Pagina 198 van 253 EersteEerste ... 98148188194195196197198199200201202208248 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.926 tot 4.950 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #4926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Why the f--- zijn die Duitsers tien keer beter in hun releasepolitiek dan wij???
    Omdat er ook 10x zoveel gekocht wordt?

  2. #4927

    Standaard

    Weer een jeugdheld minder....
    Wat heb ik gelachen om zijn films! Heb niet alles van de man gezien en was ook niet altijd even goed, maar wat heb ik genoten van zijn werk!!!

    R.I.P. Bud Spencer
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  3. #4928

    Standaard

    Weer een jeugdheld minder....
    Wat heb ik gelachen om zijn films! Heb niet alles van de man gezien en was ook niet altijd even goed, maar wat heb ik genoten van zijn werk!!!

    R.I.P. Bud Spencer
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  4. #4929

    Standaard

    Gitarist van Elvis Presley overleden



    De vaste gitarist van Elvis Presley is dinsdag in zijn woonplaats Nashville overleden. Scotty Moore stond aan de wieg van het succes van The King, en wordt daardoor gezien als een van de pioniers in de rock-'n-roll.

    De muzikant werd begin jaren 50 door platenlabel Sun ingehuurd om het jonge talent Elvis Presley te begeleiden. Hij bleef Elvis' vaste gitarist, ook toen de zanger naar platenmaatschappij RCA overstapte. Moore had ook bijrolletjes in verschillende films waarin Elvis de hoofdrol speelde.

    Moore werd afgelopen november vereeuwigd in de
    Memphis Music Hall of Fame. Door zijn zwakke gezondheid kon hij daar zelf niet bij aanwezig zijn. Keith Richards nam daarom zijn award voor hem in ontvangst. De Rolling Stones-gitarist zei tijdens de ceremonie dat het Moore was die hem inspireerde zijn akoestische gitaar te verruilen voor een elektrische. "Hij sloeg een muzikale weg in die voor mij en velen met mij het startpunt was."



    Scotty Moore is 84 jaar geworden.

    Bron: Telegraaf.nl


  5. #4930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur Bekijk bericht
    Weer een jeugdheld minder....
    Wat heb ik gelachen om zijn films! Heb niet alles van de man gezien en was ook niet altijd even goed, maar wat heb ik genoten van zijn werk!!!

    R.I.P. Bud Spencer
    Helemaal mee eens, daarom ga ik ook naar de onderstaande uit de link

    https://www.eyefilm.nl/over-eye/nieuws/bud-spencer-overleden-eerbetoon-egzotik-in-november
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #4931

  7. #4932

    Standaard

    Renée de Haan overleden



    De Amsterdamse zangeres Renée de Haan is vanmorgen overleden na een gevecht tegen kanker, ze is 61 jaar oud geworden.

    Dat laat haar schoonzus Manon Stokman zaterdagmiddag weten op Facebook.

    "Vanmorgen is mijn schoonzus en Pierre's zus Renee de Haan na een krachtig gevecht tegen kanker in het bijzijn van haar geliefden overleden", schrijft Stokman.

    "Ze heeft samen met haar man Wim, zoon Pietro en schoondochter Ilona gevochten als een tijger om nog langer bij ons te kunnen blijven. Het mocht helaas niet baten", vervolgt de schoonzus van Renée op social media.

    Volgens Manon hadden zij en haar man hun relatie met Renée net een jaar hersteld. "In het verleden zaten wij met Renée niet altijd op dezelfde golflengte, maar na het overlijden van mijn schoonmoeder vorig jaar hebben wij elkaar opnieuw gevonden, het verleden begraven, en zijn we met een schone lei verder gegaan om nog zoveel mogelijk van elkaar te kunnen genieten. Want we wisten allemaal met onze dosis levenservaring.......het leven is kort en te waardevol."

    De zangeres zou vrijdagavond nog afscheid hebben kunnen nemen van haar geliefden. "Gisteravond waren Pierre en ik nog bij haar en hebben op een liefdevolle manier afscheid genomen van Renée en haar verteld dat we haar altijd in ere zullen houden en trots zijn dat ze in ons leven was en altijd in ons hart zal blijven."

    Stokman rond het emotionele bericht af met een paar lieve woorden voor haar schoonzus. Lieve Renée. We zullen je vreselijk missen!! Nederland zal binnenkort afscheid nemen van de enige echte vrouwelijke André Hazes!!! We zullen je nooit vergeten."

    Renée kwakkelde al langer met haar gezondheid. Tegenover deze krant vertelde ze eind februari dat ze ernstig ziek was en dat ze zelfs uitbehandeld zou zijn. ,,Ik ben doodziek, vertelde ze. ,,Ik ben aan het einde van mijn leven. Binnenkort zal ik sterven!”

    Hit



    Met haar grote hit Vuile Huichelaar werd Renée de Haan in 1988 beroemd in Nederland en daarmee bovendien spontaan de vrouwelijke tegenhanger van André Hazes. Ze was dan ook woest toen zij in 2004 niet werd uitgenodigd voor het uitvaartconcert van André. Drie jaar later deed de zangeres mee aan het programma De Afvallers van SBS6.



    ''Vanmorgen is mijn schoonzus en Pierre's zus Renee de Haan na een krachtig gevecht tegen kanker in het bijzijn van haar geliefden overleden.....������
    Ze heeft samen met haar man Wim, zoon Pietro en schoondochter Ilona gevochten als een tijger om nog langer bij ons te kunnen blijven.....
    Het mocht helaas niet baten...��
    In het verleden zaten wij met Renée niet altijd op dezelfde golflengte, maar na het overlijden van mijn schoonmoeder vorig jaar hebben wij elkaar opnieuw gevonden, het verleden begraven, en zijn we met een schone lei verder gegaan om nog zoveel mogelijk van elkaar te kunnen genieten.
    Want we wisten allemaal met onze dosis levenservaring.......het leven is kort en te waardevol��
    Gisteravond waren Pierre en ik nog bij haar en hebben op een liefdevolle manier afscheid genomen van Renée en haar verteld dat we haar altijd in ere zullen houden en trots zijn dat ze in ons leven was en altijd in ons hart zal blijven.......
    Gelukkig hebben we de mooie herinneringen en haar prachtige liedjes nog ����������
    Lieve Renée....
    We zullen je vreselijk missen!!
    Nederland zal binnenkort afscheid nemen van de enige echte vrouwelijke André Hazes!!!
    We zullen je nooit vergeten.....''

    Bron: Telegraaf.nl


    Laatst aangepast door DVD Watcher : 02-07-2016 om 17:30

  8. #4933

    Standaard

    De Amerikaanse filmregisseur Michael Cimino is op 77-jarige leeftijd overleden. Hij is vooral bekend van zijn film The Deer Hunter.

    Dat maakt de directeur van het Cannes Film Festival, Thierry Fremaux, zaterdag op Twitter bekend. Verdere details over zijn overlijden zijn nog niet bekend. Cimino won twee Oscars met The Deer Hunter, een film uit 1978 over de Vietnamoorlog. Hij won in de categoriën Beste Film en Beste Regisseur. In totaal won de film vijf Oscars, waaronder ook die van beste mannelijke bijrol voor Christopher Walken. Zijn film Heaven's Gate verwierf vooral bekendheid door het feit dat de film flopte. Met een budget van ruim 40 miljoen dollar bracht de western slechts zo'n 3,5 miljoen dollar op. Onder anderen Robert de Niro, John Cazale en Meryl Streep speelden in zijn films.

    Bron: nu.nl

  9. #4934

    Standaard

    Zijsprongetje

    Je zou toch denk dat een hoop van deze bekende acteurs op een betere locatie zouden liggen dan op deze plek.

    https://www.youtube.com/watch?v=5BrJlfAO3rU

  10. #4935

  11. #4936
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Superman actrice Noel Neill overleden.
    http://www.nu.nl/film/4288119/superm...overleden.html
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  12. #4937

    Standaard

    Dallas police slachtoffers

    Ironisch dat die Patrick 3x naar Irak is geweest .


    Bron rtl nieuws

    http://www.rtlnieuws.nl/buitenland/d...ermoord-dallas

    Brent Thompson (43 Brent was sinds 2009 werkzaam
    voor het ov-bedrijf van Dallas (DART). Hij was net twee weken getrouwd, met een collega. Uit een eerder huwelijk had hij zes kinderen. Hij deed zijn werk volgens zijn baas 'bewonderenswaardig goed'. "Hij was een moedig man, die alles over had voor zijn familie. Hij vond het heerlijk om een agent te zijn. Hij wilde levens redden en mensen beschermen. Dat was zijn passie."


    Patrick Zamarripa (32)

    Patrick Zamarripa was getrouwd en laat twee kinderen na. Hij heeft jaren voor de marine gewerkt en diende zelfs drie keer in Irak. "In Irak is hem niets overkomen. Komt-ie terug in Amerika en wordt hij vermoord", zegt zijn vader tegen persbureau AP.

    "Patrick is iemand die altijd wil helpen. Hij zou zijn laatste dollar aan je geven. Daarnaast was hij altijd een man van geduld." Hij wilde ook per se voor de politie werken. "Ik hou van actie", zei hij.


    Michael Krol (40)

    Politieagent Michael Krol komt oorspronkelijk uit Detroit. Hij werkte vier jaar lang in een gevangenis, maar werkte hard om agent te worden. Zijn familie maakte zich altijd al zorgen om zijn veiligheid, zegt zijn oom. "Maar hij wilde alleen dit, politieagent zijn was zijn levensdoel."


    Lorne Ahrens (48)
    Met zijn imposante postuur en kale hoofd was Lorne Ahrens een indrukwekkende verschijning, iets wat hem volgens zijn schoonvader hielp tijdens zijn werk. Zo tackelde hij ooit als een volleerd american footballspeler een cokedealer die probeerde te ontsnappen. Ahrens was getrouwd met een agente, samen hadden ze een dochtertje van 10 en een zoontje van 8. Ondanks zijn stoere uiterlijk was hij een zachte vader, die regelmatig in uniform naar de school van zijn dochtertje ging om voorlichting te geven over het werk van een politieagent.

    Tegen de Washington Post vertelt de schoonvader hoe zijn dochter met politieagenten naar het ziekenhuis ging, waar Ahrens net uit de operatiekamer was gekomen. Daarna ging het alsnog mis.


    Michael Smith (55)
    Ook de 55-jarige Michael Smith laat twee kinderen achter. Volgens zijn zwager was hij een fantastische vader voor de twee meisjes en een trouwe agent. Toen hij Smith vroeg of hij niet eens met pensioen wilde gaan, antwoordde die dat hij zich meer zorgen maakte over zijn collega's en daarom bij de politie wilde blijven.

    Voordat hij politieagent werd, diende Smith als militair bij de Army Rangers, een elite-eenheid van het Amerikaanse leger.
    Laatst aangepast door vista-vision : 09-07-2016 om 10:54

  13. #4938

    Standaard

    Je mag kiezen R.I.P voor de stier of voor de matador of voor beiden.Onbegrijpelijk dat ze dat nog steeds een mooie sport vinden in Spanje.
    Wel triest om zo jong aan je einde te komen
    vanaf 5 min 25 sec
    https://www.youtube.com/watch?v=nrXZmTsUoT8

    TERUEL - Een 29-jarige Spaanse stierenvechter is zaterdagavond voor de ogen van honderden toeschouwers gedood door een stier.


    Víctor Barrio werd dodelijk geraakt tijdens een toernooi in de stad Teruel, in het oosten van Spanje. Hij werd bewusteloos naar het ziekenhuis gebracht, maar artsen konden niets meer voor hem doen.


    Barrio was een gevierd stierenvechter die meerdere prijzen op zijn naam had staan.
    De stier, genaamd Lorenzo, raakte Barrio in zijn zij, waardoor die op de grond viel. Daarna haalde de stier met zijn hoorns de borst van de stierenvechter open. Het gevecht werd ook live op televisie uitgezonden.

    Hoewel er bij het stierenrennen in bijvoorbeeld Pamplona vaker doden vallen, komt het zelden voor dat een matador de dood vindt. De laatste Spaanse stierenvechter kwam in 1985 om het leven. Wereldwijd waren er sinds 1987 geen matadors omgekomen.




    Laatst aangepast door vista-vision : 10-07-2016 om 08:11

  14. #4939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Je mag kiezen R.I.P voor de stier of voor de matador of voor beiden.Onbegrijpelijk dat ze dat nog steeds een mooie sport vinden in Spanje.
    Wel triest om zo jong aan je einde te komen
    Triest maar als je zo'n sport gaat doen dan kies je bewust voor het risico.

  15. #4940

    Standaard

    Wat me altijd opvalt (want er vallen vaker zwaargewonden staan er aardig wat op utube en ook gruwelijke dat de hoorn door het gezicht gaat brrr)
    ze hebben nooit een brancard bij de hand.Die matadors worden met 5 man weg gesleurd of opgetild snel uit de arena met daardoor een verhoogde kans op interne bloedingen.
    Maar ik dacht naderhand dat is zeker tegen de idiote matador eer code om op een brancard uit de arena afgevoerd te worden Dat zou me niet verbazen.Je zou trouwens denken dat ze de formule hadden dat als de stier wint om het zo te zeggen dat het dier dan niet gedood wordt maar een normaal restleven krijgt.Dat was toch wel het minste wat ze hadden kunnen bedenken en inbouwen

  16. #4941

    Standaard

    Je twee posts gaan wel over beroepsgroepen met een verhoogd risico dat het weleens mis kan gaan. Natuurlijk blijft het triest voor de familie.

    Ik mis bij beide trouwens het verband met deze site, maar goed.

  17. #4942
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Jammer dat de stier gedood is. Fantastisch voor die matador dat die gepakt is. Daar ben ik dus absoluut niet rouwig om. Dus mijn R.I.P. gaat tuurlijk naar de stier.
    Moeten ze maar met hun vieze pootjes van deze prachtige dieren afblijven.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  18. #4943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Jammer dat de stier gedood is. Fantastisch voor die matador dat die gepakt is. Daar ben ik dus absoluut niet rouwig om. Dus mijn R.I.P. gaat tuurlijk naar de stier.
    Moeten ze maar met hun vieze pootjes van deze prachtige dieren afblijven.
    Precies.
    Dat die onzin uberhoud nog mag zeg.

  19. #4944

    Standaard

    Ik ben het volledig eens met beide bovenstaande postings. Ik ben ook tegen deze sport.

  20. #4945
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik ben het volledig eens met beide bovenstaande postings. Ik ben ook tegen deze sport.
    Dat ze dit sport durven te noemen is al waanzin... Ik kan me zo kwaad maken over onnodige dierenleed. Laat ze met rust en geniet van het mooie van dieren...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  21. #4946

    Standaard

    Uri Coronel (69) overleden



    Voormalig Ajax-voorzitter Uri Coronel is op 69-jarige leeftijd overleden.

    De geboren Amsterdammer was van 1989 tot 1997 bestuurslid van Ajax. Coronel was de drijvende kracht achter de verhuizing van de club naar de Amsterdam ArenA, het stadion dat Ajax in 1996 betrok.

    In 2007 was Coronel hoofd van de commissie die onderzoek deed naar het functioneren van de club, waarna hij in april 2008 voorzitter werd. Die taak vervulde hij bijna drie jaar, voordat hij eind maart 2011 zijn positie weer ter beschikking stelde.

    Bron: Telegraaf.nl

    R.I.P. voor de familie en voor alle Ajax supporters hier.

  22. #4947

    Standaard

    Regisseur Pretty Woman en bedenker van oa Happy Days overleden: http://www.hollywoodreporter.com/new...source=twitter

  23. #4948

    Standaard

    TV-presentatrice Paskal Deboosere is overleden

    Gewezen tv-presentatrice Paskal Deboosere is maandag op 53-jarige leeftijd overleden. Dat meldt haar familie. Deboosere leed aan borstkanker. Paskal Deboosere, zus van VRT-weerman Frank Deboosere, begon in 1989 als presentatrice bij de Wereldomroep, het internationale radiokanaal van de openbare omroep. Ze werkte ook mee aan reportages voor tv-programma's als 'Memphis', 'Ziggurat' en 'Wie schrijft die blijft'. In 1992 en 1993 presenteerde ze samen met Bart Peeters ook de eerste twee edities van 'De Droomfabriek'. Vervolgens werd ze vijf jaar lang (1994-1998) de gastvrouw in het politieke praatprogramma 'De Zevende Dag'. Van 1993 tot 1996 presenteerde ze op Radio 1 ook het cultuurprogramma 'Eenhoorn'. In 1999 werd Deboosere woordvoerster van Agalev. Voor die partij zetelde ze ook in de raad van bestuur van de VRT. Daarna werkte Deboosere als woordvoerster bij Telenet en Fedis (het huidige Comeos). Sinds 2009 was ze parlementair medewerker en woordvoerster van Veerle Heeren (CD&V), federaal kamerlid en burgemeester van Sint-Truiden.

    Bron: destandaard.be
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #4949

    Standaard

    Echt nog nooit van gehoord...

  25. #4950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Echt nog nooit van gehoord...
    Je bent niet de enige, ik heb er ook nog nooit van gehoord.

Pagina 198 van 253 EersteEerste ... 98148188194195196197198199200201202208248 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •