Pagina 25 van 76 EersteEerste ... 152122232425262728293575 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 1886 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Dacht vanmorgen bij Giel gehoord te hebben dat Dauwpop zowel Madrugada als Volbeat had vastgelegd, maar kan er niets over vinden op het net.
    Als het wel zo is, ga ik er hard aan denken dit jaar weer een kaart te halen.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  2. #602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Dacht vanmorgen bij Giel gehoord te hebben dat Dauwpop zowel Madrugada als Volbeat had vastgelegd, maar kan er niets over vinden op het net.
    Als het wel zo is, ga ik er hard aan denken dit jaar weer een kaart te halen.
    Op festivalinfo staat dat Madrugada en Volbeat bevestigd zijn
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  3. #603

    Standaard

    Vandaag op marktplaats toch maar 2 kaarten gekocht voor Nightwish op 21 maart. Wel wat prijziger dan de normale prijs, maar ja, dat heb je bij uitverkochte concerten. Ben wel blij dat we gaan, want als je eenmaal gewend bent aan de nieuwe zangeres, blijkt het toch wel een meesterlijke cd te zijn.

    Hieperdepiep!

  4. #604

    Standaard

    Ben net terug van Joe Bonamassa.
    Wat een supergitarist is het toch.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  5. #605

    Standaard

    Kaartjes zijn binnen voor het eenmalige concert van Stray Cats in de HMH.
    In de Farewell Tour nog één keer genieten van die heerlijke muziek.

    From the desk of Brian Setzer:

    Hi Folks! Its been a long time since I've posted anything here, but as you know, I'd rather throw a baseball (or a snowball, up here in Minneapolis)!

    At this point, I would like to announce The Stray Cats Farewell Tour. We will be starting mid-August in Spain. Its been 30 years since the Stray Cats formed. Isn't that hard to believe? There's no one I'd rather play with than Slim Jim and Lee Rocker. They're the best!

    I would like to end the Stray Cats the way we started it. That would be with the love of playing our brand of rockabilly music.

    We will be posting tour dates as they come in.

    See you in August!

    Forever rockin'!

    Brian
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  6. #606

    Standaard

    Met de toevoeging van Amy Macdonald, Eagles Of Death Metal, Blood Red Shoes en Air Traffic is de line-up van Pinkpop rond. Dit valt dinsdagmorgen te lezen in een artikel van Jochem Geerdink in ochtendkrant Metro. Ook valt hier te lezen dat Novastar heeft afgezegd.

    In het artikel geeft Jan Smeets aan misschien nog een 40e band toe te voegen aan het programma 'er is nog een klein gaatje in de tent'.

  7. #607

    Standaard

    Dan hoop ik voor hem dat het niet gaat regenen
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  8. #608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Kaartjes zijn binnen voor het eenmalige concert van Stray Cats in de HMH.
    In de Farewell Tour nog één keer genieten van die heerlijke muziek.
    En nu maar hopen dat-ie daarna weer eens terugkomt met z'n orkest. Jaren geleden in Paradiso gezien, en dat was behoorlijk geweldig.

  9. #609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Dan hoop ik voor hem dat het niet gaat regenen
    Te flauw, maar wel grappig

  10. #610

    Standaard

    Vanavond naar Mark Knopfler in de HMH
    heb der echt onwijs zin in

    Eindelijk 1 van mijn 2 helden in het echt zien (L)

  11. #611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Vanavond naar Mark Knopfler in de HMH
    heb der echt onwijs zin in

    Eindelijk 1 van mijn 2 helden in het echt zien (L)
    Had ik ook graag heen gewild. Wat moest je betalen? Laat even weten hoe het was en wat hij speelde!

  12. #612

    Standaard

    46,50 en der zijn nog kaarten over voor vanavond dus waar wacht je op

  13. #613

    Standaard

    Nou het was geweldig, hij speelde voornamelijk nummers uit zijn solo periode muv Sultans of Swing ( heerlijke lange solo) Telegraph road ( nummer van 10 minuten ofzo ) Brothers in Arms ( doet het altijd goed!) en het So Far Away die ik normaal niet zo super vond, maar die klonk ook heerlijk!

    Geluid was geweldig en de setting ook! Het is geen entertainer, maar gitaar spelen kan die als de beste! Echt een aanrader

  14. #614

    Standaard

    Wow, Telegraph Road!!

    Wie is trouwenss je andere held?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  15. #615

  16. #616

    Standaard

    Jammer dat ik je berichtje nu pas lees, anders was ik misschien nog wel gegaan (ondanks dat ik eigenlijk niet kon ). Goed om te lezen dat het zo'n goed concert was!

  17. #617

    Standaard

    Ik ben erg blij dat ik er wel naartoe was gegaan.. zat namelijk eerst zwaar te twijfelen omdat ik zijn nieuwe CD lang niet zo goed vind als de rest. Gelukkig kreeg ik een kaartje kado wat het allemaal wat gemakkelijker maakte

    Uiteindelijke setlist was:

    Cannibals
    Why aye man
    What it is
    Sailing to Philadelphia
    True love will never fade
    The fish and the bird
    Hill farmer's blues
    Romeo & Juliet
    Sultans of swing
    Marbletown
    Daddy's gone to knoxville
    Postcards from Paraguay
    Speedway at Nazareth
    Telegraph road
    Brothers in arms
    Our shangri-la
    So far away
    Going home

    ow, en een youtube link van de sultans solo

    http://nl.youtube.com/watch?v=GJbO0dkHQ3o

    Laatst aangepast door Daan de G. : 30-03-2008 om 18:35

  18. #618

    Standaard

    Waren er nog gastoptredens?

  19. #619

    Standaard

    Nee het was alleen mark en zijn band...

  20. #620

    Standaard

    Hij eindigt dus nog altijs met Going Home, heerlijk.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  21. #621

    Standaard

    De afgelopen twee dagen heb ik louter brute riffs op me afgevuurd gekregen. Vrijdag naar Death Angel in de Baroeg, en gisteren naar Down in de Melkweg.
    De laatste plaat van Death Angel (Killing Season) kon me niet echt bekoren, maar live kwamen die nieuwe nummers iets beter uit de verf. Waar iedereen eigenlijk voor kwam waren natuurlijk de krakers van de eerste 3 platen. Het begon al met Evil Priest (2e nummer), maar bij Voracious Souls begon het pas echt leuk te worden. En ik moet zeggen, dat de nummers de tand des tijds (20 jaar) aardig hebben doorstaan. Band klonk retestrak dankzij de drummer en de staccato-riffs van de twee gitaristen. Had ik niet verwacht, eerlijk gezegd. Reünies willen nog wel eens verkeerd uitpakken, maar dit was ouderwetsch leuk.

    Dan Down. Half Pantera (Phil Anselmo en Rex Brown), met vrienden van Corrosion of Conformity (riffmeister Pepper Keenan) en Crowbar (gitarist Kirk Windstein en drummer Jimmy Bower). Bands die van zichzelf al bruut zijn. Voorprogramma bestond uit oude clips (Skynyrd, Thin Lizzy, Scorpions, Deep Purple), afgewisseld met homevideo's van een voorgaande Down-tour. Beetje flauw om je eigen band in het 'voorprogramma' te zetten, maar goed. Het viel me al op dat de bassen van de gespeelde nummers behoorlijk voor in de mix zaten, en toen de band eindelijk begon hoorde ik waarom. Louter laaggestemde, groovende, logge, brute en botte riffs. Wat een feest! Als Black Sabbath ooit een opvolger moet aanwijzen, dan is Down eerste keus. Phil heeft gelukkig al z'n drank- en drugsproblemen achter zich gelaten, en klonk fantastisch. Een paar hoogtepunten waren "Three suns and one star" (die beginriff die na twee maten naar halve snelheid gaat! Fwoargh!!!), "Beneath the tides" en "Bury me in smoke".

    Normaal ben ik niet zo van de merchandise, maar een sticker waarop staat "The power of the riff compells me" kon ik niet laten liggen!

  22. #622

    Standaard

    Vanavond naar Kamelot in Paradiso! Super! Alleen nog even kijken hoe het met parkeren zit. Gemak is leuk, maar moet niet te duur worden.

  23. #623

    Standaard

    Aha... Kamelot is super! Veel plezier!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #624

    Standaard

    Als je puur voor de duur van het concert parkeert praat je over 3 uurtjes?
    Dan zou ik de auto bij het Byzantium parkeren.
    Pas geleden nog gedaan voor ik dacht 4 euro per uur.
    Je loopt zo de straat over het Leidse Plein op.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  25. #625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Als je puur voor de duur van het concert parkeert praat je over 3 uurtjes?
    Dan zou ik de auto bij het Byzantium parkeren.
    Pas geleden nog gedaan voor ik dacht 4 euro per uur.
    Je loopt zo de straat over het Leidse Plein op.
    Ach, laat het eens van 19:00 tot 23:00 zijn of nog ruimer: 5 uur. Die 20 euro kan ik wel missen. Doe ik dan liever dan parkeren in de arena, pendelbus, etc, etc. Dan moet je tijd in de gaten gaan houden en nog zien waar waar je moet in- en uitstappen. Nee, dan parkeer ik wel in het Byzantium. Hopen dat TomTom die kent...

Pagina 25 van 76 EersteEerste ... 152122232425262728293575 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •