Pagina 4 van 76 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1886 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar van Sambeek
    En meneer kwam 2 uur te laat op zijn eigen concert, zal wel naar het voetbal gegaan zijn wat ernaast gespeeld werd :P
    Wat een mafkees. Er werd zeker flink gefloten toen hij uiteindelijk toch maar kwam?

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar van Sambeek
    En meneer kwam 2 uur te laat op zijn eigen concert, zal wel naar het voetbal gegaan zijn wat ernaast gespeeld werd :P
    Wat een mafkees. Er werd zeker flink gefloten toen hij uiteindelijk toch maar kwam?

    stiekem was iedereen blij dat hij er eindelijk was! :P
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Het kaartje voor radiohead (9mei) is binnen, maar vanavond eerst naar Depeche Mode
    Morgen is Depeche Mode pas, beetje van de rel
    @ Headhunter, nou zie je dan de 9de van mei

  4. #79

    Standaard

    Gister naar Depeche Mode geweest en was echt werkelijk geweldig. Ze werden geintroduceerd door onze eigen Anton Corbijn.
    De nummer varieerden van het laatste album tot hun begin (Just Can't Get Enough, beetje jammer). Het visuele aspect van de show was grandioos, DM zijn wat dat betreft baanbrekend en ik kijk dan ook halsrijkend uit naar deze DVD.

  5. #80

    Standaard

    Gister naar Infadels geweest in de Ekko te Utrecht. Deze mannen gaven in dit erg kleine zaaltje een SUPER show weg. Erg leuke rock met een vleugje dance. Zeker een aanrader.

  6. #81

    Standaard

    Heb vanmiddag dan eindelijk kaartjes gehaald voor het concert van After Forever, 28/04 in Het Patronaat. Misschien nog meer mensen van het forum die er toevallig heen gaan? :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #82

    Standaard

    Hoera! Kaartje weten te scoren voor het Seeger Sessions-concert van Bruce Springsteen in HMH.

    Het was binnen 3 of 4 minuten uitverkocht dus daar ben ik enorm blij mee.

  8. #83

    Standaard

    beter laat dan nooit, maar het concert van 3 Doors Down was erg relaxed.

    Was hier voor alleen nog maar naar RnB en rap concerten geweest. Gelukkig worden op andere concerten zoals bij 3 Doors down wel de hele nummers gezongen. Was de eerste keer dat ze voor zo'n groot publiek stonden die echt alleen voor hun kwamen, ze hadden wel op festivals gestaan met meer mensen.

    Ook een kaartje gekocht voor Pinkpop. Ga er maandag heen, zodat ik Nickelback en Opgezwolle kan zien, kan niet wachten.

    Weet iemand of je daar een camera mee mag nemen om foto's of films te maken?
    Staat wel op het kaartje dat je geen professioneel materiaal mee mag nemen om te filmen en foto's te maken. Maar wat verstaan ze daar onder?
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  9. #84

    Standaard

    3DD was inderdaad leuk 8)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Weet iemand of je daar een camera mee mag nemen om foto's of films te maken?
    Staat wel op het kaartje dat je geen professioneel materiaal mee mag nemen om te filmen en foto's te maken. Maar wat verstaan ze daar onder?
    Officieel mag je niks opnemen. Vaak wordt het met concerten fototoestellen toegelaten met niet al te veel zoom (paar jaar geleden was het niet meer dan 3x optisch of 105mm). Maar soms mag het niet van de organisatie/artiest. Ik heb wel een keer met pinkpop gewerkt. Weet eigenlijk niet meer of het daar nou mocht. Ik zou je camera gewoon meenemen. Mag het niet, en komen ze hem tegen met controleren, dan wordt de camera in bewaring genomen, krijg je een nummertje, en kan je hem aan het eind weer ophalen.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    28 april naar After Forever in het Patronaat! Wordt dan eindelijk m'n eerste concert , ben verschrikkelijk benieuwd! 8)
    Zo, ben net terug! Was ontzettend tof! Zo'n eerste concert is toch iets speciaals en ik weet zeker dat ik dit vaker ga doen! (eigenlijk jammer dat ik het juist niet eerder heb gedaan... )
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #86

    Standaard

    Nou vanavond Thom Yorke en de mannen van Radiohead aanschouwen in Freddie's Bier Bunker. Kijken wat voor show ze gaan brengen, aangezien er nog niets bekend is over een nieuwe cd (ze hebben niet eens een platenmaatschappij). We zullen zien en hopelijk GENIETEN.

  12. #87

    Standaard

    Binnenkort ga ik met 2 vrienden naar de audio bullies in 013 te Tilburg. Sweet...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #88

    Standaard

    A.s. zaterdag Bon Jovi

  14. #89

    Standaard

    Vanavond Oceansize in Tivoli de Helling!
    Co-StarTrader

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    A.s. zaterdag Bon Jovi
    HELP........

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    A.s. zaterdag Bon Jovi
    HELP........
    Nee, dat waren de Beatles :P

  17. #92

    Standaard

    Gister was Radiohead echt super goed. Veel oude nummers en wat nummers van hun aankomende cd. Die nieuwe nummers vond ik ook erg sterk dus ik wacht met enige smart op de nieuwe cd.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Gister was Radiohead echt super goed. Veel oude nummers en wat nummers van hun aankomende cd. Die nieuwe nummers vond ik ook erg sterk dus ik wacht met enige smart op de nieuwe cd.
    Helemaal mee eens! Het was echt puur genieten. 8)
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Gister was Radiohead echt super goed. Veel oude nummers en wat nummers van hun aankomende cd. Die nieuwe nummers vond ik ook erg sterk dus ik wacht met enige smart op de nieuwe cd.
    Helemaal mee eens! Het was echt puur genieten. 8)
    Jaloers Ik ben al naar Pinkpop aan het verlangen, eindelijk weer naar de Peppers.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Gister was Radiohead echt super goed. Veel oude nummers en wat nummers van hun aankomende cd. Die nieuwe nummers vond ik ook erg sterk dus ik wacht met enige smart op de nieuwe cd.
    Helemaal mee eens! Het was echt puur genieten. 8)
    Idd het was puur genieten, wat gelukkig bijna altijd het geval is bij de heren van Radiohead!
    recensie

  21. #96

    Standaard

    Het concert van Radiohead wat vandaag geplanned was in de HMH is afgelast vanwege een overlijdens geval.
    Bij deze wil ik de heren condolleren en 5.000 mensen zullen een mooie show missen.
    artikel oor

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    GRASPOP METAL MEETING 2006

    Friday 23 June

    WHITESNAKE
    LACUNA COIL - SATYRICON
    MICHAEL SCHENKER GROUP - MOONSPELL - EVERGREY
    EDGUY - TRIVIUM - Y&T - LEAVES' EYES - ANVIL - THE GATHERING - GOJIRA - SOILWORK - 36 CRAZYFISTS

    more bands to be announced soon !!!


    Saturday 24 June

    GUNS N' ROSES
    KORN - SOULFLY
    OPETH - MY DYING BRIDE - NILE - OBITUARY - ALICE IN CHAINS - THE NEW YORK DOLLS - STONE SOUR
    BULLET FOR MY VALENTINE - DEICIDE - AKERCOCKE - BLOODSIMPLE - THE DATSUNS - AVENGED SEVENFOLD

    more bands to be announced soon !!!


    Sunday 25 June

    MOTORHEAD
    SAXON - CRADLE OF FILTH - IN FLAMES
    HELLOWEEN - ARCH ENEMY
    AFTER FOREVER - EXODUS - ARMORED SAINT - AGNOSTIC FRONT - DEVIL DRIVER - AS I LAY DYING - IGNITE
    DRAGONFORCE - ENSIFERUM - MACHINE MEN

    more bands to be announced soon !!!
    De laatste namen, op twee na, voor GMM 2006 zijn Sevendust, Stream Of Passion, Sengir, Death Angel, Jon Oliva's Pain, Ill Niño, Beyond Fear, Enthroned, In-Quest, The Maple Room, Battalion, Iconoclasm, Panchrysia, Calenisch Circle, Leng Tch'e en Ancient Rites.

    Dissection kan helaas niet aanwezig zijn op het festival en wordt vervangen door Enthroned.

    ILL NIÑO HELL YEAH I'M GOING NOW!!!!

    Nieuwe dagindelingen worden nu als volgt:

    Friday 23 June

    WHITESNAKE
    LACUNA COIL - SATYRICON
    SEVENDUST - MOONSPELL
    MICHAEL SCHENKER GROUP
    EVERGREY - EDGUY - TRIVIUM - Y&T
    THE GATHERING - LEAVES' EYES
    STREAM OF PASION - GOJIRA
    SOILWORK - 36 CRAZYFISTS
    ANVIL - SENGIR + 1 ACT


    “METAL DOMESTAGE”
    THE MAPLE ROOM – BATTALION
    ICONOCLASM - PANCHRYSIA
    CALLENISH CIRCLE
    LENG TCH’E – ANCIENT RITES


    Saturday 24 June

    GUNS N' ROSES
    KORN - SOULFLY
    ALICE IN CHAINS - STONE SOUR
    OPETH - MY DYING BRIDE
    DEATH ANGEL - AVENGED SEVENFOLD
    JON OLIVA’S PAIN – ILL NINO
    OBITUARY - THE NEW YORK DOLLS
    NILE - BULLET FOR MY VALENTINE
    DEICIDE - THE DATSUNS - AKERCOCKE
    BLOODSIMPLE + 1 ACT

    “TRIBUTE TO MONSTER OF ROCK”
    NUTELLICA – PURPLE STRANGERS
    OZZY OZZ - UP THE IRONS – ACTION IN DC


    Sunday 25 June

    MOTORHEAD
    SAXON - HELLOWEEN - IN FLAMES
    CRADLE OF FILTH - ARCH ENEMY
    AFTER FOREVER - EXODUS
    ARMORED SAINT - AGNOSTIC FRONT
    DEVIL DRIVER - AS I LAY DYING - DRAGONFORCE
    BEYOND FEAR - IGNITE - ENTHRONED - ENSIFERUM - INQUEST - MACHINE MEN

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    A.s. zaterdag Bon Jovi
    HELP........
    Nee, dat waren de Beatles :P

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willempie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    A.s. zaterdag Bon Jovi
    HELP........
    Nee, dat waren de Beatles :P
    Bon Jovi staat op dat zelfde muzikale niveau :wink:

  25. #100

    Standaard

    Vandaag kaarten gekocht voor The Infadels in Tivoli, Utrecht (14 september)


Pagina 4 van 76 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •