Pagina 232 van 252 EersteEerste ... 132182222228229230231232233234235236242 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.776 tot 5.800 van 6299 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #5776

    Standaard

    Vreselijk nieuws, in en intriest. Waar gaat het heen met de wereld. RIP en hoop dat zijn dood betekenis heeft of gaat hebben.

  2. #5777

    Standaard

    Ik begrijp niet waarom dit een aanslag is op de vrijheid van meningsuiting en journalistiek.

    Ja, De Vries was een misdaadjournalist, maar de reden dat ze 'm hebben omgelegd heeft naar alle waarschijnlijkheid te maken met het feit dat hij vertrouwenspersoon was van kroongetuige Nabil B.

  3. #5778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik begrijp niet waarom dit een aanslag is op de vrijheid van meningsuiting en journalistiek.

    Ja, De Vries was een misdaadjournalist, maar de reden dat ze 'm hebben omgelegd heeft naar alle waarschijnlijkheid te maken met het feit dat hij vertrouwenspersoon was van kroongetuige Nabil B.
    Het een heeft met het ander te maken lijkt me.

  4. #5779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik begrijp niet waarom dit een aanslag is op de vrijheid van meningsuiting en journalistiek.

    Ja, De Vries was een misdaadjournalist, maar de reden dat ze 'm hebben omgelegd heeft naar alle waarschijnlijkheid te maken met het feit dat hij vertrouwenspersoon was van kroongetuige Nabil B.
    Dezelfde Nabil B waarvan ook al de advocaat was geliquideerd en nu de vetrouwenspersoon.
    Hoe je dit ook wend of keert een van de betere misdaadjournalisten is plat gezegd omgelegd, dat is toch echt een aanslag op de vrijheid van meningsuiting en journalistiek.
    Ook al is zijn journalistiek niet de hoofdreden, het feit blijft.

  5. #5780

    Standaard

    Vreselijk nieuws dit, hopelijk komt er een goede (wat mij betreft levenslange straf, het is dat de doodstraf er niet is) voor dat stuk schorem wat deze laffe daad heeft gedaan.

    Maar gezien het rechtssysteem hier, loopt ie binnen een aantal jaren weer vrij rond.

    Peter was een goede journalist (wat mij betreft de allerbeste kwa misdaadjournalist) & heeft ontzettend veel betekend voor slachtoffers, nabestaanden, zaken en weet ik wat al niet meer.

    Hij zal ontzettend gemist worden, ook door mij.

    We hadden afgelopen december mailcontact met elkaar, nadat ik hem gemaild had met betrekking tot de Nicky Verstappen zaak.

    Hij heeft me toen een zeer vriendelijke mail teruggestuurd.

    Dat waardeer ik enorm dat zo'n man de tijd er voor heeft genomen om terug te antwoorden.

    De wereld zal nooit meer hetzelfde zijn, mensen zoals hem zouden er meer moeten zijn!!!

    Rust zacht Peter, bedankt voor alles!!!

  6. #5781

    Standaard

    Voormalig wereldkampioen darts Andy Fordham (59) overleden



    Andy Fordham is donderdag overleden. De voormalig wereldkampioen darts, die al jaren kampte met gezondheidsproblemen, werd 59 jaar oud.

    Fordham kroonde zich in 2004 tot wereldkampioen bij de Lakeside van dartsbond BDO. In de jaren daarna moest hij zich meerdere malen op laten nemen vanwege gezondheidsproblemen.

    Als gevolg van drankmisbruik en overgewicht moest Fordham onder meer een levertransplantatie ondergaan. Zijn laatste WK speelde hij in 2006.

    'The Viking', die bekendstond om zijn ongezonde levensstijl, slaagde erin om zijn leven om te gooien en meer dan 100 kilo af te vallen. In september 2014 begon hij weer met darten bij lokale wedstrijden in Engeland en een jaar later stond hij bij de Grand Slam of Darts voor het eerst weer op een groot toernooi. Daar werd hij in de eerste ronde uitgeschakeld door Adrian Lewis.

    Fordham was daarna niet meer bij machte om zijn dartsloopbaan nieuw leven in te blazen. Begin vorig jaar kampte hij opnieuw met gezondheidsproblemen. Ook was hij weer tientallen kilo's aangekomen.

    Ondanks zijn zwakke gezondheid kwam het overlijden van Fordham nog relatief onverwacht. Het is niet bekend waaraan hij precies is overleden.

    Bron: Nu.nl

  7. #5782

    Standaard

    Rust Zacht Peter
    Je hebt zoveel goeds gedaan voor zovelen mensen.
    Dat vergeten we nooit... bedankt

    En dat die moordenaars maar levenlang mogen rotten in een donkere cel..



  8. #5783

    Standaard

    Je kon je soms doodergeren aan zijn talkshowoptredens maar heeft aan de andere kant ook veel goede zaken gedaan en dan met name dat hij de zaak onder de aandacht bleef duwen zodat het opgelost werd. Over wat ze met de daders en opdrachtgever moeten doen zal ik maar niets zeggen. Ik wil nog langer door op dit forum.

  9. #5784

    Standaard

    Ned Beatty (83), vooral bekend van Deliverance. RIP

  10. #5785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ned Beatty (83), vooral bekend van Deliverance. RIP
    13 juni 2021 al overleden.....

  11. #5786

  12. #5787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Is al op 5 Juli jongstleden hier geplaatst

  13. #5788

  14. #5789

    Standaard

    ZZ Top-bassist Dusty Hill overleden op 72-jarige leeftijd

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2391373-zz-to...arige-leeftijd

  15. #5790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    ZZ Top-bassist Dusty Hill overleden op 72-jarige leeftijd

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2391373-zz-to...arige-leeftijd
    Dat is schrikken
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #5791

    Standaard

    'Soldaat van Oranje'-acteur Hero Muller (83) overleden



    Acteur Hero Muller, voornamelijk bekend van zijn rol in Soldaat van Oranje en als de stem van Sesamstraat, is op 83-jarige leeftijd komen te overlijden. Dat meldt zijn familie tegenover RTV Noord. De familie heeft geen details vrijgegeven over waaraan de acteur precies is overleden.

    De Nederlandse acteur Hero Muller, die je zou kunnen kennen van diverse Nederlandse producties, waaronder Soldaat van Oranje en Het Zonnetje in Huis, is onlangs op 83-jarige leeftijd overleden. Dat weet RTV Noord te vertellen. De familie van Groningse acteur heeft zijn overlijden bevestigd, maar wil er verder geen details over kwijt.

    Muller maakte in 1961 zijn debuut als acteur in de musical
    My Fair Lady, maar zou zich later vooral bezig gaan houden met maken van hoorspellen op de radio. Pas tegen het eind van de jaren zestig zou hij echt als acteur voor de camera verschijnen. Hij speelde toen de rol van de kok in de kinderserie Floris, naast Rutger Hauer. Paul Verhoeven, de regisseur van die serie, was onder de indruk van zijn capaciteiten en benaderde Muller ook later nog regelmatig voor rollen in zijn projecten. Zo verscheen hij in de jaren zeventig respectievelijk in Keetje Tippel en Soldaat van Oranje. Begin jaren tachtig werd hij eveneens gecast voor De Vierde Man, waarin hij de rol van Josefs speelde.

    Als vader van
    Gooische Vrouwen-ster Peter Paul Muller was de acteur nog tot op hoge leeftijd actief in de filmindustrie. Zo speelde hij nog rollen in bekende kinderseries als Het Huis Anubis en Zoop, maar was hij aan de andere kant ook niet vies van Nederlandse misdaadseries. Voorbeelden van titels in die categorie zijn onder meer Baantjer,Flikken Maastricht en Smeris. Zijn laatste rol, voor hij zijn carrière op een lager pitje zette, was in de familiefilm Mees Kees op de Planken.

    Bron: Moviemeter.nl

  17. #5792

    Standaard

    The Sopranos-acteur Rick Aiello (65) overleden


    Rick (rechts) samen met zijn vader Danny Aiello.

    Acteur Rick Aiello, vooral bekend van The Sopranos en Do The Right Thing, is op 65-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn moeder bekendgemaakt aan entertainmentwebsite TMZ.

    Aiello leed al langere tijd aan alvleesklierkanker. Maandag overleed hij aan de gevolgen daarvan in een ziekenhuis in New Jersey.

    De acteur kreeg vooral bekendheid door zijn rol van Raymond 'Ray-Ray' D'Abaldo in de serie The Sopranos. Ook speelde hij rolletjes in Sex and the City, Ugly Betty en Law & Order.

    Bron: Telegraaf.nl

  18. #5793

    Standaard

    Jay Pickett overleden: https://www.hln.be/showbizz/days-of-...1FT0Wfomlgp5NU

    Zat o.a. in Days of our Lives.

  19. #5794

    Standaard

    Markie Post, Plucky TV Favorite Who Became a Star on ‘Night Court,’ Dies at 70

    Bron: variety.com https://variety.com/2021/tv/news/mar...or-1235037007/

  20. #5795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Markie Post, Plucky TV Favorite Who Became a Star on ‘Night Court,’ Dies at 70

    Bron: variety.com https://variety.com/2021/tv/news/mar...or-1235037007/
    Voor mij bekend van The Fall Guy met Lee Majors. Maar die kwam destijds alleen op duitse zenders.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #5796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Voor mij bekend van The Fall Guy met Lee Majors. Maar die kwam destijds alleen op duitse zenders.
    Inderdaad.
    Ein colt für alle fälle.

  22. #5797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Inderdaad.
    Ein colt für alle fälle.
    Bedankt, dat had ik te ver weg opgeslagen....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  23. #5798

    Standaard

    Brad Allan, Jackie Chans favoriete protegé, op 48-jarige leeftijd overleden



    De Australische stuntcoördinator en acteur Brad Allan, bekend van zijn stuntwerk en choreografie, is vrijdag op 48-jarige leeftijd komen te overlijden. Dat meldt onder andere Edgar Wright. De stuntcoördinator heeft onlangs nog meegewerkt aan Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2021).

    De Australische stuntcoördinator Brad Allan is afgelopen vrijdag op 48-jarige leeftijd overleden. Dat meldt de beroemde Britse regisseur Edgar Wright op Twitter.

    Allan stond voornamelijk bekend vanwege zijn stuntwerk en choreografie en maakte onder meer deel uit van Jackie Chan Stunt Team.

    De oorzaak omtrent zijn dood is tot nu toe nog niet bekendgemaakt.

    Wright, die de stuntcoördinator kent uit de filmindustrie, schrijft in zijn tweet het volgende: "
    Ik ben er kapot van dat de grote Brad Allan ons veel te jong heeft verlaten. Hij was simpelweg één van de beste actieregisseurs en choreografen die er zijn. Ik had het geluk om twee keer met hem samen te werken (op Scott Pilgrim & The World's End) en hem een vriend te noemen."

    Jackie Chan’s favoriete protegé
    Allan is opgegroeid met de films van Jackie Chan. Zijn obsessie leidde ertoe dat hij was verhuisd naar Peking om Wushu te studeren.

    In 1997 leerde hij via zijn Australische Wushu teamgenoten dat Jackie Chan in Melbourne was om
    Mr. Nice Guy te filmen. Hij bleef hier op de set rondhangen en verraste Jackie door vloeiend Mandarijn te praten. Stuntcoördinator Cho Wing nodigde hem uit om een demonstratie te geven waarna hij ter plekke was aangenomen.

    In de loop der jaren werkte hij zich in het Jackie Chan Stunt Team op tot teamleider. Hij was het eerste niet-Aziatische teamlid.

    Hieronder is een showreel van Brad Allan te bekijken:



    Bron: Moviemeter.nl

  24. #5799

    Standaard

    Alex Cord, Star of Military Drama ‘Airwolf,’ Dies at 88

    Bron: variety.com https://variety.com/2021/tv/news/ale...lf-1235038356/

  25. #5800

    Standaard

    RIP Alex Cord. Van de oorspronkelijke ploeg blijft nu alleen Jean Bruce Scott over.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 232 van 252 EersteEerste ... 132182222228229230231232233234235236242 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •