Pagina 76 van 76 EersteEerste ... 26667273747576
De resultaten 1.876 tot 1.886 van 1886 worden weergegeven.
  1. #1876

    Standaard

    Ik heb ze via Facebook gekocht. Op de pagina DTRH waren bezoekers aan het melden dat ze kaartjes hadden bemachtigd. Sommige personen geven aan dat ze bv 2 van de 10 kaartjes (groepsticket met korting) over hadden en verkochten (PM me bij interesse!). Toen is alles via Messenger in Facebook verlopen, incl. de link naar betaling.

    Er is een verschil tussen diefstal, fraude en oplichting. Via Marktplaats valt er wellicht nog wat te traceren maar via een gehackte Facebookpagina wordt het lastiger. Dan gaat de politie pas actie ondernemen als meerdere mensen zich als gedupeerde komen melden.

  2. #1877

    Standaard

    Wt een ellende was dat Melzz, is er nu inmiddels wel een oplossing gekomen ?

    On a different note, ik kon deze week in de extra presale nog 2 rammstein tickets voor de kuip kopen !!!

    Wel even getwijfeld, ivm de prijs van 88 euro per ticket, maar het zal de laatste keer zijn denk ik, gezien de leeftijd van rammstein.
    Die twijfel kon overigens maar 5 minuten, want je had maar kort om de tickets te kopen, binnen 5 minuten was alles weg.

    Dus 25 juni weer sinds lange tijd naar een concert, ik denk dat de laatste keer ook rammstein was of Steen, maar dat was weer heel wat anders...

    Groeten,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #1878

    Standaard

    88 euro voor een ticket is tegenwoordig helemaal zo veel niet meer
    Beetje kaartje voor Metallica gaat over de 100 euro. Of je moet op de 2e ring willen zitten.
    Elton John ook bijna 100 euro
    Voor "vergane glorie" als Bon Jovi of Whitesnake betaal je al gauw 65 euro
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #1879

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    Wt een ellende was dat Melzz, is er nu inmiddels wel een oplossing gekomen
    Nee, er komt helaas geen oplossing. Dikke pech.

    Het zit trouwens niet mee qua concerten. Omdat ik dus was opgelicht wilde ik (gevoelsmatig) niet 2x voor hetzelfde kaartje betalen. Dus gaan we aan dagje naar Werchter. De vrijdag met oa Tool en The Cure. We waren op tijd met kaarten dus besloten we een kamer te boeken via AirBNB. Lekker in een bed slapen, we gaan toch maar 1 dagje. Alles geregeld en betaald. Krijg ik een week geleden het bericht dat de kamer is geannuleerd. Geld netjes terug gekregen maar waar slapen we in godsnaam?? Toch nog een hotelkamer gevonden (wel even 3x meer betalen). Dus dat verliep ook niet vlekkeloos....

    En ik had een kaartje voor The Melvins in de Melkweg. Werd afgelast.....grrrrrr

    Maar we gaan naar Werchter....zin in!!

  5. #1880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    88 euro voor een ticket is tegenwoordig helemaal zo veel niet meer
    Beetje kaartje voor Metallica gaat over de 100 euro. Of je moet op de 2e ring willen zitten.
    Elton John ook bijna 100 euro
    Voor "vergane glorie" als Bon Jovi of Whitesnake betaal je al gauw 65 euro
    Het valt mij ook op. Concerten zijn ineens knijterduur. Maar niet alleen dat, ook een biertje lijkt veel meer te kosten. Op een terras een "speciaalbiertje" kost tussen de 4,75 en 6,-.
    Even lunchen met zn vieren met ieder 1 drankje....50 euro.

    Ik was laatst trouwens ook nog naar dEUS in Tivoli. Daar kost een gewoon biertje in een plastic bekertje 3,75. Het wordt er niet goedkoper op. Festivalbier is geloof ik nu rond de 2,80.

  6. #1881

    Standaard

    Wordt er zeker niet goedkoper op, hier in de Oosterpoort zijn er tegenwoordig zelfs al vrij veel concerten waar je 60€ of meer voor mag betalen. Prijzen die je eerder enkel betaalde voor de echt grote stadion acts. Daarnaast zie je ook steeds meer speciale "arrangementen"; voorste vakken, of even op de foto met artiest en dan mag je een paar honderd euro neerleggen. Blijft natuurlijk een kwestie van vraag en aanbod, maar je zou toch verwachten dat het ergens stopt. Ik ga nog steeds redelijk vaak, maar toch wel aanzienlijk minder dan een tijd geleden. Het zijn inderdaad niet alleen de kaartjes, maar ook alles er omheen wat duurder wordt. Parkeerkaarten van 15€, eten + drinken etc.

    Daarnaast valt het mij bij bepaalde artiesten nog extra tegen, bijvoorbeeld Bruce Springsteen en Eddie Vedder. Daar betaal je ook enorme bedragen voor, terwijl dat toch een beetje tegenstrijdig is met hetgeen ze voor zeggen te staan/ over zingen.

  7. #1882

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    ...Daarnaast valt het mij bij bepaalde artiesten nog extra tegen, bijvoorbeeld Bruce Springsteen en Eddie Vedder. Daar betaal je ook enorme bedragen voor, terwijl dat toch een beetje tegenstrijdig is met hetgeen ze voor zeggen te staan/ over zingen.
    Bij Bruce Springsteen is het wel zo dat een concert van hem & de E Street Band wel duurt tussen de 3 en 4 uur, dus dan heb je wel waar voor je geld. Dat is trouwens wel iemand die je gezien moet hebben lijkt me. Zou eerder gaan naar hem dan naar de Stones. De E Street Band is kwa band voor mij de beste band die er is.

  8. #1883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Bij Bruce Springsteen is het wel zo dat een concert van hem & de E Street Band wel duurt tussen de 3 en 4 uur, dus dan heb je wel waar voor je geld. Dat is trouwens wel iemand die je gezien moet hebben lijkt me. Zou eerder gaan naar hem dan naar de Stones. De E Street Band is kwa band voor mij de beste band die er is.
    Dat klopt uiteraard, heb Springsteen zelf ook twee keer gezien en dan krijg je zeker een goed concert en avondvullend programma voor. Bruce heeft een grote band (met bijbehorende kosten) en andere acts schieten weer voor een paar ton vuurwerk en confetti de lucht in. Kosten zijn er altijd bij dit soort grote concerten, maar er komen komen ook miljoenen binnen per optreden. Ook Bruce heeft van die VIP kaarten, dat is vooral wat jammer in mijn optiek.

  9. #1884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Dat klopt uiteraard, heb Springsteen zelf ook twee keer gezien en dan krijg je zeker een goed concert en avondvullend programma voor. Bruce heeft een grote band (met bijbehorende kosten) en andere acts schieten weer voor een paar ton vuurwerk en confetti de lucht in. Kosten zijn er altijd bij dit soort grote concerten, maar er komen komen ook miljoenen binnen per optreden. Ook Bruce heeft van die VIP kaarten, dat is vooral wat jammer in mijn optiek.
    Voor mij persoonlijk is hij de beste live artiest ter wereld. Overigens vind ik het wel top dat je elke show kan kopen op CD, MP3, FLAC etcetera. Dan kan je thuis er nog eens van nagenieten. Zo heb ik nu al 20 shows van hem gekocht op CD (Soms 3 CD's & Soms 4 CD's per show/cd), en er komen er nog wel wat meer bij. Heeft ook een prachtige stem vind ik en mooie nummers. Mocht je geinteresseerd zijn, hier heb je de website waar je de shows kan kopen: http://live.brucespringsteen.net/

  10. #1885

    Standaard

    Bedankt DVD Watcher! De tip van het jaar. Geweldig om het concert van Werchter waar ik bij was nog eens te kunnen luisteren.

    Ook voor mij is hij de beste live artiest die ik ooit gezien heb. Wat een feest gaf die man en hij ging maar door zonder stoppen! Ik ging naar TW Classic voor hem en zijn classics, maar leerde zijn andere ook te appreciëren door zijn performance. Blijf deze aanbevelen bij iedereen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #1886

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Bedankt DVD Watcher! De tip van het jaar. Geweldig om het concert van Werchter waar ik bij was nog eens te kunnen luisteren.

    Ook voor mij is hij de beste live artiest die ik ooit gezien heb. Wat een feest gaf die man en hij ging maar door zonder stoppen! Ik ging naar TW Classic voor hem en zijn classics, maar leerde zijn andere ook te appreciëren door zijn performance. Blijf deze aanbevelen bij iedereen.
    Graag gedaan Dit is trouwens een aanrader (zijn langste concert ooit, meer dan 4 uur!!!): http://live.brucespringsteen.net/liv...lsinki-FI.html

Pagina 76 van 76 EersteEerste ... 26667273747576

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •