De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Philips DVD-speler

  1. #1

    Standaard Philips DVD-speler

    Op school heb ik een philips speler... maar ik weet absoluut het nummer niet meer.
    Nu heeft mijn broer een docu van op TV opgenomen op een schijfje en dat heb ik maandag al nodig in de les.
    Hij wil dat ding nu formateren ofzo maar moet weten of dat in - of + moet gebeuren (ofzoiets want ben nog een leek op record-gebied) maar ik weet dus echt niet wat die speler aankan.

    Het is die typische speler die een jaar of twee geleden erg populair was en ik weet wel nog dat hij niet regiovrij te maken is...

    Kan iemand mij asap helpen??

  2. #2

    Standaard

    Okay.. ben ff gaan rondsurfen en denk dat het een 711 of 751 is maar er is niet zoveel info meer over te vinden.
    Is een - of een + nu het best??

  3. #3
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Als je extra safe wilt spelen,. brand je ze op beiden disks. dus zowel + als -.

    Philips is de grondlegger van de dvd+r, dus als je écht zeker wilt zijn, pak je een +r. die moeten het sowieso doen.

    succes.

  4. #4

    Standaard

    De Philips DVD711 is al een paar jaartjes oud (4-5 schat ik), heb hem zelf gehad.
    Bij de specificaties staat echter niks over dvd+r(w).
    Nu maak je inderdaad het meeste kans met een +r schijfje, maar het zou kunnen dat hij dat ook niet afspeelt.
    Zelf ik ik nog een andere (nog oudere) Philips die ook niks van + of - r/rw afspeelt.

    Jaak

  5. #5

    Standaard

    Hm, hij speelt wel degelijk gebrande dingen af want dat heb ik al eens gedaan (van een lln).
    Ik vermoed dat het dus de 751 zal zijn

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •