Pagina 68 van 76 EersteEerste ... 1858646566676869707172 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.676 tot 1.700 van 1886 worden weergegeven.
  1. #1676

    Standaard

    Het duurde even maar hier is t eerste van de 2 filmpjes die ik maakte, van Black:

    http://www.youtube.com/watch?v=Jx5rQ...ature=youtu.be
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #1677

    Standaard

    Zometeen naar Keulen (Duitsland) voor een concert van The Pogues vanavond, heb er echt zin in :


    Vorige Pogues concert wat ik bezocht heb : Melkweg 09-07-2011 (Fotografie door mij)

    Heb echt zin in het concert, vind het echt een supergoede band en gezellige muziek.

    Shane, here I come ...

  3. #1678

    Standaard

    Zoals ik al zei ben ik naar The Pogues geweest, hier een klein overzichtje (Ik heb de tekst in het engels, omdat ik het eerst vermeld heb op de Pogues site, vandaar) :

    I enjoyed the concert in Cologne, but it was very short sadly enough.

    I have made a few pics, 2 short clips and 1 full movieclip of the last song of the evening ''Fiesta''.

    Here the pics from Cologne 07-08-2012 :









    Here is clip 1 : http://www.youtube.com/watch?v=YUlf31Fds6U&feature=youtu.be and here is clip 2 : http://www.youtube.com/watch?v=0s0oNjsZH5k&feature=youtu.be

    And here is the full movieclip of the last song of the evening ''Fiesta'' : http://www.youtube.com/watch?v=4V6br4uO8q4

    Hope you enjoy the things I've made.

    Kind regards,

    Raymond

    (PS. De pics en filmpjes zijn gemaakt met een klein toestelletje, en niet met spiegelreflex, dus niet megakwaliteit, maar redelijk genoeg vind ik zo)

  4. #1679

    Standaard

    Zondag a.s Elf Fantasy fair Arcen..
    Hopen dat het weer mee zit..
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  5. #1680

    Standaard

    Maandag a.s. even naar That's Live XL in Groningen. The Temper Trap viel me op Rockin' Park wat tegen, misschien dat ze in een concertzaaltje beter tot hun recht komen

  6. #1681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse Bekijk bericht
    Maandag a.s. even naar That's Live XL in Groningen. The Temper Trap viel me op Rockin' Park wat tegen, misschien dat ze in een concertzaaltje beter tot hun recht komen
    Heb er ook nog even over nagedacht, maar toch maar niet gedaan. Komende tijd wel naar Lee Fields en Triggerfinger in de Oosterpoort. In december naar The Black Keys.

  7. #1682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Heb er ook nog even over nagedacht, maar toch maar niet gedaan. Komende tijd wel naar Lee Fields en Triggerfinger in de Oosterpoort. In december naar The Black Keys.
    Dat zijn nog een paar leuke concerten. Waarom heb je het toch maar niet gedaan? Om de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten

  8. #1683

    Standaard

    Zojuist m`n kaartje gekocht voor het concert van Sigur Rós op 26 februari in Vorst Nationaal, Brussel
    De tweede keer dat ik ze ga zien, toevallig ook de tweede keer in Vorst.
    Op 6 november ook nog naar Bon Iver in de HMH
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #1684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse Bekijk bericht
    Dat zijn nog een paar leuke concerten. Waarom heb je het toch maar niet gedaan? Om de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten
    Tja, voornamelijk vanwege een overvolle agenda de komende tijd. Daarnaast betreft het ook niet echt bands die ik echt heel graag wil zien.

  10. #1685

    Standaard

    Iron Maiden 25 juni 2013 in de Ziggo Dome!

    Kaartjes zijn al binnen

    Het mooie aan deze tour is dat er veel nummers uit de Seventh Son/Maiden England tour uit 1988 worden gespeeld en laat dat nu de eerste keer voor mij zijn geweest dat ik ze live zag! (Monsters of Rock festival Tilburg)
    Setlist van de US tournee, ik verwacht dat die hier hetzelfde is:

    http://www.metalhammer.co.uk/news/fi...with-jealousy/

  11. #1686
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Rush 2013 Ziggo Dome (Thuiswedstrijd) Al eeuwen fan maar nog nooit in levende lijve gezien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Iron Maiden 25 juni 2013 in de Ziggo Dome!

    Kaartjes zijn al binnen

    Het mooie aan deze tour is dat er veel nummers uit de Seventh Son/Maiden England tour uit 1988 worden gespeeld en laat dat nu de eerste keer voor mij zijn geweest dat ik ze live zag! (Monsters of Rock festival Tilburg)
    Setlist van de US tournee, ik verwacht dat die hier hetzelfde is:

    http://www.metalhammer.co.uk/news/fi...with-jealousy/
    Ook m`n kaartje binnen (zit plaats weliswaar, maar toch). Wordt de eerste keer dat ik ze live ga zien
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #1688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ook m`n kaartje binnen (zit plaats weliswaar, maar toch). Wordt de eerste keer dat ik ze live ga zien
    Staanplaatsen hier

    Fantastische live band. Het word voor mij de 5e keer dat ik ze ga zien en het blijft elke keer een bijzondere belevenis.
    Ik wens je alvast veel plezier!

  14. #1689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Staanplaatsen hier

    Fantastische live band. Het word voor mij de 5e keer dat ik ze ga zien en het blijft elke keer een bijzondere belevenis.
    Ik wens je alvast veel plezier!
    Dank je, ben er zeker van dat dat gaat lukken.
    Vandaag ook bekend geworden dat The Killers op 11 maart in de Ziggo Dome staan en op 8 maart in Vorst Nationaal, Brussel.
    Eens kijken of we daar ook heen gaan
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #1690

    Standaard

    Vanavond is het dan weer zover, genieten bij bij Rowwen Heze - Slotconcert 2012.

    Wordt weer genieten, heb er zin in.

    Elk jaar 1 groot feest, vorig jaar 16.000 man in de Tent.

    Rowwen Heze - Here I come


    (Foto is door mij gemaakt tijdens eerder optreden)

    Zijn hier trouwens nog meer Rowwen Heze fans die vanavond ook gaan?

  16. #1691

    Standaard

    Hoi,

    Ik probeerde kaarten te kopen vanochtend voor Roger Waters maar ik mocht niet betalen met Visa of Ideal
    Ik weet dat het `presented by Amex' is maar ik heb nooit meegemakt dat een concert alleen voor een soort credit card houder is

    Vince.

  17. #1692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik probeerde kaarten te kopen vanochtend voor Roger Waters maar ik mocht niet betalen met Visa of Ideal
    Ik weet dat het `presented by Amex' is maar ik heb nooit meegemakt dat een concert alleen voor een soort credit card houder is

    Vince.
    Hoe bedoel je dit?
    Is amex ook een soort credit card?
    Zal toch raar zijn als je niet op een andere manier kan betalen.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  18. #1693

    Standaard

    Amex is American Express. Er bestaan wel presales waar je alleen kaarten kunt kopen met zo'n creditcard, misschien is dat het geval?

  19. #1694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stefan8 Bekijk bericht
    Amex is American Express. Er bestaan wel presales waar je alleen kaarten kunt kopen met zo'n creditcard, misschien is dat het geval?
    Ik vrees van wel Ik had kaarten in mijn basket drie keer maar Visa en Ideal waren niet mogelijk......Marktplaats dan weer

    Vince.

  20. #1695

    Standaard

    Vanavond naar Marillion...in Eindhoven.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #1696
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Vanavond naar Marillion...in Eindhoven.
    Cool, die hard fan hier. Was onlangs in Paradiso geweest, was een leuk optreden. Marillion heb ik echt heel vaak gezien, maar Rush zie ik voor het eerst volgend jaar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #1697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Cool, die hard fan hier. Was onlangs in Paradiso geweest, was een leuk optreden. Marillion heb ik echt heel vaak gezien, maar Rush zie ik voor het eerst volgend jaar.
    Kan niet eens meer tellen hoe vaak ik ben geweest(keer of 30), maar wederom een geweldig concert. Rush lijkt me ook wel eens iets (mijn eerste plaat was Hemispheres. Een rode vinyl LP.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door Mark van L. : 18-11-2012 om 09:23
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  23. #1698
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha, dan hebben wij waarschijnlijk heel vaak in dezelfde ruimte gestaan, want ik heb ook bijna alles gezien, zowel Fish als Hogy.

    Leuke foto's
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1699

    Standaard

    Vanavond bij Therapy ? in de Patronaat in Haarlem..uitstekende concert

    Vince.

  25. #1700

    Standaard

    Kaartjes voor MUSE op 4 juni in de ArenA!! Zin in! Nu al!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 68 van 76 EersteEerste ... 1858646566676869707172 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •