Pagina 220 van 252 EersteEerste ... 120170210216217218219220221222223224230 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.476 tot 5.500 van 6299 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #5476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bedankt voor de film. Ik heb me rot gelachen om een paar grappen. Ik vind zelf Fernamd met zijn miserie ook altijd mooi. Ik moet de serie toch eens wat meer gaan zien als het op tv komt .
    Ik las dat vanavond de 3e Kampioenen film als eerbetoon aan Johny wordt uitgezonden vanaf 20:50 op Een (Belgische zender)!
    Wellicht een kijktip?

  2. #5477

    Standaard

    Stuart Whitman (16-03-2020) op een leeftijd van 92. Is bekend van films als Those magnifcent men in their flying machines, Rio Conchos, The comancheros, TV serie Cimarron Strip en The Mark (oscar nominatie beste acteur 1961).

  3. #5478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik las dat vanavond de 3e Kampioenen film als eerbetoon aan Johny wordt uitgezonden vanaf 20:50 op Een (Belgische zender)!
    Wellicht een kijktip?
    Lees dit net te laat.

  4. #5479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Lees dit net te laat.
    Dat is spijtig helaas. Wellicht vind je het volgende fijn om te bekijken: https://www.een.be/vandaag/an-swarte...d-johny-voners

  5. #5480

    Standaard

    De Amerikaanse zanger Kenny Rogers is op 81-jarige leeftijd overleden. De familie van Rogers meldt dat hij vredig is ingeslapen in een hospice.

    Rogers was een van de bekendste en succesvolste Amerikaanse countryzangers. Hij was met name populair in de jaren 70, toen hij zijn solocarrière startte en zich voornamelijk richtte op countrymuziek. Ook was hij succesvol met anderen. Zo werd zijn duet Islands In The Stream met zangeres Dolly Parton uit 1983 een grote hit. De familie van Rogers laat weten dat er in kleine kring afscheid van hem wordt genomen vanwege de maatregelen om de uitbraak van het coronavirus in te dammen.

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2327834-count...overleden.html

  6. #5481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Johnny Voners (74) Overleden!

  7. #5482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Worden De Kampioenen eigenlijk druk bekeken in Nederland?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hier in Noord-Brabant is het populair.
    Hier in de Randstad (totaal) niet. Ik heb er zelf ook helemaal niks mee. Men kent het vaag, maar daar blijft het ook bij.

  8. #5483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hier in de Randstad (totaal) niet. Ik heb er zelf ook helemaal niks mee. Men kent het vaag, maar daar blijft het ook bij.
    Zelf heb ik er ook niets mee.Heb ook niets met carnaval dus misschien ben ik wel geen echte brabander.

  9. #5484

    Standaard

    Een immens verlies. Albert Uderzo, de tekenaar van Asterix, is gestorven. Hij stierf vannacht in zijn slaap aan een hartaanval, thuis in Neuilly. Zijn familie benadrukt dat er geen verband is met het cornonavirus. Hij werd 92 jaar.

    Bron: stripspeciaalzaak.be
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #5485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Een immens verlies. Albert Uderzo, de tekenaar van Asterix, is gestorven. Hij stierf vannacht in zijn slaap aan een hartaanval, thuis in Neuilly. Zijn familie benadrukt dat er geen verband is met het cornonavirus. Hij werd 92 jaar.

    Bron: stripspeciaalzaak.be
    Vandaar dat mijn albums net in rouw zijn gegaan. Merci beaucoup.

  11. #5486

    Standaard

    Stuart Gordon, best known as the filmmaker behind such cult classics as “Re-Animator” and “From Beyond,” has died, his family confirmed to Variety Tuesday night. He was 72.

    Although best known for his seminal work in independent horror, Gordon had a varied career that included founding the Organic Theater Company with his wife, Carolyn Purdy-Gordon. The Organic premiered such prominent works as David Mamet’s “Sexual Perversity in Chicago” and “Bleacher Bums,” which starred Dennis Franz and Joe Mantegna. He was a co-creator of the “Honey, I Shrunk the Kids” franchise, for which he shared a story credit, and produced the film’s sequel and directed an episode of the TV spin-off. In 2005, he directed a film adaptation of Mamet’s “Edmond,” starring William H. Macy. Other films include “Fortress,” “Castle Freak” and “King of the Ants.”

    Bron: variety.com https://variety.com/2020/film/uncate...es-1203544356/

  12. #5487

    Standaard

    Ik ken hem vooral van de guilty pleasures Fortress en Space Truckers. RIP

  13. #5488

    Standaard

    Filmrecensent Volkskrant Peter van Bueren overleden: https://www.volkskrant.nl/cultuur-me...eken~b7dd9c75/

    Acteur Mark Blum (Crocodile Dundee) overleden door Corona: https://www.ad.nl/show/crocodile-dundee-acteur-mark-blum-overleden-aan-coronavirus~af4d08fc/

    Laatst aangepast door martwout : 27-03-2020 om 09:52

  14. #5489

  15. #5490

    Standaard

    Mark Blum, bekend van rollen in onder meer Crocodile Dundee en Desperately Seeking Susan, is donderdag op 69-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van het coronavirus, meldt TMZ.

    De Amerikaan had ook een vaste rol in de series Law & Order, NYPD Blue en Mozart in the Jungle en was te zien in het eerste seizoen van de succesvolle Netflix-serie You. Hij speelde hierin de rol van Mr. Mooney, de eigenaar van een boekenwinkel. Ook was Blum actief als toneelacteur en stond hij veelvuldig op het podium van Broadway. Hij won een Obie Award, een prestigieuze toneelprijs, voor zijn acteerwerk in Gus and Al.

    De acteur was getrouwd met actrice Janet Zarish.

    Bron: nu.nl https://www.nu.nl/film/6040590/croco...overleden.html

  16. #5491

    Standaard

    Chansonnière en actrice Liesbeth List is op 78-jarige leeftijd overleden. Dat bevestigt haar familie vandaag. Afgelopen woensdag overleed ze in haar slaap in haar woonplaats Soest. ‘Iedereen die jou zag, iedereen die je lief had, vergat nooit meer jouw naam’, schrijft de familie op de rouwkaart.


  17. #5492

    Standaard

    Ik weet het was al gemeld dat Liesbeth List is overleden..
    De reden waarom ik dit doe is gewoon..dat ik vind dat als er een bericht in deze thread word geplaatst ,dat je dan ook de moeite neemt om er een foto bij te plaatsen.
    Ik persoonlijk vind dat dat een regel moet worden, en het is ook gewoon een eer betoon aan de gene die is overleden maar ook bijvoorbeeld voor leden die die mensen niet kennen.

    Groetjes Driekus

  18. #5493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik weet het was al gemeld dat Liesbeth List is overleden..
    De reden waarom ik dit doe is gewoon..dat ik vind dat als er een bericht in deze thread word geplaatst ,dat je dan ook de moeite neemt om er een foto bij te plaatsen.
    Ik persoonlijk vind dat dat een regel moet worden, en het is ook gewoon een eer betoon aan de gene die is overleden maar ook bijvoorbeeld voor leden die die mensen niet kennen.

    Groetjes Driekus
    Het is een mooi gebaar Driekus, maar we gaan van het plaatsen van een foto geen regel maken. Sommigen zijn afhankelijk van mobiel/tablet voor het bezoeken van dit forum en dan is plaatsen van een foto niet zo makkelijk. En we willen geen (extra) drempels opwerpen voor het posten van dit nieuws. Dan is tekst op zich voldoende.

  19. #5494
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    24 maart overleden.

    Terrence McNally



    https://www.theaterkrant.nl/nieuws/t...lly-overleden/
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  20. #5495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    24 maart overleden.

    Terrence McNally
    https://www.theaterkrant.nl/nieuws/t...lly-overleden/
    Ik heb geen bezwaar tegen een foto maar dit was wel maatje xxxxl.

    Edit:

    Weer iemand overleden door het virus. Dit keer Alan Merrill: https://www.telegraaf.nl/entertainme...nist-overleden

    Hij schreef het nummer I love Rock n Roll.
    Laatst aangepast door martwout : 30-03-2020 om 09:37

  21. #5496

    Standaard

    Countryster Joe Diffie (61) overleden aan corona



    Zanger Joe Diffie is overleden aan de gevolgen van het coronavirus. De Grammywinnaar maakte vrijdag bekend dat hij besmet was en overleed zondag.

    De 61-jarige countryzanger liet vrijdag op Instagram weten: „Ik word op dit moment behandeld door artsen na een positief testresultaat voor het coronavirus. Ik wil mijn fans en iedereen op het hart drukken voorzichtig, oplettend en terughoudend te zijn tijdens deze epidemie.” Zondag liet de woordvoerder van de 61-jarige muzikant aan Amerikaanse media weten dat het virus Diffie fataal was geworden.



    De zanger scoorde in de jaren 90 meerdere nummer-1-hits in de VS. Verschillende grote namen uit de countrywereld stonden zondag op sociale media stil bij de dood van Diffie.
    Jason Aldean schreef: „Man wat een week, eerst Kenny Rogers en nu Joe Diffie. Een geweldige zanger en een nog beter persoon. Wat een verdrietige week voor de countrywereld.” ChrisYoung liet weten: „Ik prijs me zo gelukkig dat ik hem heb gekend.”

    Bron: Telegraaf.nl

  22. #5497
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Alweer iemand aan die ruk virus overleden. Er gaan nog veel meer helaas...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #5498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Alweer iemand aan die ruk virus overleden. Er gaan nog veel meer helaas...
    Een virus discrimineert niet. En het staat vast dat er meedere dodelijke slachtoffers gaan vallen door deze virus, of je beroemd bent of niet.

  24. #5499

    Standaard

    En het einde van het virus in nog lang niet in zicht.

  25. #5500

    Standaard

    Poolse componist Krzysztov Penderecki (86) overleden



    De Poolse Krzysztov Penderecki, een van de meest invloedrijke hedendaagse componisten, is gisteren op 86-jarige leeftijd overleden. Zijn muziek is onder andere terug te vinden in Stanley Kubrick's The Shining, William Friedkin's The Exorcist, en Shutter Island van Martin Scorsese.

    Krzysztov Pendericki was vooral bekend om zijn muzikale bijdrage aan spannende films. Zo werkte hij samen met regisseurs als Stanley Kubrick, William Friedkin, Martin Scorsese en David Lynch. Voor die laatste schreef hij onder andere stukken voor Wild at Heart en Twin Peaks. Zijn overige repertoire bestaat uit honderden werken die hij vanaf eind jaren vijftig tot begin 21e eeuw voor orkesten componeerde. Als componist, dirigent en muziekpedagoog werd hij gezien als een van de toonaangevende componisten van de Poolse avant-garde. Hij won dan ook veel prijzen, waaronder viermaal een Grammy.

    Invloed
    Het overlijden van Pendericki werd bekend gemaakt door het Poolse ministerie van cultuur middels een een bericht op Twitter. Daarin spreekt ook zij lof van de componist: "Na een lang ziekbed is een van de grootste Poolse musici en een wereldautoriteit in de hedendaagse muziek overleden," zo wordt er geschreven. Verschillende collega's uit de muziek- en filmwereld reageerden op zijn dood door hem te bedanken en te benadrukken wat zijn werken voor de muziekwereld betekend hebben. "Een ongelofelijk creatieve componist en een lieflijke, hartelijke man," schrijft de één. "Bedankt voor het gigantische oeuvre dat je hebt achtergelaten," de ander.

    Pendericki overleed op 29 maart in zijn woonplaats Krakau na een lang ziekbed. Hij werd 86 jaar oud.



    Bron: Moviemeter.nl


Pagina 220 van 252 EersteEerste ... 120170210216217218219220221222223224230 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •