Pagina 208 van 252 EersteEerste ... 108158198204205206207208209210211212218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.176 tot 5.200 van 6300 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #5176

  2. #5177

    Standaard

    Hans Kraaij sr. overleden



    Hans Kraaij sr. is vrijdagmiddag op 81-jarige leeftijd overleden.


    Hans Kraaij sr, een spijkerharde verdediger, speelde tussen 1954 en 1970 voor DOS, Feyenoord en het Nederlands Elftal (8 interlands). Als trainer werkte de geboren Utrechter voor onder meer Ajax, Feyenoord, AZ, Sparta Rotterdam, FC Den Haag en kort bij PSV. Kraay senior was de eerste trainer die alle clubs uit de traditionele top drie onder zijn hoede had. Alleen Ronald Koeman deed dat later ook.


    Hans Kraaij senior (r) in duel met Ajacied Johan Cruijff

    Kraay senior stopte als trainer van PSV na een conflict met Ruud Gullit en ging verder als technisch directeur, een functie die hij aan het einde van de jaren tachtig ook even bekleedde bij Feyenoord. Hij ging zich daarna toeleggen op de rol van voetbalanalist op radio en televisie, bij de NOS en RTL.

    Kraaij sr was na zijn actieve loopbaan voetbalcommentator én de eerste voetbalanalist op de Nederlandse televisie. Zijn zoon Hans jr volgde in de voetsporen van zijn vader en ging na zijn voetballoopbaan verder op televisie.


    Hans Kraaij jr (l) bij Voetbal Inside in gesprek met Johan Derksen.

    De vrouw van Kraay senior overleed afgelopen zomer, nadat ze geruime tijd aan dementie had geleden. Het lot van zijn vrouw had de oude Kraay zeer aangegrepen, vertelde zoon Hans eens. De Utrechter overleed vrijdag in het bijzijn van zijn kinderen. Hij wordt in besloten kring begraven.

    Bron: Telegraaf.nl

  3. #5178

    Standaard

    Kostuumontwerper Mollo van Star Wars overleden: https://nos.nl/artikel/2200216-star-...overleden.html

  4. #5179

    Standaard

    Ik lees net op Facebook van Hans Vermeulen (Sandy Coast) dat hij is overleden.

    Vreselijk nieuws vind ik dat.

    Dus bij deze Hans: R.I.P.




    Bron: http://www.weekend-online.nl/nieuws/...ulen-overleden

  5. #5180

    Standaard

    Componist Paul Buckmaster is overleden. Hij is vooral bekend om zijn muziek voor de film 12 Monkeys uit 1995, maar werkte ook samen met artiesten als Elton John, Miles Davis, David Bowie en de Rolling Stones. Sinds 1999 componeerde hij geen filmmuziek meer. Hij is 71 jaar geworden.

    http://variety.com/2017/music/news/p...71-1202610433/

  6. #5181

    Standaard

    RIP John Hillerman (Higgins - Magnum PI)

  7. #5182

    Standaard

    Er zijn er tot nu toe dit jaar weer aardig wat overleden....tjonge.

    ...hoorde overigens dat eerder deze week de carrière van Kevin Spacey ook is overleden!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  8. #5183

    Standaard

    AC/DC-oprichter en gitarist Malcolm Young (64) overleden

    Gitarist Malcolm Young van de Australische hardrockband AC/DC is in het bijzijn van zijn familie overleden. Hij leed aan Alzheimer.

    Zijn broer Angus, tevens mede-oprichter van de band en bekend van het gehuppel met zijn gitaar op het podium, heeft het nieuws op internet bevestigd. "Hij was een perfectionist en een unieke man", schrijft zijn broer. "Met zijn enorme toewijding was hij de drijvende kracht achter de band. Als broer is het moeilijk in woorden uit te drukken wat hij in mijn leven heeft betekend. De band die wij hadden was uniek en heel speciaal."

    Young is 64 jaar geworden. Eind vorige maand overleed ook de oudere broer van Malcolm en Angus, George. Hij werd 70.

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2203423-ac-dc...overleden.html

  9. #5184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    AC/DC-oprichter en gitarist Malcolm Young (64) overleden

    Gitarist Malcolm Young van de Australische hardrockband AC/DC is in het bijzijn van zijn familie overleden. Hij leed aan Alzheimer.

    Zijn broer Angus, tevens mede-oprichter van de band en bekend van het gehuppel met zijn gitaar op het podium, heeft het nieuws op internet bevestigd. "Hij was een perfectionist en een unieke man", schrijft zijn broer. "Met zijn enorme toewijding was hij de drijvende kracht achter de band. Als broer is het moeilijk in woorden uit te drukken wat hij in mijn leven heeft betekend. De band die wij hadden was uniek en heel speciaal."

    Young is 64 jaar geworden. Eind vorige maand overleed ook de oudere broer van Malcolm en Angus, George. Hij werd 70.

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2203423-ac-dc...overleden.html
    RIP.Top gast & muzikant.

    Met zo'n ziekte is het een kwestie van tijd.

    Als je kijkt hoe de band nu gevormd is dan is het voor mij niet meer die coole band die het wel was.AC/DC is/was een schoolvoorbeeld van wat het rock genre is.

    Hun laatste twee albums vind ik wel nog ijzersterk.[oude bezetting]
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-11-2017 om 16:37

  10. #5185

    Standaard

    RIP Malcolm....Bedankt voor alle geweldige Riffs !!!!!!

  11. #5186

  12. #5187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    AC/DC-oprichter en gitarist Malcolm Young (64) overleden

    Gitarist Malcolm Young van de Australische hardrockband AC/DC is in het bijzijn van zijn familie overleden. Hij leed aan Alzheimer.

    Zijn broer Angus, tevens mede-oprichter van de band en bekend van het gehuppel met zijn gitaar op het podium, heeft het nieuws op internet bevestigd. "Hij was een perfectionist en een unieke man", schrijft zijn broer. "Met zijn enorme toewijding was hij de drijvende kracht achter de band. Als broer is het moeilijk in woorden uit te drukken wat hij in mijn leven heeft betekend. De band die wij hadden was uniek en heel speciaal."

    Young is 64 jaar geworden. Eind vorige maand overleed ook de oudere broer van Malcolm en Angus, George. Hij werd 70.

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2203423-ac-dc...overleden.html
    R.I.P. Malcolm


  13. #5188

    Standaard

    De Amerikaanse zanger en acteur David Cassidy is overleden, heeft zijn agent bekendgemaakt. Het 67-jarige voormalig tieneridool werd vorige week opgenomen en zijn toestand verslechterde daarna snel. Hij leed al enige tijd aan dementie.

    Cassidy speelde in de jaren 70 in de muzikale serie The Partridge Family, over een popgroep van vijf kinderen en hun moeder die in een bus naar Las Vegas rijden en tussendoor optreden. Verschillende liedjes uit de serie werden ook in Nederland hits. Cassidy had via de serie onder meer hits met I Think I Love You en How Can I Be Sure. Als zanger reisde hij de hele wereld over. Zijn populariteit bij vooral jonge meisjes was groot en waar hij kwam werd gesproken van 'Cassidymania'. In 1974 overleed een 14-jarige fan nadat ze bij een concert van Cassidy in Londen in de verdrukking was gekomen. Honderden fans raakten gewond.

    De laatste jaren ging het bergafwaarts. Cassidy ging failliet en leed aan een alcoholverslaving. Begin dit jaar werd bekend dat hij dementie had. Cassidy kondigde na een moeizaam optreden aan dat hij zou stoppen met zingen. Hij is overleden in een ziekenhuis in Florida.

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2203995-voorm...overleden.html

  14. #5189

  15. #5190

    Standaard

    Julio Oscar Mechoso, Busy Character Actor, Dies at 62



    Julio Oscar Mechoso, a character actor who frequently portrayed tough guys, appeared on such TV series as Seinfeld and Coach and collaborated often with close friend Andy Garcia and Robert Rodriguez, has died. He was 62.

    Mechoso died Saturday of a heart attack, the Miami Herald reported. He died in Los Angeles. In a statement, Garcia called Mechoso a friend and soulmate. "Julio is a unique and extraordinary artist," he said. "I say 'is,' because his artistry will carry on and will be present in all that will witness it. That will never die." Mechoso and Garcia worked together in films including Internal Affairs (1990), The Lost City (2005), Magic City Memoirs (2011) and A Dark Truth (2012) and in the 1988 and 2000 telefilms Clinton and Nadine and For Love or Country: The Arturo Sandoval Story, respectively.

    He teamed with Rodriguez on movies including Once Upon a Time in Mexico (2003), Planet Terror (2007), Grindhouse (2007) and Machete Kills (2013) and on the El Rey TV series Matador. The busy Mechoso also appeared on the big screen in The Glass Shield (1994), Bad Boys (1995), Blue Streak (1999), Tortilla Soup (2001), Assassination Tango (2002), Phone Booth (2002), Little Miss Sunshine (2006), The Forger (2014) and Rules Don't Apply (2016).

    Born in Cuba and raised in Miami, Mechoso attended Coral Gables High School, Miami Dade Community College and Florida International University, where he met Garcia. He made his onscreen debut in 1979 on the PBS series ¿Qué pasa, U.S.A.? and appeared with Garcia in the 1983 film Guaguasi.

    Mechoso had regular roles on television as Joaquin Tiant on The WB's Greetings From Tucson, as Martin on ABC's Coach, as Officer Richie Fernandez on ABC's High Incident and as Ramon on CBS' Cane. He also appeared on the 1995 Seinfeld episode "The Kiss Hello" and showed up on such shows as Murphy Brown, Matlock, NYPD Blue, Miami Vice and Life in Pieces.

    Bron: www.hollywoodreporter.com https://www.hollywoodreporter.com/ne...was-62-1061614

  16. #5191

    Standaard

    Vandaag 2 overledenen tegengekomen:

    Stemmenacteur Hans Hoekman o.a. Boes: http://radio.nl/814897/bekende-stem-...kman-overleden
    Johnny Hallyday: https://www.nu.nl/muziek/5036795/fra...overleden.html

    Inzake het 1e nog een aardig youtube-kanaal: https://www.youtube.com/channel/UC6c...bh2krKho7WqQ9A

  17. #5192

    Standaard

    Acteur Marc Van Eeghem (57) overleden

    2020118.jpg

    Acteur Marc Van Eeghem is op 57-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van prostaatkanker. Dat melden de kranten van De Persgroep. De ziekte werd zeven jaar geleden bij hem vastgesteld. Van Eeghem had in oktober al weten weten dat hij de chemo had stopgezet.

    ‘Ik zou mijn gezondheid graag weer op orde hebben. Want het is spannend, op dit moment. Ik ben gestopt met chemo, omdat die niet meer aansloeg. Nu probeer ik mijn lichaam zo weerbaar mogelijk te maken om de kanker te overwinnen.’ Dat vertelde Marc Van Eeghem midden oktober nog in het Radio 2-programma ‘De Madammen’. Van Eeghem leed aan prostaatkanker. Zijn broer, presentator Kurt Van Eeghem, heeft nu aan onze redactie bevestigd dat de acteur op 57-jarige leeftijd is overleden.

    De bekende Vlaamse acteur maakte het zelf mee met zijn vader, meer dan veertig jaar geleden. ‘Het was zielig om te zien hoe hij aftakelde’, vertelde hij daarover. ‘Mijn moeder heeft ons weggehouden van dat ziektebeeld, maar op het einde werden we toch samengeroepen. Dan zie je een verschrompeld wezen liggen dat kapotgaat van de pijn en denk je: Zo wil ik er niet aan gaan. Ik wil waardig sterven. Als het niet meer gaat, geef me dan een spuitje.’

    Marc Van Eeghem, broer van voormalig De Drie Wijzen-prestentator Kurt Van Eeghem, was de voorbije jaren te zien in ontelbare Vlaamse fictiereeksen. Hij begon in 1985 met acteren en had rollen in onder andere ‘Amateurs’, ‘Aspe’, ‘In Vlaamse Velden’, ‘Windkracht 10’, ‘Kulderzipken’, ‘Katarakt’, ‘De Ronde’ en ‘Het Eiland’. Daarnaast dook hij ook vaak op in Vlaamse films, zoals ‘Safety First’, ‘Het Gezin van Paemel’, ‘Daens’ en ‘Hector’. Eerder dit jaar was hij nog te zien in de Eén-serie ‘Tytgat Chocolat’.

    'Het einde, dat schrikt me niet af', aldus Van Eeghem enkele maanden geleden. 'Al zou ik toch nog graag enkele jaren op deze aardbol rondlopen. Ik vind het zo lastig voor bijvoorbeeld mijn kinderen. Het klinkt misschien pretentieus, maar er zijn mensen die me gaan missen.'

    Bron: Destandaard.be
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #5193
    Laatst aangepast door martwout : 26-12-2017 om 15:51

  19. #5194

    Standaard

    Acteur Alfie Curtis (Star Wars) overleden: https://www.ad.nl/film/star-warsacte...eden~a02b9d07/

  20. #5195

    Standaard

    Zangeres France Gall overleden

    In Parijs is zondagmorgen de Franse zangeres France Gall overleden aan de gevolgen van kanker. Dat melden Franse media. Ze werd 70 jaar. 'Er zijn woorden die we nooit willen uitspreken. France Gall is naar het "witte paradijs" vertrokken op 7 januari, nadat ze twee jaar, discreet en waardig, gevochten heeft tegen de gevolgen van kanker", aldus de woordvoerder van de zangeres, Geneviève Salama. Met het "witte paradijs" verwijst de woordvoerster naar "le paradis blanc" van Michel Berger.

    France Gall (de artiestennaam van Isabelle Gall) nam in 1963 op 15-jarige leeftijd haar eerste single Ne sois pas si bête op, een nummer dat meteen een hit werd in Frankrijk. In 1965 ging ze voor Luxemburg naar het Eurovisiesongfestival dat ze won met Poupée de cire, poupée de son, een nummer geschreven door Serge Gainsbourg. Door haar overwinning raakte ze ook internationaal bekend.

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #5196

    Standaard

    Donnelly Rhodes, who played chief medical officer Dr. Sherman Cottle on the “Battlestar Galactica” reboot, died Monday, CTV News reports. He was 80.

    The Canadian actor, who was also known for his portrayal of Dutch Letner on the TV comedy “Soap,” died at the Baillie House Hospice in Canada following a battle with cancer, according to CTV News. “Battlestar Galactica” reboot producer Ronald D. Moore reflected on Rhodes’ death Monday night via Twitter, writing, “Just heard that Donnelly Rhodes, Galactica’s own Doc Cottle, has passed away. Very sad. He was a lovely man and I so enjoyed writing for him. Admired his work ever since ‘Soap.’ He will be missed.”

    In addition to “Battlestar Galactica” and “Soap,” Rhodes’ many television roles included parts in “Da Vinci’s Inquest” (which he starred in), “The Outer Limits,” “The X-Files” and “Murder, She Wrote.” Rhodes took up acting after serving as an airman-mechanic in the Royal Canadian Air Force.

    Bron: thewrap.com https://www.thewrap.com/donnelly-rho...or-dies-at-80/

  22. #5197

    Standaard

    Inspiratie voor 'Dirty Harry' overleden

    De man die de inspiratie vormde voor twee van Hollywoods bekendste politieagenten is overleden op 86-jarige leeftijd. Zowel Clint Eastwoods Dirty Harry als Steve McQueens Bullitt was min of meer gebaseerd op David Toschi uit San Francisco.

    McQueen volgde Toschi enige tijd ter voorbereiding van zijn rol in Bullitt, dat zich afspeelt in Toschi's thuisstad. In de film nam hij Toschi's gewoonte over om zijn holster ondersteboven te dragen, om zijn wapen snel te kunnen trekken. Diens voorliefde voor vlinderdasjes negeerde de acteur.

    Toschi raakte landelijk bekend toen hij betrokken raakte bij het onderzoek naar de beruchte Zodiac-moorden, eind jaren zestig. Het is nog altijd onbekend wie destijds zeker vijf mensen vermoordde in de omgeving van San Francisco, hoewel de dader treiterbriefjes zond naar de pers en politie.

    Omdat de moordenaar in de film Dirty Harry losjes gebaseerd was op de Zodiac-moorden, gold Toschi ook als het model voor Clint Eastwoods karakter, Harry Callahan. Het grootste verschil was dat in de film de zaak wel werd opgelost.

    Toschi beet zich jarenlang vast in de Zodiac-zaak. In de film die in 2007 over de moorden werd gemaakt, werd hij gespeeld door Mark Ruffalo.
    In 1978 moest Toschi het Zodiac-onderzoek opgeven toen bleek dat hij onder een pseudoniem lovende brieven over zichzelf naar een krant had gestuurd. Toch bleven de onopgeloste misdaden hem plagen: elk jaar ging hij nog naar de plek waar een slachtoffer was vermoord.

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2211398-inspi...overleden.html

  23. #5198

    Standaard

    Dolores O'Riordan, leadzangeres van de de Ierse band The Cranberries, is op 46-jarige leeftijd overleden. Dat heeft haar management tegenover de BBC verklaard. Het is niet bekend waaraan ze is overleden.

    O'Riordan overleed in Londen, waar ze was voor een korte opnamesessie. The Cranberries werden groot in de jaren 90. Een van de bekendste hits was Zombie.

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2212089-cranb...overleden.html

  24. #5199

    Standaard

    Holy sh*t zeg, Dolores O'Riordan...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #5200
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja, daar schrok ik ook behoorlijk van. R.I.P.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 208 van 252 EersteEerste ... 108158198204205206207208209210211212218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •