De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wie weet welke film dit is?

    Help... ik heb lange tijd geleden een film gezien en ben de titel vergeten, ik zou hem graag nog eens willen kijken.
    Het ging over een gezin dat emigreerde naar Canada, vooral het zoontje vond dit niet leuk, hij hield niet echt van natuur.
    Op een dag komt hij een veelvraat (of tasmaanse duivel) tegen en daar raakt hij als het ware bevriend mee, hij krijgt het steeds meer naar zijn zin op zijn nieuwe woonplaats en gaat steeds meer van de natuur houden.
    Na een tijdje komt hij erachter dat er op de veelvraten worden gejaagd, hij probeert ze te redden. Er wordt ook nog een veelvraat doodgeschoten waar de jongen mee bevriend is geraakt.
    Verder weet ik helaas niet veel meer van de film, ik hoop dat iemand weet welke film ik bedoel, ik zou diegene heeeeel erg dankbaar zijn

  2. #2

    Standaard

    Tasmaanse Duivels komen toch alleen in Tasmanie voor ?

    Ik zou niet weten welke film dit is trouwens maar ik gok dat het een Disney film is

  3. #3

    Standaard

    Haha ja dan waren het dus toch veelvraten :wink:
    Maar het was geen disneyfilm geloof ik, eerder een hele onbekende natuurfilm helaas...

  4. #4

    Standaard

    Ik zie zo de beelden van de film voor me, kan alleen helaas ook niet op de titel komen

  5. #5

    Standaard

    Probeer anders eens op " Wolverine " te zoeken, dat is iig de Engelse benaming van die beesten.

  6. #6

    Standaard

    IMDb searches:
    "Wolverine"
    -> Alleen alles van X-Men (te verwachten ook )

    Bij "Tasmanian Devil"
    -> Alles van Looney Tunes (ook te verwachten xD)
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #7

    Standaard

    Haha Dennoman dit had ik ook al geprobeerd, helaas met hetzelfde resultaat 8)
    Maar wel al 1 iemand (T-Jerry) die de film kent, jippie, misschien kom ik er ooit nog eens achter hoe hij heet :wink:

  8. #8

    Standaard

    Zat er ook een indiaan in?


  9. #9

    Standaard

    Uhmm ik d8 dat er geen indiaan in zat, welke film bedoel je dan kwhuisman? Dan kan ik eens kijken, misschien is het hem wel :P

  10. #10
    Zvjagintsev
    Guest

    Standaard

    Je bedoelt waarschijnlijk de film Running Free (zie http://www.imdb.com/title/tt0111036/)!!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •