Pagina 71 van 76 EersteEerste ... 2161676869707172737475 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.751 tot 1.775 van 1886 worden weergegeven.
  1. #1751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb vele cd's maar nog nooit live gezien. Dat werd wel eens tijd. Ik ga het meemaken!
    Wat vond je ervan trouwens?

  2. #1752

    Standaard

    Concert van Golden Earring gisteravond was weer top.

    Hier enkele foto's (gemaakt met een eenvoudig toestelletje) :



    Serie 1 :

    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,

    Serie 2 :

    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

    Serie 3 :

    1, 2, 3, 4, 5,

    Tenslotte nog de originele setlist :


  3. #1753

    Standaard

    Helemaal Happy : Supergave plaatsen gescoord voor mooie voorstellingen het komende theater seizoen 2013-2014, in Theater aan de Parade (s'-Hertogenbosch).

    Golden Earring : Dinsdag 8 April 2014 - 20.00 Uur (Rij 1 - Stoel 2 & 4, Dit concert ga ik samen bezoeken met een goede vriend).
    Rowwen Heze : Zondag 27 April 2014 - 20.00 Uur (Rij 1 - Stoel 6).
    Paul de Leeuw : Woensdag 28 Mei 2014 - 20.00 Uur (Rij 3 - Stoel 2).

    Wordt dus weer goed genieten van mijn helden ''Golden Earring'', superband ''Rowwen Heze'', en van mijn idool ''Paul de Leeuw'' (Die ik voor de allereerste keer ga zien, ben er al ruim 20 jaar fan van).

    Jammer dat het nog zolang duurt alleen!!!

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 14-05-2013 om 16:04

  4. #1754

    Standaard Rush

    Vanavond RUSH in de Ziggo Dome. Mijn bandje die schijt aan alles heeft, en gewoon hun laatste meesterwerk "Clockwork Angels" bijna in zijn geheel op het podium brengt. Welke band die al dik 40 jaar aan de weg timmert zie je dat nog doen tegenwoordig? Ben de tel kwijt hoe vaak ik ze gezien heb, maar het is iedere keer weer een feest.

    "Clockwork Angels" vertelt het verhaal over de zoektocht van een jongen door een overvloedige en kleurige wereld van steampunk en alchemie, die hij in zijn dromen probeert te volgen. Een verhaal over onder andere verdwenen steden, anarchisten en een klokkenmaker. De laatste wil elk aspect van het dagelijkse leven met precisie vastleggen. Met hun muzikale vakmanschap en energie zal Rush dit verhaal vertalen naar het podium in de Ziggo Dome!
    7.jpg
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  5. #1755
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Steek je vinger even op dan zwaai ik terug. Heb er iig heel veel zin in vanavond. Thuiswedstrijd voor mij. Was er net al even en de eerste fans liepen er al rond. Toppers en idd ook mijn bandje en al heel wat jaartjes.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #1756
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Was weer genieten gisteravond. Tja, als je dan bedenkt dat het maar een trio is. (Oké, dit keer was er heel strijkers ensemble bij) Fantastische Neil Peart gisterenavond. Live optredens staan sowieso altijd garant voor diverse drumsolo's. En wat voor drumsolo's, echt spectaculair en wat een drumstel. 360° volledig ingebouwd en geïntegreerd keyboard/pad. En dan één van mijn grote basidolen, Geddy Lee. Een fenomeen. Jammer dat zijn baspartijen veranderde in een hoop doffe dreunen met de boute akoestiek van de Ziggodome. Maar vooral overheerst de eenvoud hoe men soms al 30 jaar oude nummers nog precies hetzelfde konden brengen qua stem en muziek geluid als toen. Maar ook hoe ze vrijwel het gehele nieuwe top album ten gehore brachten. Het enigste wat hun leefdtijd verraadde was dat ze na een uur pauze moesten houden. "We're ancient, So we're gonna have to take a break now." Kortom: Fantastisch concert inclusief fireworks and Pyro effecten en naast de muziek werd er hele leuke filmpjes getoond die het verhaal de muziek ondersteunde op een immens groot HD scherm en talloze bewegende kleine schermen. Een heel compleet concert. Heb weer genoten. Nog mooier, na 15 minuten was ik weer thuis, terwijl vele nog uren te gaan hadden eer ze thuis waren... win win situatie dus.


    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 03-06-2013 om 12:37 Reden: Toevoegen video
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1757

    Standaard

    Eindelijk dan...van de Bee Gees - One Night Only op blu ray vanaf 29 juli 2013 verkrijgbaar.

  8. #1758

    Standaard

    Was inderdaad een top concert, op een enkel groepje langharige, headbangende, ruziezoekende, voordringende, egoïstische ********ken na, die me vreemd aankeken toen ik aangaf geen behoefte te hebben aan hun haar in mijn gezicht / cola. Ik had uiteraard nog veel meer willen zeggen, maar ze zagen er niet uit alsof ze van plan (lees: in staat) waren zich wat socialer op te stellen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Bij XYZ (filmpje) had ik toch wel een beetje deja vu met Night of the Proms...
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  9. #1759

    Standaard

    Zo. Spullen ingepakt en in de auto gedumpt, bier staat koud, registratie van `t ticket is alsnog gelukt: ik ben er klaar voor: morgen op naar Werchter voor een vast en zeker onvergetelijk weekend
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #1760

    Standaard

    Daar ben ik zaterdag ook.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  11. #1761

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #1762

    Standaard

    Afgelopen 2 jaar geweest en in 2009 ook (volledig weekend). Sla dit jaar een keer over, maar veel plezier!! Ik heb me er altijd zeeeeerrrr goed vermaakt.

  13. #1763

    Standaard

    Gisteren gezien in Oberhausen:


    2013-07-06 21.23.50.jpg2013-07-06 21.36.50.jpg
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  14. #1764

    Standaard

    Werchter weekend was geniaal! ontzettend vermaakt maar het was wel heel snel voorbij, helaas...
    Op naar Sziget!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #1765

    Standaard

    Gisteren terug gekomen van vakantie in Normandië met m`n vriendin,vandaag de spullen gepakt en klaar voor vertrek van morgen naar Sziget !
    Nog meer mensen die gaan?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #1766

    Standaard

    Volgende week zaterdag (02/11) weer naar een superconcert van Rowwen Heze, namelijk Slotconcert 2013 :



    Wordt zowiezo een speciaal concert, want bassist & medeoprichter van de band ''Jan Philipsen'' (uiterst links op de foto) stopt na 28 jaar helaas bij de band.

    Wel jammer, maar het zij zo.

    Ik weet niet wie er ooit bij het jaarlijkse Rowwen Heze Slotconcert in Horst (America) is geweest, maar das altijd megagezellig, maar ook erg druk.

    Wordt dus weer genieten van een goede band.

  17. #1767

    Standaard

    Donderdag voor de 3e keer dit jaar naar Editors (eerder op Werchter en Sziget). Wordt de 7e keer dat ik ze ga zien, daarmee meteen de band die ik het vaakst live heb gezien
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #1768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Donderdag voor de 3e keer dit jaar naar Editors (eerder op Werchter en Sziget). Wordt de 7e keer dat ik ze ga zien, daarmee meteen de band die ik het vaakst live heb gezien
    Ik vond die eerste cd nog wel verfrissend en ook de live-optredens best te pruimen. Maar ze gaan steeds meer voor het grote gebaar incl gekunstelde pathos. De cd's worden ook steeds beroerder. Het is imiddels zo inwisselbaar. A ton of Love is ook zo'n overduidelijke gooi om de massa te pleasen. Het heeft wel wat U2 trekjes, met name die gitaarpartijen. Die zanger begint me ook live te irriteren met zn ingestudeerde trekjes en gebaartjes. Het voelt niet oprecht en natuurlijk.

    Ik ben na de eerste cd afgehaakt.

  19. #1769

    Standaard

    Heb ze een keer live gezien als voorprogramma van Muse in Nijmegen (behoorlijke combi al zeg ik het zelf). Vond ze erg goed en ze hebben een aantal top nummers inderdaad, maar het ontwikkelt zich inderdaad niet echt wat mij betreft.

  20. #1770

    Standaard

    Editors waren geweldig vanavond in the Ziggo Dome...Top band

    gr, Vince.

  21. #1771

    Standaard

    Editors kan mij ook niet bekoren. Laatste cd halverwege afgezet en niet meer aangeraakt.

    Iemand gisteren naar John Mayer geweest? God wat baal ik dat ik te laat was voor kaarten zeg... Die had ik erg graag live gezien...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #1772

    Standaard

    Ik ga zelf zondag naar Half Moon Run. Vond ze erg sterk op Lowlands.

  23. #1773

    Standaard

    Ik heb kaarten om op 14 februari 2014 naar Ellie Goulding in Vorst Nationaal te gaan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #1774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik vond die eerste cd nog wel verfrissend en ook de live-optredens best te pruimen. Maar ze gaan steeds meer voor het grote gebaar incl gekunstelde pathos. De cd's worden ook steeds beroerder. Het is imiddels zo inwisselbaar. A ton of Love is ook zo'n overduidelijke gooi om de massa te pleasen. Het heeft wel wat U2 trekjes, met name die gitaarpartijen. Die zanger begint me ook live te irriteren met zn ingestudeerde trekjes en gebaartjes. Het voelt niet oprecht en natuurlijk.

    Ik ben na de eerste cd afgehaakt.
    Kan ik me wat bij voorstellen. A Ton of Love is idd een U2-achtige plaat, al vind ik dat zelf helemaal niet erg want het oude U2 werk is geweldig. Vind dat ook een geweldig nummer.
    De nieuwe plaat vind ik ook erg goed, al heeft dat wel even geduurd.
    Het concert was trouwens fantastisch, opnieuw een sterke show.

    Next up: Black Sabbath volgende maand, ook in de Ziggo Dome
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #1775

    Standaard

    Wow...Black Sabbath!! Ik had kaartjes voor een eerdere show maar die werd afgelast. Voor deze show heb ik geen kaartjes.....ik krijg niemand mee. Maar die band wil ik eigenlijk gewoon 1x in mn leven gezien hebben. Die nieuwe cd van the Editors, ik kom daar niet doorheen. De eerste paar nummers vindt ik nog wel aardig maar halverwege haak ik af.... Maar live is dat zeker een ander verhaal. Ik heb ze geskipped tijdens Lowlands en ging voor iets onbekends en dat bleek toen een fantastische keuze: Polica. Heerlijke trippy muziek.

    Gisteren dus Half Moon Run. De liedjes zijn nog steeds prima maar wat me nu echt irriteerde was het publiek. Het concert was volledig uitverkocht dus we stonden hutjemutje. Op Lowlands had ik lekker de ruimte. Maar mijn God.....die telefoontjes. Dat moet echt verboden worden. Staan daar van die lui die het halve concert met een telefoontje de lucht in staan......zo voor je snufferd. En tijdens rustige nummers....gewoon lekker erdoor heen lullen. Het stoorde me enorm waardoor ik het optreden minder waardeerde dan op Lowlands.

    Ik heb echt behoefte aan wat meer ruimte. Zo'n volgestouwde Melkweg...ik sta dan niet relaxed. Maar dat Half Moon run is stevig op weg om goed door te breken. Ze zijn wel iets te veilig voor mijn smaak. Het mag wel wat ruiger en rauwer. Het kleurt nu netjes binnen de lijntjes. Veel jonge meisjes ook in het publiek (incl telefoontjes).

Pagina 71 van 76 EersteEerste ... 2161676869707172737475 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •