Pagina 13 van 76 EersteEerste ... 3910111213141516172363 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 1886 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Gezellig, zal je foto in mijn gedachte opslaan. Wellicht kom ik je tegen. 8)
    You wish! :wink:

    Kaartje kopen? 90 euro..

  2. #302

    Standaard

    Dinsdag 13 maart naar Intwine in Leeuwarden. Een unplugged concert, genaamd The Rumshop Sessions. Als het net zoiets wordt als the P.U.R.E sessions, wordt het vet. Maar het is Intwine, dus het wordt eigenlijk sowieso wel vet!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Woensdag ga ik naar The Killers. Prima bandje dacht ik zo..
    Ik ook .

    Gezellig, zal je foto in mijn gedachte opslaan. Wellicht kom ik je tegen. 8)
    Lange groene jas 8) .
    (buiten dan).

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Is mijn 2e keer dat ik ga. Eerste keer was in Paradiso, was erg goed. Is nu in Heerhugowaard volgens mij, ga er vanuit dat de show weer net zo goed is
    Heb m al meerdere malen meegemaakt, en altijd goed!
    Vooral die ene keer in Raalte toen ie als festival afsluiter niet van het podium was af te slaan. Onvergetelijk.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Woensdag ga ik naar The Killers. Prima bandje dacht ik zo..
    En hoe was het?
    Ik ben niet zo van de alternatieve rock, maar deze band kan me goed bekoren!

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Woensdag ga ik naar The Killers. Prima bandje dacht ik zo..
    En hoe was het?
    Ik ben niet zo van de alternatieve rock, maar deze band kan me goed bekoren!

    Ik vond het super! Jammer alleen dat ze een paar nummers hebben die ik gewoon slecht vind (veelal van dat nieuwe album) maar de bekende nummers met meer pit maken veel goed. 8)

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Ik vond het super! Jammer alleen dat ze een paar nummers hebben die ik gewoon slecht vind (veelal van dat nieuwe album) maar de bekende nummers met meer pit maken veel goed. 8)
    En? Is het nog wat geworden met Beloved?

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Ik vond het super! Jammer alleen dat ze een paar nummers hebben die ik gewoon slecht vind (veelal van dat nieuwe album) maar de bekende nummers met meer pit maken veel goed. 8)
    En? Is het nog wat geworden met Beloved?

    Ben haar misgelopen..

  9. #309

    Standaard

    Gaat er iemand eigenlijk nog naar de police? Ik zelf wil heel graag , maar de prijs en locatie houden mij tegen. heeft iemand wel eens een groot concert meegemaakt in de Arena en hoe zijn de plaatsen?
    Wil het als kado voor mn vader doen dus ervaringen zijn welkom!


  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Gaat er iemand eigenlijk nog naar de police? Ik zelf wil heel graag , maar de prijs en locatie houden mij tegen. heeft iemand wel eens een groot concert meegemaakt in de Arena en hoe zijn de plaatsen?
    Wil het als kado voor mn vader doen dus ervaringen zijn welkom!
    Ik had heel graag een concert willen bezoeken. Maar *NIET* in de Arena. Voordeel is dat je het concert meteen 2x hoort (1x orgineel en 1x in de echo).

    Nee, serieus. De Arena is misschien wel de slechtste plek om een concert te houden. Ik had gehoopt op Ahoy of HMH. Of misschien zelfs op een festivalterrein. Maar De Arena... Jammer, maar dat doe ik dus niet!

  11. #311

    Standaard

    Zoals eerder vermeld ben ik 1 x in de Arena geweest bij een concert, en het geluid vond ik toen idd niet fantastisch. Kaartjes zijn idd erg duur, 49-89 euro........
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  12. #312

    Standaard

    Als je vooraan in het voorvak staat klinkt alles wel goed :wink:

  13. #313

    Standaard

    Ik zat bij U2 vrij vooraan p de tribune en het geluid wes erg goed toen.
    En sinds de Stones hebbn ze toch erg veel aan de akoestiek gedaan?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Ik vond het super! Jammer alleen dat ze een paar nummers hebben die ik gewoon slecht vind (veelal van dat nieuwe album) maar de bekende nummers met meer pit maken veel goed. 8)
    En? Is het nog wat geworden met Beloved?

    Ben haar misgelopen..
    Sorry .
    Ik vond het erg leuk, stond eerst vooraan maar na When You Were Young ergens tiende rij ofzo, ik stond ook natuurlijk bij die josti's die echt helemaal losgingen en alles omver beukten wat in de weg stond, dat was echt zwaar irritant.
    Verder heb ik me wel vermaakt 8) .

    Dinsdag ga ik trouwens naar Nelly Furtado, als het goed is zit ik dan achteraf niet helemaal onder de blauwe plekken.

  15. #315

    Standaard

    Ik heb net een mailtje gehad met de medeling dat ik 2 kaarten heb gewonnen voor Public Enemy in de Melkweg Amsterdam, maarja.. ik denk niet dat ik ga

  16. #316

    Standaard

    Waarom doe je dan überhaupt mee met de prijsvraag?!

  17. #317

    Standaard

    Ik denk ook dat The Police maar skip. Aan de ene kant jammer, want ik zou ze graag een keer live zien, maar de locatie en prijs staan me een beetje tegen.

    Vandaag wel tickets gescoord voor het openluchtconcert dat Keane op 6 juli in Amsterdam gaat geven.

    Ook nog in de zak: The Shins (5 april, Paradiso) en Autechre (ergens in mei, Paard van Troje). 8)
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  18. #318

    Standaard

    Zo even kaartjes halen voor The Kooks in Groningen.

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Waarom doe je dan überhaupt mee met de prijsvraag?!
    omdat ik toen nog niet wist dat het op een woensdag viel

  20. #320

    Standaard

    Ach, je kunt er wel op een leuke manier een meisje mee versieren. Dat is natuurlijk nog veel leuker.

  21. #321

    Standaard

    Morgen naar Kreator, waar ook een hoop bekenden aanwezig zullen zijn!
    M'n Kreator ontmaagding, als ik nu maar niet in m'n bed plas vannacht.

  22. #322

    Standaard

    Gister alsnog naar Shakira geweest.

    Was verbazend goed! Leuke show, goede nummers... Erg van genoten!
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    Gister alsnog naar Shakira geweest.

    Was verbazend goed! Leuke show, goede nummers... Erg van genoten!
    Leuke ritmische dansjes... :P
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #324

    Standaard

    Afgelopen weekend kaartjes gekocht voor James Morrison die 27 juni op gaat treden in de open lucht in Amsterdam, dus hopen op stralend weer.

    En kaartjes gekocht voor Pinkpop, de maandag dan wel. Linkin Park komt, en die moet ik gewoon een keer live zien. De rest van de dag lekker in het gras liggen, als het weer het tenminste toe laat.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  25. #325

    Standaard

    Weet iemand toevallig waar ik evt. nog een kaartje voor Meat Loaf kan krijgen? Niet voor woekerprijzen zoals sommigen durven te vragen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 13 van 76 EersteEerste ... 3910111213141516172363 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •