; Op de lange termijn krijg je gewoon krassen. I know I did, mijn exemplaar van seizoen 11 gaf de DVD's direct krassen. Geen enkele storing gehad, daar niet van, maar het is natuurlijk niet goed. En om er wat langer over te moeten doen voor ik zonder problemen een DVD uit weet te halen gaat me ook wat ver. Ik wil gewoon de DVD's in een simpele houder, klik en uit de box! Misschien ben ik daarin de enige en nogmaals, het is een prachtige vormgeving, maar mijn number 1 concern bij een mooie box is dat hij ook een goede bescherming biedt voor mijn DVD's.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 27-11-2012 om 17:46

  8. #608

    Standaard

    Zonet Seizoen 15 meegenomen uit Saturn Brugge. Verpakking identiek aan de vorige (met een glans deze keer). Artwork binnenin is nog steeds prachtig!

    Van dit seizoen heb ik weinig tot niks gezien, dus ik ben benieuwd!
    Laatst aangepast door Pieter D : 11-12-2012 om 21:23
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  9. #609

    Standaard

    Kreeg vandaag van Bol.com de verzendbevestiging van Seizoen 15.
    Kijk er nu alweer naar uit
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  10. #610

    Standaard

    ...Ik ga die limited editions van seizoen 12, 13, 14 en 15 maar aanschaffen denk ik. Heb een uitmuntend systeem gevonden voor die boxen (voor mijn doen dan);

    Bij het openen meteen de DVD's uit de box halen en in een DVD-map doen. De DVD's kijken, ben ik klaar met DVD 1 gaat deze terug in de box. Na het kijken van DVD 2, is die klaar gaat ie terug in de box. Enzovoort. :P

  11. #611

    Standaard

    Ik kreeg door een fout van Bol.com de limited edition in de bus.
    ga hem dus retouren en heb de juiste (weer) besteld.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  12. #612

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik kreeg door een fout van Bol.com de limited edition in de bus.
    ga hem dus retouren en heb de juiste (weer) besteld.
    Je had ook de voorplaat voorzichtig kunnen losmaken, is namelijk op de voorplaat na éxact dezelfde uitgave.

  13. #613

    Standaard

    hmmm, dat wist ik niet. Maar is ook een risico dat je het beschadigd?
    Moest hem daarvoor uit de folie halen en als het dan niet zou kunnen kon ik hem ook niet meer terugsturen.

    Maar, vandaag deze teruggestuurd en de nieuwe en goeie binnen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  14. #614

    Standaard

    Seizoen 15 bijna uitgekeken, vond het echt weer een toppertje. Kan me niet schelen wat mensen zeggen, de show blijft gewoon boeiend en zijn eigen ding doen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  15. #615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Seizoen 15 bijna uitgekeken, vond het echt weer een toppertje. Kan me niet schelen wat mensen zeggen, de show blijft gewoon boeiend en zijn eigen ding doen.
    Seizoenen 12 en 13 vind ik wat een dipje - alhoewel het nog steeds beter is dan 99 % van wat er op tv wordt uitgezonden - maar zeker vanaf seizoen 15 vinden de schrijvers een tweede adem.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #616

    Standaard

    Ik ben erg benieuwd. Ik had mij voorgenomen er aan te beginnen, maar nog niet de tijd voor vrij gemaakt. Wil er weer lekker voor zitten.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  17. #617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Seizoenen 12 en 13 vind ik wat een dipje - alhoewel het nog steeds beter is dan 99 % van wat er op tv wordt uitgezonden - maar zeker vanaf seizoen 15 vinden de schrijvers een tweede adem.
    True. Vooral Homer vs. Dignity uit Seizoen 12 vind ik dan echt wel het dieptepunt.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #618

    Standaard

    EINDELIJK een releasedatum voor Seizoen 16. 2 December 2013. Vooralsnog zonder degelijke cover-art.

    http://www.amazon.co.uk/Simpsons-Sea...sons+season+16
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    EINDELIJK een releasedatum voor Seizoen 16. 2 December 2013. Vooralsnog zonder degelijke cover-art.

    http://www.amazon.co.uk/Simpsons-Sea...sons+season+16
    WORST SEASON EVER! I'm only going to see it three more times. This week!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #620

    Standaard



    Ik val geweldig in herhaling maar ik zou toch ZO graag de Simpsons-collectie compleet hebben zonder telkens een jaar te moeten wachten vooraleer er een nieuw seizoen uitkomt. Heeft Fox eigenlijk ooit een verklaring gegeven waarom ze de releases zo lang laten aanslepen?

    En while we're on the subject, ik hoor dat er nog steeds geen renewal plaatsgevonden heeft voor Season 26. Iemand die dit kan bevestigen?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  21. #621

    Standaard

    Ze willen per sé een bepaalde kwaliteit hebben. Met betrekking tot extra's schijnt het in dat kader lastig te zijn om de cast bij elkaar te krijgen om bijv. commentary tracks te maken (kost veel tijd). Enige uitzondering is hierop seizoen 20 geweest, omdat dit de 20th anniversary was. Deze is wel zonder extra's uitgebracht.

    Voor de liefhebber; 4 HD afleveringen per avond op Fox. Voor nu seizoen 20.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  22. #622

    Standaard

    Het ziet er naar uit dat dit de definitieve cover art wordt:



    (Bron: http://www.sainsburysentertainment.c...duct=E11276993)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Ze willen per sé een bepaalde kwaliteit hebben. Met betrekking tot extra's schijnt het in dat kader lastig te zijn om de cast bij elkaar te krijgen om bijv. commentary tracks te maken (kost veel tijd). Enige uitzondering is hierop seizoen 20 geweest, omdat dit de 20th anniversary was. Deze is wel zonder extra's uitgebracht.
    Dan heb ik liever dat ze selectiever te werk gaan wat betreft de audiocommentaren. Want naast die dingen vind ik het qua extra's de laatste seizoenen ook niet meer zo fameus. Enfin, we zullen er ons maar bij neerleggen zeker.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #623

    Standaard

    "Professor Frink, professor Frink
    Who makes you laugh, who makes you think..."
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #624

    Standaard

    Woensdag verschijnt Seizoen 16 op DVD (in de UK al op Maandag) en het verbaast me dat o.a. op Bol.com de Limited Edition (€ 27,99) een stuk goedkoper is dan de normale versie (€ 34,99). Is het nog altijd zo dat je die plastic hoofden gewoon van de doos kan halen (en je dan in theorie dezelfde doos hebt als de normale)?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  25. #625

    Standaard

    Het is dan wel de blu-ray versie, maar 't ziet er dus uit als volgt :



    Ik ben benieuwd of 't ook hier met reliëf zal zijn.

Pagina 25 van 30 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •