Pagina 11 van 76 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 1886 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Tivoli, altijd leuk.

    The Sheer altijd vrolijk.

    Kaiser Chief 1 maal lowlands gezien , GEWELDIG. En dit jaar in de HMH.....RUK, dus die hoeven even niet meer. Helemaal als je gewoon ruim 40 pingels neer moet tellen....

    Ik heb gewoon geen kaartjes voor concerten in huis, een unicum.....

  2. #252

    Standaard

    Ik heb binnenkort een aardig weekje. 3 november naar India Arie, 7 november naar Keane en 9 november naar Tool. 8)

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Ga 4 November naar Walter Trout in Paradiso.
    Ik heb hem een paar maanden geleden gezien. Helemaal te gek. Die man heeft zo'n plezier op het podium. Geweldig.

    Het voorprogramma was heel apart. Zijn drie zoons traden op. Bij jullie ook?
    Have a nice day !

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zeeuws Meisje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Ga 4 November naar Walter Trout in Paradiso.
    Ik heb hem een paar maanden geleden gezien. Helemaal te gek. Die man heeft zo'n plezier op het podium. Geweldig.

    Het voorprogramma was heel apart. Zijn drie zoons traden op. Bij jullie ook?
    Ben ook heel benieuwd, heb hem nog nooit live gezien. In het voorprogramma staat Guy Davis op 4 November.

  5. #255

    Standaard

    Roger Waters komt 27-04-2007 naar het Sportpaleis! Ik hoop dat hij ook weer naar NL komt, heb hem de vorige 2 keer nl. gemist door vakantie...

  6. #256

    Standaard

    5 mei staat dhr Waters in het Gelredome :x
    De vorige twee shows waren super, maar gezien de locatie en de datum ga ik er nog eens goed over nadenken....
    Vvk begint as vrijdag.

  7. #257

    Standaard

    Ga morgen gezellig na Stone Sour in 013 Tilburg kan haast niet wachten, weer eens een andere passie dan dvds
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rudyooms
    Ga morgen gezellig na Stone Sour in 013 Tilburg kan haast niet wachten, weer eens een andere passie dan dvds
    Gezellig
    Je zou beter naar de Little Devil kunnen gaan. Het Zweedse Dozer speelt daar en dat is een stuk origineler en verrassender dan de Snotlip zanger
    Mocht je de trein uitstappen en je bedenken, gewoon recht door lopen naar de Little Devil.

    Anyway, have fun

  9. #259

    Standaard

    Stone Sour is wel cool, ondertussen alweer 3x gezien. Nieuwe CD is weer een prima plaat, maar ben er vanavond niet bij

    Dozer zegt me weinig, wat is dat voor muziek?
    Co-StarTrader

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roland1
    Stone Sour is wel cool, ondertussen alweer 3x gezien. Nieuwe CD is weer een prima plaat, maar ben er vanavond niet bij

    Dozer zegt me weinig, wat is dat voor muziek?
    SS is ook wel aardig, heb zo ook al enkele keren gezien, maar je moet toch een beetje tegen schoppen op zijn tijd om mensen wakker te houden?

    Dozer is van origine meer een stoner band, maar op de laatste platen is de stoner scene minder aanwezig. Het is wel een waanzig goede (live)band. Check op www.dozermusic.com of luister gewoon de laatste plaat 'Through the eyes of heathens'. Je kan ze ook kennen van een toertje die ze hebben gedan als support voor Mastodon een jaartje of 2/3 geleden.

    (Ik ben vanavond in ieder geval bij Dozer te vinden )

  11. #261

    Standaard

    Ah, wat was stone sour vet zeg in tilburg 8) Wel weer vette afzetters met die merchandise maarja :P shirt die er hing voor 25,- had k in de zomer op graspop voor 15,- gehaald :P

  12. #262

    Standaard

    Vanavond dus naar Walter Trout. Ben erg benieuwd, heb wel live cd's en dvd gehoord en gezien maar heb hem nog nooit echt live gezien. Ben ook nog nooit in Paradiso geweest, dus ga me soieso wel vermaken denk ik

  13. #263

    Standaard

    Afgelopen dinsdag naar Keane geweest in de Ahoy. Was een leuke show alleen het voorprogramma was waardeloos. Een hippy band dat zong over een theelepeltje.

  14. #264

    Standaard

    Ik ben die middag naar het exlcusieve miniconcert gegaan dat ze gaven in de Orange Flagship Store aan de Lijnbaan. Was erg tof! 8)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983
    Afgelopen dinsdag naar Keane geweest in de Ahoy. Was een leuke show alleen het voorprogramma was waardeloos. Een hippy band dat zong over een theelepeltje.
    Jaaa, Keane was top. Echt heel erg in vorm was de zanger weer want ik heb hem wel eens een partij slecht horen zingen...
    Heel de Ahoy ging los en de sfeer was top. Beetje jammer dat de linkerspeakerrij, de kant waar ik zat, steeds er mee kapte. Het geluidsniveau zakte dan flink in. Toch nog altijd het beste concert dit jaar tot nu toe voor mij en dat voorprogramma, tja daar luister ik meestal niet echt naar. Leuk voor op de achtergrond als je wat staat te drinken.

  16. #266

    Standaard

    Ja had inderdaad gehoord dat sommige mensen geen geluid hadden door de speakers bij bepaalde songs. Maar ik heb er niks van gemerkt, ik stond bijna voor het podium in de arena. Het heeft 1 keer een stuit gehad de muziek maar verder niks. En klopt inderdaad de zanger was in vorm, in Madrid was hij waardeloos.

  17. #267

    Standaard

    kaiser chiefs was top vanavond .ik ben helemaal lyrisch .

  18. #268

    Standaard

    Iemand die, net als ik, een kaartje heeft voor the killers op 7 maart in de heineken music hall? 8)

  19. #269

    Standaard

    Mensen hier nog naar de Pirates Party de 25ste? Ik heb blijkbaar 2 kaartjes gewonnen Vandaag in de bus (lekker op tijd ook btw. )

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Iemand die, net als ik, een kaartje heeft voor the killers op 7 maart in de heineken music hall? 8)
    Jezus is dat nu alweer uitverkocht???

  21. #271

    Standaard

    ik ga ook naar the killers . eindelijk!

  22. #272

    Standaard

    Morgen naar Ramallah + Death Before Dishonour, overmorgen Strike Anywhere + Loved Ons, maandag Iorn Maiden, dinsdag Muse, zaterdag de 2e Frontkick + Shock Nagasaki en zondag als laatste van de reeks Persistance tour.
    Alsof ik het nog niet druk genoeg had met een proefwerkweek (lees= bergen nakijkwerk)....
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  23. #273

    Standaard

    Ah, voor mij Maandag ook Maiden. En voor Dinsdag Motörhead, de vierde keer alweer. Vette poep!

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Ah, voor mij Maandag ook Maiden. En voor Dinsdag Motörhead, de vierde keer alweer. Vette poep!
    Same here voor Maiden. Motörhead sla ik dit keer maar eens over. Ze staan in een vrij kleine zaal dit keer of niet? Heb er iig nog nooit van gehoord...

  25. #275

    Standaard

    Vandaag de kaarten voor genesis besteld
    Tired of being what you want me to be

Pagina 11 van 76 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •