Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 237 van 237 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    A: Heb je krassen of niet? > JA!!! :x
    B: Waar gekocht? > FRS
    C: Via internet of in de winkel? >Winkel
    D: 2-Disc of 4-Disc? > 4 disc
    E: Deed de leverancier moeilijk om te ruilen? > Ga morgen pas ruilen...

    Ik las dit, dus rende meteen naar mijn pas gekochte editie en.. jawel krasjes op disc 1 en 2... maar och dacht ik, een dvd kan wel tegen een paar krasjes.
    Ik de film kijken en op disc 2 blijft de film dus hangen op het einde!
    Dus morgen maar ruilen. Bah!
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  2. #227

    Standaard

    Ik heb hier ook gigantisch last van. Weet iemand nog of je die discs kan opsturen naar dat speciaal hiervoor in het leven geroepen Antwoordnummer?

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik B.
    Ik heb hier ook gigantisch last van. Weet iemand nog of je die discs kan opsturen naar dat speciaal hiervoor in het leven geroepen Antwoordnummer?
    Zie bovenaan deze pagina.

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik B.
    Ik heb hier ook gigantisch last van. Weet iemand nog of je die discs kan opsturen naar dat speciaal hiervoor in het leven geroepen Antwoordnummer?
    Zie bovenaan deze pagina.
    Het adres weet ik, maar niet of ze nog schijfjes opsturen omdat er een nieuwe batch met correcte discs uitgegeven zou zijn na eind december :wink:.

  5. #230

    Standaard

    Zoiets had ik vernomen.
    Ik zal eerst zo eens langsgaan bij de FRS, als dat niks uithaalt zal ik ze opsturen, maar dan moet ik eerst even zeker weten dat die service nog wel werkt.

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik B.
    Zoiets had ik vernomen.
    Ik zal eerst zo eens langsgaan bij de FRS, als dat niks uithaalt zal ik ze opsturen, maar dan moet ik eerst even zeker weten dat die service nog wel werkt.
    Er zijn twee manieren om daarachter te komen. De foute discs toesturen en afwachten of telefonisch contact opnemen met 20th Century Fox.

  7. #232

    Standaard

    Bij mij deed FRS niet moeilijk, alleen ze hadden nog maar 1 exemplaar... en die had ook krassen, dus ik moest volgende week effe terug komen om hem te ruilen met één van die nieuwe lading.
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  8. #233

    Standaard

    aiaiai vanmorgen in de solden gekocht bij Bol : de 4dvd-editie van Titanic. Wat zie ik deze avond op mijn dvd.nl : krassen.... Dat wordt spannend...

  9. #234

    Standaard

    Fox had blijkbaar nog een restvoorraad liggen.

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    aiaiai vanmorgen in de solden gekocht bij Bol : de 4dvd-editie van Titanic. Wat zie ik deze avond op mijn dvd.nl : krassen.... Dat wordt spannend...
    Dat scheen toen in 2006 een hele partij te zijn, verspreidt over heel Nederland. Ik denk dat dat nu wel verholpen is. Ik had indertijd geluk, met een geseald exemplaar bij VanLeest, maar kan me herinneren (lees het hele topic er maar op na) dat de ergernis hierover (begrijpelijk) groot was.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  11. #236
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Heb ook geluk gehad, gewoon een gesealde bij de FRS .

    Bij The Return of The King was dat ook zo'n gedoe zeg.

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Dat scheen toen in 2006 een hele partij te zijn, verspreidt over heel Nederland. Ik denk dat dat nu wel verholpen is. Ik had indertijd geluk, met een geseald exemplaar bij VanLeest, maar kan me herinneren (lees het hele topic er maar op na) dat de ergernis hierover (begrijpelijk) groot was.
    Heb het vandaag ontvangen. Is inderdaad niets mis mee. Prachtige disc-set voor een matige prijs. Joepie de poepie.

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •