Pagina 6 van 76 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 1886 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der
    Morgenochtend naar Landgraaf!
    Damn, echt heel veel zin in de Red Hot Chili Peppers! 8)
    Bij mij is het nu morgenochtend, ga zo naar Pinkpop!! :P
    Ook vooral benieuwd naar de Peppers, word te gek.

    En 16 juni weer totaal iets anders, concert van Busta Rhymes in de HMH 8)
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  2. #127

    Standaard

    Gisteravond naar the Eagles geweest.

    Geweldig optreden, heb waarschijnlijk ook een plekje verworven in het Guinness Book of records voor jongste concertganger van the Eagles ooit.

    Ach ja mijn vader is er helemaal weg van, en vooral Joe Walsh vind ik zelf ook wel mooi om te horen.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godsmack
    Gisteravond naar the Eagles geweest.

    Geweldig optreden, heb waarschijnlijk ook een plekje verworven in het Guinness Book of records voor jongste concertganger van the Eagles ooit.

    Ach ja mijn vader is er helemaal weg van, en vooral Joe Walsh vind ik zelf ook wel mooi om te horen.
    Ben er gisteren ook geweest, zijn erg goed live.
    Het publiek was indd wat ouder dan dat ik normaal gewend ben

    Maar die kunnen gelukkig ook los gaan op muziek, dus vond het wel cool


    Vanmiddag richting Landgraaf naar Pinkpop.
    Ga voor Nickelback, Opgezwolle en de Red Hot Chilli Peppers
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  4. #129

    Standaard

    Afgelopen weekend naar Rock Am Ring geweest.

    Top 5 optredens:
    1. Tool
    2. Metallica
    3. Dredg
    4. Keane
    5. Alice In Chains

    Ge-wel-dig festival!
    Co-StarTrader

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ik ben vanavond (nu ja, technisch gesproken gisterenavond) naar een optreden geweest van de folkgroep Laïs die voor de gelegenheid een programma hadden in elkaar gestoken met het Vlaams Radio Koor. Zeer sobere instrumentatie, zeer gevarieerd prgramma over oud-Vlaamse lieveren tot filmmuziek uit Time Of The Gypsies, Prokofiev, Bartok en enkele speciaal voor de combinatie Laïs + Koor bewerkte nummers van Sosthakovitch. Plus nog een hoop zaken die ik niet kende (in o.a. Middeleeuws Frans en Italiaans). Een feest voor liefhebbers van oude volksliederen, gebracht door drie vrouwen die me hebben geleerd dat er engelen bestaan, en dat ze voornamelijk herkend kunnen worden als je ze hoort zingen.


    Ik heb afgelopen zaterdagavond het laatste theater-optreden van "De Andere Kust" van Kadril in Boom gezien. P-R-A-C-H-T-I-G. Ik snap niet dat deze bands helemaal geen voet aan de grond in Nederland kunnen krijgen. Maar ja, bij ons krijgen de toppers (lees: tobbers) ook meerdere malen een voetbalstadion vol....



    Ten overstaande van een hondertal mede-concertgangers heb ik, samen met een vriend, bij het laatste nummer nog virtuoos op het podium meegedanst. Er werd gevraagd om jonge enthousiaste mensen en dan is het natuurlijk moeilijk nee zeggen (met andere woorden, ik werd door mijn vriend het podium opgesleurd). Mijn danspartner was trouwens de uiterst charmante Szilvia Bognar (links op de foto), en mijn vriend had het geluk op zijn danstalent te beproeven met Belgische schone Mariken Boussemaere (rechts op de foto). "Jammer genoeg" zijn er geen foto en/of video-opnamen gemaakt van dit uiterst amusante schouwspel.

  6. #131

    Standaard

    Pinkpop was voor mij een succes, hoewel ik maar 2 acts gezien heb.

    Nickelback was erg strak om eens live te zien optreden.

    Opgezwolle "strikte hun veter en brak de tent af", top optreden. Nog een gast optreden van Typhoon tussendoor die daarna ook nog eens ging crowd surfen, was een goed optreden.

    17 juni staat Opgezwolle hier in Tilburg op Festival Mundial, ben zeker weer van de partij
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  7. #132

    Standaard

    Waarom maar 2 acts als ik vragen mag?
    Opgezwolle het ik gezien op TV en dat was zeker een goed optreden. Ondanks dat het niet echt mijn smaak is die Nederlandse hip hop zat ik toch mee te bouncen op de bank.
    Ook de Peppers in zijn geheel gezien en ook die waren lekker bezig.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Waarom maar 2 acts als ik vragen mag?
    Opgezwolle het ik gezien op TV en dat was zeker een goed optreden. Ondanks dat het niet echt mijn smaak is die Nederlandse hip hop zat ik toch mee te bouncen op de bank.
    Ook de Peppers in zijn geheel gezien en ook die waren lekker bezig.
    De rest was niet voor mij weg gelegd.
    Heb de Peppers het podium op zien gaan, maar we stonden zo ver weg dat je niks kon zien en het geluid was ook niet om over naar huis te schrijven. Af en toe als de wind goed stond kon je 'm goed verstaan, verder was het maar gissen wat ie zei.

    Dus maar besloten om voor de drukte weg te gaan, waren we tenminste nog een beetje op tijd thuis.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  9. #134

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Is lowlands al uitverkocht?
    Nee.
    Co-StarTrader

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Waarom maar 2 acts als ik vragen mag?
    Opgezwolle het ik gezien op TV en dat was zeker een goed optreden. Ondanks dat het niet echt mijn smaak is die Nederlandse hip hop zat ik toch mee te bouncen op de bank.
    Ook de Peppers in zijn geheel gezien en ook die waren lekker bezig.
    De rest was niet voor mij weg gelegd.
    Heb de Peppers het podium op zien gaan, maar we stonden zo ver weg dat je niks kon zien en het geluid was ook niet om over naar huis te schrijven. Af en toe als de wind goed stond kon je 'm goed verstaan, verder was het maar gissen wat ie zei.

    Dus maar besloten om voor de drukte weg te gaan, waren we tenminste nog een beetje op tijd thuis.
    Das het jammere inderdaad van die grote festivals. Ik wou graag Tool zien zondag maar ben niet gegaan om dat soort problemen te voorkomen.

  12. #137

    Standaard

    Pinkpop was super!

    Top 5;
    1. Red Hot Chili Peppers
    2. Franz Ferdinand
    3. David Gray
    4. Keane
    5. Editors




















  13. #138

    Standaard

    Pinkpop was zeker een succes (ben wel alleen maandag geweest)!! Lekker druk, lekker weer en een sterke line-up!! De Peppers waren geweldig en verder vond ik Nickelback, Keane, Skin en Blof etc ook erg goed. Niet alles even goed meegekregen, maar dat kwam misschien ook doordat ik iets te diep in t glaasje heb gekeken *burp*. Ben nog steeds aan t bijkomen
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  14. #139

    Standaard

    De Peppers waren geweldig!!
    Echt super.

    Mijn 3 beste foto's:






  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der
    Mijn 3 beste foto's:
    Mooi gelukt hoor!

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der
    Mijn 3 beste foto's:
    Mooi gelukt hoor!
    Danku!

  17. #142

    Standaard

    En t tijdssschema voor Graspop 2006 is bekend gemaakt op 6-6-6 :P

    http://www.graspop.be/pages/kalender_tijd.php

    De hele zaterdag Mainstage voor mij met even een afslag voor Ill Niño natuurlijk :P Veel persoonlijke favo's op de mainstage dit jaar Jammer dat Arch Enemy in de tent staat. Kiezen tussen CoF en Arch Enemy... geen moeilijke keuze :P Een vrouw die schreeuwd als een vent, of een vent die krijst als een wijf... lol. Arch Enemy it is :P

  18. #143

    Standaard

    Niemand Foto's van Tool op Pinkpop?

    Tool 27 juni HMH

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Tool 27 juni HMH
    Whaaaaa, dat optreden was afgelast!!!!!

    Woeh, zaterdag gelijk kaarten halen!!!!!!!!!!!!!!!

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Tool 27 juni HMH
    Whaaaaa, dat optreden was afgelast!!!!!

    Woeh, zaterdag gelijk kaarten halen!!!!!!!!!!!!!!!
    Afgelast? Nee, ze hadden het van hun site weg gehaald, anders zou nemand naar hun optreden op pinkpop gaan :wink:

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Tool 27 juni HMH
    Whaaaaa, dat optreden was afgelast!!!!!

    Woeh, zaterdag gelijk kaarten halen!!!!!!!!!!!!!!!
    Afgelast? Nee, ze hadden het van hun site weg gehaald, anders zou nemand naar hun optreden op pinkpop gaan :wink:
    Op de site van HMH stond een tijdje terug afgelast. Zijn er al kaarten verkocht voor het concert of is dit een nieuwe kaartverkoop?
    Zal me toch niet gebeuren dat ik geen kaarten kan krijgen voor mijn favo band

  22. #147

    Standaard

    Kaartenverkoop begint zaterdag.(heb ik van verschillende sites begrepen van o.a fans bij musicmeter).

  23. #148

    Standaard

    Ben gelijk zenuwachtig dat ik geen kaarten kan bemachtigen maar dat zal wel los lopen denk ik.

  24. #149

    Standaard

    Yess.....ik heb kaarten voor Franz Ferdinand die 27 juni in Tivoli staan!


  25. #150

    Standaard

    Niemand hier op 8 juni naar Metallica geweest in Gelredome?
    Ze hadden een nieuw nummer ten gehoore gebracht las ik.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 6 van 76 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •