Pagina 73 van 76 EersteEerste ... 23636970717273747576 LaatsteLaatste
De resultaten 1.801 tot 1.825 van 1886 worden weergegeven.
  1. #1801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Het is gelukt!!!

    vanmorgen om half 6 kwam ik aan,stond de rij al tot aan het einde van de straat. M`n nichtje belde om kwart voor 11 dat iemand van onze groep het was gelukt om de kaartjes online te scoren
    Super blij natuurlijk! toch nog in de rij blijven staan omdat ik aan anderen had beloofd dat ik zou proberen kaartjes mee te nemen, maar toen ik om 11.40 eindelijk bijna (op 5 meter na ) voor de etalage stond hingen ze een melding op dat zaterdag en weekend kaarten uitverkocht waren. Veel teleurgestelde reacties en gezichten in de rij uiteraard, maar gelukkig ben ik er bij
    Leuk voor je!
    Maar wat is er eigenlijk gelukt?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  2. #1802
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat had ik ook!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #1803

    Standaard

    Kaarten voor :



    Voor dat festival zijn er dus kaarten bemachtigd.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 15-03-2014 om 22:39

  4. #1804

    Standaard

    Kaarten voor het meest overschatte festival van Europa dus

  5. #1805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Leuk voor je!
    Maar wat is er eigenlijk gelukt?
    tickets voor Pinkpop natuurlijk

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B. Bekijk bericht
    Kaarten voor het meest overschatte festival van Europa dus
    joe. Niet gelukt om kaartjes te scoren? ben je er wel eens geweest?
    zo ja,waarom overschat?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #1806

    Standaard

    Meest overschatte festival weet ik niet, maar erg sfeervol is het niet in vergelijk met andere festivals. Alleen met grote namen heb je nog geen mooi festival.

  7. #1807

    Standaard

    De sfeer moet je zelf maken. Als je met leuke mensen gaat is de sfeer al snel goed.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #1808

    Standaard

    Pinkpop vindt ik echt een rukfestival. Mensen gaan er picknicken met het hele gezin voor het grote podium. Je hoeft namelijk amper te bewegen zoals bv op Lowlands omdat daar alles verspreid is. Ook wordt je door de security nog net niet van het terrein afgetrapt als de laatste noot in de avond is gespeeld. Ik wilde er dit jaar heen, puur voor The Stones. Ik kreeg achter niemand mee, iedereen heeft (terecht) een Pinkpop-aversie. Het is ook een erg veilig festival met al die gevestigde namen. Voor avontuurlijke muziek moet je daar niet wezen helaas. Alhoewel ik het er in de jaren '90 wel goed toeven vond. Toen was muzikale klimaat ook anders, veel meer rock en alternative.

  9. #1809

    Standaard

    Dus je hebt een Pinkpop aversie maar wilt er wel heen? als je aversie zo groot is dan ga je ook niet voor the Stones. Het feit dat mensen voor het podium camperen komt door mensen als jij zelf: dagjes mensen die puur en alleen voor 1 artiest komen. Dat was met Coldplay en Bruce Springsteen hetzelfde. Je klaagt dus over jezelf
    True, de security is wel erg streng. Het enige nadeel IMHO.
    Vind `t altijd (niet nu omdat jij `t schrijft maar al een paar jaar) grappig: met gevestigde namen zoals nu is het een veilige festival en nemen ze geen risico. Programmeren ze kleinere namen, zoals een paar jaar geleden echt wel deden, dan komen er minder mensen en ligt iedereen te zeuren dat t programma niet goed is en er gevestigde namen ontbreken.
    Heerlijk, die zeikende Hollanders Wordt er ook zo gezeken op Werchter als die dezelfde namen (voor een deel is dat namelijk het geval)programmeren? of Pukkelpop, of Sziget?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #1810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dus je hebt een Pinkpop aversie maar wilt er wel heen? als je aversie zo groot is dan ga je ook niet voor the Stones. Het feit dat mensen voor het podium camperen komt door mensen als jij zelf: dagjes mensen die puur en alleen voor 1 artiest komen. Dat was met Coldplay en Bruce Springsteen hetzelfde. Je klaagt dus over jezelf
    True, de security is wel erg streng. Het enige nadeel IMHO.
    Vind `t altijd (niet nu omdat jij `t schrijft maar al een paar jaar) grappig: met gevestigde namen zoals nu is het een veilige festival en nemen ze geen risico. Programmeren ze kleinere namen, zoals een paar jaar geleden echt wel deden, dan komen er minder mensen en ligt iedereen te zeuren dat t programma niet goed is en er gevestigde namen ontbreken.
    Heerlijk, die zeikende Hollanders Wordt er ook zo gezeken op Werchter als die dezelfde namen (voor een deel is dat namelijk het geval)programmeren? of Pukkelpop, of Sziget?
    Ik wil The Stones zien ja, daarvoor maak ik een uitzondering. Maar het feit blijft dat Pinkpop een beetje een belegen festival is, de knuffelrock cd onder de festivals.
    Er komen elk jaar een paar goede namen, het is alleen jammer dat je daarnaast veel baggeracts voor je kiezen krijgt. Het is gewoon niet mijn festival. Heeft echt met sfeer te maken. Ik ben meer van Lowlands dat lekker 24 uur doorgaat en met minimaal 8 podia waardoor het terrein lekker levendig is. De mensen blijven in beweging terwijl op Pinkpop de meeste voor het grote podium blijven hangen. Je ziet daar zelfs mensen op klapstoeltjes zitten....die blijven de hele dag op hun dikke reet voor het podium hangen en laten met een paplepel naar binnen gieten wat Jan Smeets ze voorschotelt ipv dat ze zelf op ontdekking gaan. Echt een ander publiek. Die kijken liever naar acts dat al bekend is voordat ze bekend worden. En Pinkpop programmeert zo breed....ze hadden Gers Pardoel, Racoon en Ilse de Lange geprogrammeerd. Daar moet je op Lowlands niet mee aankomen.

    Jij kijkt blijkbaar puur naar programmering. Een Arctic Monkeys op Lowlands is bv veel leuker dan dezelfde act op Pinkpop. Heeft met publiek en sfeer te maken. Weet niet of je wel eens op Lowlands bent geweest maar de sfeer verschilt echt met dag en nacht.

  11. #1811

    Standaard

    Het kan best dat het niet jouw soort festival is, prima. Maar als je beweert dat mensen daar op klapstoeltjes gaan zitten weet je echt niet waar je het over hebt...
    Op Lowlands laten de mensen zich ook naar binnen gieten wat van Eerdenburg ze voorschotelt. Logisch toch? zij zorgen als organistatie voor het programma dus daar heb je het maar mee te doen. Daarbij kun je de beide festivals natuurlijk totaal niet met elkaar vergelijken... Ik moet er bijvoorbeeld niet aan denken dat ik naar een festival ga voor de muziek en daar ook theater,lezingen, en politieke debatten zijn.
    En Pinkpop is een pop festival, geen rock (hoewel dat dit jaar toch een stuk minder is). En sorry hoor, maar Lowlands programmeert net zo hard De Jeugd van Tegenwoordig. Een ander publiek? als ik op tv de beelden van de afgelopen jaren zie, zie ik daar meer tienermeisjes dan op Pinkpop
    Zeker kijk ik naar het programma, dat doet iedereen. Je gaat tenslotte voor de muziek.
    Ben nog niet op Lowlands geweest, btw dus ik kan de sfeer niet vergelijken.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #1812

    Standaard

    Nog nooit op Lowlands geweest? Dat verklaart dan eigenlijk alles......

  13. #1813

    Standaard

    Denk er overigens zelf over om kaarten te kopen voor het Best Kept Secret Festival, lijkt me een leuk festival en de line-up is nu al prima en zal nog wel het nodige bijkomen.

  14. #1814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Denk er overigens zelf over om kaarten te kopen voor het Best Kept Secret Festival, lijkt me een leuk festival en de line-up is nu al prima en zal nog wel het nodige bijkomen.
    Betere opzet dan Lowlands. Mooie locatie, leuke bands, goed eten/drinken. Zeker doen als je kans krijgt.
    Laatst aangepast door gompier : 19-03-2014 om 16:19

  15. #1815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    joe. Niet gelukt om kaartjes te scoren? ben je er wel eens geweest?
    zo ja,waarom overschat?
    Niet eens de moeite genomen om kaartjes te scoren. Ben 1x op pinkpop geweest (weet even niet exact welk jaar, iig de editie met rage against the machine en metallica). En dat was eens maar nooit weer. Vanaf de camping veel te ver lopen naar het terrein. Iedere keer weer je kaartje laten zien terwijl je een bandje om hebt. Security is al het een en ander over geroepen, niet de meest vriendelijke mensen daar (zeg maar gerust chagrijnig). Terrein zelf straalt niets uit. Ben het ook met de opmerking eens dat het gros van het publiek inderdaad voor het hoofdpodium blijft hangen. En die Jan Smeets - de zelfbenoemde godfather van festivalland - vind ik ook maar een zacht ei. Ben op Dynamo open air, Graspop, Ozzfest, Sonisphere, Lowlands, Werchter en Rock am Ring geweest dus vergelijkingsmateriaal heb ik genoeg.

    Dus waarom er ieder jaar zo'n hype is over Pinkpop, ik vind het hele gebeuren niet zo bijzonder als dat er soms in de media wordt gesuggereerd. Maar ieder z'n eigen ding natuurlijk. Mij zien ze er iig niet meer.

  16. #1816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nog nooit op Lowlands geweest? Dat verklaart dan eigenlijk alles......
    Nee nog niet (wie weet komt `t er ooit nog van) maar dat vind ik dus juist weer zo`n gehyped festival. Altijd al uitverkocht voor dat er ook maar één artiest bekend is, zoiets snap ik gewoon niet En hoezo verklaart dat alles? ben op genoeg andere festivals geweest. Vorig jaar ook op Sziget geweest, dat is het meest geniale festival dat ik ooit bezocht heb. Kan geen Lowlands aan tippen

    En idd: bij Pinkpop het iedere keer laten zien van je kaartje is belachelijk irritant. Het is niet alsof je zo`n bandje makkelijk af krijgt en het aan iemand anders is.

    Deze week trouwens ook tickets gekocht voor Pukkelpop, komende week nog voor Paaspop scoren (beide eerste keer). Daarnaast gisteren naar Disclosure in `t Klokgebouw Eindhoven geweest: geinig concert maar het publiek viel echt tegen. Veel te jong, ging bijna alleen los bij het laatste nummer en dat heen en weer geloop is poep irritant.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #1817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nee nog niet (wie weet komt `t er ooit nog van) maar dat vind ik dus juist weer zo`n gehyped festival. Altijd al uitverkocht voor dat er ook maar één artiest bekend is, zoiets snap ik gewoon niet En hoezo verklaart dat alles? ben op genoeg andere festivals geweest. Vorig jaar ook op Sziget geweest, dat is het meest geniale festival dat ik ooit bezocht heb. Kan geen Lowlands aan tippen
    Het verklaart alles, in die zin, dat je niet kunt vergelijken en dus het verschil qua sfeer niet hebt kunnen ervaren. Een drie-daags festival zonder dagkaarten geeft al een totaal andere sfeer. Op Pinkpop draait het toch, voor het grootste deel, om het grote hoofdpodium. Op Lowlands is er gedurende de dag op elk uur wel minstens 8 acts die je kunt bekijken. Dat zorgt ervoor dat het publiek meer gaat lopen. Vraag na afloop aan 10 mensen wat ze gezien hebben en je kunt 10 verschillende lijstjes krijgen. Dat zorgt ervoor dat het publiek veel meer zijn eigen programma kan samenstellen.

    Dat Lowlands zo snel uitverkoopt, was echt van de laatste paar jaar. En dat is natuurlijk niet zonder reden. Ook ik kocht elk jaar gewoon een kaartje omdat geen enkele editie tegenviel en de sfeer altijd top is. Het publiek heeft dan veel vertrouwen in het festival en dat is zeker een verdienste. Lowlands is echt een samenzijn van drie dagen. Een dorp dat dag en nacht doorgaat. En daar willen veel mensen deel van uit maken, ook al is het programma ten tijden van de voorverkoop nog niet volledig bekend. Er komt zoveel, is zit altijd wel wat tussen.

    Dit jaar haak ik echter af vanwege het weer duurder worden van een kaartje. Er is een grens. Dit jaar is het nog steeds niet uitverkocht overigens.

  18. #1818

    Standaard

    En daarom koop ik altijd een kaartje voor Pinkpop: omdat daar wat mij betreft de sfeer altijd top is, die moet je toch voor het grootste deel zelf maken. En dat met die 10 lijstjes is op Pinkpop wellicht iets minder maar dat is logisch want je hebt minder podia. Is de sfeer op Werchter slechter omdat je daar ook dagkaarten kunt kopen en je een hoofpodium hebt? echt onzin wat mij betreft. De sfeer op Sziget was bijvoorbeeld compleet anders dan op Werchter en Pinkpop, maar dat komt echt door het festival zelf en niet omdat je er geen dagkaarten kunt kopen
    Pinkpop en Werchter zijn ook een samenzijn van drie ( of 4) dagen, dat ook dag en nacht doorgaat (in het geval van Werchter).

    Maar goed, ieder het zijne. Een oneindige, en onzinnige, discussie wat mij betreft. Appels en peren vergelijken....
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #1819

    Standaard

    Heeft Werchter een nachtprogramma dan? Op Pinkpop zeker niet en Werchter volgens mij ook niet.
    Sfeer maak je uiteraard voor een deel zelf. Maar aankleding doet ook heel veel. En daar is Lowlands echt heel goed in. Daar rondlopen is al een hele belevenis. Maar niet alleen Lowlands, ook een festival als Welcome to the Future is daar sterk in. Down the Rabbit Hole zal het op dat gebied ook goed doen. Dan steekt zo'n kolossaal grasveld met aan de zijkanten enkele friettenten daar toch schril bij af....

  20. #1820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Heeft Werchter een nachtprogramma dan? Op Pinkpop zeker niet en Werchter volgens mij ook niet.
    Nachtprogramma duurt daar tot een uur of 3, op Werchter, en daarna gaan we gewoon zelf lekker verder op de camping. En zeker is aankleding fijn maar ik kom toch voor de muziek. Als je aankleding,sfeer en dat soort dingen zo belangrijk vind dan zou ik hard aanraden naar Sziget te gaan, dat is gewoon het tofste en meest bijzondere festival dat er is.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #1821

    Standaard

    We kunnen het hier nog uren over hebben maar we hebben een totaal andere mening. Je noemt nu precies een aspect op wat ik haat aan Pinkpop, dat gekloot op die campings omdat het terrein al om 23.00 sluit.

    En als je voor de muziek gaat, snap ik echt niet waarom je dan juist Pinkpop uitzoekt. Dan vindt ik Werchter een stuk beter qua programmering. En uiteraard in mijn hoofdreden ook muziek, maar sfeer, aankleding, publiek maakt een festival wel af.

    Helaas nog nooit op Sziget geweest maar dat lijkt me een stuk avontuurlijker dan Pinkpop. Maar ieder zn ding! Ikzelf ben van 1993 tot 1998 naar Pinkpop geweest. Daarna nog wel een paar keer geweest maar verspreid over de jaren. Maar nadat ik andere festivals heb meegemaakt, kwam ik zelf tot de conclusie dat Pinkpop niet te bieden waar ik op zoek naar ben. Ik vindt het leuk, om naast de wat bekendere namen, verrast te worden door onbekende bands. Dat kan op Pinkpop veel minder.

  22. #1822

    Standaard

    Gekloot op campings?? het feit dat het terrein al om 23.00uur moet sluiten ligt trouwens niet aan het festival maar aan de gemeente en de zeurende omwonenden.
    waarom ik voor de muziek Pinkpop uitkies? omdat ik het ook tof vind om grote namen te kunnen zien. Werchter gaan we ook heen, weer 4 dagen, en we gaan ook nog naar Pukkelpop
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #1823

    Standaard

    Yes, vanavond is het weer zover : Genieten van & bij mijn helden ''Golden Earring'' - 53 jaar nationale Rock Historie Live & Unplugged.

    Heb er echt zin in, wordt weer genieten!!!



  24. #1824

    Standaard

    Concert van de Earring was weer super, heb er goed van genoten.

    Uiteraard weer wat leuke foto's gemaakt : *

    En ook wat filmpjes :


    Long Blond Animal


    Murdoch 9-6182
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 09-04-2014 om 13:01

  25. #1825

    Standaard

    Golden Earring - Den Bosch 08-04-2014 :


    I Can't Sleep Without You


    In My House

Pagina 73 van 76 EersteEerste ... 23636970717273747576 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •