Pagina 252 van 252 EersteEerste ... 152202242248249250251252
De resultaten 6.276 tot 6.291 van 6291 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #6276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het is een bekend persoon, al is het dan niet uit de filmwereld. Daarom heb ik het geplaatst, en daar doe ik ook niks verkeerd aan/mee, zie de beginpost van deze topic:

    ''Regelmatig worden er threads geopend wanneer er iemand overlijdt in de filmwereld of daarbuiten. Op zich geen probleem, maar veel van die threads worden niet vaak bezocht en er wordt weinig in gepost.
    Om het aantal threads enigszins te beperken hebben we deze draad in het leven geroepen, zodat iedereen hier kan melden wanneer er iemand overleden is en uiteraard er over te praten.
    Vanaf nu dus graag deze thread hiervoor gebruiken. Dank u. ''

    Dus met alle respect: Ik doe niks verkeerd lijkt me, het is volkomen toegestaan. Ik blijf bekende namen posten, of ze nu uit de filmwereld komen of niet. Wees blij dat er nog leven is (Nou dat is trouwens niet van toepassing gezien het onderwerp ) in dit forum door leden die posten. Er zijn genoeg forums ter ziele gegaan, dus wees blij met deze site dat hij er nog is. En mocht je iemand in deze lijst niet kennen ofzo, kun je altijd nog naar een andere topic gaan he. Je druk maken om iets onbenulligs als dit is ook niet goed voor je.
    Zag laatst ook al een politici voorbij komen.Vind het niet echt op dit forum thuis horen maar dat is mijn mening.

  2. #6277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zag laatst ook al een politici voorbij komen.Vind het niet echt op dit forum thuis horen maar dat is mijn mening.
    Zoals ik al zei: Het is toegestaan, dus er wordt niks fout gedaan. Feit blijft dat ze bekend zijn & dit een algemeen "bekende doden" topic is.

  3. #6278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zoals ik al zei: Het is toegestaan, dus er wordt niks fout gedaan. Feit blijft dat ze bekend zijn & dit een algemeen "bekende doden" topic is.
    Het is meer een ding of het passend is voor deze side.Je doet niet iets verschrikkelijks of zo.
    Straks komen hier ook nog chef-koks voorbij.

  4. #6279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het is meer een ding of het passend is voor deze side.Je doet niet iets verschrikkelijks of zo.
    Straks komen hier ook nog chef-koks voorbij.
    Ik snap jou wel, maar ik heb de regels niet opgesteld = Het mag. Er zijn ook artiesten, politici en dergelijke hier geplaatst, maar feit blijft dat ze bekend zijn in Nederland, in Belgie of Wereldberoemd zijn. Het is toegestaan zoals gezegd om overlijdensberichten te plaatsen van bekende personen, uit de filmwereld & van buiten de filmwereld. Dat men er zijn bedenkingen bij heeft, dat kan en mag, maar maak je er niet druk om als persoon & scroll verder als je het gek vind. Ik hou me aan de regels en blijf ''beroemde mensen'' hier posten. En ik hou het hier verder bij, want mezelf verdedigen heb ik geen zin in. Fijne dag verder nog Jeroeni, geniet er van!!!

  5. #6280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik snap jou wel, maar ik heb de regels niet opgesteld = Het mag. Er zijn ook artiesten, politici en dergelijke hier geplaatst, maar feit blijft dat ze bekend zijn in Nederland, in Belgie of Wereldberoemd zijn. Het is toegestaan zoals gezegd om overlijdensberichten te plaatsen van bekende personen, uit de filmwereld & van buiten de filmwereld. Dat men er zijn bedenkingen bij heeft, dat kan en mag, maar maak je er niet druk om als persoon & scroll verder als je het gek vind. Ik hou me aan de regels en blijf ''beroemde mensen'' hier posten. En ik hou het hier verder bij, want mezelf verdedigen heb ik geen zin in. Fijne dag verder nog Jeroeni, geniet er van!!!
    Ik dacht altijd dat alle RIP mensen hier iets met film of serie te maken moesten hebben.Als sport hier oke is tja dan is dat zo.
    Jij ook een fijne dag!

  6. #6281

    Standaard

    Ik ben het helemaal met Raymond eens. Niet alleen personen uit de filmwereld, maar (bekende) personen uit alle beroepsgroepen. Ik zie toch wel erg veel tamelijk onbekende acteurs en actrices in dit topic opduiken, dus wat mij betreft ook graag chefkoks, uitvinders, sporters, politici enz.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #6282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik ben het helemaal met Raymond eens. Niet alleen personen uit de filmwereld, maar (bekende) personen uit alle beroepsgroepen. Ik zie toch wel erg veel tamelijk onbekende acteurs en actrices in dit topic opduiken, dus wat mij betreft ook graag chefkoks, uitvinders, sporters, politici enz.
    Ik was er met Raymond al uit Marcel.

  8. #6283

    Standaard

    Kenneth Mitchell, ‘Star Trek: Discovery’ and ‘Captain Marvel’ Actor, Dies at 49

    Bron: variety.com https://variety.com/2024/tv/people-n...ry-1235922043/

  9. #6284

  10. #6285

    Standaard

    Akira Toriyama
    https://www.gamed.nl/view/147323

    Denk dat iedereen wel ooit iets heeft gezien van deze held.

    RIP

  11. #6286

    Standaard

    ‘All by myself’-zanger Eric Carmen (74) overleden:

    https://www.gva.be/cnt/dmf20240312_92318846
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #6287

    Standaard

    Karl Wallinger bids farewell: World Party singer-songwriter dies aged 66

    Bron: superdeluxeedition.com https://superdeluxeedition.com/news/...bids-farewell/

  13. #6288

  14. #6289

    Standaard

    Cockney Rebel-zanger Steve Harley (73) overleden, bekend van 'Make me smile'

    Bron: nos.nl https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buit...arige-leeftijd

  15. #6290

  16. #6291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Karl Wallinger bids farewell: World Party singer-songwriter dies aged 66

    Bron: superdeluxeedition.com https://superdeluxeedition.com/news/...bids-farewell/
    Ik had dit nog niet meegekregen en schrok hier wel een beetje van. Zwaar onderschatte muzikant en songwriter. Veel te jong overleden ook.

    Laatst aangepast door Richard B. : Gisteren om 21:43

Pagina 252 van 252 EersteEerste ... 152202242248249250251252

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •