Pagina 9 van 30 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 735 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    De menuscreens zullen wederom mooi aansluiten bij de laatste seizoenen:
    Hieronder al een screenshot van de R1 versie:

    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs
    De menuscreens zullen wederom mooi aansluiten bij de laatste seizoenen:
    Hieronder al een screenshot van de R1 versie:



    Lijkt me wel zo handig voor de continuïteit.
    Voor wie het misschien weet;
    Is het huisje op de achtergrond uit Cypress Creek?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  3. #203

    Standaard

    Woo-hoo! Hank Scorpio!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #204

    Standaard

    Heeft iemand enig idee waar ik de Simpsons Season 7 kan kopen (de digipack, niet het Marge hoofd!). Ik heb diverse Media Markt, FRS, Van Leest, Makro filialen geprobeerd maar overal hebben ze de Marge box.
    Ik kan hem uiteraard wel ergens via een webwinkel bestellen, maar lees daar helaas nogal veel klachten over het uitleveren van de verkeerde box!

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bobni
    Heeft iemand enig idee waar ik de Simpsons Season 7 kan kopen (de digipack, niet het Marge hoofd!). Ik heb diverse Media Markt, FRS, Van Leest, Makro filialen geprobeerd maar overal hebben ze de Marge box.
    Ik kan hem uiteraard wel ergens via een webwinkel bestellen, maar lees daar helaas nogal veel klachten over het uitleveren van de verkeerde box!
    Bij de meeste retailers in Vlaanderen ligt-ie redelijk courant. Zeker eens de Makro proberen, dan de Mediamarkt and if all else fails de goeie ouwe Extrazone
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #206

    Standaard

    De mijne komen van bij Mediadis. Aangezien het hoofd en de digi nu een totaal verschillende code hebben lijkt het me sterk dat de verkeerde word opgestuurd.

    In Delhaize staan ze met hopen, maar daar zitten van die vervelende spanbandjes rond waardoor de boxen zijn beschadigd. Bij de Mediamarkt (3 winkels geweest) kon ik ze niet vinden en ook de Free Record Shop had hem niet. Colruyt en ExtraZone dus (maar die laatste staat met alles pakken duurder dan ergens anders).

  7. #207

    Standaard

    In de Fnac zouden die ook te vinden moeten zijn, Esteban.
    Ik zoek een aantal Blu-rays van de Masters of Cinema reeks, bekijk mijn TKG topic hier.

  8. #208

    Standaard

    Bedankt voor de adviezen!

    Ik heb hem uiteindelijk bij Mediadis besteld, eens kijken hoelang het duurt voordat ik hem binnen heb.
    Blijf het toch vreemd vinden dat ze in België schijnbaar makkelijker verkrijgbaar zijn dan in Nederland!

  9. #209

    Standaard

    Misschien is de box alleen in belgie te koop.

    Seizoen 6 kwam in een normale verpakking uit in nederland toen seizoen 7 verscheen. Als seizoen 8 uit komt zal seizoen 7 ook wel in een normale verpakking verschijnen. Ik hoop het tenminste, want ik wacht met kopen tot de normale verpakking er is.

  10. #210

    Standaard

    ik heb em ook te koop mocht je der niet uitkomen...in seal en zo regio 2 nl subs.

  11. #211

    Standaard simpson 7

    ik heb em ook te koop mocht je der niet uitkomen...in seal en zo regio 2 nl subs.

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bobni
    Heeft iemand enig idee waar ik de Simpsons Season 7 kan kopen (de digipack, niet het Marge hoofd!). Ik heb diverse Media Markt, FRS, Van Leest, Makro filialen geprobeerd maar overal hebben ze de Marge box.
    Ik kan hem uiteraard wel ergens via een webwinkel bestellen, maar lees daar helaas nogal veel klachten over het uitleveren van de verkeerde box!
    Moet seizoen 7 ook nog steeds halen... :P
    Ik hoop, en ga er ook stiekem vanuit, dat nadat seizoen 8 wordt uitgebracht, de boxen weer paar euro's zullen zakken.
    Ik wil 'em dan gaan halen als die tussen de € 40 - 30 zit.
    Voor die prijs heb ik al mijn simpsons boxen gehaald (op seizoen 1 na voor € 25).
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #213

    Standaard

    ik heb ze ook voor die prijs..

  14. #214

    Standaard

    Ik heb alle seizoenen voor 29 euro te pakken gekregen en hopelijk zet die trend bij Mediadis en Mediamarkt zich verder met seizoen 7, wanneer seizoen 8 verschijnt.

  15. #215

    Standaard

    ik ben nog maar tot en met seizoen 5 (ben pas halverwege 4 met kijken).
    Dus ik vindt het wel fijn dat ik wat achter lig, dan zijn de boxen goedkoper op het moment dat ik ze koop.

    Maar als ik nog gelijk kom, dan wacht ik denk ik evengoed tot de prijzen gezakt zijn (doe ik met alles dvd's eigenlijk), want er zijn toch nog genoeg ander series die ik nog kan aanschaffen.

  16. #216

    Standaard

    Volgens Fox is zowel de Head Box als de Digipack Box tegelijk uitgekomen (seizoen 7 - eind april) en gaat met seizoen 8 hetzelfde gebeuren. (ergens in november volgens foxfilm.nl) Het lijkt er wel op dat de meeste winkels eerst de Head Boxen verkopen.

    Ben sinds korte tijd erg verslaafd geraakt aan de Simpsons en het is best frustrerend als je steeds op de volgende Head Release (bv. S8) zou moeten wachten voordat je de Digipack (S7 in dit geval) van het voorgaande seizoen zou kunnen kopen.

  17. #217

    Standaard

    Interessant. Ik heb de digipack van seizoen 7 nog werkelijk helemaal nergens gezien...
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  18. #218

    Standaard

    S7 in digipack kom ik hier in België tegenwoordig meer of genoeg tegen. In het begin dat hij net gereleased was kwam ik deze ook niet tegen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #219

    Standaard

    Op Ebay België passeert er ook geregeld eentje de revue. Als je de site een beetje opvolgd kom je er soms eentje tegen aan een scherpe prijs!!!

  20. #220

    Standaard

    Ik ben van plan te beginnen met het kopen van de Simpsons seizoenboxen, maar zijn de Nederlandse releases een beetje netjes?
    Is bijvoorbeeld de videotransfer een vieze NTSC-naar-PAL conversie of dat niet?

  21. #221

  22. #222

    Standaard

    Ikzelf haal eigenlijk altijd de R2UK boxen bij play.com. Geen NL subtitles, maar wel maar maximaal 25€ per box als je even geduld hebt.
    So good to know there's still a little magic in the air

    Mijn bescheiden DVD-Collectie

  23. #223

    Standaard

    Ik heb de digipack van seizoen 7 bij proxis.be besteld en alles is goed gegaan
    Levering was binnen een week met vooruitbetaling

  24. #224
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Plengel
    Ikzelf haal eigenlijk altijd de R2UK boxen bij play.com. Geen NL subtitles, maar wel maar maximaal 25€ per box als je even geduld hebt.
    Yup, groot gelijk, doe ik ook altijd, vorige week S6 en 7 voor 25 eurootjes per stuk gekocht

  25. #225

    Standaard

    Seizoen 1 Nl is nu al voor 27,99 te krijgen,de rest van de seizoenen zal wel volgen denk ik.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 9 van 30 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •