Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 393 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Dat vind ik dus ook. Als je boek 4 hebt gelezen en film 4 hebt gezien dan zie je dat er een paar gaten in de film zitten. Hopen dat ze dit met film 5 wel oplossen, zodat het niet een film zonder enige volgorde word.
    Die gaten vallen alleen op als je het boek gelezen hebt. Binnen de film zelf heb ik namelijk geen losse eindjes of plotgaten kunnen ontdekken. En daar gaat het toch om. Een boekverfilming hoeft (en kan) niet altijd een 100 % getrouwe weergave van het boek (te) zijn.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  2. #52

    Standaard

    Nee dat snap ik zou ook heel saai zijn als ze in de film ook zo op detail zouden letten losse eindjes niet gevonden maar wel gemerkt dat er dingen ontbraken (omdat ik het boek had gelezen).Maar aangezien de orde van de feniks het dikste is en daar wel heel erg in detail gegaan word ben ik benieuwd hoe ze dat gaan doen kwa verfilming zoniet mis je een deel van verhaal zowel word het verhaal wat saai.Maar we zullen zien...

  3. #53

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Want To Be In Potter?



    Source: Warner Bros. Pictures December 8, 2005

    If you're a girl aged between 13-16, living in the UK or Ireland and you can get to London on Saturday, then you might be the next Harry Potter star.

    Warner Bros are holding open auditions for the part of Harry's loopy mate, Luna Lovegood in the forthcoming Harry Potter and the Order of the Phoenix which starts shooting soon. They're already trawled the UK's schools, but are holding the call to make sure they haven't missed out. Casting director Fiona Weir told CBBC's Newsround: "The wonderful thing about Luna is that she can have any sort of look at all, but it's a very particular quality that's important about Luna. I'm sure anybody who knows of the character from the books is aware that she's very otherworldly, she's not like anybody else."

    The audtions are taking place between 10am and 2pm on Saturday January 14, at the Central Hall Westminster, Storey's Gate. Girls need to bring a passport to prove their age and are asked not to wear make-up, a costume, or high heels as the casting people want to see their potential Lunas as themselves.

    Warner Bros. Pictures | Comingsoon.net | Empire Online
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  4. #54

    Standaard

    Ben zelf ook met Boek 5 bezig (Englese versie natuurlijk .... en niet met die saaie 'volwassen'-versie hoes) .... maar ik geloof inderdaad dat dit makkelijker te verfilmen is .... boek 4 is iets dunner, maar is wat dikbevolkter wat betreft details .... en sommige details uit het boek kunnen ze zowieso weglaten, omdat die al uit boek 4's verfilming gehaald waren. Wel erg spanned boek. Er zit een stijgende lijn in, en ja logisch toch.

    Ik heb wel een paar stukken gelezen die .... op z'n minst de film 12+ maken. Nu is het verhaal zowieso niet echt voor kinderen, ik vind dit echt een kinderboeken reeks voor volwassenen en de wat oudere kinderen, ook wat betreft het begrijpen ervan.

    Ik had helaas de achterkant van boek 6 al gelezen, als je dat nog niet gedaan had en je hebt boek 5 niet gelezen .... NIET DOEN! Ik kreeg wel al van collega's te horen dat het eind van boek 6 erg vervelend was, weet nog niet hoe ze dat precies bedoelden, merk ik tzt wel!
    I find your lack of faith disturbing

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Ik heb wel een paar stukken gelezen die .... op z'n minst de film 12+ maken.
    I'll say! Met name de climax van het boek lijkt wel uit een Die Hard film te komen, bv. [spoiler:30a80643a0]wanneer Neville (Marcel) een trap in zijn gezicht krijgt.[/spoiler:30a80643a0] Dus maak die film maar gelijk voor 16 jaar en ouder en verspil geen moeite aan een Nederlandse nasynchronisatie.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  6. #56

    Standaard

    Een potterfilm voor 16+ wordt 1 grote flop, als die een R-rating krijgt in de VS, al is hij 100 keer beter als een gecensureerde versie kan de voornaamste doelgroep hem niet meer bezoeken. Denk niet dat het dan nog een succes zal worden en de producenten ook niet, die hebben The Chamber of Secrits ookal bewerkt omdat die eerst een R-rating kreeg.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  7. #57

    Standaard

    Dan zullen ze o.a. toch iets moeten verzinnen op dat detention with Umbridge hoofdstuk
    I find your lack of faith disturbing

  8. #58

    Standaard

    Hmmm, ik ken de scene zelf niet, maar als er idd gebeurd wat jij tussen de spoilers schrijft in het bericht boven dat van mij (vorige van mij) is dat nog helemaal geen rede voor een hoge rating, is maar hoe je het uitwerkt zo [spoiler:2f778092e8]hoeft er helemaal geen lieters bloed vergoten te worden[/spoiler:2f778092e8]
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  9. #59

    Standaard

    Rankin Confirms OotP Role

    As rumored and suggested, Chris Rankin (Percy) has confirmed to us that he will be in Order of the Phoenix, ending a lot of speculation and wonder about whether he and his role would be in the film adaptation of the book.
    Bron: The Leaky Cauldron

    Gelukkig maar, want in deel 5 heeft Percy Weasley best een belangrijke rol:
    [spoiler:3cd7df4d0f]Als assistent van minister Fudge wil hij net als het ministerie niet geloven dat Voldemort terug is. Dit zorgt voor een breuk met zijn familie. Molly Weasley heeft het daar erg moeilijk mee. Ik hoop dat de Boeman scène er straks inzit (Molly ziet daar haar gezin inclusief Harry als lijken)[/spoiler:3cd7df4d0f]

  10. #60

    Standaard

    Deel 6 zal dan zeker 16+ worden. Vermoed dan zelf dat er dan 2 versies uitkomen in de bios.

    In de Halfbloedprins [spoiler:b2f12f96a5]gooit Malfidusy Harry op de grond en trapt hem een gebroken neus waarbij het bloed er uit spuit volgens het boek ![/spoiler:b2f12f96a5]
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AgentSmith
    Deel 6 zal dan zeker 16+ worden. Vermoed dan zelf dat er dan 2 versies uitkomen in de bios.
    Kan wel zijn (dat van dat bloed), maar 2 versies... Dat zou me heel erg verbazen...

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door AgentSmith
    Deel 6 zal dan zeker 16+ worden. Vermoed dan zelf dat er dan 2 versies uitkomen in de bios.
    Kan wel zijn (dat van dat bloed), maar 2 versies... Dat zou me heel erg verbazen...
    Zou een mooie truc van Warner zijn. Zo krijg je de HP fans wel 2x naar de bioscoop en spaar je de kleintjes met teveel geweld.
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  13. #63

    Standaard

    16+ is overigens wel heel erg extreem. In "De Vuurbeker" waren er ook diverse afzichtelijk scene's. En de leeftijdsgrens voor deze film is toch ook "gewoon" 12+ ?!?

  14. #64

    Standaard

    Zulke scenes kunnen ze altijd aanpassen waardoor de ''echte'' daad meer speelt in het hoofd van het publiek, dan dat het daadwerkelijk op het scherm verschijnt.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Zulke scenes kunnen ze altijd aanpassen waardoor de ''echte'' daad meer speelt in het hoofd van het publiek, dan dat het daadwerkelijk op het scherm verschijnt.
    Exact, en dat is ook nog eens veel spannender!

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AgentSmith
    Deel 6 zal dan zeker 16+ worden. Vermoed dan zelf dat er dan 2 versies uitkomen in de bios.

    In de Halfbloedprins [spoiler:6ea0172b15]knip[/spoiler:6ea0172b15]

    En jij haalt daarvoor 16+ aan? Als ik aan 16+ en halfbloed prins denk dan denk ik aan [spoiler:6ea0172b15]sectumsempra[/spoiler:6ea0172b15]

  17. #67

    Standaard

    Ik denk dan ook aan [spoiler:4813b7683b]de inferi[/spoiler:4813b7683b] op het eind.

  18. #68

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Shacklebolt & Potter Cast in Harry Potter 5



    Source: CBBC Newsround January 30, 2006

    CBBC Newsround reports that actor George Harris has been cast as Kingsley Shacklebolt in Warner Bros.' Harry Potter and the Order of the Phoenix, which starts filming in February.

    Shacklebolt works for the Ministry of Magic as a Dark Wizard catcher. He is also a member of the Order of the Phoenix - the group set up to fight the evil Lord Voldemort.

    Harris has had a long acting career, appearing in films including Steven Spielberg's Raiders of the Lost Ark. He most recently had roles in The Intepreter and Layer Cake.

    Newcomer Robbie Jarvis has also been cast as Young James Potter. In the book, Harry sees his father James when he magically enters Potions Master Professor Snape's memory.

    Robbie is a keen footballer and basketball player. He has had a variety of stage roles with the East Side Theatre Company.

    CBBC Newsround
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  19. #69

    Standaard

    Ik had toch echt verwacht dat Romeo Wolkenveldt jonger zou zijn. Ik dacht dat ik had gelezen dat hij er bij de vorige strijd tegen Voldemort nog niet bij was

  20. #70

    Standaard

    Foutje. Ik ben even op zoek geweest en hetgeen wat over Kingsley Shacklebolt/ Romeo Wolkenveldt bekend is dat hij hoger in rang is dan Tops en dat hij James nog gekend heeft. Daarmee is het dus zeker dat hij de vorige keer ook tegen Voldemort heeft gevochten. (Sorry voor de verwarring jongens ) Ik denk dat ik met mijn vorige bericht in de war was met Tops

  21. #71

    Standaard

    Ik heb dit boek net uit, maar dit personage is mij reeds ontschoten. Wat was zijn rol precies?

  22. #72

    Standaard

    Hij is een schouwer en hij behoort tot de orde van de feniks

  23. #73

    Standaard

    Evanna Lynch gaat de rol van Luna Lovegood vertolken:

    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Evanna Lynch gaat de rol van Luna Lovegood vertolken:

    bron?

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ednolb
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Evanna Lynch gaat de rol van Luna Lovegood vertolken:

    bron?
    http://www.emmawatson-fans.com/ew/Index.php
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •