Pagina 5 van 30 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 735 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    komen denk ik ook aan bod sommige weer niet dat zijn specials, maar je kan lang wachten voor dat je die op dvd hebt sommige zijn van afleveringen iuit serie 11 of 12 of zo, en die komen pas over een paar jaar pas uit althans de serie boxen.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aemir
    ik heb ze zelf ook, en zelfs te koop beiden versies voor 38, hahaha!!

    Dat is wel erg duur, is het niet?

  3. #103

    Standaard

    duur en jij wilt de nieuwe release die in de winkel 50 kost voor minder vertel maar waar!

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aemir
    duur en jij wilt de nieuwe release die in de winkel 50 kost voor minder vertel maar waar!

    Ik heb seizoen 6 besteld voor 18 euro exclusief verzendkosten. 8)



    En houd je vieze zielige klote PM's bij je. Erg triest om me aan te vallen via PM omdat ik 38 euro prijzig vind. En hoe kom je erbij dat ik kopies via Marktplaats koop?

  5. #105

    Standaard

    Ze hadden hem achter de counter bij de FRS in Hoorn. Ze zeiden daar dat hij €59,99 ging kosten . De kartonnen versie van seizoen 6 kostte daar €49,99, beetje te duur om erbij te doen.

    Ik weet niet welke ik zal nemen, ik wil ze allebei .

  6. #106

    Standaard

    ja, wie zal he zeggen, ie iedergeval jij kraak mijn prijzen af, heb je die van jou gezien, je zit soms zelfs boven de winkelprijzen!!! maar ja jij weet alles better ik had het trouwens over serie 7!! en niet over 6 die 38 euro!!!! laat maar weten waar die goedkoper is anders weet jij niet waar je over schrijft!!

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door aemir
    duur en jij wilt de nieuwe release die in de winkel 50 kost voor minder vertel maar waar!

    Ik heb seizoen 6 besteld voor 18 euro exclusief verzendkosten. 8)



    En houd je vieze zielige klote PM's bij je. Erg triest om me aan te vallen via PM omdat ik 38 euro prijzig vind. En hoe kom je erbij dat ik kopies via Marktplaats koop?
    waar heb je die besteld dan? ik bij bol.com voor 30 euro.
    ik koop ze ook gewoon via de winkel (web) en niet via iemand van het forum. sorry. ik hoef ook niet perse die PM. bedankt iig.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  8. #108

    Standaard

    Jons tocht! Azekken zever over ne prijs.

    In ieder geval, ik kwam hem vorige week reeds tegen in Delhaize supermarkt voor elk 27 euro. (S 1 tm 6) Maar al snel werd duidelijk waarom deze bleven staan. Ze hebben daar de lelijke gewoonte van die spanbandjes erom heen te doen, waardoor de verpakking boven, onder, links en rechts schade heeft. Ze doen dat daar trouwens met alle boxen. Onbegrijpelijk.

  9. #109

    Standaard

    Zijn de 'normale' kartonnen versies ook al bij MediaMarkten gesignaleerd en zo ja, voor welke prijs en waar?

    In Rotterdam keken ze me iig aan alsof ik gek was.

    Wat ook zo is, maar dat terzijde...
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Zijn de 'normale' kartonnen versies ook al bij MediaMarkten gesignaleerd en zo ja, voor welke prijs en waar?

    In Rotterdam keken ze me iig aan alsof ik gek was.

    Wat ook zo is, maar dat terzijde...
    Ik heb hem vandaag in de FRS leuven (belgië) voor een prijs van 29.99 zien liggen op dvdzone2 staat hij ook aan die prijs

  11. #111

    Standaard

    Bij dvdcrave is ie volgens mij 18 euro maar is wel regio 4!

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Zijn de 'normale' kartonnen versies ook al bij MediaMarkten gesignaleerd en zo ja, voor welke prijs en waar?

    In Rotterdam keken ze me iig aan alsof ik gek was.

    Wat ook zo is, maar dat terzijde...
    Ik heb hem vandaag in de FRS leuven (belgië) voor een prijs van 29.99 zien liggen op dvdzone2 staat hij ook aan die prijs
    daar heb ik em idd ook vandaan, dvdzone2. goede winkel. heb er nu net ook de UE's besteld van terminator en silence of the lambs
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #113

    Standaard

    Vanmiddag gehaald, zitten er twee Franse boekjes bij .

  14. #114

    Standaard

    Ik moet eerlijk toegeven. Dit seizoen is werkelijk briljant. Een perfecte combinatie van seizoen 3 ( de slimme set ups en stories) en seizoen 4 ( de wit, en intelligente humor).

    Misschien wel het beste simpsons seizoen. En de showrunners ( weinstein en oakley?) laten zien dat ze echt verstand hebben vd simpsons universe op de audio commentaries.

    En 22 short films about springfield is zo goed.

  15. #115

    Standaard

    Raymonddeniet, alle afleveringen van The Simpsons Classics enzo (Bart Wars, Greatest Hits, Too Hot For TV, ...) komen allemaal op de seizoensboxen. (Btw, John Lennon rules @ sig )

    En die spanbandjes in de Delhaize, inderdaad, dat is zonde van de DVD. Twijfelde gisteren of ik seizoen 6 ging kopen, maar ik deed het maar niet want ik weet dat die bandjes ze erg beschadigen. Heb zo 3 seizoenen van Charmed met die bandjes...
    Ik zoek een aantal Blu-rays van de Masters of Cinema reeks, bekijk mijn TKG topic hier.

  16. #116

    Standaard

    Nog niemand Seizoen 7 gevonden en gekocht ? Zoja, zit er niks in waardoor je de doos van Seizoen 6 kan bestellen ?
    BD (1243) What i Watch

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster
    Raymonddeniet, alle afleveringen van The Simpsons Classics enzo (Bart Wars, Greatest Hits, Too Hot For TV, ...) komen allemaal op de seizoensboxen. (Btw, John Lennon rules @ sig )
    ok, dank je wel, hoef ik niet nog ns los die dvd's te kopen.
    (BTW, so does ELVIS!!! :lol)
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  18. #118

    Standaard

    Nog niemand Seizoen 7 gevonden en gekocht ? Zoja, zit er niks in waardoor je de doos van Seizoen 6 kan bestellen ?
    Ja. Ik heb hem al gekocht, en NEE, er zit niks in waarmee je de doos van seizoen 6 kan bestellen. :wink:

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Vanmiddag gehaald, zitten er twee Franse boekjes bij .
    Is het weer van dat ja? Onmiddellijk aan Fox melden, die sturen je wel een vervangexemplaar.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    Misschien wel het beste simpsons seizoen.
    Nee, dat is nummer 6. Wat me in dit seizoen mateloos stoort is de overbodige publiciteits-cameo van de McCartneys.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    Nog niemand Seizoen 7 gevonden en gekocht ? Zoja, zit er niks in waardoor je de doos van Seizoen 6 kan bestellen ?
    Ja. Ik heb hem al gekocht, en NEE, er zit niks in waarmee je de doos van seizoen 6 kan bestellen. :wink:
    De gewone verpakking van S7 gekocht of ook het Hoofd? Er zit mss verschil in é.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #122

    Standaard

    Moeten er bij Season 7 weer 2 boekjes zitten?
    Bij mijn versie zitten er dus geen boekjes.

    Word weer terug naar de winkel dus vanmiddag.

  23. #123

    Standaard

    Weet iemand waar die afbeelding is te vinden met alle DVDHeads op? Je weet wel, seizoen 6 tm 10, ik kan ze niet meer terugvinden op 't net.

  24. #124

    Standaard

    Heeft er iemand foto's van de box van Seizoen 6, vanbuiten en vanbinnen ?
    BD (1243) What i Watch

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Heeft er iemand foto's van de box van Seizoen 6, vanbuiten en vanbinnen ?
    hoofd of digi?

Pagina 5 van 30 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •