Pagina 214 van 252 EersteEerste ... 114164204210211212213214215216217218224 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.326 tot 5.350 van 6299 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #5326

    Standaard

    Actrice Lisa Sheridan is overleden. De 44-jarige Amerikaanse was onder meer te zien in CSI: Miami, CSI: NY, Invasion en Halt and Catch Fire.

    Volgens haar manager Mitch Clem overleed Sheridan maandag in haar appartement in New Orleans. De doodsoorzaak is nog onbekend; er wordt gewacht op het rapport van de lijkschouwer, zo laat hij in een verklaring weten aan het blad People. Regisseur Michael Dunaway, die Sheridan op sociale media zijn soulmate noemt, schrijft ook dat ze de laatste jaren veel donkere momenten kende. Toch ontkent haar manager met klem dat Sheridan haar eigen leven nam. „De familie heeft ontegenzeggelijk laten weten dat dit geen zelfmoord is. Elke suggestie van het tegendeel is absoluut honderd procent ongegrond.”

    Volgens haar manager Mitch Clem overleed Sheridan maandag in haar appartement in New Orleans. De doodsoorzaak is nog onbekend; er wordt gewacht op het rapport van de lijkschouwer, zo laat hij in een verklaring weten aan het blad People. Regisseur Michael Dunaway, die Sheridan op sociale media zijn soulmate noemt, schrijft ook dat ze de laatste jaren veel donkere momenten kende. Toch ontkent haar manager met klem dat Sheridan haar eigen leven nam. „De familie heeft ontegenzeggelijk laten weten dat dit geen zelfmoord is. Elke suggestie van het tegendeel is absoluut honderd procent ongegrond.”

    Sheridan is verloofd geweest met Sex and the City-acteur Ron Livingston, die ook in Halt and Catch Fire speelde.

    Bron: telegraaf.nl https://www.telegraaf.nl/entertainme...n-44-overleden

  2. #5327

    Standaard

    Who’s the Boss-actrice Katherine Helmond (89) overleden

    De Amerikaanse actrice Katherine Helmond, onder meer bekend als Mona Robinson uit Who’s the Boss, is op 89-jarige leeftijd overleden. Helmond stierf vorige week zaterdag in haar huis in Los Angeles aan de complicaties van alzheimer, liet haar management vandaag weten aan Amerikaanse media.

    In Who’s the Boss, dat van 1984 tot en met 1992 te zien was, speelde ze alle acht seizoenen. Alyssa Milano, die ook een van de hoofdrollen vertolkte in de komedieserie, eert Helmond op Twitter. ,,Mijn mooie, vriendelijke, grappige, stijlvolle en meelevende rots. Je was een cruciaal deel van mijn leven’’, schrijft de actrice. ,,Je leerde me alles te doen voor een lach. Wat een voorbeeld was je. Rust in vrede, Katherine.’’


    ?

  3. #5328

    Standaard

    Keith Flint, zanger van de Britse formatie The Prodigy, is op 49-jarige leeftijd overleden. Flint werd vanochtend dood gevonden in zijn huis in het plaatsje Dunmow, niet ver van Londen. Op het Instagram-account van de band schrijft toetsenist Liam Howlett van de band dat Flint zelfmoord heeft gepleegd. "Het nieuws klopt. Ik kan niet geloven dat ik dit zeg, maar onze broer Keith heeft zich dit weekend van het leven beroofd. Ik ben geschokt, ontzettend boos, verward en mijn hart is gebroken."

    Firestarter

    The Prodigy brak in de jaren 90 door met nummers als Firestarter en Breathe. De groep groeide uiteindelijk uit tot een van de grootste Britse bands. Flint was oorspronkelijk actief als danser, maar bij het nummer Firestarter werd hij zanger. Flint was een opvallende verschijning door onder meer zijn fluorescerende haar.

    Optredens
    The Prodigy was afgelopen december nog in Nederland, voor een concert in de Ziggo Dome in Amsterdam. Ook zou de formatie dit jaar optreden op Lowlands. Al kort na het overlijden van de zanger reageerden muziekliefhebbers geschokt. "De tering, wat een ***nieuws", twittert Michiel Veenstra van radiozender Kink FM. "Wat een dramaandag zeg", reageert Giel Beelen. "Had zo'n zin in wederom Lowlands met die gasten."

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2274472-the-p...overleden.html

  4. #5329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Keith Flint, zanger van de Britse formatie The Prodigy, is op 49-jarige leeftijd overleden. Flint werd vanochtend dood gevonden in zijn huis in het plaatsje Dunmow, niet ver van Londen. Op het Instagram-account van de band schrijft toetsenist Liam Howlett van de band dat Flint zelfmoord heeft gepleegd. "Het nieuws klopt. Ik kan niet geloven dat ik dit zeg, maar onze broer Keith heeft zich dit weekend van het leven beroofd. Ik ben geschokt, ontzettend boos, verward en mijn hart is gebroken."

    Firestarter

    The Prodigy brak in de jaren 90 door met nummers als Firestarter en Breathe. De groep groeide uiteindelijk uit tot een van de grootste Britse bands. Flint was oorspronkelijk actief als danser, maar bij het nummer Firestarter werd hij zanger. Flint was een opvallende verschijning door onder meer zijn fluorescerende haar.

    Optredens
    The Prodigy was afgelopen december nog in Nederland, voor een concert in de Ziggo Dome in Amsterdam. Ook zou de formatie dit jaar optreden op Lowlands. Al kort na het overlijden van de zanger reageerden muziekliefhebbers geschokt. "De tering, wat een ***nieuws", twittert Michiel Veenstra van radiozender Kink FM. "Wat een dramaandag zeg", reageert Giel Beelen. "Had zo'n zin in wederom Lowlands met die gasten."

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2274472-the-p...overleden.html
    RIP

    Wow wat een schock !
    Ben al vanaf de begin jaren 90 liefhebber van The Prodigy.



    What Evil Lurks[1991] was een van mijn 1ste rave/breakbeat plaat.

    Begin jaren 90 toen Keith Flint nog nauwelijks vocals deed was hij al wel een opvallende energieke verschijning op het podium.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-03-2019 om 16:02

  5. #5330

    Standaard

    BBC Breaking News?Geverifieerd account @BBCBreaking 2 min.2 minuten geleden




    Actor Luke Perry, star of Beverly Hills, 90210 and Riverdale, dies at age of 52 after suffering stroke last week

  6. #5331

    Standaard

    Luke Perry, bekend van series als 90210 en Riverdale, is op 52-jarige leeftijd overleden, zo meldt TMZ. De acteur werd onlangs getroffen door een beroerte en is hier niet meer bovenop gekomen.





    Luke lag sinds 28 februari in het ziekenhuis in Burbank. Volgens bronnen zou hij zijn omringd door familie. TMZ meldt dat de acteur in slaap werd gehouden in de hoop dat zijn hersenen zouden herstellen van de beroerte. De 52-jarige Luke Perry zou alleen thuis zijn geweest toen hij de beroerte kreeg. Vervolgens werd de acteur naar een ziekenhuis in Los Angeles gebracht.

  7. #5332

    Standaard

    Schrik van allebei wel

    The prodigy vond ik altijd geweldige nummers maken vooral in de 90's nog.
    Luke Perry, dan denk ik meteen aan Dylan. Ik keek altijd Beverly Hills 90120. veel te vroeg heengegaan


    offtopic
    @madonnafreak
    waarom heb je eigenlijk een opsomming van retro consoles in je handtekening staan op een dvd / film forum
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  8. #5333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Schrik van allebei wel

    The prodigy vond ik altijd geweldige nummers maken vooral in de 90's nog.
    Luke Perry, dan denk ik meteen aan Dylan. Ik keek altijd Beverly Hills 90120. veel te vroeg heengegaan


    offtopic
    @madonnafreak
    waarom heb je eigenlijk een opsomming van retro consoles in je handtekening staan op een dvd / film forum
    Als ik even mag reageren
    Gezien er ook film materiaal bij staat maakt het toch ook niets uit in welke volgorde het staat of zie ik dat verkeerd ?
    Sowieso is zit er trouwens genoeg leven in het game topic.Probeer niet ik hokjes te denken.

  9. #5334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als ik even mag reageren
    Gezien er ook film materiaal bij staat maakt het toch ook niets uit in welke volgorde het staat of zie ik dat verkeerd ?
    Sowieso is zit er trouwens genoeg leven in het game topic.Probeer niet ik hokjes te denken.
    Haha ik ben een grote gamer en collector zelf, maar vind dat altijd zo opschepperig staan zeg maar :P zo van: kijk is wat ik allemaal heb :P
    zelf doe ik dat nie
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  10. #5335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Haha ik ben een grote gamer en collector zelf, maar vind dat altijd zo opschepperig staan zeg maar :P zo van: kijk is wat ik allemaal heb :P
    zelf doe ik dat nie
    Ik zie zo veel in handtekeningen staan wat mensen hebben.. ik ben ook erg geïnteresseerd in games daarom staan ze erin..
    Ik heb niet alles erin gezet.. lol Ik zit vaak en schrijf ook af en toe in de game topic vandaar.
    Euhm ik heb ze ook echt allemaal... en ik vind dit niet opschepperig.. ik vind het juist leuk om te zien waar mensen film meekijken en games spelen maar is idd off topic..

  11. #5336

    Standaard

    Jan-Michael Vincent is op 74-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een hartstilstand. De acteur, bekend van zijn rol als Stringfellow Hawke in de serie Airwolf, liet het leven op 10 februari.

    Volgens TMZ, in het bezit van de overlijdensakte, overleed Vincent in een ziekenhuis in North Carolina. Volgens de entertainmentwebsite werd er geen autopsie op het lichaam uitgevoerd en is de acteur inmiddels gecremeerd.

    Vincent maakte in tachtig afleveringen van Airwolf zijn opwachting als piloot. Daarnaast was de acteur onder meer te zien in Nash Bridges en Body Count en was hij de tegenspeler van Burt Reynolds in Hooper en speelde hij samen met Kim Basinger in Hard Country.

    Bron: nu.nl https://www.nu.nl/film/5780577/airwo...overleden.html

  12. #5337

    Standaard

    Zeer tragisch figuur,jmv. Wat drank allemaal kan kapot maken...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #5338

    Standaard

    Hartgrondig vloekende Lau van Tiny overleden



    Lau Schroeter, de Rotterdammer die met zijn gescheld en gevloek een internetsensatie werd, is afgelopen maandag overleden. Dat heeft een vriend van de familie bekendgemaakt en bevestigt zijn zoon vrijdagavond. Lau is 79 jaar geworden en werd vrijdagochtend in besloten kring gecremeerd.

    Het echtpaar Lau en Tiny Schroeter kreeg landelijk bekendheid dankzij een vierdelige documentaire van Roy Dames uit 2007. In een scène van de docu Nooddorp/Indianendorp, uitgezonden bij SBS6, tuigen Tiny en Lau een kerstboom op, vlak voor 'kerssemus'. Dat gaat gepaard met hartgrondig gevloek en gescheld in een zwaar Rotterdams accent, met name in de richting van zijn vrouw Tiny. Het fragment werd een internethit en is al zes miljoen keer bekeken op Youtube.



    De zoon van Tiny en Lau, die ook Lau heet, vertelt aan RTV Rijnmond dat Lau al ongeveer vier jaar in een verzorgingstehuis zat en begin 2018 naar gesloten afdeling is gegaan. Tiny woonde daar niet, maar ging nog wekelijks op bezoek.

    Lau is maandag overleden. Vorige week vrijdag werden Tiny en Lau junior bij het bed geroepen omdat het erg snel achteruit ging met Lau. Daar zijn ze een poosje gebleven.

    Het bericht van het overlijden werd op Facebook gezet door Raymon Fluijt, een zanger en vriend van de familie Schroeter. "Je was een harde man en zeker met je mondje maar je had een hartje van goud", schrijft hij.

    Bron: Rijnmond.nl



  14. #5339

    Standaard

    Larry Cohen, best known for his work as a B-movie producer and director in the ’70s and his later work in screenwriting, has died. He was 77.

    Cohen’s friend, actor and publicist Shade Rupe, confirmed the news, which was announced in a post to Cohen’s official Facebook page. Rupe said Cohen died in Los Angeles Saturday night surrounded by loved ones.

    “The entire #KingCohen team mourns the loss of its star, hero and King, #LarryCohen,” reads the post. “His unparalleled talents were surpassed only by his giant heart. The impact he made on television and cinema will be felt forever, and our deepest condolences go out to his family, friends and fans.”

    Bron: variety.com https://variety.com/2019/film/obitua...ve-1203170986/

  15. #5340

  16. #5341

    Standaard

    Shane Rimmer, a Canadian actor known for his leading voice role as a pilot on the series “Thunderbirds” and appeared in multiple James Bond movies, has died. He was 89. According to the official website of Gerry Anderson (via the Guardian), who created “Thunderbirds,” Rimmer’s widow confirmed that he died on Friday in his home. No cause of death was given.

    Rimmer provided the voice of Scott Tracy in the British TV series “Thunderbirds” between 1965 and 1966, and he also starred in three different James Bond films, including “You Only Live Twice,” “Diamonds Are Forever” and “The Spy Who Loved Me.” He also appeared in the “Superman” films, “Gandhi,” “Dr. Strangelove,” “Out of Africa” and even had an uncredited part in “Star Wars Episode IV: A New Hope.” He appeared in over 100 films in all.

    Bron: thewrap.com https://www.thewrap.com/shane-rimmer...or-dies-at-89/

  17. #5342

    Standaard

    De Franse regisseuse, een van de pioniers van de Nouvelle Vague, Agnes Varda is overleden op 90-jarige leeftijd.



    https://www.nu.nl/film/5816367/frans...overleden.html
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #5343

    Standaard

    De Britse Bondgirl Tania Mallet is op 77-jarige leeftijd overleden. Ze speelde in de film Goldfinger.

    "We vinden het vreselijk om te horen dat Tania Mallet, die Tilly Masterson speelde in Goldfinger, is overleden. Onze gedachten gaan uit naar haar familie en vrienden in deze droevige tijd." Met die woorden bevestigde het officiële Twitterkanaal van de producenten van de filmreeks de dood van de 77-jarige actrice. Over de doodsoorzaak is nog niets bekendgemaakt.

    Model
    Tania maakte in de jaren 50 en 60 naam als model. Ze deed auditie voor de rol van dubbelspion Tatiana Romanova in de Bondfilm From Russia With Love, maar werd ondanks haar Russische roots afgewezen. Het jaar erop lukte het haar wél in een acteerklus als Bondgirl te scoren.

    Na haar rol in Goldfinger koos Mallet weer voor modellenwerk. In een interview met fansite MI6 zei ze in 2003: "Filmmaken was een interessante ervaring, maar ik ben altijd meer op m'n gemak geweest in een studio met alleen de fotograaf en een assistent."

    Niet volhouden

    "Bovendien waren de restricties die ik kreeg voor de hele draaitijd vreselijk. Ik mocht niet paardrijden omdat ze bang waren voor een ongeluk, ik mocht niet naar het buitenland. Ik zag mezelf dat niet volhouden de rest van mijn leven."

    Bron: rtlnieuws.nl https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buit...t-77-overleden

  19. #5344
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Shane Rimmer, a Canadian actor known for his leading voice role as a pilot on the series “Thunderbirds” and appeared in multiple James Bond movies, has died. He was 89. According to the official website of Gerry Anderson (via the Guardian), who created “Thunderbirds,” Rimmer’s widow confirmed that he died on Friday in his home. No cause of death was given.

    Rimmer provided the voice of Scott Tracy in the British TV series “Thunderbirds” between 1965 and 1966, and he also starred in three different James Bond films, including “You Only Live Twice,” “Diamonds Are Forever” and “The Spy Who Loved Me.” He also appeared in the “Superman” films, “Gandhi,” “Dr. Strangelove,” “Out of Africa” and even had an uncredited part in “Star Wars Episode IV: A New Hope.” He appeared in over 100 films in all.

    Bron: thewrap.com https://www.thewrap.com/shane-rimmer...or-dies-at-89/

    Have a safe flight, Scott.....
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  20. #5345

    Standaard

    Onderweg naar Morgen-acteur Gaston van Erven (75) overleden


    Gaston van Erven en Dolf de Vries in Onderweg naar Morgen

    De toneel- en televisie-acteur Gaston van Erven is vrijdag in zijn woonplaats Den Haag plotseling overleden. Hij is 75 jaar geworden. Dat heeft de familie laten weten.

    De in Goirle geboren Van Erven is in Nederland vooral bekend van televisieseries als Medisch Centrum West eind jarig tachtig, waarin hij te zien was als de sjoemelende ziekenhuisbaas Walter de Bak. Begin jaren negentig speelde hij meneer Veenstra in Vrienden voor het Leven en won daarmee met het ensemble de Televizier-Ring. Medio jaren negentig vertolkte hij in Onderweg naar Morgen de rol vanJan Reitsema.



    De acteur speelde ook lange tijd bij de Haagse Comedie en het latere Het Nationale Toneel, destijds de huisbespelers van de Koninklijke Schouwburg in Den Haag. Hij was in tal van klassiekers te zien. Ook was hij verbonden aan het Groot Limburgs Toneel.

    Zijn laatste rol was die van burgemeester in de televisiefilm
    Nooit te oud voor omroep Max in 2013, een speelfilm over ouderen in een zorgcentrum.

    Bron: Telegraaf.nl

  21. #5346

    Standaard

    Film- en tv-regisseur Pieter Verhoeff overleden

    Regisseur Pieter Verhoeff is gisteravond op 81-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn familie bekendgemaakt. Verhoeff maakte films en documentaires en was ook betrokken bij tv-programma's als Kenmerk en Jiskefet.

    Verhoeff is van Friese komaf en dat was terug te zien in zijn werk. Hij maakte onder meer de driedelige serie De Vuurtoren (1994) over het leven van een jongen in een Fries vissersdorp. Ook verfilmde hij met de film Nynke het leven van Sjoukje Bokma de Boer, die onder het pseudoniem Nynke van Hichtum kinderboeken schreef en getrouwd was met politicus en dichter Pieter Jelles Troelstra. Het drama Het teken van het beest maakte hij in 1980. De film is gebaseerd op het waargebeurde verhaal over de Fries IJje Wijkstra, die in de jaren 20 vier agenten doodschoot. De film won een jaar later een Gouden Kalf.

    In 2008 waagde Verhoeff zich aan de verfilming van het boek De brief voor de koning van Tonke Dragt uit 1962. Zijn serie Tokyo Trial, die hij maakte voor Netflix, kreeg in 2017 een Emmy-nominatie. De serie gaat over juristen die een oordeel moesten vellen over Japanse oorlogsmisdaden tijdens de Tweede Wereldoorlog.

    Nep-documentaire

    Verhoeff was samen met Gerben Hellinga zijn tijd vooruit met de pseudo-documentaire Rudy Schokker huilt niet meer uit 1972. Die gaat over de baby Rudy, die niet gewoon huilt maar giert als een straaljager. De oorzaak ligt in zijn verwekking en uiteindelijk verhuist het gezin naar een woning langs de landingsbaan op Schiphol.

    Veel mensen namen de nepdocumentaire serieus, tot verbazing van Verhoeff en Hellinga. Zo werd onder meer speelgoed naar Rudy gestuurd. In 2008 maakten ze een vervolg op de film: Rudy Schokker Revisited.

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2281065-film-...overleden.html

  22. #5347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Film- en tv-regisseur Pieter Verhoeff overleden
    Een zeer bevlogen en vakkundig mens. Ik heb nog met hem mogen werken, inmiddels al zo'n kleine 30 jaar geleden.
    Heb veel van hem geleerd, waar ik nu nog steeds wat aan heb.
    Een van de meest bijzondere mensen uit de Nederlandse filmwereld.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #5348

    Standaard

    Terry Rawlings, who received an Oscar nomination for best picture winner Chariots of Fire and edited the Ridley Scott films Alien, Blade Runner and Legend, has died. He was 85 or 86.

    Rawlings died Tuesday at his home in Hertfordshire, England, the Guild of British Film and Television Editors told The Hollywood Reporter. The London native also cut Barbra Streisand's and David Fincher's directorial debuts on Yentl (1983) and Alien 3 (1992), respectively, and worked on Pierce Brosnan's first outing as James Bond with GoldenEye (1995).

    His other work included Michael Winner's The Sentinel (1977) and Bullseye! (1990); Phillip Noyce's The Saint (1997); The Fugitive spinoff U.S. Marshals (1998); Entrapment (1999); and Joel Schumacher's Phantom of the Opera (2004).

    In the opening of the sci-fi classic Blade Runner (1982), Rawlings receives a "supervising editor" credit. "I was the only editor, and the reason I had to have that [credit] was I wasn't a member of the American union then," he recalled in a 2012 interview. "To work over in America was very difficult, because of union problems, and I had to work on the film in a little hotel place because I wasn't allowed at Warner Bros. to cut it there." The studio hired Marsha Nakashima as a cover, and she received an "editor" credit at the end of the movie.

    Blade Runner is notorious for its multiple versions and changes requested by studio executives after the film underperformed upon its debut. "When it was first taken to America, it was with no commentary, and it ended with them [Harrison Ford and Sean Young] going through the doors. And when we ran it over there, people were saying, 'We don't understand it.' Nobody understood it to start with, it was so ahead of its time." A solution was to introduce the now famous Ford voiceover, and the film's ending was changed to a happier, more upbeat finale using aerial footage shot from The Shining. The voiceover was eventually removed in subsequent rereleases after a screening error in a Santa Monica cinema showed the original cut one night. "I think it's great when the door closes," Rawlings said. "You make up your own mind. They're not going off holding hands in a car, which was dreadful."

    Bron: hollywoodreporter.com https://www.hollywoodreporter.com/ne...s-fire-1204021

  24. #5349

    Standaard

    De Amerikaanse acteur Ken Kercheval is op 83-jarige leeftijd overleden. Hij werd ook in Nederland in de jaren 80 bekend door zijn rol in de tv-serie Dallas, waarin hij het personage Cliff Barnes vertolkte. Hij was de eeuwige tegenstrever van de kwaadaardige hoofdpersoon, de oliemagnaat J.R. Ewing, gespeeld door Larry Hagman. Dallas haalde destijds in Nederland hoge kijkcijfers.

    Hagman en Kercheval waren de enige twee acteurs die alle veertien seizoenen dat Dallas in de VS werd uitgezonden meespeelden in de serie over geld, macht en familie-intriges. Als kijkers hem vroegen wanneer Cliff Barnes eindelijk J.R. te grazen zou nemen, antwoordde Kercheval steevast: "Komende vrijdagavond!"

    Hij begon zijn loopbaan in de jaren 60 op Broadway en speelde (bij)rollen in een groot aantal Hollywoodfilms waaronder Network van Sydney Lumet, F.I.S.T met Sylvester Stallone in de hoofdrol en Rabbit, Run naar een boek van John Updike. Voor televisie trad hij onder meer op in de series The Love Boat, Murder, She Wrote en ER.

    Kercheval was een zware roker en leed in de jaren 90 aan longkanker. Er werd toen een deel van zijn long verwijderd.

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2281932-dalla...overleden.html

  25. #5350

Pagina 214 van 252 EersteEerste ... 114164204210211212213214215216217218224 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •