De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard sony dvd speler alleen zwart-wit weergave

    ik heb een sony dvd speler type > 800S deze heeft altijd goed gewerkt tot nu toe ik heb nu een probleem dat hij alleen zwart-wit weergeeft de beeldweergave in zwart-wit is goed geen storingen of hinderlijke lijnen etc..?
    wie kan mij mailen wat hiet het probleem van is?

  2. #2

    Standaard

    Ik had dit onlangs ook met mijn pioneer dvd speler. Bleek achteraf dat ik de AV1 (waar mijn pioneer of afspeelt) op AV1s stond en toen had ik zwart/wit beeld. Het was dus de tv instelling. Misschien dat dat het is. (zal wel niet maar je weet het nooit)

    Hoop dat je het snel opgelost hebt.

    Mvg,

    Mike
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  3. #3

    Standaard sony dvd speler speelt zwart-wit af

    mike,
    de tv instellingen gecontroleerd maar deze staat goed ingesteld,toch bedankt voor de tip.

  4. #4

    Standaard

    No problem kon het probleem zijn. Denk dat de High-Tech forumers hier wel raad mee weten.

    succes 8)
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  5. #5

    Standaard

    Is het beeld alleen zwart-wit of ook wel eens groen van kleur? Dan ligt het waarschijnlijk aan je PAL/NTSC instelling.
    Ik zou eens kijken of je DVD-speler automatisch kiest tussen NTSC en PAL. Doet hij dit, dan kan je hem eens handmatig op PAL zetten en kijken of dit iets oplevert. Werkt dit niet dan is wellicht de scart-kabel niet meer goed er vanuit gaande dat je instellingen van je TV inderdaad goed zijn. Probeer eens de tweede scart-ingang op je tv als je die hebt. Is het dit allemaal nog niet dan zou ik eens proberen uit te vinden waar het probleem werkelijk zit. In de TV of in de DVD-speler. Gewoon even een andere DVD-speler aansluiten waarvan je zeker weet dat hij het doet (wie heeft nou niet zo'n ding dubbel, je krijgt ze tegenwoordig zelfs gratis bij GSM's, enz.) en voila.

    Is het dit nog niet dan heb je waarschijnlijk last van bovennatuurlijke krachten in je woning.......

    Suc6
    Rotel RSX-1056, Rotel RDV-1050, B&W CDM-1NT, B&W SCC6 S1, REL Quake 200, Qed Original Bi-wire MKII, Qed Qunex SR-CV, Philips 32PF3321 LCD

  6. #6

    Standaard

    Misschien staat de uitgang van je dvd speler op S-vhs terwijl de gebruikte scart-ingang van je tv niet S-vhs compatibel is.
    Stel uw DVD speler eens in op RGB of composiet uitgang.

    Groetjes
    Ht set : Tv : Pioneer Plasma pdp-435xde, Speakers KLIPSCH RF3; Blue-ray : Sony BDP-S300B; Receiver : Sony 850 QS;

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •