De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard zachter geluid via dvd met scartdoos

    Hoi allemaal,

    Op de tv zit een scart met aan de andere kant een doos met 3 scartaansluitingen, weet niet hoe dat officieel heet.

    Als ik nu de scart van de dvd in die doos steek, dan moet ik het geluid van de tv op z'n hardst zetten en dan is het nog niet veel. Als ik de dvd rechtstreeks aansluit op de tv is het beter.

    Hoe kan dit? En hoe kan ik het oplossen? Is dat altijd met zo'n doos of ligt het aan de kwaliteit hiervan?

  2. #2

    Standaard Re: zachter geluid via dvd met scartdoos

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trucklily
    Hoi allemaal,

    Op de tv zit een scart met aan de andere kant een doos met 3 scartaansluitingen, weet niet hoe dat officieel heet.

    Als ik nu de scart van de dvd in die doos steek, dan moet ik het geluid van de tv op z'n hardst zetten en dan is het nog niet veel. Als ik de dvd rechtstreeks aansluit op de tv is het beter.

    Hoe kan dit? En hoe kan ik het oplossen? Is dat altijd met zo'n doos of ligt het aan de kwaliteit hiervan?
    Welkom op het forum

    Mogelijk heb je op dat scartblok ook een spelcomputer aangesloten zitten.
    Indien dat zo is moet je die eens eruit halen en kijken of het geluid bij dvd dan beter is.
    Spelcomputer willen wel eens roet in het eten gooien bij dergelijke scartblokken.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  3. #3

    Standaard bedankt!

    Hoi Jeroen,

    Het is geen spelcomputer maar de decoder van Versatel. En jawel hoor, als ik die uit het blok trek is het geluid weer lekker hard

    Bedankt voor de tip en veel succes verder op dit forum!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •