Pagina 63 van 76 EersteEerste ... 135359606162636465666773 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.551 tot 1.575 van 1886 worden weergegeven.
  1. #1551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik blijf die nieuwe bassist van Metallica een joker vinden.....wat ziet die gast er dom uit zeg. En zn manier van spelen.....echt geen pan. Ik wil Jason terug!!!
    jason terug?!?!
    hij mag dan wel op de meest succesvolle elpee van metallica mee spelen maar dat maakt hem echt geen goede bassist!!!!
    Rob is toch wel 100 keer beter op technisch gebied!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  2. #1552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Gaat er nog iemand naar Baroeg Open Air 11 September trouwens ?
    Tuurlijk! Al was het alleen maar voor Entombed.
    Concertagenda op Podiuminfo

  3. #1553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Tuurlijk! Al was het alleen maar voor Entombed.
    hehe, wij waarschijnlijk ook nog wel.
    maareh, ook een beetje voor Thanatos toch zeker ?

  4. #1554

    Standaard

    Gisteren naar de Eels geweest in de Oosterpoort, echt supergaaf optreden. Had ze nog niet eerder live gezien, maar heb me echt prima vermaakt. Nummers veelal in een ander jasje en ook de nummers van de nieuwste drie albums knalden lekker door de zaal!





    Heeft er iemand overigens misschien nog interesse in een kaartje voor Mumford & Sons 26 september in de HMH? Mag tegen kostprijs weg, stuur maar een PM.
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 07-09-2010 om 20:05

  5. #1555

    Standaard

    Wauw, wat dachten jullie hiervan:
    http://www.torontosun.com/entertainm...enn-story.html
    Dat had ik nooit meer verwacht, nadat Rick Wright was overleden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #1556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wauw, wat dachten jullie hiervan:
    http://www.torontosun.com/entertainm...enn-story.html
    Dat had ik nooit meer verwacht, nadat Rick Wright was overleden.
    Jammer dat het geen tour word, had ze graag een keer live willen zien.

    Helaas geen Baroeg Open Air beleeft vorige week, maar morgen staat er eindelijk weer eens een concert op het programma en dat is lang geleden, te lang...
    Blind Guardian, 013, here we come !

  7. #1557

    Standaard

    Ik ben gisteravond naar het verrassingsconcert geweest van & voor Rowwen Heze in de Brabanthallen in Den Bosch.

    Gisteren bestond de band 25 jaar, en namens de fanclub was dit concert georganisseerd voor de band en de fans.

    Rowwen Heze opende het concert met een aantal nummers, en daarna gingen ze van het podium af, en namen ze plaats voor het podium op stoelen.

    Vervolgens kwamen er optredens van Karin Bloemen, Raccoon, De Heideroosjes, BZB, De 3J's en Guus Meeuwis.

    Ze speelden ieder een nummer of 4 en tevens daarin een nummer van Rowwen Heze, was echt mooi georganisseerd.

    Vond vooral Raccoon erg goed en Guus Meeuwis was ook goed.

    Na dit gedeelte nam Rowwen Heze weer bezit van het podium en verpletterden ze ons met hun muziek.

    Echt een band met vol met passie, en ze weten echt een feestje te bouwen.

    Ik heb echt genoten van het concert, en heb 2 filmpjes gemaakt van 2 bekende nummers, namelijk Limburg en de afsluiter van de avond Bestel_Mar.

    Het was 1 groot feest gisteren, met een vol Brabanthallen-complex.

    Hoop dat jullie het leuke filmpjes vinden.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 25-09-2010 om 18:39

  8. #1558

    Standaard

    Ik heb 2 concerten in de planning staan: Crystal Castles op dinsdag 26 oktober, en Trentemøllerde dag erna. Beiden in Paradiso. Twee drukke daagjes dus. Zal wel wat foto's hier neerzetten achteraf.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  9. #1559

    Standaard

    Blind Guardian heeft een uitstekend concert gegeven, vanavond is het de beurt aan Jon Oliva's Pain.
    Ik heb de beste man vorig jaar al live bezig gezien op Graspop en dat was me prima bevallen, vanavond eens van dichterbij bekijken in 013 !
    Dat hij maar een hoop Savatage nummers mag spelen, maar dat zal best wel.
    Er zijn ook nog dvd opnames, dus ik zwaai nog wel effe.
    Nu gauw in de auto !

  10. #1560

    Standaard

    Laatste tijd weer wat concertkaartjes gekocht:

    11-11 Black Keys - Oosterpoort Groningen
    18-11 Prince - Gelredome Arnhem (zaterdag kaartjes kopen)
    19-11 Black Rebel Motorcycle Club - Vera Groningen
    14-12 Angus & Julia Stone - Stadsschouwburg Groningen
    09-04 Roger Waters - Gelredome Arnhem

  11. #1561

    Standaard

    Hmm, Prince nog nooit live gezien, interessant.

    Zaterdag proberen tickets te bestellen voor "Kyuss Lives" in Paradiso
    volgend jaar. Beetje bij beetje komen ze weer bij elkaar. Nu Josh Homme nog.
    Laatst aangepast door mad dog : 06-11-2010 om 17:40
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  12. #1562

    Standaard

    Vanavond ga ik naar een concert van een van de allerbeste zangeressen van Nederland mijn inziens, namelijk Trijntje Oosterhuis.


    Trijntje in 013 Tilburg (19-03-2010, foto door mij gemaakt)

    Afgelopen maart heb ik haar nog live gezien in een intiem accoustisch concert, waar ze toen nummers van Michael Jackson zong, als een soort eerbetoon aan hem.

    Dat gaf ze toen met alleen een gitaar als begeleiding.

    Het concert van vanavond van haar huidige theatertour is een normaal cocert, met volledige band etc.

    Als ik de volgende beschrijving lees op de site van theaters Tilburg, moet het een groot spektakel worden :

    ''Trijntje Oosterhuis pakt weer eens groots uit! Ze neemt een flinke band mee die haar vocale kunststukjes gaat begeleiden. De afgelopen jaren was deze ex-Total Touch zangeres vooral in een akoestische setting te zien samen met gitarist Leonardo Amuedo.

    Met hem vertolkte ze onder meer bekende en minder bekende nummers van Michael Jackson.

    Dat popmuziek dan ook een grote liefde is voor Trijntje, is geen geheim, maar ze heeft ook een grote passie voor jazz.

    In dit programma brengt dit veelzijdige talent zowel oude hits als nieuwe nummers ten gehore. Haar stem knalt van het podium af.

    Gewoon zoals u Trijntje kent.''

    Ik ga er in ieder geval goed van genieten, en probeer wat leuke foto's te maken.

    Ik zit overigens vooraan op de 2e rij links, dus een mooie plaats dichtbij het podium.

    Trijntje, Here I come .....

  13. #1563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mad dog Bekijk bericht
    Hmm, Prince nog nooit live gezien, interessant.

    Zaterdag proberen tickets te bestellen voor "Kyuss Lives" in Paradiso
    volgend jaar. Beetje bij beetje komen ze weer bij elkaar. Nu Josh Homme nog.
    Ik een keer eerder (ook dit jaar overigens), was erg gaaf. Hele goede band en de beste man is zelf een merkwaardige verschijning, maar wel een super artiest.

    Black Keys waren overigens ook erg tof afgelopen donderdag, het Groningse voorprogramma (The Monroes) wist me ook positief te verrassen. Deze week dus Prince en de Black Rebel Motorcycle Club op het programma.

  14. #1564

    Standaard

    His Royal Badness was weer super gister!! Vond het sfeertje persoonlijk iets minder dan eerder dit jaar op het Werchter terrein, maar zeker weer genoten. Vanavond de Black Rebel Motorcycle Club!

  15. #1565

    Thumbs up Rush naar Europa

    De TIME MACHINE TOUR komt vanaf mei volgend jaar naar Europa
    Er is nog geen Nederlandse datum bekend maar dat is een kwestie van tijd. Data al bekend staan op de officiële site.
    Tijdens de TMT tour wordt 1 van mijn favoriete albums "Moving Pictures" in zijn geheel live gebracht.
    Ook wordt rond die tijd de nieuwe cd "Clockwork Angels" verwacht.

    Be there or be square!
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  16. #1566

    Standaard

    Lowlands is al uitverkocht (binnen een paar uurtjes).

  17. #1567

    Post

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl Bekijk bericht
    De TIME MACHINE TOUR komt vanaf mei volgend jaar naar Europa
    Er is nog geen Nederlandse datum bekend maar dat is een kwestie van tijd. Data al bekend staan op de officiële site.
    Tijdens de TMT tour wordt 1 van mijn favoriete albums "Moving Pictures" in zijn geheel live gebracht.
    Ook wordt rond die tijd de nieuwe cd "Clockwork Angels" verwacht.

    Be there or be square!
    Mooi nieuws, staan hoog op mijn "want to see befor I die" lijstje.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  18. #1568

    Arrow Rush naar Europa

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mad dog Bekijk bericht
    Mooi nieuws, staan hoog op mijn "want to see befor I die" lijstje.
    Rush confirms they will bring the Time Machine tour to Rotterdam, Holland on their European leg in May, 2011.
    Tickets for the show at the Ahoy Arena, on Friday, May 27th, 2011 will go on sale Friday Dec 3
    Voorverkoop begint om 10:00u.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  19. #1569

    Standaard

    thx
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  20. #1570

    Standaard

    Yeps ! daar gaan we zeker weer heen !

  21. #1571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Lowlands is al uitverkocht (binnen een paar uurtjes).
    Roadburn: 15 minuten
    Concertagenda op Podiuminfo

  22. #1572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl Bekijk bericht
    De TIME MACHINE TOUR komt vanaf mei volgend jaar naar Europa
    Er is nog geen Nederlandse datum bekend maar dat is een kwestie van tijd. Data al bekend staan op de officiële site.
    Tijdens de TMT tour wordt 1 van mijn favoriete albums "Moving Pictures" in zijn geheel live gebracht.
    Ook wordt rond die tijd de nieuwe cd "Clockwork Angels" verwacht.

    Be there or be square!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl Bekijk bericht
    Voorverkoop begint om 10:00u.

    Ik zal er zeker zijn

  23. #1573

    Standaard RUSH in 2011 in Ahoy ("isn't that weird?")

    YESSSSSS
    Ik ben er weer bij
    heb m'n 2 tickets binnen

    Gelijk om 17.00h via de pre-sale gekocht.

  24. #1574

    Standaard

    Toto doet net als dit jaar ook volgend jaar een korte zomertour.

    Concerten op reisafstand (al is het beide niet om de hoek vanuit Kerkrade) - HMH Amsterdam 23-06-2011 en Brussel op 21-06-2011 .

    Dit jaar het optreden op Bospop gezien, de line-up is in principe hetzelfde (wellicht andere background singers), dus met Lukather, Paich, Steve Porcaro, Nathan East, Simon Philips en Joseph Williams als leadzanger.
    Was toen een fantastisch optreden (ondanks de kater dat Oranje net Spanje had verloren in de minuten ervoor). Alleen veel te kort.....

    Voor mij de eerste 'must see'van 2011.
    Send a maniac to catch a maniac...

  25. #1575

    Thumbs up RUSH in 2011 in Ahoy ("isn't that weird?") ;-)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk de Kort Bekijk bericht
    YESSSSSS
    Ik ben er weer bij
    heb m'n 2 tickets binnen

    Gelijk om 17.00h via de pre-sale gekocht.
    Ik vanmorgen via de reguliere verkoop Drukte van belang. Denk dat het in no time uitverkocht is. Is ook niet gek natuurlijk. En eindelijk ga ik 1 van mijn favo nummers eens live zien!

    "The Camera Eye": http://www.youtube.com/watch?v=cSkU_LU6-_k
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

Pagina 63 van 76 EersteEerste ... 135359606162636465666773 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •