Pagina 75 van 253 EersteEerste ... 256571727374757677787985125175 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.851 tot 1.875 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #1851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik moet inderdaad niets van die defensie mensen hebben.
    Over narrow minded gesproken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #1852

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Over narrow minded gesproken
    Moet jij de massa niet achterna rennen in plaats van 'narrowminded' mensen lastig te vallen?

  3. #1853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Moet jij de massa niet achterna rennen in plaats van 'narrowminded' mensen lastig te vallen?
    De massa achterna rennen? waar haal je dat vandaan? en waarom reageer je niet op een normale manier? moet Coen gelijk geven: wat een triest reactie (voor de 2e keer)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #1854

    Standaard

    Also also alsooooo!! Niet gedacht dat ik nog eens een moraalridder zou zijn, maar dit gaat echt nergens heen. Marc heeft recht op zijn mening en hij heeft er vast zijn motieven voor. Jullie hoeven dat niet te accepteren maar je hoeft ook niet per se de vinger in de wonde te steken.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  5. #1855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Also also alsooooo!! Niet gedacht dat ik nog eens een moraalridder zou zijn, maar dit gaat echt nergens heen. Marc heeft recht op zijn mening en hij heeft er vast zijn motieven voor. Jullie hoeven dat niet te accepteren maar je hoeft ook niet per se de vinger in de wonde te steken.
    Als ie dan met goede argumenten zou komen zou het niet erg zijn, maar loze dingen roepen als "moet jij niet de massa achterna rennen" slaan uiteraard nergens op. Dat weet Marc zelf ook
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #1856

    Standaard

    Mja, argumenten... Allemaal zo relatief. Als hij nou geen vitamine D eet omdat dat in strijd is met zijn opvattingen over wereldpolitiek, accepteer je dat dan? Of als ie tegen het leger is omdat zijn drinkende en mishandelende pa zijn moeder heeft vermoord in legerkledij? Wat wil je weten en wat draagt het bij dat jij het weet? Om maar met taglines te spreken: 'some things are best kept secret', of misschien gewoon niet jouw zaken. Hij valt er verder niemand mee lastig. Jij bent lastiger. Met je verantwoording en zogenaamde morele spiegel.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  7. #1857

    Standaard

    Laten we voorop stellen dat in eerste instantie waar deze discussie allemaal heeft geleid, Marc het nodig vond om hier Cinemaniac te vragen waarom die een overlijdingsbericht plaatst van een omgekomen militair. Dan kom je op het zelfde neer, als Cinemaniac stil wil staan bij die overleden militair moet hij dat toch zelf weten? Daar heeft Marc niets over te zeggen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #1858

    Standaard

    Nee, maar ik vind er wel iets in zitten dat als je dat vermeldt, dat je dan net zo goed elke overleden Nederlander kunt vermelden. Waar ligt de grens? Wat mij betreft mag iedereen betreurd worden, al moet het niet gaan lijken op Middeleeuwse 'do ut des', ik geef opdat jij geeft, bidt voor mijn zielenheil en zie hoe betrokken ik ben, opdat je zelf ook in de hemel zult komen. Want dat gevaar ligt wel op de loer.

    Ik dacht dat het ging over overleden filmmensen. Maar ik geloof dat die beperking al een tijdje niet meer geldt.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #1859

    Standaard

    Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten wat hij hier neerzet met betrekking op dat onderwerp. Het doet verder niemand iets kwaad.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #1860

    Standaard

    Sta je buiten de overlijdens berichten om met je dood in de krant of op het net, dan kom je in aanmerking voor deze draad.
    Toen ik begon met het volgen van deze draad waren het inderdaad alleen film mensen.

    edit : Oh en ja, persoonlijk leed komt ook sporadisch voor.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #1861

    Standaard

    openingspost:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Regelmatig worden er threads geopend wanneer er iemand overlijdt in de filmwereld of daarbuiten. Op zich geen probleem, maar veel van die threads worden niet vaak bezocht en er wordt weinig in gepost.
    Om het aantal threads enigszins te beperken hebben we deze draad in het leven geroepen, zodat iedereen hier kan melden wanneer er iemand overleden is en uiteraard er over te praten.
    Vanaf nu dus graag deze thread hiervoor gebruiken. Dank u.
    Duidelijker kan volgens mij niet.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #1862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Mja, argumenten... Allemaal zo relatief.
    Als iemand geen argumenten wilt aanvoeren, ok. Maar dan moet je geen discussie voeren

    Als hij nou geen vitamine D eet omdat dat in strijd is met zijn opvattingen over wereldpolitiek, accepteer je dat dan? Of als ie tegen het leger is omdat zijn drinkende en mishandelende pa zijn moeder heeft vermoord in legerkledij? Wat wil je weten en wat draagt het bij dat jij het weet?
    Hij zegt zelf dat ie iets tegen het leger heeft. Dan wil ik weten waarom. Het is z`n goed recht dat te vinden maar ik ben alleen benieuwd waarom

    Om maar met taglines te spreken: 'some things are best kept secret', of misschien gewoon niet jouw zaken. Hij valt er verder niemand mee lastig. Jij bent lastiger. Met je verantwoording en zogenaamde morele spiegel.
    Als het niet mijn (of iemand anders hier op het forum) z`n zaken zijn dan moet hij dat voor zich houden. En hoezo ben ik lastiger? ik ben alleen benieuwd naar de reden waarom hij iets tegen het leger heeft. Is dat zo raar?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #1863

    Standaard

    Het houdt de discussie wel draaiende. Maar discussieren met intervallen, zoals dat gebeurt op fora, is zelden effectief of overtuigend. Enerzijds kan iedereen elke impuls oppennen, anderzijds kan elke impuls eindeloos geverifieerd en overdacht worden, en toch wordt hierin geen balans bereikt.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  14. #1864

    Standaard

    Treurig dat bij een topic als deze het wel of niet herdenken van een persoon zulke reacties opleverd. Wat betreft het stelling nemen tegen iets loop ik al lang genoeg mee om te beseffen dat het verhaal lang niet zo zwart/wit is ('good guys, bad guys'), in het verleden b.v. de arme Indonesiers vs. de brute Nederlanders en vice versa.
    Heb hier ook geen polemiek gezien toen b.v. Jorg Haider werd herdacht die aantoonbaar verwerpelijke gedachten had. Wat deze militair persoonlijk misdaan heeft kan ik niet zeggen.
    Eigenlijk kunnen we dan ook beter weer terug naar waar de topic oorspronkelijk voor bedoeld was !

  15. #1865

    Standaard

    Eens!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #1866

    Standaard

    Eens.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  17. #1867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Laten we voorop stellen dat in eerste instantie waar deze discussie allemaal heeft geleid, Marc het nodig vond om hier Cinemaniac te vragen waarom die een overlijdingsbericht plaatst van een omgekomen militair. Dan kom je op het zelfde neer, als Cinemaniac stil wil staan bij die overleden militair moet hij dat toch zelf weten? Daar heeft Marc niets over te zeggen.
    Daar heb ik inderdaad niets over te zeggen.

    Het was overigens ook gewoon een vraag waarop werd gereageerd met 'trieste reactie' etc. Dat is pas triest.

  18. #1868

    Standaard

    R.I.P. Harold Pinter.


    do 25/12/08 16:16 (UPDATE video) - In Londen is de Britse schrijver en dramaturg Harold Pinter, die in 2005 de Nobelprijs voor Literatuur kreeg, overleden. Hij was 78 jaar.


    Harold Pinter was een van de meest vooraanstaande naoorlogse Britse toneelschrijvers.

    (AP)
    Hij schreef een oeuvre van 30 toneelstukken bijeen, waarvan "The birthday party", "The dumb waiter, "The caretaker" en "The homecoming" de bekendste zijn.

    Pinter bracht theater terug naar zijn essentie. Zijn stukken, vol verrassende wendingen, spelen zich meestal af in een besloten ruimte. De personages zijn aan elkaar overgeleverd en worden van buitenaf door iets onbestemds bedreigd.

    Pinteriaans is een begrip geworden

    Pinter werd vooral geroemd voor zijn sterke dialogen, die in gewone omgangstaal zijn geschreven. Net als Shakespeare en Tsjechov is hij een auteur wiens naam ook in de taal een begrip is geworden.

    (VRT)
    "Er wordt in zijn stukken zo weinig mogelijk gezegd, en tegelijk is er een dreigende sfeer: dat is men pinteriaans gaan noemen", zegt theaterkenner Pol Arias.

    Veel van Pinters stukken werden verfilmd. Zelf bewerkte hij o.a. de roman "The French lieutenant's woman" van John Fowles voor de film (foto).

    Scherpe tegenstander van oorlog in Irak

    Harold Pinter was ook een geëngageerd man. Hij was een venijnig tegenstander van de buitenlandse politiek van de Britse premier Blair en de Amerikaanse president Bush.

    Toen hij drie jaar geleden de Nobelprijs kreeg, sprak hij zich in zijn dankwoord scherp uit tegen de Britse en Amerikaanse troepen in Irak. Hij noemde Blair een "schoothondje" van Bush en een "oorlogsmisdadiger".

    Pinter leed al aan keelkanker toen hij de Nobelprijs kreeg. Hij zei dat hij zich daarna alleen nog maar zou bezighouden met politiek en poëzie.


    bron: deredactie.be

  19. #1869

    Standaard

    R.i.P.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #1870

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #1871

    Standaard

    Sopranos-acteur pleegt zelfmoord



    AMSTERDAM - Acteur John Costelloe, bekend van zijn rol als Jim Witowski in The Sopranos, heeft zelfmoord gepleegd. Zijn lichaam werd vorige week donderdag aangetroffen in zijn woning in Brooklyn.

    Dat heeft een woordvoerder van de politie bevestigd. Waarschijnlijk heeft hij zichzelf met een kogel van het leven beroofd. Costelloe is 47 jaar geworden.

    Sopranos

    De voormalige brandweerman verwierf in 2006 bekendheid door zijn rol als homoseksuele kok in The Sopranos, een populaire televisieshow over een maffiaclan in New Jersey. Costelloe is momenteel te zien in de veelgeprezen dramafilm 'Doubt'. De film met onder anderen Meryl Streep en Philip Seymour Hoffman gaat in Nederland op 5 februari in première.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  22. #1872

    Standaard

    Actrice en zangeres Eartha Kitt overleden.

    http://www.people.com/people/article...ss-fullcontent
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  23. #1873

  24. #1874

    Standaard

    2 maal RIP.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #1875

    Standaard



    Actrice Ann Savage (87) overleden

    De Amerikaanse actrice Ann Savage is op eerste kerstdag in een verzorgingstehuis op 87-jarige leeftijd overleden. Dat heeft haar manager bekendgemaakt. Savage verwierf faam als femme fatale in jaren veertig filmproducties als 'Detour'.

    De actrice overleed in haar slaap aan complicaties als gevolg van een serie beroertes.

    Savage speelde in de jaren veertig en vijftig in meer dan dertig misdaadfilms, westerns en andere films. Haar carrière in Hollywood was voor het grootste deel sinds de jaren vijftig voorbij, maar afgelopen jaar verscheen ze in een van de hoofdrollen in 'My Winnipeg', van de Canadese filmmaker Guy Maddin.

    Savage wordt begraven op de begraafplaats Hollywood Forever.

Pagina 75 van 253 EersteEerste ... 256571727374757677787985125175 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •