Pagina 118 van 253 EersteEerste ... 1868108114115116117118119120121122128168218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.926 tot 2.950 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #2926

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #2927

    Standaard

    R.i.P.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #2928

    Standaard

    De man had een mooie diepe stem
    R.I.P.

  4. #2929

    Standaard

    Rapper Guru (43) overleden

    Uitgegeven:20 april 2010 12:21Laatst gewijzigd:20 april 2010 12:46
    AMSTERDAM - Rapper Guru is op 43-jarige leeftijd overleden. De rapper, onder meer bekend van Gang Starr en Jazzmatazz, raakte onlangs in een coma tijdens zijn strijd tegen kanker.

    © Barbara Mürdter/CC BY

    DJ Premier, de voormalig muzikale partner van Guru, maakte het overlijden van de rapper bekend via Twitter.
    "Sorry mensen. Het is waar. Guru is gisteren overleden", twitterde DJ Premier dinsdag. Guru, die eigenlijk Keith Elam heette, was bij het grote publiek vooral bekend van zijn project Jazzmatazz.
    Hierbij werkte hij samen met grote namen zoals Chaka Khan, Herbie Hancock en Roy Ayers. Daarvoor timmerde hij met DJ Premier aan de weg met het rapduo Gang Starr.

    Coma


    Eind februari raakte de rapper in een coma nadat hij een hartaanval kreeg. Drie weken later ontwaakte hij en werd zijn toestand nog omschreven als stabiel.
    De website yoraps.com heeft een afscheidsbrief van de overleden rapper geplaatst, geschreven voor zijn fans.

  5. #2930

    Standaard

    Rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #2931

    Standaard

    Malinese acteur Sotigui Kouyaté overleden




    De Malinese acteur Sotigui Kouyaté is zaterdag (17 april) in Parijs overleden. Dat heeft de Britse omroep BBC gemeld. Kouyaté, die 74 jaar werd, kreeg vorig jaar de Zilveren Beer voor beste acteur op het filmfestival van Berlijn. Hij kreeg de onderscheiding voor zijn rol in de film London River van regisseur Rachid Bouchareb. Hij speelt daarin een vader die na de terreuraanslagen in Londen in 2005 op zoek gaat naar zijn zoon.

    Kouyaté, aanvankelijk voetballer, werkte jarenlang nauw samen met de Britse regisseur Peter Brook, met wie hij in 1983 een bewerking van het oude Mahabharata-epos uit India maakte. Kouyaté schreef talrijke toneelstukken, die hij ook zelf op de planken bracht. Ook was hij oprichter van het Mandekotheater in de Malinese hoofdstad Bamako. De Franse regering onderscheidde hem vorig jaar tijdens het filmfestival van Cannes.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #2932

  8. #2933

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #2934

  10. #2935

    Standaard

    Oud-IOC-voorzitter Samaranch overleden

    Voormalig IOC-voorzitter Juan Antonio Samaranch is overleden. De Spanjaard is op 89-jarige leeftijd overleden in een ziekenhuis in Barcelona.



    Het ziekenhuis in Barcelona, waar hij dinsdag met hartproblemen werd opgenomen, heeft dat bekendgemaakt.

    Erevoorzitter

    Samaranch was van 1980 tot 2001 voorzitter van het Internationaal Olympisch Comité (IOC). Hij werd opgevolgd door Jacques Rogge en was sindsdien erevoorzitter voor het leven.

    Hij had al enige last van gezondheidsproblemen. In juli 2001, vlak nadat hij Rogge in Moskou had gepresenteerd als zijn opvolger, moest hij 'wegens buitengewone vermoeidheid' al worden opgenomen.

    Omkoopschandaal
    Onder zijn leiding groeiden de Olympische Spelen uit tot een gigantisch en populair evenement.

    Een omkoopschandaal in 2001 rond de Spelen van 2006 in Salt Lake City zorgde echter voor forse reputatieschade bij de Spanjaard, die bekendstond om zijn arrogante, autocratische houding.

    Bron : Elsevier.nl

    R.I.P.

  11. #2936

    Standaard

    rip, jij oude schuinmarcheerder!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #2937

  13. #2938

    Standaard

    Neurenberg-aanklager Harris overleden

    De bekende Amerikaanse jurist Whitney Harris is woensdag op 97-jarige leeftijd overleden. Dit is donderdag vernomen van een universiteit waaraan hij was verbonden. Hij was de laatste nog levende aanklager van het eerste proces dat de geallieerden in 1945/46 in Neurenberg voerden tegen de kopstukken van het nazibewind.



    Samen met Robert Jackson, de hoofdaanklager van het Internationale Militaire Tribunaal, deed Harris het kruisverhoor van Hermann Göring, de opperbevelhebber van de Duitse luchtmacht tijdens de Tweede Wereldoorlog.

    Ook hield hij zich bezig met de vervolging van de Gestapo, Hitlers geheime politie, als criminele organisatie. Tevens onderzocht hij de massale moord op Joden in vernietigingskamp Auschwitz.

    Harris is de auteur van boeken over de internationale strafrechtspleging, zoals Tirannen voor de rechter en Moord aan miljoenen. Hij was een fervent pleitbezorger van huidige internationale tribunalen, zoals het Joegoslavië-Tribunaal en het Internationaal Strafhof.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

  14. #2939

    Standaard

    33-jarige zangeres Milk Inc. overleden

    Uitgegeven: 24 april 2010 14:07 Laatst gewijzigd: 24 april 2010 14:34
    AMSTERDAM - De voormalige zangeres van de Belgische dance-act Milk Inc. is donderdagnacht overleden. De politie trof de 33-jarige Ann Vervoort levenloos aan in haar huis.

    © NU.nl

    De omstandigheden van haar dood zijn nog niet duidelijk maar de Belgische krant Het Laatste Nieuws schrijft dat er veel drugs en drank mee gemoeid zouden zijn.
    De 'Walk on Water'-zangeres was in 2000 gestopt met Milk Inc, nadat het artiestenleven haar teveel werd.

    Ziekenhuis

    Vervoort belandde volgens eigen zeggen door de stress in het ziekenhuis. "Dag en nacht onderweg. Twee uurtjes slapen. Fuiven tot 's morgenvroeg", vertelde ze in 2006 aan de krant. "Ik ben eruit gestapt. Mijn lichaam eiste een regelmatiger leven."
    Hierna verhuisde Vervoort naar Ibiza, waar ze vijf jaar bleef wonen. In Limburg leidde ze ten slotte een anoniem bestaan. Maar ook dat ging haar niet makkelijk af.

    Werkongeval

    De zangeres kreeg een zwaar werkongeval. "Ik raakte met mijn duim gekneld, waardoor een zenuw werd geraakt", zei ze tegen Het Laatste Nieuws. "Dat veroorzaakte een hernia in mijn nek. Twee maanden leefde ik op morfine en pijnstillers."
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 24-04-2010 om 15:47
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #2940

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #2941

    Standaard

    RIP, al ken ik eigenlijk alleen maar Linda Mertens als zangers van Milk Inc. (de huidige).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #2942

  18. #2943

    Standaard

    Drummer Canadese rockband sterft op podium



    Devon Clifford, de drummer van de Canadese rockband You say Party! We Say Die! is op het podium in elkaar gezakt door een zware hersenbloeding. Voor de 30-jarige Clifford kon geen hulp meer baten.

    Zijn band was aan het optreden in de Rickshaw in Vancouver, toen Devon Clifford plots in elkaar stortte. De drummer viel in een coma. Een spoedoperatie kon hem niet meer redden. De hersenbloeding zou veroorzaakt zijn door een erfelijke afwijking.

    De dance-punk band had eind vorig jaar zijn derde album 'XXXX' uitgebracht en stonden klaar voor een Europese tour later deze maand.

    Bron :AD

    R.I.P.

    Dit is natuurlijk heel erg, maar gezien de bandnaam is het allemaal wel erg letterlijk !

  19. #2944

    Standaard

    Operazanger Willy Caron (75) overleden

    DEN HAAG - Operazanger Willy Caron is maandagochtend in zijn woonplaats Den Haag op 75-jarige leeftijd overleden. Dat meldde een woordvoerster van het Willy Caron Muziektheater in Den Haag.



    Willy Caron, geboren op 15 juni 1934 in Venlo, brak door als tenorzanger toen hij in 1964 het Internationale Verdiconcours in Venetië won. Hij trad op in heel Europa en was ruim tien jaar verbonden aan de Städtische Oper in Keulen.

    In Nederland maakte hij talloze opnamen als solist met de Maastreechter Staar en soleerde vele malen binnen het Promenade Orkest en het Limburgs Symphonie Orkest onder leiding van André Rieu sr.

    In 1998 richtte hij het Willy Caron Muziektheater op, dat zich inzet om klassieke muziek breed toegankelijk te maken. Dit theater blijft bestaan en houdt de naam van de operazanger.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

  20. #2945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    33-jarige zangeres Milk Inc. overleden
    Zonde. Ze was de vaste vriendin van een jongen die bij een bedrijfje werkte dat tuinen onderhield en ook onze heg af en toe snoeide. Hij bezorgde me nog een handtekening van haar als verrassing op mijn verjaardag. Altijd leuk.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #2946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Zonde. Ze was de vaste vriendin van een jongen die bij een bedrijfje werkte dat tuinen onderhield en ook onze heg af en toe snoeide. Hij bezorgde me nog een handtekening van haar als verrassing op mijn verjaardag. Altijd leuk.

    Op zoek naar een 'andere tuinman'?





    De vriend van de overleden Ann Vervoort is maandagmiddag door de politie opgepakt. De politie heeft de man gearresteerd tijdens het onderzoek over de doodsoorzaak van de 33-jarige ex-zangeres van Milk Inc. Dat meldt de Gazet van Antwerpen.

    Tijdens een huiszoeking werden ook een laptop en een gsm van de man in beslag genomen. Vervoort was al drie jaar samen met haar vriend. Gisteren is het lichaam van de zangeres onderzocht. Het verslag van dat onderzoek wordt vandaag verwacht.

    Vervoort stond eind jaren 90 aan de top van de Belgische muziekscene als zangeres van Milk Inc. Walk On Water uit 2000 was hun grootste hit in Nederland. Ze werd donderdagnacht gevonden door de politie in haar huis in Houthalen-Helchteren.

  22. #2947

    Standaard

    Mjah, de ex voor zover ik weet was het al meer dan 10 jaar over en uit tussen haar en de jongen die ik bedoel
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  23. #2948

    Standaard

    Motorcrosser McFarlane verongelukt

    De Australische motorcrosser Andrew McFarlane is zondag bij kampioenswedstrijden in zijn land verongelukt. McFarlane eindigde in 2005 als tweede in de strijd om de wereldtitel achter de Belg Stefan Everts. Hij is 33 jaar geworden. Dit hebben diverse Australische media gemeld.



    McFarlane kwam tijdens de opwarmronde in Broadford, ten noorden van Melbourne, ten val en liep zwaar hoofdletsel op. Medici probeerden ruim een uur zijn leven te redden, maar tevergeefs. De crosser keerde vorig jaar in Australië terug na negen jaar in Europa gereden te hebben. Na dit seizoen zou hij een punt achter zijn crossloopbaan zetten.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

  24. #2949

    Standaard

    oei! RIP
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #2950

    Standaard

    Helen 'Nancy Hughes' Wagner overleden

    De Amerikaanse actrice Helen Wagner is zaterdag op 91-jarige leeftijd overleden. Dat maakte haar agent maandag bekend, meldden Amerikaanse media.



    Wagner is bekend om haar rol als matriarch Nancy Hughes in de soap As the World Turns. Ze speelde die rol al meer dan vijftig jaar, een bijzonder record in de soapwereld. Dat leidde zelfs tot een vermelding in het Guinness Book of World Records.

    As the World Turns begon in april 1956. Wagner sprak de eerste woorden van de serie: 'Goedemorgen, lieverd. Wat wil je voor je ontbijt?' Door de jaren heen was Wagner veel te zien. Ze overleefde alle scheidingen, huwelijken, geboortes en begrafenissen en het andere drama dat de personages in de soap over zich uitgestort kregen.

    De laatste jaren speelde Wagner een minder grote rol, onder meer vanwege haar leeftijd. Zelf was ze het daar niet mee eens. Wagner vond Nancy Hughes te interessant om haar alleen te laten verschijnen op feestjes.

    As the World Turns, in Nederland te zien op RTL4, stopt overigens in september, maar aangezien de programmaring hier zo'n twee jaar achterloopt op de VS, zullen de fans van de soap nog even kunnen genieten.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

Pagina 118 van 253 EersteEerste ... 1868108114115116117118119120121122128168218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •