Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 237 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Daar gaan we weer: Titanic 4-Disc => Krassen!!!

    Vol verwachting vanochtend op de door de filmmaatschappij opgelegde releasedatum bij openingstijd mijn exemplaar van de 4-Disc editie van Titanic gekocht. En wat denk je? Blijkt het mijn exemplaar niet te zijn!

    Waarom? Krassen! Wederom een digipack met bekraste discs. Slechte herinneringen van de 4-Disc editie van Return of the King komen in mij op waarbij ik in een visioen mijzelf in de winkel meerdere DVD's zie uitpakken voordat ik een onbeschadigd (of minst beschadigd) exemplaar mee naar huis kan nemen.

    Valt het inpak proces van digipacks niet zodanig te verbeteren dat dit niet meer kan worden voorkomen? Waarom komt zoiets als dit altijd voor bij de grote releases waar hele volkstammen op zitten te wachten!

    Ik ga maar weer eens terug naar de winkel. En ik hoop dat ergens in die partij een viertal Titanic DVD's zonder krassen te vinden zijn...

    Voor de nostalgische forumgangers onder ons, herinnert u zich deze nog? Een trip down memory lane: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...asc&highlight=
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  2. #2

    Standaard

    Hopelijk koop ik zo een goed exemplaar. Ik weet het straks te melden.

  3. #3

    Standaard

    Op mijn net gekocht exemplaar zitten ook krassen.

    Disc 1 en 3 zijn licht bekrast, disc 2 is matig bekrast en disc 4 is niet bekrast.

  4. #4

    Standaard

    Ik ben net terug geweest om de DVD te ruilen, maar het ruilexemplaar was ook bekrast. Weliswaar niet zo erg, maar toch. Ik heb mijn geld terug gekregen. De digipack was trouwens ook bekrast.

  5. #5

    Standaard

    kheb geluk ... geen krassen te zien!

    moet wel bekennen dat het hoesje beter had gekunt! snapte eerst al niet dat ze de 4disc hoes op het laatste moment hadden vervangen met James Cameron erbij, maar de hele digipack staat vol met hem! wat moet een regiseur op zo'n hoes! en daarbij slechte foto gebruikt als je open klapt! das wel jammer maarja ben blij dat er eindelijk aandacht is besteed om éen collecter's editon uit te brengen

  6. #6

    Standaard

    Ik zal vanmiddag eens een exemplaar kopen. Kijken of het ook zo is bij mij, hoop het niet.

  7. #7

    Standaard

    Het eerste dat winkels moeten leren is om de DVD's NIET uit de doosjes te halen!
    Gewoon erin laten zitten en het cellofaan om de doos of digipack.
    Zoals ze uit de fabriek komen dus.

    Meestal snijden ze het cellofaan eraf en snijden ze meteen in de doos of digipack.
    Zonde!

    En de DVD's halen ze met blote handen uit de doosjes, ze springen
    er niet zachtzinnig mee om en ze schuiven ze in papieren hoesjes en voila: krassen
    en vingerafdrukken.

    Heren winkeliers: NIET DOEN!!!!!!!!!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Het eerste dat winkels moeten leren is om de DVD's NIET uit de doosjes te halen!
    Gewoon erin laten zitten en het cellofaan om de doos of digipack.
    Zoals ze uit de fabriek komen dus.

    Meestal snijden ze het cellofaan eraf en snijden ze meteen in de doos of digipack.
    Zonde!

    En de DVD's halen ze met blote handen uit de doosjes, ze springen
    er niet zachtzinnig mee om en ze schuiven ze in papieren hoesjes en voila: krassen
    en vingerafdrukken.

    Heren winkeliers: NIET DOEN!!!!!!!!!
    Die van mij zat nog in het cellofaan... ...en toch zaten er krassen op disc 1 en 2!
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Het eerste dat winkels moeten leren is om de DVD's NIET uit de doosjes te halen!
    Gewoon erin laten zitten en het cellofaan om de doos of digipack.
    Zoals ze uit de fabriek komen dus.

    Meestal snijden ze het cellofaan eraf en snijden ze meteen in de doos of digipack.
    Zonde!

    En de DVD's halen ze met blote handen uit de doosjes, ze springen
    er niet zachtzinnig mee om en ze schuiven ze in papieren hoesjes en voila: krassen
    en vingerafdrukken.

    Heren winkeliers: NIET DOEN!!!!!!!!!
    Die van mij zat nog in het cellofaan... ...en toch krassen
    De mijne ook, maar ik ben het wel met je eens, zetmoon. Dat is ook de reden dat ik nooit meer iets koop bij VanLeest, Free Record Shop, Music Store, enz., behalve als ze een geseald exemplaar hebben.

    Maar dan nog is de kans dus aanwezig dat de DVD bekrast is. Dat was vorig jaar zo met The Return of the King en ik heb het onlangs nog gehad bij de Collector's Edition van Ben-Hur.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Het eerste dat winkels moeten leren is om de DVD's NIET uit de doosjes te halen!
    Gewoon erin laten zitten en het cellofaan om de doos of digipack.
    Zoals ze uit de fabriek komen dus.

    Meestal snijden ze het cellofaan eraf en snijden ze meteen in de doos of digipack.
    Zonde!

    En de DVD's halen ze met blote handen uit de doosjes, ze springen
    er niet zachtzinnig mee om en ze schuiven ze in papieren hoesjes en voila: krassen
    en vingerafdrukken.

    Heren winkeliers: NIET DOEN!!!!!!!!!
    Die van mij zat nog in het cellofaan... ...en toch krassen
    De mijne ook, maar ik ben het wel met je eens, zetmoon. Dat is ook de reden dat ik nooit meer iets koop bij VanLeest, Free Record Shop, Music Store, enz., behalve als ze een geseald exemplaar hebben.

    Maar dan nog is de kans dus aanwezig dat de DVD bekrast is. Dat was vorig jaar zo met The Return of the King en ik heb het onlangs nog gehad bij de Collector's Edition van Ben-Hur.
    Het blijft, ook in de fabriek, vaak mensenwerk.

    De vraag is natuurlijk wel in hoeverre die krassen invloed hebben op het afspelen.

    Ik heb een zwaarbekraste ex-rental van "Underworld" maar die speelt
    probleemloos af!

  11. #11

    Standaard

    Zo zetmoon dat wou ik net opschrijven!

    ik heb net de 4 dvd van titanic gekocht bij de free recordshop en het is weer zo ver , precies wat je zecht, ze scheuren de dvd open met een stanley-mes en 'pleuren'de dvdtjes erin, douwen het weer terug in het doosje en het zit weer lekkervol met krassen!

    ik snap echt niet waarom ze dit doen
    1. het is meer werk om ze elke keer open te doen en de disks erin te proppen, en 2 dat het niet normaal is dat je 30 euro betaald voor een dvd waar je al heel lang op wacht en dan erachter komen dat ie helemaal vol met krassen

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Het eerste dat winkels moeten leren is om de DVD's NIET uit de doosjes te halen!
    Gewoon erin laten zitten en het cellofaan om de doos of digipack.
    Zoals ze uit de fabriek komen dus.

    Meestal snijden ze het cellofaan eraf en snijden ze meteen in de doos of digipack.
    Zonde!

    En de DVD's halen ze met blote handen uit de doosjes, ze springen
    er niet zachtzinnig mee om en ze schuiven ze in papieren hoesjes en voila: krassen
    en vingerafdrukken.

    Heren winkeliers: NIET DOEN!!!!!!!!!
    Die van mij zat nog in het cellofaan... ...en toch krassen
    De mijne ook, maar ik ben het wel met je eens, zetmoon. Dat is ook de reden dat ik nooit meer iets koop bij VanLeest, Free Record Shop, Music Store, enz., behalve als ze een geseald exemplaar hebben.

    Maar dan nog is de kans dus aanwezig dat de DVD bekrast is. Dat was vorig jaar zo met The Return of the King en ik heb het onlangs nog gehad bij de Collector's Edition van Ben-Hur.
    Het blijft, ook in de fabriek, vaak mensenwerk.

    De vraag is natuurlijk wel in hoeverre die krassen invloed hebben op het afspelen.

    Ik heb een zwaarbekraste ex-rental van "Underworld" maar die speelt
    probleemloos af!
    Jammer dat dit gebeurd,misschien dat het maar een gedeelte is,ik denk dat als b.v. een dvd vast komt te zitten in z,on machine en ze lopen op elkaar dat er krassen komen en dan niet alle beschadige exemplaren eruit halen,ze heben zoiets van een groot deel van de mensen kijken hier niet een naar,die stoppen hem in de speler en als hij het goed doet niet verder malen ernaar,de rest ruilen we wel om,dit is goedkoper dan alles eruit halen.Een dvd moet trouwens wel goed (diep) bekrast zijn wil hij bij mij raar gaan doen,maar dit is overigens per dvd speler verschillend.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    De vraag is natuurlijk wel in hoeverre die krassen invloed hebben op het afspelen.

    Ik heb een zwaarbekraste ex-rental van "Underworld" maar die speelt
    probleemloos af!
    Ik heb zelf ook DVD's die bekrast zijn en die goed afspelen, maar die krassen zijn er in de loop der jaren opgekomen door veelvuldig gebruik van de discs. Als ik een nieuwe DVD koop moet deze zonder beschadingen zijn, anders is het geen nieuwe DVD meer.

  14. #14

    Standaard

    Ik koop de dvd's tegenwoordig alleen maar bij MM, hiervoor alleen maar FRS maar nu helemaal niet meer.
    What ?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    De vraag is natuurlijk wel in hoeverre die krassen invloed hebben op het afspelen.

    Ik heb een zwaarbekraste ex-rental van "Underworld" maar die speelt
    probleemloos af!
    Ik heb zelf ook DVD's die bekrast zijn en die goed afspelen, maar die krassen zijn er in de loop der jaren opgekomen door veelvuldig gebruik van de discs. Als ik een nieuwe DVD koop moet deze zonder beschadingen zijn, anders is het geen nieuwe DVD meer.
    Dat begrijp ik, maar dat is toch een soort Utopie.

    Probeer maar eens een nieuwe auto te kopen waar geen enkel krasje o.i.d. op zit.
    De kans dat je zo'n auto vind is zeer klein.

    En dat geldt voor alle spullen die we kopen.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rollo tomassi
    Zo zetmoon dat wou ik net opschrijven!

    ik heb net de 4 dvd van titanic gekocht bij de free recordshop en het is weer zo ver , precies wat je zecht, ze scheuren de dvd open met een stanley-mes en 'pleuren'de dvdtjes erin, douwen het weer terug in het doosje en het zit weer lekkervol met krassen!

    ik snap echt niet waarom ze dit doen
    1. het is meer werk om ze elke keer open te doen en de disks erin te proppen, en 2 dat het niet normaal is dat je 30 euro betaald voor een dvd waar je al heel lang op wacht en dan erachter komen dat ie helemaal vol met krassen
    1.dit is het beleid van de winkeldiefstal,en bij net gereleasde dvds staan er achter de balie bijna altijd gesealde exemplaren.
    2.Wel is gedacht aan internet bestellen,die zijn altijd sealed,jij koopt hem per slot van rekening in de winkel terwijl je bij voorbaat weet daar er krassen op kunnen zitten. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Als ik een nieuwe DVD koop moet deze zonder beschadingen zijn, anders is het geen nieuwe DVD meer.

    Inderdaad en goedkoop zijn ze niet altijd dus DVD's moeten gewoon krasvrij en vingerafdruk vrij zijn.
    What ?

  18. #18

    Standaard

    ik snap je eerste punt niet, over het beleid van winkeldiefstal, wat bedoel je daarmee, ik niet begrijp!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rollo tomassi
    ik snap je eerste punt niet, over het beleid van winkeldiefstal, wat bedoel je daarmee, ik niet begrijp!
    Gewoon,dat er meerder leege exemplaren in het rek staan,als er maar 1 leeg verkoop exemplaar zou zijn en iemand pakt deze denken ze dat ze klanten mislopen denk ik die hem niet zien staan.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rollo tomassi
    ik snap je eerste punt niet, over het beleid van winkeldiefstal, wat bedoel je daarmee, ik niet begrijp!
    Gewoon,dat er meerder leege exemplaren in het rek staan,als er maar 1 leeg verkoop exemplaar zou zijn en iemand pakt deze denken ze dat ze klanten mislopen denk ik die hem niet zien staan.
    Een beetje vreemde redenatie, vind ik.
    Ze moeten alle DVD's en CD's gewoon gesealed in de rekken zetten, dat
    is ook beter tegen het beschadigen van de doosjes en digipacks.
    Vooral die laatsen zijn nogal vaak flink gehavend.
    Je kunt dan wel 10% korting krijgen, maar die krijg ik bij de Free en van Leest
    toch al met mijn pasje.
    En 10% extra korting doen ze niet.

  21. #21

    Standaard

    Is dit misschien een idee? Vorig jaar met LOTR ROTK EE gaf dit ook wel een aardig beeld van de situatie:

    Reageer hier kort:
    A: Heb je krassen of niet?
    B: Waar gekocht?
    C: Via internet of in de winkel?
    D: 2-Disc of 4-Disc?
    E: Deed de leverancier moeilijk om te ruilen?

    Dan kunnen we elkaar als mede DVD-liefhebbers een idee geven wat we kunnen verwachten, waar we voor uit moeten kijken en of we allemaal in het zelfde (zinkende :wink schuitje zitten.
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  22. #22

    Standaard

    Daarom koop ik vaak ook dvd's bij Lukas Klamer of Makro. Alles blijft in de seal zitten en soms zit er ook nog een box omheen waardoor beschadiging vrijwel onmogelijk is.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Daarom koop ik vaak ook dvd's bij Lukas Klamer of Makro. Alles blijft in de seal zitten en soms zit er ook nog een box omheen waardoor beschadiging vrijwel onmogelijk is.
    Maar in dit geval zijn er dus ook al gesealde exemplaren waarvan de DVD's toch bekrast zijn, zoals hierboven al ergens vermeld wordt

  24. #24

    Standaard

    Ik heb inmiddels een prima exemplaar gekocht bij VanLeest.

  25. #25

    Standaard

    Bij V&D hebben dvd schijfjes t maar hard te verduren. Friends heb ik 3 keer meoten ruilen, de 4e had nog krassen, maar toen wilden ze 'm niet meer ruilen, ik was te lastig blijkbaar!!!

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •