Pagina 226 van 252 EersteEerste ... 126176216222223224225226227228229230236 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.626 tot 5.650 van 6299 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #5626

  2. #5627

  3. #5628

  4. #5629

    Standaard

    De beste Bond ooit. Geweldige vent. Een echt icoon wat mij betreft. Zijn beste rol vind ik in The Offence.

  5. #5630

    Standaard

    RIP. Een van de beste cinema legendes ooit.

  6. #5631

    Standaard

    Samen met Moore m.i. de beste Bond maar hij had in vele andere films ook goede rollen. Een legende is overleden maar wel mooie leeftijd. RIP.

  7. #5632

    Standaard

    RIP Sean...The Untouchables zal altijd een van mijn favorite films zijn

  8. #5633

    Standaard

    R.I.P Sir Sean Connery. Een legendarische acteur is niet meer onder ons.

  9. #5634

    Standaard

    VRT Filmjournalist Ward Verrijcken overleden https://www.vrt.be/nl/over-de-vrt/ni...ken-overleden/

  10. #5635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    VRT Filmjournalist Ward Verrijcken overleden https://www.vrt.be/nl/over-de-vrt/ni...ken-overleden/
    Zo jong
    Afgelopen lock down gaf hij nog adviezen met welke series en films je de tijd kon doorkomen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #5636

    Standaard

    Meesterscout Tonny Bruins Slot (73) overleden



    Op 73-jarige leeftijd is meesterscout Tonny Bruins Slot overleden. Hoewel hij jarenlang kampte met gezondheidsproblemen heeft hij tot vorige week wedstrijdanalyses gemaakt van de tegenstanders van Ajax. Liverpool was zijn laatste kunstje in opdracht van hoofdtrainer Erik ten Hag.

    Bruins Slot werd bekend als loyale rechterhand van Johan Cruijff bij eerst Ajax en later FC Barcelona. Later reisde hij Ronald Koeman achterna en deed hij de analyses voor bondscoach Frank Rijkaard in 2000 tijdens het EK.

    Bruins Slot werkte verder bij topclubs als Benfica, Valencia, PSV en AZ. Als geen ander wist hij de zwakke plekken van de tegenstander op papier bloot te leggen. Tegenwoordig maken clubs gebruik van allerlei uitgebreide scoutingsprogramma’s.

    Bruins Slot was niet alleen de wandelende voorloper van deze ontwikkeling, met zijn kennis en gevoel voor het voetbalspel versloeg hij deze programma’s en leverde onmisbare extra input aan alle hoofdtrainers waarvoor hij dag en nacht klaar stond in Nederland en heel Europa.

    Bron: Telegraaf.nl

  12. #5637

    Standaard

    Van Ward Verrijcken ben ik toch danig geschrokken. Ik was zijn filmnieuws op woensdagmorgen zó gewoon...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #5638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Meesterscout Tonny Bruins Slot (73) overleden
    Heeft bij PSV ook nog een mooie titel gevierd.
    Personen/vaklui zoals hij worden in de huidige voetballerij gemist.

    Wat ik wél kan missen zijn de vele reacties die ik op social media tegen kwam nav het overlijden van Sir Sean Connery. Misselijkmakend om te zien dat veel personen bijna stonden te juichen vanwege zijn overlijden omdat hij zo'n 50 jaar geleden 'vrouwonvriendelijke' uitspraken had gedaan.
    Dit soort taferelen zie ik helaas vaker bij overlijdensgevallen. "RIP #cancelcultuur" svp.

  14. #5639

    Standaard

    Titanic-actrice Elsa Raven (91) overleden


    Elsa Raven in Titanic

    De Amerikaanse actrice Elsa Raven is op 91-jarige leeftijd overleden, meldt entertainmentsite Deadline. De actrice is vooral bekend van haar rollen in Back To The Future en Titanic.

    Het management van Raven bevestigt haar overlijden aan de website, maar zegt dat er geen plannen zijn voor een grote herdenkingsdienst. De actrice kreeg grote bekendheid met haar rol als Clocktower Lady in Back To The Future uit 1985. Daarnaast is ze voor velen bekend van haar kleine, maar memorabele rol in Titanic. Daar behoort ze tot het echtpaar dat tijdens het zinken van het schip besluit in elkaars armen te overlijden in bed.


    Elsa Raven in Back to the Future

    De actrice speelde ook rollen in onder andere de serie Amen!, Wiseguy, en Twilight Zone.

    Bron: AD.nl
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 11-11-2020 om 14:24

  15. #5640

    Standaard

    Oud-toparbiter Charles Corver overleden



    Voormalig topscheidsrechter Charles Corver is dinsdagavond in Leidschendam na een kort ziekbed overleden. Dat heeft zijn zoon Jeroen Corver bekendgemaakt. Corver is 84 jaar oud geworden.

    Corver leidde in de jaren zeventig en tachtig meerdere finales van een Europacup en werd eenmaal aangesteld om de eindstrijd van de wereldbeker voor clubs te leiden. Tevens was hij actief op vier eindtoernooien (2 EK's, 2 WK's) voor landen. In 2000 werd hij door Voetbal International uitgeroepen tot 'Scheidsrechter van de Eeuw'.?

    Later in zijn loopbaan was Corver zestien jaar lid van de tuchtcommissie betaald voetbal, twee jaar voorzitter van de scheidsrechterscommissie en 22 jaar waarnemer voor de KNVB, UEFA en de FIFA.

    In 2006 werd Corver geridderd in de Orde van Oranje-Nassau.

    Wilfred Genee, René van der Gijp, Wim Kieft, Johan Derksen en Chris Woerts haalden maandag in Veronica Inside herinneringen op over Charles Corver! (Videofragment)

    Bron: VeronicaInside.nl

  16. #5641

    Standaard

    Bob Van Staeyen (De Strangers) overleden

    Bob Van Staeyen van de legendarische Antwerpse groep De Strangers is overleden. Hij werd 84 jaar.

    Bob Van Staeyen was sinds 1964 lid van De Strangers. Hij verving toen Gust Torfs. De Antwerpse groep is onder andere bekend van de iconische nummers Schele Vanderlinden, Oh Mijnen Blauwe Geschelpte en Bij de Rijkswacht. Naast zingen, dook Bob ook af en toe op als acteur. Zo speelde hij Theo in de komische reeks Benidorm en was hij te zien in de VTM-reeks De Strangorianen.

    Bob Van Staeyen werd 84. Hij laat een vrouw en een dochter na.

    Bron: gva.be

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #5642

    Standaard

    Radiopresentatrice Lutgart Simoens is overleden.



    Radiopresentatrice Lutgart Simoens is overleden. Dat meldt de VRT. Simoens, werd 92.

    Lutgart Simoens was een van de bekendste radiostemmen van Vlaanderen en raakte vooral bekend met het radioprogramma Vragen staat vrij op zondagavond op Radio 2. Ze startte dat verzoekplatenprogramma in 1969 mee op en bleef het presenteren tot aan haar pensioen in 1993. Ze hield er de bijnaam ‘de engel van Vlaanderen’ aan over. In 2014 peilde de studiedienst van de VRT, ter gelegenheid, van 100 jaar radio, naar de populairste radioprogramma’s. Simoens kwam daarbij uit de bus als populairste radiostem. Haar programma Vragen staat vrij bleek het derde meest populaire programma, na De pré historie en Te bed of niet te bed.

    Simoens presenteerde, samen met Etienne Smet, ook Platenpoets. Voor dat programma mocht ze in 1984 koningin Fabiola interviewen.

    Bron: standaard.be

    Het is vandaag echt een rotdag voor de Vlaamse showbiz
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #5643

    Standaard

    Legendarische Engelse oud-doelman Clemence (72) overleden



    Ray Clemence is zondag op 72-jarige leeftijd overleden. De legendarische oud-doelman en clubicoon van Liverpool overleed aan de gevolgen van kanker.

    Clemence wordt beschouwd als een van de beste keepers ooit van Engeland. Hij speelde van 1967 tot 1981 470 wedstrijden bij Liverpool, waarna hij ook nog zeven jaar onder contract stond bij Tottenham Hotspur. Hij kwam bovendien tot 61 interlands in het Engels nationale elftal. In 1988 beëindigde hij op 39-jarige leeftijd zijn loopbaan.

    Clemence debuteerde in 1972 voor het Engelse elftal. In clubverband werd hij met Liverpool onder meer vijf keer landskampioen, won hij drie keer de Europacup I en veroverde hij één keer de Europese Super Cup. Bij Tottenham Hotspur legde hij beslag op één League Cup en de UEFA Cup.

    Na zijn afscheid als speler begon Clemence bij Tottenham Hotspur als hulptrainer aan zijn trainerscarrière. Na een verblijf van twee jaar bij Barnet voegde bondscoach Glenn Hoddle hem in 1996 als keeperstrainer toe aan de technische staf van de Engelse nationale selectie. In 2013 ging hij met pensioen.

    Liverpool is diepbedroefd door overlijden
    "Liverpool is diepbedroefd door het overlijden van Ray Clemence", staat in een overlijdensbericht op de website van de Engelse landskampioen.

    "Onze gedachten zijn bij de familieleden en vrienden van Ray in deze verdrietige en moeilijke tijden." Ook de Engelse voetbalbond en Tottenham Hotspur hebben hun condoleances overgebracht aan de nabestaanden.

    Met Clemence overlijdt de derde bekende Engelse keeper binnen twee jaar. In 2019 overleed Gordon Banks, de doelman van de Engelse gouden WK-ploeg van 1966, en in april 2020 Peter Bonetti, die op het WK van 1970 keepte.

    Bron: Nu.nl

  19. #5644

    Standaard

    Oud-voorzitter PSV Harry van Raaij overleden: https://www.telegraaf.nl/sport/20794...j-84-overleden

  20. #5645

    Standaard

    Dominic Grant van Grant & Forsyth overleden: https://nos.nl/artikel/2357366-domin...overleden.html

    71 vind ik nog jong.

  21. #5646

    Standaard

    Actrice en comédienne Corrie van Gorp (78) overleden



    Corrie van Gorp is op 78-jarige leeftijd overleden. Ze stierf zondag in haar slaap, heeft haar familie bekendgemaakt.

    De comédienne, actrice, danseres en zangeres kreeg begin jaren 70 landelijke bekendheid door haar optredens in de theatershows van cabaretier Wim Sonneveld. In 1974 was ze voor het eerst te zien in de revue van André van Duin. Naast Frans van Dusschoten was zij jarenlang een bekend gezicht in het populaire revuegezelschap.

    Solo had ze grote hits met Me Soesafoon, Zo slank zijn als je dochter, Alie van de wegenwacht en Ik ben tamboer.



    Haar laatste publieke optredens dateren uit 2009. Daarna trok zij zich terug uit het openbare leven. Een echt afscheid heeft ze nooit gehad, zei cabaretier Richard Groenendijk in Met Het Oog op Morgen. Hij sprak Van Gorp een paar dagen geleden nog. "We belden zo nu en dan eens. Ze klonk toen nog wel vrij monter. Een hele vrolijke vrouw was het, heel bescheiden ook."

    Groenendijk was een van de initiatiefnemers van een soort monument in het Oude Luxor Theater in Rotterdam, ter ere van Van Gorp. In 2018 werd de vitrine in de foyer ingericht met de originele kleding van mevrouw De Bok als permanent eerbetoon aan Van Gorp. Mevrouw De Bok was het bekendste typetje van Van Gorp.

    "Door dat monument had ze toch nog een mooi einde van haar carrière", zegt Groenendijk. "Het was een groot comédienne."



    Bron: NOS.nl

  22. #5647

    Standaard

    RIP Corrie Van Gorp. Je moest het maar kunnen, serieus blijven met zo'n bekkentrekker als Van Duin aan je zijde.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #5648

  24. #5649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Echt verschrikkelijk nieuws. Heel Argentinie zal uitlopen. Hij was en zal voor altijd groter dan Messi en de rest blijven!!!

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 25-11-2020 om 18:15

  25. #5650

    Standaard

    RIP Diego, Ik heb hem een keertje zien spelen en voor mij was hij het beste ooit

    Vince.

Pagina 226 van 252 EersteEerste ... 126176216222223224225226227228229230236 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •