Pagina 218 van 252 EersteEerste ... 118168208214215216217218219220221222228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.426 tot 5.450 van 6299 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #5426

    Standaard

    Werther van der Sarren overleden



    Acteur Werther Van Der Sarren verwierf bekendheid als de Champetter in De Paradijsvogels. Hij speelde ook onder andere in Het Veenmysterie, F.C. De Kampioenen, Wittekerke, Zone Stad, Spoed,Familie en Kiekens. Samen met Goedele Liekens en Urbanus had hij de spelshow Wie ben ik? en ze speelden samen in Meer Moet Dat Niet Zijn.

    bron: Showbizzsite.be / VRT Nieuws
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #5427

    Standaard

    Muzikant Neil Peart, drummer van de progressieve rockband Rush, is op 67-jarige leeftijd overleden. Hij wordt beschouwd als een van de beste rockdrummers aller tijden.

    De Canadees trad in 1974 toe tot Rush. Mede door zijn invloed werd de muziek van de band steeds symfonischer en progressiever, met lange nummers.
    Ook was Peart de belangrijkste tekstschrijver van de band, die wereldwijd miljoenen platen verkocht. Zo schreef hij onder meer de tekst van de hit The Spirit of Radio.

    Peart stond bekend om zijn ingewikkelde en direct herkenbare drumsolo's. In een lijstje van de honderd beste drummers aller tijden rangschikte muziekblad Rolling Stone hem vorig jaar op de vierde plaats.

    Rush maakte het overlijden van Peart bekend op sociale media. "Met gebroken hart en groot verdriet moeten we het verschrikkelijke nieuws delen dat onze vriend en zielsverwant Neil zijn dappere strijd met hersenkanker na 3,5 jaar heeft verloren."

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2318167-legen...overleden.html

  3. #5428
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 11-01-2020 om 12:01
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #5429

    Standaard

    Aart Staartjes overleden: https://www.ad.nl/show/aart-staartje...AH2zrsQxmayO1E

    Als gevolg van een ongeluk.

  5. #5430

  6. #5431

    Standaard

    De man met de grote wangen is niet meer......Jo Shishido is overleden.

  7. #5432

    Standaard

    ’Basketbalster Kobe Bryant overleden bij helikopterongeluk’



    Basketbalicoon Kobe Bryant is om het leven gekomen bij een helikopterongeluk, meldt het Amerikaanse medium TMZ Sports.?

    Bryant, 41 jaar, was onderweg met zijn privéhelikopter toen hij neerstortte in Calabasas, in de staat Californië. Daarbij zou er brand zijn uitgebroken. Er zouden in totaal vijf mensen om het leven zijn gekomen.



    Bryant zette in 2016 een punt achter zijn loopbaan. Hij speelde twintig jaar bij Los Angeles Lakers, waarmee hij vijf keer kampioen van de NBA werd.



    Bryant wordt beschouwd als een van de beste basketballers ooit. Hij is de nummer 4 op de topscorerslijst aller tijden van de NBA, met 33.643 punten.

    Juist dit weekeinde passeerde Lebron James basketballer Bryant op de ranglijst van topscorers van de Amerikaanse profcompetitie NBA. De 35-jarige sterspeler van de Los Angeles Lakers maakte in de wedstrijd tegen de Philadelphia 76ers 29 punten en kwam daarmee tot 36.655. Hiermee ging hij voorbij aan Bryant die op 33.643 punten staat.

    Bron: Telegraaf.nl

  8. #5433

    Standaard

    RIP. In 2017 verscheen er een korte animatiefilm gebaseerd op een gedicht dat hij schreef over zijn pensioen als basketbalspeler, geregisseerd door Glenn Keane en met muziek van John Williams.


  9. #5434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    RIP. In 2017 verscheen er een korte animatiefilm gebaseerd op een gedicht dat hij schreef over zijn pensioen als basketbalspeler, geregisseerd door Glenn Keane en met muziek van John Williams.

    Las trouwens dat zijn dochter van 13 ook in het vliegtuig zat, echt verschrikkelijk

  10. #5435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Las trouwens dat zijn dochter van 13 ook in het vliegtuig zat, echt verschrikkelijk
    Inderdaad. En er zijn niet 5, maar 9 mensen omgekomen.

    https://www.ed.nl/andere-sporten/dod...egen~a5cfdc21/

  11. #5436

    Standaard

    Amerikaanse acteur Kirk Douglas (103) overleden



    De Amerikaanse acteur Kirk Douglas is op 103-jarige leeftijd overleden. Zijn zoon Michael heeft dat meegedeeld aan tijdschrift People.

    Douglas speelde in tientallen films. Zijn bekendste rol was die van Spartacus in de gelijknamige film van Stanley Kubrick uit 1960.

    Douglas was van 1943 tot 1951 getrouwd met actrice Diana Douglas. Samen kregen zij onder andere zoon Michael, eveneens een bekende acteur. Douglas vocht ook mee in de Tweede Wereldoorlog. Hij zat bij de Amerikaanse marine.

    Bron: Telegraaf.nl

  12. #5437

  13. #5438

    Standaard

    Triest voor zijn familie, dat zeker. De link met de filmwereld kan ik echter niet leggen?

  14. #5439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    ...De link met de filmwereld kan ik echter niet leggen?
    Deze topic is bedoeld voor overleden bekende mensen. Dit kunnen acteurs & actrice's zijn, maar ook bekende zangers en zangeressen bv. Of bekende sporters etc..., dus alle bekende mensen mogen hier geplaatst worden.

  15. #5440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Deze topic is bedoeld voor overleden bekende mensen. Dit kunnen acteurs & actrice's zijn, maar ook bekende zangers en zangeressen bv. Of bekende sporters etc..., dus alle bekende mensen mogen hier geplaatst worden.
    Bekende is wel een beetje relatief natuurlijk. Ik vind het ook triest maar ik kende de man zelf niet en ook niet zijn status als voetballer.

  16. #5441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bekende is wel een beetje relatief natuurlijk. Ik vind het ook triest maar ik kende de man zelf niet en ook niet zijn status als voetballer.
    Ik weet niet of je een voetbal liefhebber bent Rogier, maar het is toch een redelijk bekende speler uit de tijd van het gouden Ajax van de jaren 70. Ik ben van 1976 en ben absoluut geen Ajax supporter & heb hem nooit zien spelen, maar ik ken hem wel van naam. In ieder geval was het geen gemiddelde speler van fc emmen om wat te noemen. Maar goed, Hij had bij velen toch naamsbekendheid & daarom heb ik het geplaatst.

  17. #5442

    Standaard

    Redelijk Raymond en ik ken best wat bekende maar niet allemaal. Vandaar dat ik aangeef dat het relatief is. En in dit licht kan ik de opmerking van Rogue wel begrijpen. Hou je het bij personen die bekend zijn uit film en media, dan is de herkenning groter.

  18. #5443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    ... Hou je het bij personen die bekend zijn uit film en media, dan is de herkenning groter.
    Ik begrijp wel wat je bedoeld, maar je hebt altijd mensen die iemand heel goed kennen, en de andere kent hem weer minder goed, ondanks dat hij of zij bekend is. En dat is ook vice versa. Als ik een willekeurig iemand uit de overlijdensberichten uit de krant plaats, dan snap ik dat niemand die kent. Maar zal proberen in te schatten hoe groot de bekendheid is onder de mensen als ik wat wil plaatsen hier.

  19. #5444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Redelijk Raymond en ik ken best wat bekende maar niet allemaal. Vandaar dat ik aangeef dat het relatief is. En in dit licht kan ik de opmerking van Rogue wel begrijpen. Hou je het bij personen die bekend zijn uit film en media, dan is de herkenning groter.
    Ik vind de huidige manier prima. Zelfs in de filmwereld heb je voor sommige mensen ook onbekende namen, bijvoorbeeld de eerder genoemde Jo Shishido. Die kende ik niet.

  20. #5445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik vind de huidige manier prima. Zelfs in de filmwereld heb je voor sommige mensen ook onbekende namen, bijvoorbeeld de eerder genoemde Jo Shishido. Die kende ik niet.
    Schande ! Ga snel je horizon verbreden .

  21. #5446

    Standaard

    Ik ben het met Raymond eens. Ook overleden (min of meer bekende) sporters, politici e.d. verdienen een plek in deze 'galerij', niet alleen personen uit de entertainment-industrie.
    Barry Hulshoff was één van de steunpilaren van het Gouden Ajax uit de jaren 70. Vergelijkbaar met Rinus Israël ("IJzeren Rinus") bij Feyenoord in die tijd. Tja, wie toen nog niet geboren was heeft dit natuurlijk allemaal niet meegemaakt en kent deze personen wellicht niet. Ik zie inderdaad hier ook regelmatig overleden musici en filmacteurs en -actrices voorbijkomen waarvan ik dus nog nooit gehoord heb, maar die voor de plaatser van het bericht kennelijk wel iets betekenen.Dus wat mij betreft: vooral doorgaan met plaatsen, Raymond!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #5447

    Standaard

    Men in Black-acteur Boris Leskin overleden



    De Moldavisch-Amerikaanse acteur Boris Leskin, bekend van zijn rol in de film Men in Black, is vrijdag op 97-jarige leeftijd overleden. Dat melden Russische en Amerikaanse media.

    Leskin begon zijn carrière in het theater van Sint Petersburg. Na dertig jaar op de planken vertrok hij naar de Verenigde Staten waar hij in 1985 zijn eerste filmrol kreeg in The falcon and the snowman. Daarna volgden rollen in films als The Package (1989), A couch in New York (1996) en Everything is illuminated (2005). De laatste film waarin hij te zien was, was Cold Souls uit 2009.


    Het bekendst werd Leskin door de rol van kok in Men in Black. In de film uit 1997 speelde hij naast Will Smith en Tommy Lee Jones.

    Bron: Telegraaf.nl

  23. #5448

    Standaard

    Na de discussie van hiervoor vind ik de melding van Tiny toch te ver gaan. Als we ook nog de man/vrouw/neef/vriendin van gaan melden is het einde zoek.
    Laten we het iets minder breed trekken en het op de min of meer bekende mensen houden. Daar valt deze Tiny niet onder.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #5449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Na de discussie van hiervoor vind ik de melding van Tiny toch te ver gaan. Als we ook nog de man/vrouw/neef/vriendin van gaan melden is het einde zoek.
    Laten we het iets minder breed trekken en het op de min of meer bekende mensen houden. Daar valt deze Tiny niet onder.
    Samen (alle 2 de personen zijn bekend & dat rechtvaardigt wat mij betreft een melding als ze overlijden/overleden zijn) zijn ze best bekend in Nederland Ludo, maar goed, je haalt maar weg wat je wil (Strijden tegen jullie haalt toch niks uit). Ik blijf van mening dat heel veel mensen weten wie het zijn. Als je de namen noemt, weten veel mensen echt wel te vertellen waar ze bekend van zijn. En daarom was ik van mening dat de plaatsing hier terecht was.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 25-02-2020 om 22:28

  25. #5450

    Standaard

    Ik haal het nu niet weg (dan was het al weg geweest), beetje flauw van je om zo te reageren, want met ons valt altijd te praten, dat weet jij als geen ander.
    Maar laten we wel even stellen dat deze Tiny bij het grote publiek totaal niet bekend is. Bij jou misschien wel, maar dat staat niet voor "algemeen bekend" zijn. Je moet ergens een grens trekken en deze persoon valt onder de grens. Ik neem aan dat jij dit ook snapt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 218 van 252 EersteEerste ... 118168208214215216217218219220221222228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •