Pagina 26 van 30 EersteEerste ... 16222324252627282930 LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 735 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Ik heb de dvd zaterdag al bij de MM van Eindhoven gekocht. Box is met reliëf.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #627

    Standaard

    Tof. De zijkant is eveneens zwart? Of lijkt dit alleen zo op de afbeelding en gaat het om donker ... paars/bordeaux?

  3. #628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Tof. De zijkant is eveneens zwart? Of lijkt dit alleen zo op de afbeelding en gaat het om donker ... paars/bordeaux?
    Zelfde tint paars als bij de achtergrond van de tekening van Frink.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #629

    Standaard

    Volgens de twitterfeed van David Silverman zijn ze al bezig met de audiocommentaren voor Seizoen 17. Ik hoop echt dat dit betekent dat we dit jaar twee seizoenen op DVD mogen verwachten...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #630

    Standaard

    Maar nog geen idee welke kop we krijgen? Ik hoop al een tijd stiekem op een Mr. Burns-hoofd en boxart die zich afspeelt in de Springfield Nuclear Power Plant.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #631

    Standaard

    Mr. Burns zou écht wel goed zijn ja! Moet zeggen dat ik de keuzes tot nu toe (Comic Book Guy, Frink, Otto, ...) niet vaak voor de hand liggend vind... Geef mij ook maar Mr. Burns!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  7. #632

    Standaard

    Momenteel lopen Seizoen 21, 22 en 23 wat door elkaar op VIER. (België) En ik ben aangenaam verrast door de kwaliteit van deze afleveringen. Hoewel The Simpsons nooit of te nimmer ondermaats of -laat staan- echt slecht geworden zijn, kan ik als liefhebber niet ontkennen dat het enkele seizoenen wat aan de mindere kant gesukkeld was in vergelijking met voorgaande seizoenen. Zwakke verhalen, weinig oog voor detail en vooral het gevoel dat het slechts een aaneenschakeling van sketches was. Daar is in die laatste seizoenen helemaal geen sprake meer van, ze hebben de juiste spirit teruggevonden en omarmen opnieuw het bonzende hart van de serie, de kleine kantjes van de personages en de manier waarop ze met elkaar omgaan. En dat met volwaardige verhalen die zelfs verrassend uit de hoek komen. Oja, de upgrade van de animatie is top-noch. Echt een plezier om naar te kijken. Ik kijk dus énorm uit naar de DVD's van de latere seizoenen.

  8. #633

    Standaard

    Ik ben het als kenner volledig met Esteban eens. De dip situeert zich volgens mij bij seizoenen 11-14, maar nu ik ze heb herbekeken op dvd vind ik dat de afleveringen uit die periode een klein beetje zijn gerijpt in de tijd.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Mr. Burns zou écht wel goed zijn ja! Moet zeggen dat ik de keuzes tot nu toe (Comic Book Guy, Frink, Otto, ...) niet vaak voor de hand liggend vind... Geef mij ook maar Mr. Burns!
    "Hello! My name is Mr... Snrub! YES, THAT will do!"
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #634

    Standaard

    Komt er eigenlijk nooit eens een box met daarin meerdere seizoenen (Bij voorkeur op Blu-ray)?

  10. #635

    Standaard

    Dat de serie in de meer recentere jaren een tweede adem gevonden heeft, ben ik ook volledig mee akkoord. Voor mij heeft The Simpsons eigenlijk nooit zijn kracht verloren, al zaten er inderdaad soms toch wat vreemde eenden in de bijt na het millenium. En het 25ste seizoen wordt afgerond met de langverwachte Futurama-crossover "Simpsorama", een aflevering waar ik ENORM naar uitkijk. Die cross-over met Family Guy daarentegen... Less so. Maar goed, ik ben benieuwd wat ze nog allemaal voor ons in petto hebben dit (feest)jaar.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Komt er eigenlijk nooit eens een box met daarin meerdere seizoenen (Bij voorkeur op Blu-ray)?
    De DVD-releases van The Simpsons zijn echt wel een geval apart. Jarenlang zijn we door Fox bestookt geweest met compilatie's (The Simpsons Classics, Around The World in 80 D'ohs, enzovoort) en seizoensboxen aan ong. twee per jaar. Maar de laatste jaren lijkt het wel back to basics met één enkele release per jaar, en daarnaast niks meer. Het verbaast me dan ook ten zeerste dat Fox niet incasht op het Simpsonsmerk en bijv. geen "Seizoen 1-10" verzameling uitbrengt.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #636

    Standaard

    FOX (Benelux) liet vorig jaar weten dat er bij ons nooit BLU RAY uitgaves van The Simpsons (serie) zullen komen. Anderzijds hebben zeiden ze ooit hetzelfde over Sons of Anarchy, die werden plots alsnog uitgebracht. Ongelooflijk laat dan nog, in die mate dat ik me afvroeg of dat eigenlijk nog wel zin had. Zowat elke geïnteresseerde had ze namelijk al op DVD of kocht elders een versie.

    Nu Futurama nog ...

  12. #637

    Standaard

    Ik vind de eerste vijf seizoenen goed en 6,7 en 8 gaat nog wel maar daarna werd snel veel minder ik ben toen ook opgehouden te kijken ergens seizoen 10 gok ik. Nu ik ook Fox heb zie ik wel eens aflevering, geen idee uit welk seizoen dat is, maar enthousiast word ik niet van. Van mij mogen snel de eerste vijf seizoenen uitgeven op blu-ray.

  13. #638

    Standaard

    Alle seizoenen op Blu-Ray zou te gek zijn, maar als dat op zijn beurt weer de aandacht wegtrekt van de nieuwere releases dan hoeft het voor mij niet meteen. Ik zat trouwens laatst te denken... Tijdens het 20th anniversary jaar kregen we een barebones release van Seizoen 20. Zouden ze dit herhalen met Seizoen 25?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Nu ik ook Fox heb zie ik wel eens aflevering, geen idee uit welk seizoen dat is, maar enthousiast word ik niet van. Van mij mogen snel de eerste vijf seizoenen uitgeven op blu-ray.
    Ik vind sommige afleveringen op Fox niet slecht. Gisteren zaten ze in seizoen 23.

  15. #640

    Standaard

    Ga toch eens moeten sparen zodat ik de overige seizoenen (13,14,15 & 16) kan kopen op blu-ray in de US, want ik weiger nog de Benelux uitgaves aan te schaffen...
    BD (1243) What i Watch

  16. #641

    Standaard

    Kan je die hoofden bij de "Head-editions" er af halen? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit ging, je kan seizoen 11-16 nu kopen voor slechts €12 bij bol.com maar dan passen de boxen niet meer tussen de andere.

  17. #642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Kan je die hoofden bij de "Head-editions" er af halen? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit ging, je kan seizoen 11-16 nu kopen voor slechts €12 bij bol.com maar dan passen de boxen niet meer tussen de andere.
    I know I did =D Is gewoon mogelijk maar er zit wel een lijmspoor op de box die niet makkelijk weg te halen is.

  18. #643

    Standaard

    Dank voor het antwoord!

  19. #644

    Standaard

    Ik heb het eveneens overwogen, maar het liep behoorlijk fout met dat lijmspoor bij sommigen ... Dan laat ik ze toch even voor wat 't is.

  20. #645

    Standaard

    Heb daarom dat lijmspoor ook gewoon lekker laten zitten. Op sommige dagen voel ik me als een 3D-krusty, op andere dagen niet. Ik maak dat hoofd gewoon weer vast wanneer ik wil.

  21. #646

    Standaard

    And we've got our Season 17 DVD cover!



    Sideshow Bob rules!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  22. #647

    Standaard

    Aah! It's Sideshow Bob!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #648

    Standaard

    Nu maar hopen dat het geen voorteken is wat betreft dat personage dat gaat sterven in Seizoen 26... Sideshow Bob staat namelijk redelijk hoog bij de bookmakers.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #649

    Standaard

    Ik geloof nog altijd dat het Rabbi Krustofsky wordt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #650

    Standaard

    Met pijn in het hart "The Simpsons" dvd boxen niet meer aangeschaft sinds seizoen 14. Ik vertik het om ze te kopen met matige kwaliteit en een 2.0 geluidsspoor.
    Hopelijk komt hier ooit de blu-ray releases maar dat zal wel ijdele hoop zijn. Zal toch eens mijn spaarpotje dan moeten aanvullen en ze importeren.
    BD (1243) What i Watch

Pagina 26 van 30 EersteEerste ... 16222324252627282930 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •