Pagina 72 van 76 EersteEerste ... 2262686970717273747576 LaatsteLaatste
De resultaten 1.776 tot 1.800 van 1886 worden weergegeven.
  1. #1776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Next up: Black Sabbath volgende maand, ook in de Ziggo Dome
    En??? Hoe was het?? Volgens mij heb ik wat gemist....

  2. #1777

    Standaard

    Geweldig. Ozzy was goed dreef (en goed bij stem!), net als de rest van de band. Hebben goed 2 uur non-stop gespeeld. Erg de moeite waard

    De eerste namen zijn vandaag bekend gemaakt:

    Metallica op Pinkpop en Rock Werchter

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #1778

    Standaard

    Heb mij ook erg vermaakt bij het concert van Black Sabbath.Dit jaar heb ik alleen nog een concert van Tenacious D op het programma staan in Paradiso.
    Volgend jaar in april naar Ennio Morricone in het Ziggo Dome.

    Ik ben overigens erg blij met Metallica op Pinkpop, werd weer eens tijd voor wat vuurwerk na de 'slappere' editie van vorig jaar.

  4. #1779

    Standaard

    Maar als het Pinkpoppubliek de setlist mag bepalen dan spelen ze straks 15x Nothing Else Matters.....

  5. #1780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Maar als het Pinkpoppubliek de setlist mag bepalen dan spelen ze straks 15x Nothing Else Matters.....
    Haha daar had ik het gisteren met een collega ook over. Laten we hopen van niet .

  6. #1781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom L. Bekijk bericht
    Volgend jaar in april naar Ennio Morricone in het Ziggo Dome.
    Hier wil ik eigenlijk ook wel naartoe.... Nog eens even over nadenken.

  7. #1782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Maar als het Pinkpoppubliek de setlist mag bepalen dan spelen ze straks 15x Nothing Else Matters.....
    dat mag ik toch hopen van niet

    Vandaag ook Arctic Monkeys bevestigt voor Rock Werchter 2014
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #1783

    Standaard

    Ik zie wel een bepaalde cyclus in de line-up van Pinkpop.... volgens mij hebben ze met een aantal labels goede contacten... Heb Metallica paar jaar geleden op Pinkpop gezien, was overigens wel een prima concert.

    Zelf momenteel alleen kaarten voor Eurosonic, zal me binnenkort maar eens in de line-up verdiepen, voordat je het weet is het half januari.

  9. #1784

    Standaard

    En sinds vandaag kaarten voor de Editors in Groningen. Wel een heel gedoe om aan kaarten te komen, bijna alweer vergeten hoe dat vroeger ging...

    http://nos.nl/op3/artikel/586530-oud...n-kaartje.html

  10. #1785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    En sinds vandaag kaarten voor de Editors in Groningen. Wel een heel gedoe om aan kaarten te komen, bijna alweer vergeten hoe dat vroeger ging...

    http://nos.nl/op3/artikel/586530-oud...n-kaartje.html
    Maar goed dat het mooi weer was! En zo krijg je ook alleen Nederlandse fans. Ik ga op 29 mei (Hemelvaartsdag) weer naar Tori Amos is het Concertgebouw in Amsterdam. En daar komen ook veel bevriende fans van heinde en ver naar toe. Is toch ook altijd erg bijzonder.

    Vrijdag a.s. begint ook de voorverkoop voor Pearl Jam in het Ziggo Dome. Eigenlijk wel balen dat het op een maandagavond is ivm terugreis.

  11. #1786

    Standaard

    Vanavond mail gekregen van de Ten Club van Pearl Jam: tickets in de pocket voor de Ziggo Dome! gegarandeerd vooraan en (nog veel belangrijker) nu al zeker van tickets zodat ik vrijdag niet zo hoef te stressen voor kaarten
    Nu nog tickets scoren voor Werchter!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #1787

    Standaard

    Yes, ook naar Pearl Jam, was toch even een halfuurtje stressen

    Verder 2 februari naar Agnes Obel in de Stadsschouwburg in Groningen en 2 maart naar Tangarine in de Oosterpoort

  13. #1788

    Standaard

    Ik ga 17 juni ook naar Pearl Jam. Eerste keer voor mij naar deze fantastische band! Nu al zin in!

  14. #1789

    Standaard

    Ik ook naar Pearl Jam. Voor het eerst naar de Ziggo dome. We zitten 2e rij in vak 202. Ik ga nooit zitten bij concerten. Ik ben benieuwd of je het daarboven een beetje kunt zien.... We hadden nu eenmaal geen keuze.

  15. #1790

    Standaard

    Morgen dagje Keulen,voor het jaarlijkse kerst concert van New Model Army.

    Foto's-0025.jpg
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  16. #1791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ook naar Pearl Jam. Voor het eerst naar de Ziggo dome. We zitten 2e rij in vak 202. Ik ga nooit zitten bij concerten. Ik ben benieuwd of je het daarboven een beetje kunt zien.... We hadden nu eenmaal geen keuze.
    Wij zitten op rij 1 van vak 107. Pal aan de vloer dus, maar met het gemak van een zitplaats. Ik ben blij!

  17. #1792

    Standaard

    A.s woensdag weer naar mijn helden ''Golden Earring'' :


    (Foto door mij gemaakt)

    53 Jaar On the Road en still going Strong!!!

  18. #1793

    Standaard

    Kaarten binnen voor Massive Attack op 4 juli tijdens het Pitch festival. Yeahhhhh!

  19. #1794

    Standaard

    Filmpje is niet van geweldige kwaliteit, maar de 14de gaf Ellie Goulding een schitterend concert in Vorst Nationaal:

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #1795

    Standaard

    Deze week de Editors en Blaudzun gezien, beide erg goed. Nu net kaartjes gekocht voor de Eels die wederom naar Groningen komen!

  21. #1796

    Standaard

    Eels speelt ook in het concertgebouw in Amsterdam......maar ik voel er niet veel voor om zittend naar Eels te kijken.

  22. #1797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Eels speelt ook in het concertgebouw in Amsterdam......maar ik voel er niet veel voor om zittend naar Eels te kijken.
    Ik had hetzelfde... het is hier ook niet in de Oosterpoort maar in de Stadsschouwburg.. Maar goed zo naast de deur hier, ga toch maar heen. Hopen dat ze dan een mooi ingetogen concert geven met orkest.

  23. #1798

    Standaard

    Het is gelukt!!!

    vanmorgen om half 6 kwam ik aan,stond de rij al tot aan het einde van de straat. M`n nichtje belde om kwart voor 11 dat iemand van onze groep het was gelukt om de kaartjes online te scoren
    Super blij natuurlijk! toch nog in de rij blijven staan omdat ik aan anderen had beloofd dat ik zou proberen kaartjes mee te nemen, maar toen ik om 11.40 eindelijk bijna (op 5 meter na ) voor de etalage stond hingen ze een melding op dat zaterdag en weekend kaarten uitverkocht waren. Veel teleurgestelde reacties en gezichten in de rij uiteraard, maar gelukkig ben ik er bij
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #1799
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Kaarten binnen voor Massive Attack op 4 juli tijdens het Pitch festival. Yeahhhhh!
    Massive Attack, die zou ik ook wel weer eens willen zien... Ik had verder nog niet meegekregen dat er een nieuw album kwam?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Massive Attack, die zou ik ook wel weer eens willen zien... Ik had verder nog niet meegekregen dat er een nieuw album kwam?
    Volgens mijn ze bezig met een nieuw album. Live zijn ze echt geweldig dus als je de kans krijgt, zeker gaan zien.

    Helaas niet gelukt om kaartjes voor The Stones te bemachtigen....echt heel jammer.

    Wel een kaartje voor Sohn gekocht, in de Melkweg.

Pagina 72 van 76 EersteEerste ... 2262686970717273747576 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •