Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 122 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    http://www.uncertainregard.nl/catalo...?film=793&pr=1

    Er staat een nieuwe foto op van de uitgeklapte versie. Ziet er mooi uit.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John van den Heuvel
    http://www.uncertainregard.nl/catalogus.php?film=793&pr=1

    Er staat een nieuwe foto op van de uitgeklapte versie. Ziet er mooi uit.
    Waar dan?

  3. #78

  4. #79

    Standaard

    Ik heb dankzij Un certain regard de verpakkingen toegezonden gekregen. Het gaat hier dus om afbeeldingen. Hoe kan ik deze hier plaatsen?

  5. #80

    Standaard

    Ergens hosten (eigen webspace, www.photobucket.com, etc.) vervolgens de url tussen IMG-tags zetten:
    [code][/code]

    Je mag ze ook naar mij mailen, dan host ik ze. Mijn voornaam - apestaartje - dvd.nl.

  6. #81

  7. #82

    Standaard

    Die kennen we al! Nu de andere plaatjes nog!

  8. #83

  9. #84

    Standaard

    Ik heb je even je berichtje aangepast, omdat die eerst afbeelding wel erg groot was..

    Maar ziet er super uit!

  10. #85

    Standaard

    Looking good
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #86

    Standaard

    nu nog vinden bij de lokale MM :wink: tegen een mooie prijs.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Nogmaals: erg mooi initiatief van jullie (de KRO) en fijn dat er naar de consument geluisterd is! Hopelijk blijft het hier niet bij, want er zijn nog meer mooie producties (mede) door de KRO geproduceerd.
    Denk je serieus dat de KRO de serie uitbrengt omdat er aantal mensen van dit forum gemailed hebben?

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    nu nog vinden bij de lokale MM :wink: tegen een mooie prijs.
    Jij bent ook een mooie, gaat het om de kwaliteit of om de prijs?

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John van den Heuvel
    http://www.uncertainregard.nl/catalogus.php?film=793&pr=1

    Er staat een nieuwe foto op van de uitgeklapte versie. Ziet er mooi uit.
    Waar dan?

    Hij was al weer weg, zie dat ie nu hier op het forum staat. Kreeg je dat zo maar van Un Certain Regard? Wel goede reclame

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John van den Heuvel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Nogmaals: erg mooi initiatief van jullie (de KRO) en fijn dat er naar de consument geluisterd is! Hopelijk blijft het hier niet bij, want er zijn nog meer mooie producties (mede) door de KRO geproduceerd.
    Denk je serieus dat de KRO de serie uitbrengt omdat er aantal mensen van dit forum gemailed hebben?
    Het feit dat Frank Wijers zich hier speciaal registreert en komt melden dat de serie nu te koop is, geeft toch aan dat de mailactie op z'n minst iets heeft betekend in de besluitvorming.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John van den Heuvel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    nu nog vinden bij de lokale MM :wink: tegen een mooie prijs.
    Jij bent ook een mooie, gaat het om de kwaliteit of om de prijs?
    Beiden over het algemeen. Maar de prijs in de KRO shop vind ik al vrij netjes en in dit geval vind ik het ook geen probleem om er een paar euro meer voor te betalen dan een MM prijs. Al is het alleen maar om wat dankbaarheid naar de KRO te tonen.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John van den Heuvel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Nogmaals: erg mooi initiatief van jullie (de KRO) en fijn dat er naar de consument geluisterd is! Hopelijk blijft het hier niet bij, want er zijn nog meer mooie producties (mede) door de KRO geproduceerd.
    Denk je serieus dat de KRO de serie uitbrengt omdat er aantal mensen van dit forum gemailed hebben?
    Het feit dat Frank Wijers zich hier speciaal registreert en komt melden dat de serie nu te koop is, geeft toch aan dat de mailactie op z'n minst iets heeft betekend in de besluitvorming.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door John van den Heuvel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    nu nog vinden bij de lokale MM :wink: tegen een mooie prijs.
    Jij bent ook een mooie, gaat het om de kwaliteit of om de prijs?
    Beiden over het algemeen. Maar de prijs in de KRO shop vind ik al vrij netjes en in dit geval vind ik het ook geen probleem om er een paar euro meer voor te betalen dan een MM prijs. Al is het alleen maar om wat dankbaarheid naar de KRO te tonen.
    Klopt maar het feit blijft dat de KRO niet zelf iets uitbrengt, dat is uiteindelijk een distributeur zoals Video Film Express nu doet. Als je een mail actie doet kan je beter een distributeur aanspreken aangezien die de de aankoop doen en het weer aan de winkels verkopen


    Echt helemaal mee eens. Iets graag willen en vervolgens voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten vind ik wel een beetje jammer. Weer echt Nederlands. Je zit niet voor niets op dit forum toch? Kwaliteit is lijkt me belangrijker dan koopjes scoren.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John van den Heuvel
    Klopt maar het feit blijft dat de KRO niet zelf iets uitbrengt, dat is uiteindelijk een distributeur zoals Video Film Express nu doet. Als je een mail actie doet kan je beter een distributeur aanspreken aangezien die de de aankoop doen en het weer aan de winkels verkopen
    Volgens mij niet. De rechten van de serie liggen bij de producent, in dit geval de KRO. Bij hen moet je gaan opperen iets uit te brengen. Indien zij besluiten dit te doen nemen ze een distributeur aan de arm om het uit te voeren. Een distributeur kan niet besluiten of een serie of film op DVD uitgebracht zal worden.

  18. #93

    Standaard

    Erg goed serie en wat ik hier gelezen heb een super actie van dit forum!!

  19. #94

    Standaard

    @ John van den Heuvel: nee hoor, zo naïef ben ik niet. Ik geef ook nergens aan dat wij hier dat allemaal alleen hebben bewerkstelligd. Ik spreek over de consument in zijn algemeenheid. Daar horen de mensen van dit forum die gemaild hebben bij, maar ook veel anderen (er staat niet voor niks bij 'op veler verzoek').

    En inderdaad heeft het weinig zin om lukraak een dvd-maatschappij te mailen/bellen als je een serie op dvd wilt zien verschijnen, aangezien deze niks met de serie zelf van doen hebben. Bovendien bereik je niet veel als de helft van de mensen Bridge mailt en de andere helft VFE.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  20. #95

    Standaard Ontwikkeling en verkoop dvd-boxen bij KRO

    Beste allen,

    Er is geen standaard-werkwijze m.b.t. het releasen van tv-series op dvd: soms ligt het initiatief bij een omroep, soms bij een dvd-distributeur, maar vergeet ook de producent niet (i.c. IdtV).

    Uiteindelijk wordt er in gezamenlijkheid besloten of we een serie op dvd willen releasen. Belangrijk daarbij zijn uiteraard of we denken dat er vraag naar is (mailbombardementen kunnen daarbij zeker helpen), of de tussenhandelaars het product in de winkels willen plaatsen (winkelruimte is schaars) en of het juridisch gezien mogelijk is (soms is het rechtenverhaal erg gecompliceerd).

    In dit geval was het niet de KRO die het initiatief nam. Het initiatief lag bij Video Film Express of bij IdtV (dat weet ik niet precies). Daarna is mij gevraagd of de KRO het ook wilde en denkend aan de vele e-mails die we daarover hadden ontvangen kwam dat aanbod als geroepen.

    De KRO is natuurlijk heel blij als mensen de dvd-box bij de KRO willen kopen. Dat houdt ons enthousiast als het gaat om het releasen van toekomstige dvd-boxen (er zijn nog diverse series niet op dvd leverbaar). We beseffen dat we niet de goedkoopste zijn. Helaas kan dat vaak niet anders: sommige andere winkels gebruiken dvd's om traffic naar hun winkel te genereren. Ze bieden dvd's aan met een te lage marge (soms zelfs met verlies), maar hopen dat je straks óók bij ze komt kopen als er duurder product moet worden vervangen. Vandaar dat je bij Media Markt altijd naar boven moet voor de dvd's en cd's, zo zie je onderweg al die mooie -en helemaal niet zo goedkope!- tv's, dvd-spelers, home cinema systemen, etc. Andere ketens hebben zóveel vestigingen, dat ze in grotere aantallen kunnen inkopen bij de distributeurs en dus (meestal na verloop van tijd) een lagere inkoopprijs kunnen krijgen. Overigens biedt Video Film Express ons in dit geval een nette inkoopprijs, maar doordat wij nu eenmaal geringere aantallen verkopen dan de meeste andere winkels (de winklel is bij ons nog altijd minder belangrijk dan het maken van mooie programma's) zijn bij ons de kosten relatief hoger en zijn we genoodzaakt een wat hogere prijs te vragen.

    Dankzij dit forum hebben we al een aantal Bokkerijders-boxen verkocht, ik wil de bestellers bij deze hartelijk bedanken! Wij zullen er, samen met VFE, alles aan doen om ervoor te zorgen dat degenen die hem bij ons bestellen de box eerder in huis hebben dan anderen.

    Vriendelijke groet,

    Frank Weijers
    KRO Webwinkel

  21. #96

    Standaard

    Jammer dat de media markt zo werkt. Maakt echt de dvd markt kapot zo...

    Gelukkig zijn er nog mensen zoals hier op het forum die wel kwaliteit kunnen waarderen.

    Guido, als er goede ideeën zijn voor een serie of film die nog niet in Nederland is uitgebracht denk dat een mail naar een distributeur niet direct iets opleverd maar kan ze wel op ideeën brengen. Hoe dan ook de Bokkerijders is nu wel verkrijgbaar en daar ging het om toch..

  22. #97

  23. #98

    Standaard

    Heeft hier misschien nog iemand foto's van deze serie trouwens?

    Of iets van scans van artikelen die destijds in de pers zijn geweest?

  24. #99

    Standaard KRO Webwinkel heeft voorraad!

    De dvd-box van De Bokkerijders is vanaf nu op voorraad bij de KRO Webwinkel. Wij zullen de mensen die inmiddels besteld hebben zo spoedig mogelijk hun exemplaar toesturen.

    Bestel hier

    Frank Weijers
    KRO Webwinkel

  25. #100

    Standaard

    Hoi Frank,


    Is de box nu ook al in de winkel?

    Hebben jullie trouwens de goeie versie? Want er zat een drukfout op de voorkant. Daar stond Gene Beervoets en het moet Gene Bervoets zijn. E.e.a. zou veranderd worden voor de tweede druk...

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •