Pagina 28 van 30 EersteEerste ... 1824252627282930 LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 735 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Met andere woorden ...

    1) Hij krijgt zijn zin (terecht) en keert terug.
    2) Hij keert niet terug en dat betekent het einde van The Simpsons.
    3) Ze waren reeds van plan The Simpsons te stoppen en wrijven in hun handjes nu ze iemand hebben om met de vinger te wijzen tegenover de vele kijkers.
    Of 4 ze schrijven die personages eruit en verzinnen nieuwe personages waardoor er meer verhaallijnen te bedenken zijn. Het zijn niet bepaald onvervangbare karakters voor de show.

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Het zijn niet bepaald onvervangbare karakters voor de show.
    Dit is natuurlijk complete onzin. Het gaat o.a. om Mr. Burns, Flanders, Smithers... die zijn NIET vervangbaar.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dit is natuurlijk complete onzin. Het gaat o.a. om Mr. Burns, Flanders, Smithers... die zijn NIET vervangbaar.
    Ik had alleen info dat hij Burns, Flanders, de dominee en de schoolhoofd deed. Dat vond ik nog vervangbaar door nieuwe karakters. Maar ik zie nu via http://simpsons.wikia.com/wiki/Harry_Shearer dat hij andere karakters doet die zeker kern zijn. Dan denk ik wel dat ze wel eruit zullen komen anders hebben ze nog maar 1 seizoen.

  4. #679

    Standaard

    Of:
    4) Ze gaan door zonder 'm en de serie wordt nog slechter dan hij nu al is. :^/

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Of 4 ze schrijven die personages eruit en verzinnen nieuwe personages waardoor er meer verhaallijnen te bedenken zijn. Het zijn niet bepaald onvervangbare karakters voor de show.
    Uiteraard is dat geen optie. Zijn aandeel is véél te groot.

  6. #681

    Standaard

    Ondertussen is de storm wat gaan liggen maar ik kan niet genoeg benadrukken hoe verschrikkelijk ik het vertrek van Harry Shearer zou vinden. Er wordt ondertussen gefluisterd dat er toch nog een kans is dat hij terugkeert dus fingers crossed.

    En ALS hij terugkeert, dan vermoed ik wel voor de laatste keer. Seizoen 30 zou een ideaal einde zijn -- met de tweede Simpsons Movie als Series Finale.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ondertussen is de storm wat gaan liggen maar ik kan niet genoeg benadrukken hoe verschrikkelijk ik het vertrek van Harry Shearer zou vinden. Er wordt ondertussen gefluisterd dat er toch nog een kans is dat hij terugkeert dus fingers crossed.

    En ALS hij terugkeert, dan vermoed ik wel voor de laatste keer. Seizoen 30 zou een ideaal einde zijn -- met de tweede Simpsons Movie als Series Finale.
    Het ideale einde was een seizoen of 10 geleden, maar ik snap je punt wel.

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Het ideale einde was een seizoen of 10 geleden, maar ik snap je punt wel.
    Da's een opvatting die dezer dagen vaak op het internet rondgestrooid wordt telkens er over The Simpsons gediscussieerd wordt en met de heisa rond Harry Shearer was het niet anders. Maar laat mij het toch even nuanceren.

    Ik ga niet ontkennen dat er tien, twaalf jaar geleden een dipje was in de kwaliteit. Afleveringen gingen vaak overal en nergens over en de humor was niet altijd even pittig als voorheen. Maar dan nog was The Simpsons beter dan alle andere flauwekul op televisie. Dat dipje was bovendien niet zo verschrikkelijk als sommige die-hards willen doen uitschijnen: volgens hen was alles na Seizoen 4 al bagger dus ik neem van die bepaalde groep niemand serieus. Er zijn trouwens ook ieder seizoen hold-over episodes dus de verklaring dat er één seizoen plots te veel aan is houd ook geen steek.

    Nu, sinds de komst van The Simpsons Movie en het HD-era vind ik dat ze een enorme inhaalbeweging gemaakt hebben in de positieve zin. De animatie is beter dan voorheen, en hoewel er vaak nog losse flodders bijzitten zijn vele afleveringen nog altijd raak (als iemand "The Kids Are All Fight" gezien heeft uit het recentste 26ste seizoen dan weten ze wat ik bedoel). En laat dat nu net het aandeel van de serie zijn dat, de fans die beweren dat ze tien jaar geleden hadden moeten stoppen, nooit gezien hebben.

    Met dit in gedachten geef ik dan wel weer eerlijk toe dat het vervangen van Harry Shearer na al die jaren een knelpunt kan vormen en misschien wel dat langverwachte einde sneller dichterbij zal brengen. De toekomst zal het uitwijzen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  9. #684

    Standaard

    Dat is juist. Pieter. Zelfs de slechtste Simpsons-aflevering is nog altijd tien keer beter dan de prut die gewoonlijk op TV wordt uitgezonden (met misschien een mogelijke uitzondering voor Armin Tamzarian )
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #685

    Standaard

    Hahaha, absoluut Werner!



    Het internet doet nogal overdreven enthousiast over deze kerel, ik vind 'm vooral falen bij Lovejoy en Burns -- Harry Shearer is en blijft natuurlijk the real thing. Zie ook deze tweet van de beste man:

    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #686

    Standaard

    Ned, Lenny, Lovejoy en Kent Brockman waren het absoluut niet. Otto was raak.

  12. #687

    Standaard

    Dit is natrappen van Shearer...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #688

    Standaard

    Hij gaf al verscheidene keren het antwoord "stay tuned" of "watch this space" wanneer men hem de vraag stelde of zijn vertrek definitief was. Want in tegenstelling tot wat de internationale pers beweert is de beste man niet ontslagen, dat is hij ook nooit geweest. Alle castleden hun contracten liepen af na Seizoen 26 en ze kregen allemaal hetzelfde, nieuwe voorstel op hun bord voor twee seizoenen extra (plus een optie voor nog twee extra mocht FOX die willen). Alleen Shearer heeft dus nog niet toegestemd omwille van ietwat vage redenen, en dat is wat de hele fancommunity in rep en roer doet staan. Dat, en de comment van Al Jean dat als Harry niet gauw terugkeert ze door hem verplicht worden een vervanger te zoeken daar de productie niet om één dwarsligger kan stilgelegd worden.

    Mijn hoop en theorie is dat Harry, zoals de rest, nog éénmaal bijtekent, ze het tot 30 seizoenen schoppen en daarmee effectief alle records verbrijzelen (zelfs dat van Gunsmoke) en ze het dan met The Simpsons Movie 2 voor bekeken houden. Wishful thinking?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  14. #689

    Standaard

    Inhoudelijk heb ik post 683 van Pieter D. ook al verscheidene malen neergeschreven in oa. dit topic, volledig van A tot Z. Wat dus wil zeggen dat hij gelijk heeft. Die "mindere seizoenen" (lees : OK op z'n minst) liggen al lang achter ons.

    Die kerel die imitaties doet, komt soms best in de buurt maar is het vooral nét niet in de meeste gevallen. De één zijn dood ... Weinig sympathiek ook. "We vinden het heel erg dat ..." en "Natuurlijk is hij onvervangbaar ... Maar bij deze mijn solicitatie." Lol.

    Ik hoop eveneens op 30 seizoenen en een laatste film.

  15. #690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Ned, Lenny, Lovejoy en Kent Brockman waren het absoluut niet. Otto was raak.
    Alle stemmen door één voice actor doen zal allicht moeilijk zijn. Zijn Burns was het niet en zijn Lovejoy moet een octaaf lager. Otto was inderdaad zoals het moest zijn en ik mag zijn Lenny ook wel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #691

    Standaard

    Akkoord Werner, maar als ze effectief verschillende acteurs gaan gebruiken om toch maar dicht aan te leunen bij Harry's stemmen dan wordt het een boeltje vrees ik. Dan heb ik liever dat ze iemand als Billy West inhuren die er toch ook zijn eigen ding van zal maken.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #692

    Standaard

    Ik associeer Billy West toch iets te veel met Fry, professor Farnsworth en doctor Zoidberg. Ik zou het niet pikken als Mr. Burns zijn nieuwe slagzin plots "good news everybody" wordt...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #693

    Standaard

    Zet mijn naam ook maar onder het rijtje van mensen die 30 seizoenen en afsluiten met een tweede film een perfect streven vinden.

  19. #694

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Info over seizoen 27 (bevat spoilers): http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/en...-gaan-scheiden
    Zever. Dergelijke scheidingen zijn in het verleden al gebeurd en telkens weer goed gekomen. Ik heb het wel gehad met dit soort "aankondingen" zoals er sterft een hoofdpersonage, Bart wordt vermoord door Sideshow Bob enz.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #696

    Standaard

    Volledig akkoord met Werner. Echt wel idioot hoe alles wat Al Jean of een andere medewerker zegt, zo serieus wordt opgevat en vervolgens op alle nieuwssites wereldwijd gehyped wordt. Om dan met een sisser af te gaan wanneer de eigenlijke aflevering op het scherm vertoond wordt.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  22. #697

    Standaard

    Harry Shearer Returns to The Simpsons!



    Harry Shearer, who voices Mr. Burns, Smithers, Ned Flanders, Principal Skinner and many, many more, will be back next season after all!

    Troublesome news came out of Springfield, USA back in May when it was revealed that Harry Shearer would not be renewing his contract as a voice actor on “The Simpsons” for the upcoming 27th season. Thankfully there’s much happier news regarding the situation today as EW reports that Harry Shearer has now signed the same contract as the other five members of the core voice cast and is now set to lend his talents through the show’s 30th season.
    Volledig artikel
    BD (1243) What i Watch

  23. #698

    Standaard

    YES! En we kunnen weer rustig ademhalen...

    Nu maar hopen dat ze hun verstand gebruiken en zullen beseffen dat dit zo goed als de laatste contract renewals zijn.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #699

    Standaard

    Hij heeft het goed gespeeld...

    En dan nu: NIEUWE DVD-BOXEN!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #700

Pagina 28 van 30 EersteEerste ... 1824252627282930 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •