Pagina 7 van 76 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 1886 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Niemand hier op 8 juni naar Metallica geweest in Gelredome?
    Ze hadden een nieuw nummer ten gehoore gebracht las ik.
    Ja, ik ben er geweest.
    Het was echt een tof concert, ik zat jammer genoeg wel helemaal achterin het Gelredome, maar dat hinderde verder niet, er stonden ook schermen aan dus dat was wel cool.

    Ze speelde idd een nieuw nummer, die was best leuk.
    Verder was het de 20ste verjaardag van het album Master of Puppets, dus die speelde ze in z'n geheel, dat was erg cool (want het is mijn favo. album)

    De 3 voorprogramma's; Trivium, Bullet for my Valentine en Avenged Sevenfold waren ook nog wel een beetje leuk.

    Al met al heb ik het dus erg naar mijn zin gehad en Metallica was echt geniaal 8)
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Omen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Niemand hier op 8 juni naar Metallica geweest in Gelredome?
    Ze hadden een nieuw nummer ten gehoore gebracht las ik.
    Ja, ik ben er geweest.
    Het was echt een tof concert, ik zat jammer genoeg wel helemaal achterin het Gelredome, maar dat hinderde verder niet, er stonden ook schermen aan dus dat was wel cool.

    Ze speelde idd een nieuw nummer, die was best leuk.
    Verder was het de 20ste verjaardag van het album Master of Puppets, dus die speelde ze in z'n geheel, dat was erg cool (want het is mijn favo. album)

    De 3 voorprogramma's; Trivium, Bullet for my Valentine en Avenged Sevenfold waren ook nog wel een beetje leuk.

    Al met al heb ik het dus erg naar mijn zin gehad en Metallica was echt geniaal 8)
    Hoe was het nieuwe nummer,toch niet ala St.Anger mag ik hopen.
    James had nog een leuke opmerking voor het nieuwe nummer las ik
    ''We can fu*k this one up cose it doesnt excist''
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper

    Hoe was het nieuwe nummer,toch niet ala St.Anger mag ik hopen.
    James had nog een leuke opmerking voor het nieuwe nummer las ik
    ''We can fu*k this one up cose it doesnt excist''
    Nee het was niet echt ala St. Anger (en gelukkig hebben ze ook geen enkel nummer van dat albums gespeeld want die vind ik zelf ook minder) Het was meer iets als het liedje Fuel, maar ik kan het nummer me niet meer zo goed herinneren dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen :P

    En ja dat was wel grappig hij zei iets van: "We can't f*ck it up because there are no words, we're making them up as we play" ofzo.

    En toen ging het nog even fout, want Robert had een verkeerd gestemde bassgitaar, dus toen moesten ze even stoppen. Zegt Kirk zoiets van: "Actually the song is suppose to go like this"
    Dus dat was wel grappig
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  4. #154

    Standaard

    Hier staan 2 links met filmpjes van het nieuwe nummer (niet echt goeie kwaliteit maar dat maakt niet uit :wink
    Het was dus eigenlijk niet echt iets van Fuel maar ik zei ook dat ik het me niet meer kon herinneren dus :P

    Ik vind het wel een cool nummer deze
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  5. #155

    Standaard

    "They gave me the wrong bass, it wasn't D-tuned so we're gonna get the right bassplayer...*shit*...I am the right bassplayer, I mean the right BASS."

    hehe, was een gaaf concert. Ik stond in het voorste vak, ongeveer een meter of 7 van het podium af. Het geluid was tijdens het voorprogramma verschrikkelijk, bij Metallica gelukkig een stuk beter.

  6. #156

    Standaard

    Kaarten voor Tool zijn binnen 8)

  7. #157

    Standaard 2 gratis kaarten Arrow Rock Festival

    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  8. #158

    Standaard

    )*(^&*$#&%$ Geen Tool kaarten.

    Ik baal als een stopcontact

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    )*(^&*$#&%$ Geen Tool kaarten.

    Ik baal als een stopcontact
    Uitverkocht?

  10. #160

    Standaard

    Yep binnen 45 minuten al. of kwartier zelfs al.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Yep binnen 45 minuten al. of kwartier zelfs al.
    Zo hey, ben ik blij dat ik om half 10 bij de Free Record Shop was. Was niet echt nodig achteraf want ik was de eerste en er kwam alleen nog iemand die in de winkel ernaast werkt om vier kaarten te halen.

  12. #162

    Standaard

    Ik kan nu alleen maar naar de muziek luisteren.

    Je ziet echt nooit live opnames van ze op internet(ja, in super slechte kwaliteit), laat staan tv. Wat het downloaden betreft hebben ze het goed voor elkaar.

    Wat verlang ik toch naar een dvd, met daarop de volgende mooie nummers:

    Third Eye
    H
    Sober
    Bottom
    Aenima
    Pushit
    The Grudge
    The Patient
    Lateralus
    Parabol
    Parabola
    Schism
    Eulogy
    Reflection


    In DTS, en super beeldkwaliteit.

  13. #163

    Standaard

    Das geen vervelend lijstje... Ik zou alleen Ticks & Leeches, Stinkfist en Forty Six & 2 erop willen zien. Eigenlijk alles volledige nummers wel haha.

    Een paar jaar terug was er heel even sprake van een live DVD maar dat was of slechts een gerucht of het was weer teruggedraaid. Volgens mij komt Maynard niet graag in beeld. Pinkpop mocht ook al niet uitgezonden worden.

    Ik ben benieuwd of hij nog een freaky outfit aan gaat trekken of gewoon zoals op Pinkpop verschijnt.

    Zoek trouwens eens op www.youtube.com naar Tool in de videoafdeling en je vindt er redelijk wat zelfgemaakt spul van mensen in het publiek. Leuke outfits van Maynard altijd hehe.

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Das geen vervelend lijstje... Ik zou alleen Ticks & Leeches, Stinkfist en Forty Six & 2 erop willen zien. Eigenlijk alles volledige nummers wel haha.

    Een paar jaar terug was er heel even sprake van een live DVD maar dat was of slechts een gerucht of het was weer teruggedraaid. Volgens mij komt Maynard niet graag in beeld. Pinkpop mocht ook al niet uitgezonden worden.

    Ik ben benieuwd of hij nog een freaky outfit aan gaat trekken of gewoon zoals op Pinkpop verschijnt.
    Ticks & Leeches zul je helaas nooit meer live kunnen aanschouwen Marcel.
    Maynard had namelijk bij 1 van de eerste concerten na het nummer enorme last van zijn stembanden.

    Heel misschen op een eventuele live-DVD, aangezien ze wel opnames gemaakt hebben tijdens de Lateralus-tour. Ook doen er geruchten dat er dit jaar weleens een live-DVD uit zou komen, maar die geruchten komen volgens mij overeen met dat 10.000 Days eerst een 2-CD zou worden.

    Ja, en Maynard en beeld Heb ze 1 keer op tv gezien, een maand geleden was dat op MTV. Maar dat was alleen leuk om te zien hoe ze eruit zagen, het ging echt nergens over.

    Ja over dat Maynard heel erg tegen downloaden etc is. Was wel grappig hoe ze de MTV interviewer "inpoederde" .

    Pinkpop mocht ook al niet uitgezonden worden.
    Klopt, er is geloof ik nog nooit een live opname van hun uitgezonden(incl Amerika), Maynard vindt namelijk dat de Sfeer, het gevoel etc echt tot zijn recht komt bij 1 van hun concerten.

    Heb begrepen van iemand dat bij pinkpop alle camera's/foto-apparaten weg waren gehaald, en in plastic zakken werden gezet.

    Ik ben benieuwd of hij nog een freaky outfit aan gaat trekken of gewoon zoals op Pinkpop verschijnt
    Gister las ik toevallig op musicmeter(het volgende is gekopieerd van de musicmeter site):

    In de trein op weg naar pinkpop sprak ik met iemand die Tool 5x live heeft gezien, waaronder zelfs een optreden voordat Opiate nog moest uitkomen. Dat optreden had hij de hele tijd met zijn rug naar het publiek gestaan, en op het laatst draaide hij zich om waarbij de voorste rij van het publiek wegdeinsde, omdat hij zijn ogen had weggedraaid en je alleen maar wit zag. Verder schijnt hij zich ook vaak te beschilderen: de ene kant zwart en de andere kant blauw bijvoorbeeld. En vaak als vrouw verkleed ja. Op pinkpop was hij vrij normaal.

  15. #165

    Standaard

    Zoek trouwens eens op www.youtube.com naar Tool in de videoafdeling en je vindt er redelijk wat zelfgemaakt spul van mensen in het publiek. Leuke outfits van Maynard altijd hehe.
    Keek ik vanmiddag nog naar, maar dat zijn dus de filmpjes met super slechte beeldkwaliteit. En dat zijn de enigste filmpjes die je op internet kan vinden. Zijn er wel veel ja, maar allemaal met slecht beeldklwaiteit.

    Laat staan dat het geluid van de filmpjes goed is...

  16. #166

    Standaard

    Meeste zijn niet echt bijzonder nee, hoewel je wel een aardig beeld krijgt van zo'n show.
    Moet je dat filmpje van Hooker with a Penis maar eens kijken. Maynard in een lange zwarte jurk en zwarte damespruik haha.

    Van Ticks & Leeches had ik wel eens zoiets gehoord ja. Is ook wel een heel bruut nummer voor zijn stem ja.
    Ik neem mijn digitale camera maar niet mee naar het concert maar zal wel wat proberen te filmen met mijn telefoon maar dat zal er waarschijnlijk net zo uitzien als die andere filmpjes.

  17. #167

    Standaard

    Toch altijd weer jammer dat intelligentie de andere vermogens aantast. Maynard is zo creatief dat hij tegelijk zo gek als een deur is, en das niet geheel positief te noemen, maar ach, zolang ze maar muziek blijven maken

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Meeste zijn niet echt bijzonder nee, hoewel je wel een aardig beeld krijgt van zo'n show.
    Moet je dat filmpje van Hooker with a Penis maar eens kijken. Maynard in een lange zwarte jurk en zwarte damespruik haha.

    Van Ticks & Leeches had ik wel eens zoiets gehoord ja. Is ook wel een heel bruut nummer voor zijn stem ja.
    Ik neem mijn digitale camera maar niet mee naar het concert maar zal wel wat proberen te filmen met mijn telefoon maar dat zal er waarschijnlijk net zo uitzien als die andere filmpjes.
    Ik neem mijn digitale camera maar niet mee naar het concert
    Doe maar wel :wink:

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Omen
    Hier staan 2 links met filmpjes van het nieuwe nummer (niet echt goeie kwaliteit maar dat maakt niet uit :wink
    Het was dus eigenlijk niet echt iets van Fuel maar ik zei ook dat ik het me niet meer kon herinneren dus :P

    Ik vind het wel een cool nummer deze
    Het klinkt als bij elkaar geraapt uit hun hele repertoire,ik ben er niet kapot van moet ik zeggen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  20. #170

    Standaard

    Ik heb Maynard tweemaal gezien met APC en toen stond hij de eerste helft van de set achter een doek zodat je alleen z'n silhouet zag en dat viel dat later. Bleek hij er ook (net als op pinkpop) er dus normaal uit te zien.
    TOOL op Ozzfest 2002 had een halve grijs, halve rood of blauw geschilderde Maynard, een een hele vette lichtshow 's middags in de zon .
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Doe maar wel :wink:
    Heel marktplaats staat vol met kaarten voor Tool dus als je er wat geld voor over hebt moet je wel aan een kaartje kunnen komen :wink:

  22. #172

    Standaard

    Afgelopen zaterdag op Arrow Rock geweest. Een briljante Roger Waters gezien. Terugreizen was een crime... Lag pas om 5:00u in bed...

  23. #173

    Standaard

    Concert Korn vanavond in de Heineken music hall gaat niet door, zie mojo.nl:

    Helaas gaat de show van Korn & support acts niet door. Zanger Jonathan Davis kampt met gezondheidsproblemen waardoor hij onmogelijk kan optreden. Het is nog onbekend of er een vervangende show komt van Korn. Reeds gekochte kaarten voor het concert van Korn kunnen tot en met uiterlijk 13 juli 2006 worden ingeleverd bij de voorverkoopadressen. Wij zullen tijdig laten weten of er een vervangende show van Korn komt in Nederland. Hou hiervoor de website in de gaten.

  24. #174

    Standaard

    Afgelopen week naar Guus Meeuwis geweest en het Philips stadion en het was top. Tussenin kwam Rowwen Heze nog ff langs.

    Ik heb 1 kaart over aangezien iemand niet mee kan naar Robbie Williams.

    Het is 25 juni en het concert start om 18:30. Het is een veldkaart .

    Bied maar maar onder de 72 euro gaat er niet uit aangezien ik ze voor deze prijs gekocht heb. Ik heb hem op marktplaats gezet dus je kunt daar een eventueel bod kwijt.

    link naar marktplaats

    Gegroet

  25. #175

    Standaard

    Afgelopen dinsdag naar het concert van Robbie Williams in Brussel geweest..
    Was een erg gave show! Ook het voorprogramma, Basement Jaxx, was erg leuk.

Pagina 7 van 76 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •