Pagina 66 van 76 EersteEerste ... 1656626364656667686970 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.626 tot 1.650 van 1886 worden weergegeven.
  1. #1626

    Standaard

    Zelf net kaartjes aangeschaft voor Raphael Saadiq, eerder dit jaar al een keer gezien en dat beviel erg goed. Daarnaast ook nog kaartjes voor Eurosonic hier in de stad.

  2. #1627

    Standaard

    Van Halen op tournee met David Lee Roth

    LOS ANGELES - Van Halen gaat voor het eerst sinds jaren weer op tournee.

    Op de site van de rockers is een video te zien waarop Eddie van Halen zijn boer Alex en zoon Wolfgang het nummer Panama laten horen samen met de oorspronkelijke zanger van de band David Lee Roth.

    ‘Van Halen on tour 2012’ is te lezen. Tickets gaan 10 januari in de verkoop
    Bron = nu.nl

    Benieuwd of ze ook naar NL komen, zou ze -zeker met Roth in de gelederen - wel een keer live willen zien.

    Twijfel ook nog over bezoek aan Rock meets Classic met Ian Gillan, Steve Lukather, Robin Beck, Jimi Jamison en Ian Thompson, binnenkort in Düren (DE).

    2012 lijkt een goed concertjaar te worden...
    Send a maniac to catch a maniac...

  3. #1628
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Van Halen op tournee met David Lee Roth

    LOS ANGELES - Van Halen gaat voor het eerst sinds jaren weer op tournee.

    Op de site van de rockers is een video te zien waarop Eddie van Halen zijn boer Alex en zoon Wolfgang het nummer Panama laten horen samen met de oorspronkelijke zanger van de band David Lee Roth.

    ‘Van Halen on tour 2012’ is te lezen. Tickets gaan 10 januari in de verkoop
    Bron = nu.nl

    Benieuwd of ze ook naar NL komen, zou ze -zeker met Roth in de gelederen - wel een keer live willen zien.
    De videoclip op de website is geen nieuwe versie van Panama. Het is gewoon de oude audio-versie, net als de andere clips op de website (Jump en Hot For Teacher). De beelden zijn wel nieuw en zijn van de nieuwe videoclip. De opnames waren half november gemaakt in de Roxy-club in L.A. De nieuwe cd en/of single komt waarschijnlijk 7 februari uit.

    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  4. #1629
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Meer nieuws over Van Halen:

    JANUARY 3rd:
    *CONCERT DATES & CITIES ANNOUNCED for first wave of tour

    JANUARY 10th:
    *FIRST SINGLE PREMIERE
    *FIRST MUSIC VIDEO PREMIERE
    *CONCERT TICKETS GO ON SALE

    FEBRUARY 7th:
    NEW ALBUM RELEASE DATE
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  5. #1630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Bron = nu.nl

    Benieuwd of ze ook naar NL komen, zou ze -zeker met Roth in de gelederen - wel een keer live willen zien.
    Ik heb David Lee Roth (solo) op het Monsters of Rock festival gezien in Tilburg in 1988. Toen op het top van zijn kunnen wat betreft podiumpresentatie en zang. Veel VH klassiekers en een paar nummers van Eat 'em and smile.
    Van Halen met Sammy Hagar gezien in '93 in de Ahoy. Eddy in een t-shirt van het Nederlands elftal in een goed concert maar zonder Runnin' with the devil.
    In het voorprogramma stonden de Little Angels waarvan ik me alleen de toegift "Kids wanna rock" van Bryan Adams van kan herinneren.
    Oh, en de entree (ik heb het kaartje nog steeds) ... F 37,50!

  6. #1631
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Zelf zou ik Van Halen ook nog erg graag een keertje willen zien met Dave. Het blijft toch één van mijn favoriete bands en net als velen ben ik ook vanwege Eddie, zelf gitaar gaan spelen.

    De band heb ik door allerlei omstandigheden slechts 1x gezien. Dat was met Sammy Hagar bij de launchparty van Balance in Luxor, Arnhem. Gratis toegang, kleine en intieme zaal, vlak voor het podium en ondanks de korte duur van een krap uurtje spelen was het een geweldige avond!

    Ik verwacht dat de tour eerst zal beginnen in de US. De geruchten zijn dat ze vervolgens naar Australië gaan voor een aantal optredens (bron:http://www.vhnd.com/2011/08/17/van-h...ia-early-2012/). Hopelijk komen ze ook deze kant op, dan ben ik er zeker weer bij.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  7. #1632

    Standaard




    A.s vrijdag weer naar Golden Earring in 013, wordt weer genieten.

    Gaan er nog meer mensen?
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 05-02-2012 om 11:12

  8. #1633

    Standaard

    Concert van Golden Earring in 013 Tilburg was weer een zeer geslaagde avond.

    Om te beginnen : ''Fenomenaal goed concert van de heren''

    Ze hadden er echt zin in en dat was goed te zien.

    Maar ik zal beginnen vanaf het begin.

    Ik ben vertrokken naar Den Bosch, alwaar ik daar nog van te voren een broodje kebab heb gegeten, voor ik in de trein stapte naar Tilburg.

    Ik arriveerde om 17.15 bij 013 waar ik de 1e was, dus stond bij het mee mee vooraan.

    Ik ben op tijd daar naar toe gegaan (doe ik daar elke keer, want dan sta ik gegarandeerd vooraan).

    En dan werd het dus wachten tot de deuren open gingen om ongeveer 19.10.

    In de tijd dat ik stond te wachten kwam er langzamerhand steeds wat mensen aandruipen, zodat er een groepje stond tegen 19.00.

    Eindelijk gingen de deuren open en konden we naar binnen.

    Vond ik wel fijn, want ik was onderhand een diepgevroren kip van dat wachten, maar goed, ik was binnen.

    Ik meteen naar de zaal, waar ik me nestelde voor het podium tegen het hek in het midden (bij Barry).

    De mensen kwamen ook steeds binnen, zodat al gauw de zaal goed volstond.

    Op een gegeven moment staat het goed vol en komt er een vrouw naar me toe, en die vraagt aan mij of ze mocht staan op mijn plek.

    Ik denk ''Sodemieter alsjeblieft op zeg, als je goede plek wil hebben zorg je maar dat je er op tijd bent zeg, ik ga mijn plek echt niet afgeven''.

    Die was goed gepikkeerd toen ze afdroof, maar daar heb ik dan echt lak aan.

    Hard misschien van me, maar ik stond er al tig tijd (ook buiten al lang, dus had recht om daar te staan.

    Maar goed, op een gegeven moment komt het voorprogramma op (The 3rd man), waarvan de drummer Gus Genser is (de oude drummer van Herman Brood), en ze begonnen te spelen.

    Ik moet zeggen, het was hard, maar klonk niet onaardig, in ieder geval beter dan de New Shining.

    Voor mijn gevoel was de drummer de motor achter de band en stuwde zijn 2 collega's omhoog in performances.

    Dat optreden begon rond 20.15 ongeveer, en duurde tot 21.00 ongeveer.

    Vervolgens werd de set afgebroken van de 3rd Man, en werd alles in gereedheid gebracht voor de band waar we voor kwamen.

    De heren kwamen rond 21.30 ongeveer op, erg enthousiast onder luid gejuich van de vele toeschouwers.

    Ze begonnen met Identical, en vervolgens speelden ze met passie en kwaliteit hun nummers af, en Barry zei in het begin al dat ze een lange set zouden spelen, en dat maakten ze wel waar.

    Het was een fenomenaal goed concert waarbij de passie erg aanwezig was, naast het eveneens goed aanwezige geluid, en onderling hadden de heren ook plezier, en straalden ze als jonge goden.

    Wat ook leuk was (voor mij althans) : Op een gegeven moment is Cesar aan zijn drumsolo bezig en gooit dan vervolgens zijn drumstokken in het publiek.

    Dat doet ie dus, en de ene kwam terecht bij mij, want ik ving hem met mijn linkerhand.

    Vond ik wel leuk en toevallig, want het vorige concert in 013 op 13-05-2011 gebeurde precies hetzelfde.

    Dus had ik nu 2 jaar achter elkaar een stok te pakken van Cesar.

    Al met al was het een supermooi concert, en verlang ik al naar het volgende concert in 013, want de sfeer is daar altijd top.

    Voor mij persoonlijk verliep het concert wel gezond kwa gezondheid (want begin dec namelijk hersenbloeding gehad, 2 weken ziekenhuis gelegen waaronder 8 dagen IC), al had ik naderhand wel flinke hoofdpijn, maar nadat ik medicatie had ingenomen zakte dat alweer.

    Ik heb best veel foto's gemaakt (waarvan er hieronder een paar staan), Maar ik wilde ook een verslagje maken voor jullie.

    Samenvattend was het een superconcert van een stel rasmuzikanten, met het hart in hun instrumenten, en de passie en gevoel voor de muziek en de fans.

    Dat verenigde zich tot een spetterende muzikale avond, waar zij nogmaals lieten zien dat ze op eenzame hoogte staan in Nederland.

    Hier 5 foto's van de foto's die ik gisteren gemaakt heb :





    Laatst aangepast door DVD Watcher : 12-02-2012 om 12:48

  9. #1634

    Standaard

    Line-up van Pinkpop is vandaag dus bekend gemaakt.
    Opzich vind ik de line-up best ok (ik ga sowieso ieder jaar ). Vind `t heel tof Chase & Status en Bombay Bicycle Club komen
    Wel vind ik `t jammer dat alweer Keane en alweeeeeeeeeeeer Anouk komen
    En serieus: Gers Pardoel?
    Dat Herbert Grönemeyer komt vind ik wel een hele grote verrassing, had ik zeker niet verwacht. Ben stiekem wel benieuwd wat dat voor show wordt.
    Verder verbaas ik me over het ontbreken van The Black Keys en bijvoorbeeld dEUS.
    Maar al met al toch een leuke line-u[. Voordeel van een line-up waarin al een aantal acts zijn geweest is dat dat een goede kans is om onbekendere bands te ontdekken.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #1635

    Standaard

    Hoop dat dit het juiste topic ervoor is :

    Engelbert Humperdinck naar Eurovisie Songfestival

    Engeland heeft bepaald : Engelbert Humperdinck gaat naar het Eurovisie Songfestival.



    De 75-jarige ster reist in mei af naar Azerbeidjan voor het liedjesfestijn. Humperdinck scoorde zijn laatste hit in de jaren '70. Na diverse flops met het sturen van jonge artiesten, hoopt Engeland nu meer stemmen binnen te slepen met een echte rot uit het vak.

    Met welk liedje Engelbert Humperdinck gaat, is nog niet bekend. Het wordt in Londen, Los Angeles en Nashville opgenomen. De zanger verkocht wereldwijd meer dan 150 miljoen platen. Hij had hits met onder meer The Last Waltz en There Goes My Everything.

    Engeland hoeft geen halve finale door. Omdat het land financieel veel bijdraagt aan het Eurivisie Songfestival, is het zeker van een finaleplaats op 26 mei in Baku.

    Bron : Telegraaf.nl

    Wij sturen 1 of ander zangeresje als indiaan en Engeland stuurt tenminste kwaliteit.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 02-03-2012 om 15:45

  11. #1636

    Standaard

    Wat iemand kwaliteit vindt is afhankelijk van smaak lijkt me. Er zijn genoeg mensen die die Joan goed vinden en Engelbert maar een afgeschreven oude knar. Het gaat ook om het liedje en die hebben de Engelsen nog niet eens.

  12. #1637

    Standaard

    Vanmorgen m`n kaarten voor Pinkpop gehaald
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #1638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Wat iemand kwaliteit vindt is afhankelijk van smaak lijkt me. Er zijn genoeg mensen die die Joan goed vinden en Engelbert maar een afgeschreven oude knar. Het gaat ook om het liedje en die hebben de Engelsen nog niet eens.
    Kwestie van smaak zeker.

    Mij lijkt echter dat als je wereldwijd meer dan 150 miljoen platen/cd's hebt verkocht, dat je dan wel wat gepresteerd hebt.

    Dus zo gezien ben je dan zeker een grote artiest, die wereldwijd bekend is.

    Met alle respect voor Joan, maar zoveel gaat ze echter nooit verkopen.

    Zelfs al wordt ze 150

  14. #1639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Vanmorgen m`n kaarten voor Pinkpop gehaald
    Ga je alle dagen.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  15. #1640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mad dog Bekijk bericht
    Ga je alle dagen.
    Jazeker. Altijd
    Dit wordt m`n 10e Pinkpop, de 9e keer dat ik alle dagen ga. Alleen tijdens m`n eerste Pinkpop in 2001 ben ik de maandag gegaan
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #1641

    Standaard

    Morgen weer naar mijn bandje in Parktheater Eindhoven :

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 18-03-2012 om 16:38

  17. #1642

    Standaard

    10 juni naar deze meneer en zijn band

    http://img19.imageshack.us/img19/5434/pslashphoto3.jpg
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 19-03-2012 om 14:17
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #1643

    Standaard

    Gisteravond weer naar Golden Earring geweest, ditmaal in Park Theater Eindhoven.

    Was weer een subliem concert.

    Na afloop nog ff gebabbeld & op de foto met de heren.

    Hier wat foto's van het concert :







  19. #1644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    knip
    Kennen Barry & the Gang () je inmiddels ook al? En als extra vraag: Hoe vaak heb je de Earring inmiddels gezien?

    Persoonlijk vind ik ze inmiddels over hun top heen (aantal jaar terug eens een drumsessie gedaan o.l.v. Cesar. Mooi figuur), maar binnen Nederland nog altijd een van de beste bands (uiteraard beter dan het Idols, X-Factor, Voice geneuzel, maar ook huidige Nederlandse acts/bands). Zal misschien ook met een stukje credibility te maken hebben. Ik ben zelf een groot muziekliefhebber en heb een x-aantal van de grootste (internationale) acts inmiddels gezien. Alleen de bands die ik meerdere keren gezien heb, vind ik na een keer of drie ook weinig meer toevoegen. Ik merk aan je posts dat je geregeld naar de Earring gaat. Ik vroeg me daarom af of jij dat gevoel niet eens hebt, zo van "been there, seen that"?
    Laatst aangepast door gompier : 23-03-2012 om 01:51

  20. #1645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Kennen Barry & the Gang () je inmiddels ook al? En als extra vraag: Hoe vaak heb je de Earring inmiddels gezien?

    Persoonlijk vind ik ze inmiddels over hun top heen (aantal jaar terug eens een drumsessie gedaan o.l.v. Cesar. Mooi figuur), maar binnen Nederland nog altijd een van de beste bands (uiteraard beter dan het Idols, X-Factor, Voice geneuzel, maar ook huidige Nederlandse acts/bands). Zal misschien ook met een stukje credibility te maken hebben. Ik ben zelf een groot muziekliefhebber en heb een x-aantal van de grootste (internationale) acts inmiddels gezien. Alleen de bands die ik meerdere keren gezien heb, vind ik na een keer of drie ook weinig meer toevoegen. Ik merk aan je posts dat je geregeld naar de Earring gaat. Ik vroeg me daarom af of jij dat gevoel niet eens hebt, zo van "been there, seen that"?
    Om te beginnen, we kennen elkaar ja.

    Niet dat we bij elkaar op de koffie komen hoor, maar we kennen elkaar wel.

    Altijd zeer hartelijke omgang met elkaar.

    Altijd backstage ff babbelen en zo, das altijd wel leuk.

    Heb ook best veel foto's waar we samen opstaan, en die beschouw ik als zeer waardevol.

    Voor mij zijn ze het beste wat Nederland ooit muzikaal heeft voortgebracht (misschien geen objectieve mening ).

    Ik heb Golden Earring nu 20x live gezien (10x Elektrisch & 10x Unplugged), verder ben ik 3x naar een soloshow van Cesar Zuiderwijk geweest, en 2x naar een soloshow van George geweest.

    Dus 25 Earring gerelateerde optredens in een periode van 11 November 1999 (eerst bezochte Golden Earring show) tot 19 Maart 2012 (laatst bezochte show tot nu toe).

    Persoonlijk vind ik het wel meevallen 25x in bijna 13 jaar, Ik vind het niet veel.

    Maak altijd wel foto's die Barry, George, Rinus & Cesar altijd van me krijgen, en daar zijn ze altijd wel blij mee.

    Het is geen band die het moet hebben van de CD verkoop, maar het is meer een Live band, en daar zijn ze mijn inziens groots in.

    Ze zijn allemaal 63 (worden 64 dit jaar), op Rinus na, want die is 65 (wordt 66 dit jaar), maar ze spelen als jonge honden.

    Ze brengen 10 Mei een nieuwe Cd uit, en dat moet weer een echte Earring cd worden.

    HIER en HIER heb je 2 nieuwe nummers van de komende cd, vind het wel lekker klinken.

    Bij beide concerten was ik trouwens bij (heb dat niet gefilmd, want bij de 1e stond ik vooraan bij de middelste box links ervan, iets naast Barry, en bij de 2e zat ik op de 1e rij voor Barry, sta overigens altijd vooraan, ruim van te voren aanwezig, maar voor een goede plek moet je tenslotte wat over hebben ).

    Veel muziek van tegenwoordig vind ik FastFood muziek (snel gemaakte rommel), en met een eeuwigheidswaarde van 0,0.

    Je hebt tegenwoordig veel artiesten die een show brengen, maar groot deel playbacken bv, nee das niet mijn ding.

    Nee geef me dan maar deze, misschien over de tijd zijnde groep, maar het blijft wel pure muziek, uitgevoerd door rasmuzikanten.

    Je vraagt me of ik het gevoel heb, dat ik het nu wel eens gezien heb, en het enige antwoord wat ik je kan geven is : Nee!.

    Zolang ze nog spelen, en ik de mogelijkheid heb er te komen (heb geen rijbewijs, dus kan eigenlijk alleen naar ze in de buurt van mij, vanwege het vervoer), ga ik ze blijven zien.

    Voor mij is het een onderdeel van mijn leven, soort 2-eenheid .

    Afsluitend zeggend denk ik dat je/jullie denkt/denken dat ik alleen van de Earring hou, maar dat is zeker niet waar.

    Er is een band/zanger die op grote eenzame hoogte voor me staat, en dat is Queen & Freddie Mercury, daar gaat niks boven, zelfs de Earring niet.

    Maar de Earring is mijn favoriete nederlandse band allertijden.

    Muzikaal gezien, Live gezien en Menselijk gezien.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-03-2012 om 14:25

  21. #1646

    Standaard

    Ik ben vorige maand naar de Earring geweest in Breda, voor mij de 5e keer dat ik ze live zag, en ik vond ze nu juist beter dan de vorige keren. Ze hadden er echt zin in, misschien omdat het een inhaalconcert was. Een zeer goed, energiek optreden dus. Voor mij dus nog lang niet over the top!

  22. #1647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik ben vorige maand naar de Earring geweest in Breda, voor mij de 5e keer dat ik ze live zag, en ik vond ze nu juist beter dan de vorige keren. Ze hadden er echt zin in, misschien omdat het een inhaalconcert was. Een zeer goed, energiek optreden dus. Voor mij dus nog lang niet over the top!
    Is dit : http://www.vvstrijen.nl/golden-earring-2-juni-2012/ niks voor jou Marcel?.

    Altijd gezellig daar bij die concerten in Strijen, ben er in 2008,2009 en 2010 geweest, en dit jaar ben ik er ook (kan met iemand meerijden).

    Hier vorig jaar : http://www.youtube.com/watch?v=rieUerqu-u8 (was ik helaas niet bij)

  23. #1648

    Standaard

    Bedankt voor de tip, ik zal het eens in de groep gooien! Op zich best te doen vanaf hier.

  24. #1649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip, ik zal het eens in de groep gooien! Op zich best te doen vanaf hier.
    Graag gedaan

    Ja ik wist dat het bij je in de buurt was, dus daarom zei ik het je.

    Zoek maar eens op Youtube naar : ''Golden Earring Strijen'', dan heb je wat impressies van de sfeer daar.

  25. #1650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    knip
    Dank je wel! Interessant om te lezen hoe jij dit beziet. Zolang je er dus ook naartoe kunt blijven gaan moet je dat ook zeker blijven doen. Wat ikzelf ook zeg: Vind ze binnen Nederland een van de beste bands. Persoonlijk vind ik ze alleen stukje minder dan een jaar of 15 geleden. Heb zelf als ik een band een keer of 3/4 gezien heb, dat het er voor mij af is. Met veel films heb ik dat weer niet. Vanuit dat oogpunt bezien, kan ik dit dan ook (nu beter) begrijpen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Afsluitend zeggend denk ik dat je/jullie denkt/denken dat ik alleen van de Earring hou, maar dat is zeker niet waar.
    Nee, hoor. Enige is dat ik geregeld hier foto's zag, waardoor ik er naar vroeg (volgens mij heb ik er ook nooit een opmerking over geplaatst). Dat wil alleen niet zeggen dat het een het ander uitsluit.

Pagina 66 van 76 EersteEerste ... 1656626364656667686970 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •