Pagina 27 van 30 EersteEerste ... 172324252627282930 LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 735 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Ik keek toevallig net nog op Amazon.com en ik vond de prijs voor de Blu-Ray's geweldig meevallen: om en bij de 25 dollar per seizoen. Zit nu toch ook even te overwegen om ze aan te schaffen...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik geloof nog altijd dat het Rabbi Krustofsky wordt.
    Ik weet het nog zo niet Werner... Zouden ze zoveel heisa maken rond de dood van een personage dat niet zo heel erg vaak voorkomt? Sommige bronnen suggereren al Krusty zélf... Ben in ieder geval benieuwd (maar nog niet half zo benieuwd als naar "Simpsorama")!
    Laatst aangepast door Pieter D : 03-09-2014 om 20:41
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #652

    Standaard

    Iemand die intussen al Seizoen 17 op DVD heeft zien liggen? Wou 'm op mijn kerstlijstje zetten maar ik kan niet meer wachten om weer een marathon te gaan doen...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #653

    Standaard

    Ik heb 'm uiteraard al...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #654

    Standaard

    bij mediamarkt vorig week zien liggen, de normale versie en de 'gezichts'versie.

  5. #655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb 'm uiteraard al...
    Verschiet ik weinig van, Werner...

    Ondertussen toch ook maar besteld, weinig tot geen afleveringen van dit seizoen gezien dus dat wordt een lekker lange marathonzit.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #656

    Standaard

    Ik heb nog steeds seizoen 14 tot 17 niet. Vertik het me om ze nog te kopen op dvd... Altijd met hun kl**e 2.0 surround.
    BD (1243) What i Watch

  7. #657

    Standaard

    Weet iemand waar ie het goedkoopste is?
    Ik wil hem bij Bol bestellen voor 30,99

    Goedkoper incl bezorgen heb ik hem nog niet gevonden.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  8. #658

    Standaard

    Verdorie, die face-editions staan slechts 10,99 bij BOL. Ik zou ze allemaal willen nemen, maar ben bang dat ik ze er (opnieuw) niet zonder schade af krijg.

  9. #659

    Standaard

    Ja, ik vrees ervoor Esteban. Ik kreeg per abuis de face-edition van Seizoen 16 voor Kerst vorig jaar, en ik kreeg dat ding er ook niet zonder problemen af... Gelukkig dit keer zélf het zeventiende seizoen gekocht ZONDER head.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #660

  11. #661

    Standaard

    Eigenlijk wel stom dat er een serieus prijsverschil is op Bol.com tussen die headversie's en de reguliere verpakking. Misschien weet iemand een goede manier om die lijm toch wat los te krijgen?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Damn. If you need me, I'll be in my room.
    BART ! NOOOOO!
    I'm sorry, force of habit!
    LISA! NOOOOO!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Eigenlijk wel stom dat er een serieus prijsverschil is op Bol.com tussen die headversie's en de reguliere verpakking. Misschien weet iemand een goede manier om die lijm toch wat los te krijgen?
    Ze willen er gewoon echt van af, omdat het wat minder limited blijkt dan ze dachten.

    Ik herinner me dat ik een half jaar geleden duurder uit was, 15 per stuk als ik het me al goed genoeg herinner. Toen heb ik de inhaalslag gemaakt en de missende seizoenen 12-16 gekocht, maar nog steeds niet aan toegekomen ze te kijken.

    http://www.bol.com/nl/p/simpsons-wor...1004009736684/

    Het is jammer dat deze echter zo ontiegelijk duur blijft. Weliswaar onofficieel en inmiddels outdated, maar ziet er zo episch uit.

  14. #664

    Standaard

    "http://www.bol.com/nl/p/simpsons-wor...1004009736684/

    Het is jammer dat deze echter zo ontiegelijk duur blijft. Weliswaar onofficieel en inmiddels outdated, maar ziet er zo episch uit."

    Bij Amazon UK 34 euro incl. verzenden !

  15. #665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Het is jammer dat deze echter zo ontiegelijk duur blijft. Weliswaar onofficieel en inmiddels outdated, maar ziet er zo episch uit.
    Onofficieel is hij zeker niet, volgens mij werkte vooral Bongo Comics (dat in Amerika The Simpsons Comics beheert en uitgeeft) deze editie af. Ik heb 'm ooit gekocht in Oxford voor een fractie van die prijs, als ik 20 pond betaald heb zal het veel geweest zijn. En het was de investering dubbel en dik waard, want ik gebruik 'm héél regelmatig.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  16. #666

    Standaard

    is *zeker* officieel!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #667

    Standaard

    Officieel, is het heus? :O Het is ook wel écht heel mooi afgewerkt =D 20 piek tegen 105 is natuurlijk een mooi verschil, ik ga eens kijken of ik hem haal ^^

  18. #668

    Standaard

    Slecht nieuws vandaag. Op de twitterfeed van producer Al Jean is te lezen dat Fox nog weinig graten ziet in de toekomstige DVD-releases van The Simpsons. De commentaren zullen in ieder geval al sneuvelen maar er is zelfs nog geen zekerheid of ze ook gewoon doorgaan met kale releases. Dat wordt weer bang afwachten dus. Hij spreekt wel over een uiteindelijke monsterbox met alle seizoenen maar die zal dus nog even op zich laten wachten.

    Pfffff.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #669

    Standaard

    Alles komt nu "On Demand", echt hatelijk. Als verzamelaar zou je echt nachtmerries beginnen krijgen van de trend die aan het opkomen is.
    BD (1243) What i Watch

  20. #670

    Standaard

    Dan moeten ze wel een juiste OD uitkiezen en ook de prijs laag houden. Hier zijn maar weinig aanbieders of ze moeten de kabel uitkiezen. Maar ik vrees dat als de schapen over de dijk zijn de prijzen meteen flink omhoog gaan. En dan jagen ze iedereen het illegale circuit in. Ik zou als bedrijf je produkt zo breed mogelijk verkopen. De mensen die de box kochten en niet via OD dat willen, ben je zo definitief kwijt.

  21. #671

    Standaard

    Er is onderhand wel sprake van dat de serie misschien nog bij Fox MOD (Manufacture-On-Demand) terecht komt: in Amerika worden zo o.a. Bob's Burgers en Family Guy nog uitgegeven. Geen commentaren meer suckt, maar liever nog een kale release dan helemaal niks meer.

    Wat me eigenlijk nog het meeste verbaast is dat een serie zoals The Simpsons al niet meer als winstgevend kan aanzien worden op de DVD-markt. Ik had toch wel gedacht dat The Simpsons een trouw aankooppubliek hadden...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  22. #672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Slecht nieuws vandaag. Op de twitterfeed van producer Al Jean is te lezen dat Fox nog weinig graten ziet in de toekomstige DVD-releases van The Simpsons. De commentaren zullen in ieder geval al sneuvelen maar er is zelfs nog geen zekerheid of ze ook gewoon doorgaan met kale releases. Dat wordt weer bang afwachten dus. Hij spreekt wel over een uiteindelijke monsterbox met alle seizoenen maar die zal dus nog even op zich laten wachten.

    Pfffff.
    Alsof ik die nog ga halen, met seizoen 1-15 in huis! xD

    Ik denk dat ik het hier mooi bij laat en de rest ga binnenhalen via de minder bekende plekken, wegens gebrek aan een legaal alternatief. Sodemieter even heel snel op, FOX.

  23. #673

    Standaard

    Stem Mr Burns verlaat Simpsons na seizoen 26: http://www.bbc.com/news/live/enterta...e&ns_linkname=[Simpsons%2520star%2520bows%2520out%253F%252608%253 A31]&ns_fee=0#post_32732695

  24. #674

    Standaard

    En de stem van Ned Flanders, Otto, principal Skinner, enzovoort...

    Betere link hier; http://abcnews.go.com/Entertainment/...ry?id=31041039

  25. #675

    Standaard

    Met andere woorden ...

    1) Hij krijgt zijn zin (terecht) en keert terug.
    2) Hij keert niet terug en dat betekent het einde van The Simpsons.
    3) Ze waren reeds van plan The Simpsons te stoppen en wrijven in hun handjes nu ze iemand hebben om met de vinger te wijzen tegenover de vele kijkers.

Pagina 27 van 30 EersteEerste ... 172324252627282930 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •