Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 237 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Ik mocht niet ruilen !!!!! Kreeg een bonnetje waar een adres op stond waar ik de beschadigde dvd's naar toe moest sturen !

    Stom volk zeg, ben ik weer een week ofzo kwijt.
    jep, dit stond te lezen op t dvdforum.nl:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelB
    Net doorgekregen van één van de winkels. Je kunt de defecte schijfjes (met je naam en adresgegevens) sturen naar:
    DVD Return Center
    Antwoordnummer 6184
    1380 WB Weesp

    En daar hoef je dus geen postzegel op te plakken!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #52

    Standaard

    A: Heb je krassen of niet? -> Jep, 1 & 2
    B: Waar gekocht? -> FRS Heerlen
    C: Via internet of in de winkel? -> Winkel, gesealed
    D: 2-Disc of 4-Disc? -> 4-disc
    E: Deed de leverancier moeilijk om te ruilen? -> Nee, er werd een 2de verpakking opengemaakt in de winkel en die had ook krassen, maar de verpakking erna was gezond, dus die heb ik meegekregen.

    Op zich best klote voor filmliefhebbers, maar ja als er een fout in de productie zit kunnen nog een hoop dvds gevonden worden met krassen.
    Harvey Pekar: Ordinary life is pretty complex stuff.

    http://www.intervocative.com/DVDColl...latlinerKiefer

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Ik mocht niet ruilen !!!!! Kreeg een bonnetje waar een adres op stond waar ik de beschadigde dvd's naar toe moest sturen !

    Stom volk zeg, ben ik weer een week ofzo kwijt.
    Je laat je toch niet n... beet nemen? Een ondeugdelijk product zou zo omgeruild moeten worden voor een deugdelijk product en als de voorraad dat niet meer toelaat dan je geld terug! Of ben ik nou zo gek?

    Welke winkel?
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper
    Welke winkel?
    Ik vermoed Free Record Shop, want de 4-disc is verder alleen verkrijgbaar bij VanLeest en Fame Music in Amsterdam.

  5. #55

    Standaard

    A: Heb je krassen of niet? -> Ja, enkele kleintjes op 1 & 2
    B: Waar gekocht? -> FRS Station Leiden, geseald exemplaar
    C: Via internet of in de winkel? -> Winkel
    D: 2-Disc of 4-Disc? -> 4-disc
    E: Deed de leverancier moeilijk om te ruilen? -> Geen idee...de krassen vallen nauwelijks op en ik heb geen problemen gehad met afspele, denk dus niet dat ik terug ga.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rollo tomassi
    Zo zetmoon dat wou ik net opschrijven!

    ik heb net de 4 dvd van titanic gekocht bij de free recordshop en het is weer zo ver , precies wat je zecht, ze scheuren de dvd open met een stanley-mes en 'pleuren'de dvdtjes erin, douwen het weer terug in het doosje en het zit weer lekkervol met krassen!

    ik snap echt niet waarom ze dit doen
    1. het is meer werk om ze elke keer open te doen en de disks erin te proppen, en 2 dat het niet normaal is dat je 30 euro betaald voor een dvd waar je al heel lang op wacht en dan erachter komen dat ie helemaal vol met krassen
    Euhm... kleine tip: vraag ALTIJD naar een geseald exemplaar in welke winkel dan ook... ook al kunnen er dan krassen op zitten, je hebt minder kans op beschadiging!!! Ik heb nog nooit (!) een beschadigd product bij de FRS in sealing gekregen... or maybe i'm just lucky

  7. #57

    Standaard

    Denken we dat wij een superieure editie hebben, dan hebben we dit weer. Het begon al toen ik genoodzaakt was om de DVD´s bij de FRS, omdat zij het alleenrecht hebben. Eikels. Dus ik zal mijn exemplaar direct chekken, zodat ik nog terugkan. Ik koop het liefste mijn DVD´s bij de MM ( als ik ze niet uit de VS haal) waar ze nog geseald zijn. Ook al is dat ook geen garantie, iedere beperking van mogelijke beschadiging is er een.

    Ik heb jaren bij de Music Store gewerkt en weet er alles van. Hoe DVD´s & Cd´s worden behandeld. En ik kocht ze alleen zelf als ze direct uit het krat kwamen, en door niemand behalve mijzelf waren aangeraakt.

    Ik begrijp het inderdaad ook niet zo goed. Dit buitengewone trieste beleid kost iedereen geld en vooral een hele hoop frustratie.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Ik begrijp het inderdaad ook niet zo goed. Dit buitengewone trieste beleid kost iedereen geld en vooral een hele hoop frustratie.
    Het probleem is echter dat er genoeg mensen zijn die er helemaal niets om geven dat er krassen op hun DVD's staat. Of ze hebben het niet in de gaten.

  9. #59

    Standaard

    A: Heb je krassen of niet? -> Ja, enkele zeer kleine op disc 1
    B: Waar gekocht? -> Carrefour (sealed)
    C: Via internet of in de winkel? -> winkel
    D: 2-Disc of 4-Disc? -> 4-disc
    E: Deed de leverancier moeilijk om te ruilen? -> geen problemen, dus hou ik hem gewoon

  10. #60

    Standaard

    Wij laten ons systematisch bedonderen als DVD kopend Nederland. Krassen, mindere uitgaves, gekloot met, beeld, geluid, extra´s, you name it.

  11. #61

    Standaard

    A: Heb je krassen of niet? Nee
    B: Waar gekocht? FRS
    C: Via internet of in de winkel? internet
    D: 2-Disc of 4-Disc? 4-disc
    E: Deed de leverancier moeilijk om te ruilen? nvt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Wij laten ons systematisch bedonderen als DVD kopend Nederland. Krassen, mindere uitgaves, gekloot met, beeld, geluid, extra´s, you name it.
    Absoluut, en het ergste is dat we wel de hoofdprijs mogen betalen. Er wordt grof winst gemaakt op dvd's.

  12. #62

    Standaard

    A: Heb je krassen of niet? -> nu niet meer
    B: Waar gekocht? -> FRS
    C: Via internet of in de winkel? -> internet
    D: 2-Disc of 4-Disc? -> 4 disc
    E: Deed de leverancier moeilijk om te ruilen? -> in de winkel gelijk nagekeken en het 4e of 5e setje discs was goed, de rest zat vol met krassen

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Ik mocht niet ruilen !!!!! Kreeg een bonnetje waar een adres op stond waar ik de beschadigde dvd's naar toe moest sturen !

    Stom volk zeg, ben ik weer een week ofzo kwijt.
    Je laat je toch niet n... beet nemen? Een ondeugdelijk product zou zo omgeruild moeten worden voor een deugdelijk product en als de voorraad dat niet meer toelaat dan je geld terug! Of ben ik nou zo gek?

    Welke winkel?

    Van Leest Groningen Oude Boteringestraat

    ik ga morgen mijn discs opsturen naar dat ene adres wat ik gekregen heb ( en hierboven staat ) Blijkt na grondige inspectie dat disc 1,3 EN 4 krassen hebben, ondanks dat alles bij die VanLeest geseald was/is.

    Ik vind het echt een schande. Zowel van deze Vanleest als van de productiemaatschappij. Wanproducten. Je verkoopt toch ook geen auto's zonder kreukelzone????

    Ik ben boos, wacht al JAREN op deze uitgave en nu zijn er ook nog problemen mee. Als extra vermaak voor de behandelende personen doe ik er een leuk briefje bij zodat ze weten dat ik ( en veel meer met mij ) hier niet van gediend zijn. En anders bel ik Breukhoven zelf op, want dat nummer heb ik ook nog wel ergens liggen.

  14. #64

    Standaard

    DVD Return Center
    Antwoordnummer 6184
    1380 WB Weesp

    Geachte heer/mevrouw,

    Gisteren heb ik de 4 disc Titanic gekocht en ik heb in deze envelop 3 schijfjes ( te weten, 1,3 en 4 ) bijgesloten.

    Na jaren van wachten op een luxe editie van deze film ben ik erg blij met mijn aankoop. Maar toen ik thuiskwam bleek dat er op 3 van de 4 ( ! ) schijfjes krassen zaten.

    Ik vind het onvoorstelbaar dat deze grove productiefout blijkbaar ‘over het hoofd’ is gezien en dat de klant de dvd’s dan maar weer op moet sturen om vervolgens WEL een goed product te ontvangen. Ik denk dat de dvd liefhebbers wel iets meer mogen verwachten voor dertig euro. Ik vind het dan ook belachelijk dat ik de moeite moet doen om deze schijfjes op te sturen, want ik zou van een gesealed product mogen verwachten dat het prima in orde is. Wat gebeurt er eigenlijk mee in de fabriek? De ene disc komt door de krassendetector en de andere niet? En vervolgens toch verpakken? Hopelijk wordt de zaak netjes afgehandeld want samen met mij zijn er nog veel meer mensen die hun Sinterklaasaankoop voor een ander nu moeten uitstellen.

    Ik verwacht komende week drie perfecte schijfjes terug.

    Groet,

    M. Trip

    *geen hoogstaande brief, maar ik ben 's avonds wat minder taalpurist als overdag*

  15. #65

    Standaard

    Goede brief
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #66

    Standaard

    Ben nu aan m'n 4e exemplaar toe.

    A: Heb je krassen of niet? Ja en Nee*
    B: Waar gekocht? FRS
    C: Via internet of in de winkel? FRS Enschede (1e exemplaar) & FRS Hengelo (2e, 3e en 4e)
    D: 2-Disc of 4-Disc? 4-disc
    E: Deed de leverancier moeilijk om te ruilen? Nee, bij de FRS Hengelo was het al een bekend probleem en daar deden ze niet moeilijk om alle verpakkingen te controleren, zelfs niet met een zeer lange rij (Sinterklaas-drukte deze zaterdagmiddag!!) achter me.

    * Op sommigen niet en anderen weer wel. Opmerkelijk was dat enkele discs ook zonder krassen dienst weigerden in verschillende DVD-spelers.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Liquid Bass
    * Op sommigen niet en anderen weer wel. Opmerkelijk was dat enkele discs ook zonder krassen dienst weigerden in verschillende DVD-spelers.
    OMG, dat niet OOK nog eens he?!?!?!

  18. #68

    Standaard

    Dat was dus helaas bij mij wel het geval.

    3 Defecte box-sets getest met allemaal dezelfde gebreken. Toen de discs niet wilden afspelen, eerst uitvoerig en nauwkeurig gecheckt op krassen, maar die zaten er lang niet in alle gevallen op.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Ik ben boos, wacht al JAREN op deze uitgave en nu zijn er ook nog problemen mee. Als extra vermaak voor de behandelende personen doe ik er een leuk briefje bij zodat ze weten dat ik ( en veel meer met mij ) hier niet van gediend zijn. En anders bel ik Breukhoven zelf op, want dat nummer heb ik ook nog wel ergens liggen.
    Anders rij ik wel effe langs de familie Breukhoven met een klein knokploegje. Ik woon vlakbij 'm en ik ken z'n importdochter ook nog (al ben ik haar naam al weer vergeten)

  20. #70

    Standaard

    Kunnen we geen gezamelijke klacht indienen waardoor we misschien een tegemoetkoming of iets dergelijks kunnen krijgen van de maatschappij?

    Als DVD.NL Titanic Gedupeerden Collectief?

  21. #71

    Standaard

    De heer Breukhoven en zijn familie kunnen er niks aan doen dat distributeur FOX zo'n blunder slaat. Dus doe even normaal. Ik denk dat we best blij mogen zijn met een winkel zoals de FRS. Het personeel is vaak altijd vriendelijk en behulpzaam en dat kan je van andere winkels niet altijd zeggen. Het in papieren hoesjes stoppen van CD's en DVD's is misschien niet geweldig, maar als dat hun beleid is moeten we er maar mee leren leven of ergens anders onze spullen kopen. Niemand zegt je dat alleen daar moet doen.

  22. #72

    Standaard

    Volgens mijn halen mensen sommige dingen door elkaar heen FRS, mediamarkt, Van Leest, etc. Kunnen er niks aan doen dat er krassen op de dvd's zitten hiervoor moet je toch echt bij de fabrikant zijn. Je kunt wel een brief naar de FRS sturen maar die kunnen dit alleen doorspelen naar de fabrikant. Ze kunnen moeilijk bij FRS of een andere zaak alle dvd's gaan na zitten kijken.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Volgens mijn halen mensen sommige dingen door elkaar heen FRS, mediamarkt, Van Leest, etc. Kunnen er niks aan doen dat er krassen op de dvd's zitten hiervoor moet je toch echt bij de fabrikant zijn. Je kunt wel een brief naar de FRS sturen maar die kunnen dit alleen doorspelen naar de fabrikant. Ze kunnen moeilijk bij FRS of een andere zaak alle dvd's gaan na zitten kijken.
    Inderdaad, anders waren de gesealde exemplaren wel krasvrij geweest.

  24. #74

    Standaard

    A: Heb je krassen of niet? Nee
    B: Waar gekocht? FRS
    C: Via internet of in de winkel? internet
    D: 2-Disc of 4-Disc? 4-disc
    E: Deed de leverancier moeilijk om te ruilen? nvt

    Zoals vermeld waren er bij mijn versie geen problemen, allen puike schijfjes. Het lijkt er toch op dat we hier met een productiefout te maken hebben. Dat je bij zaken waar je geen gesealde uitgaves koopt de kans dan nóg groter is, is uiteraard logisch. Snap zowieso niet waarom mensen in hemelsnaam naar winkels van FRS of Van Leest gaan. Koop ze toch via internet (of bij releases die wél overal verkocht mogen worden, bij de Media Markt). De kans is dan altijd kleiner dat er krassen op zitten.
    DLRP Fan Blog > The Magic of Disneyland Resort Paris

  25. #75

    Standaard

    A: Heb je krassen of niet? -> Ja 4x was pas goed andere 3 krassen
    B: Waar gekocht? -> FRS Oss (diverse gesealde opengemaakt de 4e set was pas goed
    C: Via internet of in de winkel? -> winkel
    D: 2-Disc of 4-Disc? -> 4-disc
    E: Deed de leverancier moeilijk om te ruilen? -> NVT
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •