Pagina 4 van 30 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 735 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Zouden we nu die andere verpakkingen ook los bij Fox kunnen bestellen?
    Vraag ik me ook af, want ik heb geen zin om seizoen 6 opnieuw te kopen.
    BD (1243) What i Watch

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster
    Niet als Homer-hoofd maar in kartonvorm?
    In kartonvorm.

  3. #78

    Standaard

    Kunnen we geen contact opnemen met FOX voor een actie voor degene hier die het hoofd al hebben? Het werkte ook zo mooi bij de Monster´s Inc DVDs een paar jaar terug (maar was natuurlijk geen FOX). BV Stuur het franse boekje bij je Simpsons 6-set op en ontvang een doosje terug

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FuturamaFan
    Kunnen we geen contact opnemen met FOX voor een actie voor degene hier die het hoofd al hebben? Het werkte ook zo mooi bij de Monster´s Inc DVDs een paar jaar terug (maar was natuurlijk geen FOX). BV Stuur het franse boekje bij je Simpsons 6-set op en ontvang een doosje terug
    Ik weet hun e-mail adres jammer genoeg niet
    BD (1243) What i Watch

  5. #80

    Standaard

    Volgens mij maken jullie je druk om niets. Ik neem aan dat in verloop van tijd jullie wens heus wel in vervulling gaat. Fox zal heus wel weten dat heel wat mensen ontevreden zijn met de seizoen 6 verpakking en dat ze niet zomaar seizoen 6 helemaal opnieuw gaan kopen voor een andere verpakking. Misschien zit er wel een notitie kaartje bij seizoen 7 dat aangeeft hoe je de originele karton verpakking van S6 kan verkrijgen?

  6. #81

    Standaard

    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=153396

    Seizoen zeven kartonvorm.
    Wat mij wel opviel bij het bekijken van de kartonverpakking van seizoen zes is dat deze toch enige verschillen vertoont met de voorgaande seizoenen. Minder degelijk.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ken
    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=153396

    Seizoen zeven kartonvorm.
    Wat mij wel opviel bij het bekijken van de kartonverpakking van seizoen zes is dat deze toch enige verschillen vertoont met de voorgaande seizoenen. Minder degelijk.
    Past wel bij seizoen 6 hoor, 1 persoon op de voorgrond en een aantal die om deze persoon proberen heen te kijken op de achtergrond. Dit is gewoon de lijn van seizoen 6 t/m 10 lijkt t.

    Ben er wel blij mee eerlijk gezegd. Als je ze naast elkaar zet blijft het in ieder geval nog steeds op één serie lijken.

  8. #83

    Standaard

    Waneer kwam simpsons seizoen 7 nou weer uit?

    27 april toch ofzo?

    Komt hij toevallig al een paar dagen eerder in de winkel? Ik weet nog dat ik seizoen 6 al 2 dagen eerder gekocht had.

  9. #84
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    Waneer kwam simpsons seizoen 7 nou weer uit?

    27 april toch ofzo?

    Komt hij toevallig al een paar dagen eerder in de winkel? Ik weet nog dat ik seizoen 6 al 2 dagen eerder gekocht had.
    Volgens FRS site, komt hij 26 april uit. En over je tweede vraag. Ga daar maar wel vanuit. Sommige winkels verkopen het al wat eerder. Da's met alles wel zo. DVD's, Games, etc.

  10. #85

    Standaard

    Cool

    Ik kijk eigenlijk wel super uit naar seizoen 7 op dvd. Het is de enige van de classic seasons ( 3-8) waarvan ik echt weinig goed herinner. En het is schijnbaar een vd beste. Tel daarbij nog eens de audio commentaries en het zit wel snor. Kwam seizoen 7 nou ook uit in de normale verpakking? Zoals die van seizoen 1 tm 5 enzo?

  11. #86
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ja ook seizoen 7 komt weer met twee verschillende verpakkingen uit .

  12. #87

    Standaard

    Damn. Ik kijk er echt zo ontzettend uit. Een simpsons dvdset helemaal kijken is echt zo leuk. Voel je je net een klein kind in de candystore. En al die extras altijd.

    Net als met Futurama. Was ook altijd super leuk!

  13. #88

    Standaard

    Zou hij vandaag al uit zijn denk je?

  14. #89

    Standaard

    Waarom staat dat ding niet op de Nederlands FRS-site? Ze krijgen dat ding toch wel?

  15. #90

    Standaard

    Waarom staat dat ding niet op de Nederlands FRS-site? Ze krijgen dat ding toch wel?
    Ja. Hij staat bij de release lijst. 26 april.

    Maar ik ga zo kijken of ik hem vandaag al kan krijgen. Ben nu even in Belgie, misschien hebben ze het hier wel eerder. :P

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    Waarom staat dat ding niet op de Nederlands FRS-site? Ze krijgen dat ding toch wel?
    Ja. Hij staat bij de release lijst. 26 april.

    Maar ik ga zo kijken of ik hem vandaag al kan krijgen. Ben nu even in Belgie, misschien hebben ze het hier wel eerder. :P
    Bij de Media Markt durven ze al dingen enkele dagen tot weken op voorhand verkopen.

  17. #92

    Standaard

    Guess what?

    Ik heb hem hehe. Seizoen 7, gewoon normale verpakking en geen ***-plastic hoofd. :wink:

    Ze mochten hem eigenlijk pas woensdag verkopen, maar ik heb het verkoop meisje lief aangekeken. en voilla.

    En tot mijn verbazing moest ik er maar 50 euro voor betalen. Normaal kosten ze nieuw altijd 64 euro ofzo. Cool!

  18. #93

    Standaard

    ik heb ze zelf ook, en zelfs te koop beiden versies voor 38, hahaha!!

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aemir
    ik heb ze zelf ook, en zelfs te koop beiden versies voor 38, hahaha!!
    Gij heeft wederom PM!

  20. #95

    Standaard

    Ik moet toegeven, deze set ziet er het beste uit tot nu toe, kwa verpakking. ( dus niet het Marge hoofd, maar gewoon normale kartonnen design) Veel sfeervoller dan al die couch-gag covers van de voorbije seizoenen en miljoenen keer beter dan de plastic hoofden.

    En ik heb al een stukje gekeken ( nog niet echt veel) en ik ben verbaasd hoe ontzettend veel goede simpsons afleveringen zich in seizoen 7 bevinden. Heb ik echt nooit geweten. Hij hoort zeker nog wel bij de classic seasons! De audio commentaren zijn ook weer geniaal, heb kort die van 22 stories about springfield en who shot mrs burns beluisterd

    Kopen dus! Jammer genoeg zit er geen folder bij waarmee je je plastic versie van seizoen 6 kan omruilen tegen een kartonnen versie. best wel ***, maar wie weet komt dit nog later.

  21. #96

    Standaard

    he je kan hem bij mij omruilen als je wilt?

  22. #97

    Standaard

    he je kan hem bij mij omruilen als je wilt?
    Serieus? Vind je dat niet erg dan? Of heb je een hele stapel van die dingen? hehe

  23. #98

    Standaard

    geen hele stappel maar had die hoofd van mij verkocht en later bleek dat er niet meer aan kon komen. heb wel de karton vorm van serie 6, in seal. verkoop ze ook namelijk ook het hoofd van 7 en de karton vorm, maar pm waar je woont en zo dan kunnen we een keer afspreken om te ruilen., is wel regio 2 nl versie?

  24. #99

    Standaard

    Ik heb niet echt geld op overschot nu, maar ik denk er toch aan om zowel de hoofd-versies te kopen als de kartonnen. Kwestie van alles te hebben. De hoofden zijn wel irritant, maar ze zijn toch wel cool om te hebben, en aan de andere kant zijn de kartonnen versies beter omdat ze beter in het rijtje passen bij de anderen. Ik ga dus waarschijnlijk alletwee aanschaffen.

  25. #100

    Standaard

    hoi Simpsons kenners,

    ik heb een vraagje mbt de series en de losse dvd's.
    ik heb 21 t/m 6 in de kast. de rest komt er mooi naast.

    maar ik zie ook losse dvd's met enkele afl. zoals bij the bart wars. komen die ook op de seizoensboxen voor of niet, moet je die er ook bijkopen?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 4 van 30 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •