Pagina 26 van 76 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 1886 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Nee, dan parkeer ik wel in het Byzantium. Hopen dat TomTom die kent...
    Voor uw TomTom
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  2. #627

    Standaard

    Nog meer mensen naar Danko Jones in Paradiso vanavond? 8) Best zin in.

  3. #628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Ach, laat het eens van 19:00 tot 23:00 zijn of nog ruimer: 5 uur. Die 20 euro kan ik wel missen. Doe ik dan liever dan parkeren in de arena, pendelbus, etc, etc. Dan moet je tijd in de gaten gaan houden en nog zien waar waar je moet in- en uitstappen. Nee, dan parkeer ik wel in het Byzantium. Hopen dat TomTom die kent...
    Beetje laat misschien, maar hoe was Kamelot, Herjan?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #629

    Standaard

    Lekker! We waren alleen heel laat, dus voorprogramma's gemist (Firewind schijnt goed geweest te zijn) en we stonden achterin de zaal. Wel lekker rustig zonder pit in de buurt, maar je mist net wat sfeer. Helemaal als er van die suf***ten naast je staan, die zelfs bij March of Mephisto geen beweging maken. Zelf wel lekker uit ons dak gegaan. Setlist was zo'n beetje gelijk aan die van Heerhugowaard eind vorig jaar. Paar nieuwe nummers. Wat wel jammer was is dat ze in London o.a. Elizabeth I-III speelden. Had ik graag gezien en gehoord. Kritische noten: einde van de tour is merkbaar. Kahn's stem is overbelast lijkt het. Moest steeds meer pauzes nemen. Geluid was over het algemeen wel goed, maar de achtergrondzangeres had qua sound wel iets meer op de voorgrond mogen treden. En oh ja! Simone van Epica (Epica toert nu rond in de US met Amanda Summerville als vervangster van Simone) schijnt in de zaal geweest te zijn! Jammer dat ze bij The Haunting niet even mee heeft gedaan. Maar de achtergrond zangeres deed het prima!

    En over het parkeren: ik heb 3 uur gratis geparkeerd in Byzantium! Ra ra hoe doe ik dat?! 8)

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht

    En over het parkeren: ik heb 3 uur gratis geparkeerd in Byzantium! Ra ra hoe doe ik dat?! 8)
    Nou dat zou ik in 't kader van vanavond best willen weten!!

  6. #631

    Standaard

    Morgen even kaartjes voor Gem en Rockin' Park kopen.
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 25-04-2008 om 14:32

  7. #632

    Standaard

    4 juli Neil Young and Crazy Horse op Rock Werchter, ik moet hem toch nog een keer live zien.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  8. #633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Nog meer mensen naar Danko Jones in Paradiso vanavond? 8) Best zin in.
    Dat was weer een hele vette show van meneer Jones.
    Helaas door dat "fijne" verkeer de voorprogramma's misgelopen. Zonde, want El Guapo Stuntteam is ook een fijn bandje. Maar Danko Jones maakte weer alles goed. Alleen die crowdsurfers waren wel aardig irritant. Kunnen mensen niet meer stage-diven? Staan ze eerst als een stel idioten te stuiteren op het podium, om vervolgens de eerste rij in te "duiken", in de hoop zo ver mogelijk de zaal in gedragen te worden.
    Die domme doos, die tijdens "Mountain" ging surfen, werd toch mooi door Danko Jones afgezeken.
    Spence: Are you worried about saving your own skin?
    Sam: Yeah, I am. It covers my body.

  9. #634

    Standaard

    Crowdsurfen/stagediven is toch verboden heden ten dage?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  10. #635

    Standaard

    Ja, maar het wordt nog genoeg gedaan.

    Ik had ook graag naar Danko gewild, maar het was al uitverkocht. Dus ben ik naar Cursed gegaan in de Batcave, super show van een gierend harde hardcore band in een klein, gezellig zaaltje.
    Op Koninginnedag weer naar Terror, dit keer in de Baroeg.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Op Koninginnedag weer naar Terror, dit keer in de Baroeg.
    Dat wordt ook mijn volgende concert.
    Baroeg heeft leuke dingen de afgelopen tijd. Death Angel, vorige week nog General Surgery. Volgende week dan naar Terror, en over een aantal maandjes speelt Exodus. Erg fijn allemaal!

  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slagter Bekijk bericht
    Dat was weer een hele vette show van meneer Jones.
    Helaas door dat "fijne" verkeer de voorprogramma's misgelopen. Zonde, want El Guapo Stuntteam is ook een fijn bandje. Maar Danko Jones maakte weer alles goed. Alleen die crowdsurfers waren wel aardig irritant. Kunnen mensen niet meer stage-diven? Staan ze eerst als een stel idioten te stuiteren op het podium, om vervolgens de eerste rij in te "duiken", in de hoop zo ver mogelijk de zaal in gedragen te worden.
    Die domme doos, die tijdens "Mountain" ging surfen, werd toch mooi door Danko Jones afgezeken.
    Heb je toch mooi Die Mannequin gemist. Best een aardig bandje. Nog een cd gekocht bij die gasten, ze stonden ze zelf te verkopen.

    Danko was weer fijn bezig inderdaad. Super arrogante eikel is het eigenlijk maar hoe hij het doet is gewoon lachen. En die interactie met het publiek die hij heeft is ook altijd leuk.

  13. #638

    Standaard

    Straks naar Nick Cave and the Bad Seeds in de HmH.....

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Straks naar Nick Cave and the Bad Seeds in de HmH.....
    En was het wat? Die nieuwe nummers die de laatste tijd op Kink voorbij komen kan ik wel waarderen. Eerder werk van hen ken ik helaas niet echt.

  15. #640

    Standaard

    Nick Cave and the Bad Seeds - HmH Amsterdam - 28 april

    Nick en zn mannen stellen eigenlijk nooit teleur, zo nu ook niet. De nadruk lag heel erg op het nieuwe album. En eigenlijk vind ik die plaat niet zo heeeeeel erg goed, gewoon goed zeg maar. Live krijgen die nummers wel weer een energyboost en het blijft geweldig om die lange Nick heftig gebarend en springend zn nummers te zien vertolken. Helaas geen enkel nummer van mn lievelingsplaat No more Shall We Part. Klassiekers als The Mercy Seat en From here to Eternity bleven helaas ook uit....daarvoor in de plaats kregen we een geweldige uitvoering van Stagger Lee, de toegift en hoogtepunt van de avond. Red Right Hand blijft ook te gek live. In het begin van het optreden verliep het even stroef en werd er een lange pauze genomen vanwege een defect in het orgel. Nick had trouwens best praatjes en maakte flink wat droge opmerkingen die behoorlijk komisch waren. Dit was mn derde concert van deze gasten en ik heb weer volop genoten.

  16. #641

    Standaard

    De recensie van Nick Cave op Nu.nl is nou niet bepaald positief te noemen...

  17. #642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    De recensie van Nick Cave op Nu.nl is nou niet bepaald positief te noemen...
    Net even gelezen en dat is inderdaad niet al te positief. Moet ook toegeven dat ik zn vorige concerten beter vond. Maar slecht was het zeker niet. De setlist kon echter vele malen beter. Aan de andere kant vind ik het ook wel een pluspunt dat Nick niet steeds een best off show geeft. Een nieuwe plaat en daar ligt dan de nadruk op.

  18. #643

    Standaard

    In het Parool waren ze anders behoorlijk enthousiast over het optreden van Nick Cave.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #644

    Standaard

    Gisteren besloten om toch naarr Dauwpop te gaan.
    Dus rond de middag stap ik op mn fietsie en klim even de berg over.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    In het Parool waren ze anders behoorlijk enthousiast over het optreden van Nick Cave.
    Het Oor is ook erg positief. Nu.nl moet niet lullen.....

  21. #646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Gisteren besloten om toch naarr Dauwpop te gaan.
    Dus rond de middag stap ik op mn fietsie en klim even de berg over.
    om het uur is er op tv een korte registratie te zien, ik doe het daar wel mee 8)

  22. #647

    Standaard

    Nog steeds niet op mn fiets geklauterd vanwege een fikse bui.
    Maar op welke zender is het te zien dan?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  23. #648

    Standaard

    De afgelopen anderhalve week een heleboel concerten bezocht. Een halflange recap:

    18-04, Blue Highways festival in Vredenburg Leidsche Rijn. Americana/singer-songwriter/country, of zoals Johan Derksen placht te zeggen: Muziek voor volwassenen. Mooie optredens van Eilen Jewell, Kendel Carson (later meer), J.B. Beverly, Iris Dement (wát een prachtige treurnis!), Diana Jones en Jason Isbell. Namen zeggen u niets? Dat kan kloppen, want dit genre wordt stelselmatig genegeerd in de Nederlandse media. Het grote minpunt was de catering. De voorgaande jaren was het goed eten in Vredenburg, maar in de nieuwe rode blokkendoos is kennelijk geen plaats voor een restaurantje. Buiten (!) stond één kraam waar laffe patat en halfrauwe hamburgers verstrekt werden. De motregen maakte het niet beter...

    21-04, Willie Nelson in de Melkweg. Willie is al 75, en blijft waarschijnlijk toeren tot-ie er bij neervalt. Vrijwel dezelfde setlist als voorgaande jaren, met enkele nieuwe nummers (waaronder het hilarische You Don't Think I'm Funny Anymore). Ongelofelijk hoeveel klassiekers die man geschreven heeft...
    Het allerleukste van de show was het gastoptreden van Snoop Dogg. Snoop! Dogg! Ge-ni-aal. De heren hebben elkaar gevonden in Amsterdam, waarschijnlijk in een coffeeshop, en zijn meteen de studio ingedoken. Willie schijnt de volgende dag een gastoptreden bij Snoop gedaan te hebben.

    23-04, Mavis Staples in Paradiso. Soul zoals de Heer het bedoeld heeft. Geen jodelende arrenbiesletjes die het vooral van de danspasjes moeten hebben, maar een oude (en vooruit, omvangrijke) mevrouw die vanuit het hart zingt. Verhalen over haar vader, Martin Luther King, de strijd van de zwarten in de jaren '60. Zelden zo'n mooie geschiedenisles gehad.

    25-04, General Surgery in de Baroeg. "And now for something completely different". Zweedse grindcore, dus veel harder kan het niet. Kwam binnen bij de laatste support (Inhume, erg leuke band!), en het duurde even voordat de heren hun, met bloed besmeurde, doktersjassen aanhadden. Redelijk bot optreden.

    26-04, Kendel Carson in de Stadsschouwburg van Gouda. Ik had haar cd al, want violistenmeisjes die met Chip Taylor musiceren, dat staat eigenlijk synoniem met kwaliteit. De jongedame (23 jaar) staat met een gitarist en een contrabassist prachtige liedjes te spelen. Beetje bluegrass, beetje celtic (vooral de instrumentale nummers), beetje country, maar vooral heel erg mooi. Kendel mag er zelf ook wel zijn...

    30-04, Terror in de Baroeg. En hoe kun je koninginnedag nu beter vieren dan met een pot Hardcore? En dan heb ik het niet over dat domme gestamp van opgezette plaatjes, in een veehal gevuld met duizenden strakgetrokken trainingspakken. Nee, dan heb ik het over de punkvariant die door bands als Black Flag en Sick of it all is beïnvloed. Wát een feest! De pit ging bij sommige nummers door de hele zaal heen. 40 minuten lang beuken tot je erbij neervalt. De stagedivers werd het niet moeilijk gemaakt om hun werk te doen, want na het eerste nummer moesten de monitors (op verzoek van de band) van het podium verwijderd worden. Geen muziek voor mensen die niet tegen een stootje kunnen.

    Zo! Dat was 'm weer. Volgende show wordt Robert Plant & Alison Krauss. Als dat geen hemels optreden wordt...

  24. #649

    Post

    Willie Nelson en Snoop Doggy Dogg, wie had dat ooit gedacht, iedereen moet toch wel effe met zijn ogen geknipperd hebben toen hij opkwam, wel gaaf natuurlijk.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  25. #650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Nog steeds niet op mn fiets geklauterd vanwege een fikse bui.
    Maar op welke zender is het te zien dan?
    tv oost dacht ik

Pagina 26 van 76 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •