Pagina 24 van 253 EersteEerste ... 142021222324252627283474124 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Dat uitgerekend JIJ commentaar hebt hoe iemand reageert op een dode...
    Niet op de dode zelf, maar op de heisa eromheen.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #577

    Standaard

    Voor iedereen geïnteresseerd in American Football (NFL):

    Speler American football doodgeschoten in Denver

    Darrent Williams, een speler van American football, is vandaag in de vroege ochtend doodgeschoten toen hij met zijn wagen door het centrum van Denver, de hoofdstad van Colorado (westen van de VS), reed. Dat hebben zijn ploeg en de autoriteiten bekendgemaakt. "De verdediger van de Broncos, Darrent Williams, is maandagochtend doodgeschoten. Hij was 24 jaar oud", meldde de ploeg op zijn officiële website.

    Williams was op slag dood toen onbekenden vanuit een rijdend voertuig het vuur openden op zijn limousine. Dat gebeurde rond 2 uur 's nachts in het centrum van Denver. Twee andere personen, een man en een vrouw die ook in de limo zaten, raakten gewond. Zij verkeren echter niet in levensgevaar. Dat meldt de plaatselijke televisiezender CBS4. De politie van Denver bevestigde de dood van Darrent Williams. De moord komt er daags na de uitschakeling van de Broncos voor de eindronde van de Amerikaanse footballcompetitie, na een nederlaag tegen de "49ers" van San Francisco. (belga)
    # 27 Darrent Williams
    Position: CB
    Height: 5-8
    Weight: 188
    Born: 09/27/1982

    RIP

  3. #578

    Standaard

    RIP

    Wow, daar zal nog wel onderzoek naar komen....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #579

    Standaard

    Zuid-Afrikaanse motorrijder Symons verongelukt in Dakar

    HLN UPDATE 18:38
    De Zuid-Afrikaanse motorpiloot Elmer Symons is vandaag tijdens de vierde chronorit in de Dakar-2007 tussen de Marokaanse plaatsen Er Rachidia en Ouarzazate dodelijk verongelukt.

    De organisatoren van de Dakar-2007 ontvingen vanochtend om 9u16 plaatselijke tijd een noodsignaal afkomstig uit de omgeving van kilometerpaal 142. De wedstrijddirectie, die acht minuten later met een hefschroefvliegtuig ter plaatse was, kon enkel nog de dood van de verongelukte piloot constateren. Dat werd tien minuten later bevestigd door de medische assistentieploeg.

    "Wij blijven momenteel in het ongewisse omtrent de juiste omstandigheden en de oorzaak van het ongeval. Het ongeval gebeurde op een zeer gevaarlijke plaats met zandheuvels. Het hoofdkwartier in Parijs ontving het alarmsignaal dat automatisch wordt aangezet wanneer de motor op een brutale manier stilvalt of vertraagt. Ongetwijfeld was de piloot op slag dood."

    In de geschiedenis van de Dakarrally, die voor het eerst werd gereden in 1979, vielen al 54 slachtoffers. Onder hen 23 deelnemers en 17 toeschouwers.
    Blijkbaar zijn er ook weer 2 kinderen van 10 en 12 jaar doodgereden, daarover uiteraard heel wat minder nieuws...

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Zuid-Afrikaanse motorrijder Symons verongelukt in Dakar

    HLN UPDATE 18:38
    De Zuid-Afrikaanse motorpiloot Elmer Symons is vandaag tijdens de vierde chronorit in de Dakar-2007 tussen de Marokaanse plaatsen Er Rachidia en Ouarzazate dodelijk verongelukt.

    De organisatoren van de Dakar-2007 ontvingen vanochtend om 9u16 plaatselijke tijd een noodsignaal afkomstig uit de omgeving van kilometerpaal 142. De wedstrijddirectie, die acht minuten later met een hefschroefvliegtuig ter plaatse was, kon enkel nog de dood van de verongelukte piloot constateren. Dat werd tien minuten later bevestigd door de medische assistentieploeg.

    "Wij blijven momenteel in het ongewisse omtrent de juiste omstandigheden en de oorzaak van het ongeval. Het ongeval gebeurde op een zeer gevaarlijke plaats met zandheuvels. Het hoofdkwartier in Parijs ontving het alarmsignaal dat automatisch wordt aangezet wanneer de motor op een brutale manier stilvalt of vertraagt. Ongetwijfeld was de piloot op slag dood."

    In de geschiedenis van de Dakarrally, die voor het eerst werd gereden in 1979, vielen al 54 slachtoffers. Onder hen 23 deelnemers en 17 toeschouwers.
    Blijkbaar zijn er ook weer 2 kinderen van 10 en 12 jaar doodgereden, daarover uiteraard heel wat minder nieuws...
    Jemig als dat echt zo is dan is dat ook wel heel erg. In ieder (sport)journaal hoor je over die motorrijder, maar niet over die kinderen. Het publiek staat overigens vaak ook wel op levensgevaarlijke plekken. Het ging laatst ook maar net goed in Portugal.

  6. #581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk
    Het publiek staat overigens vaak ook wel op levensgevaarlijke plekken. Het ging laatst ook maar net goed in Portugal.
    Het ergste aan dit alles is dat het vaak geen publiek is dat sneuvelt. Het zijn de mensen die daar wonen, waar met belachelijke snelheden en roekeloosheid een "sport" bedreven wordt...


  7. #582

    Standaard

    ITALIAANSE PRODUCENT PONTI OVERLEDEN ************************* **************

    Carlo Ponti, de Italiaanse producent en man van actrice Sophia Loren, is op 94-jarige leeftijd overleden in een ziekenhuis in Genève in Zwitserland.

    Ponti werd in 1912 in Magenta geboren. Hij studeerde rechten en werkte ook als advocaat voor hij in de filmwereld stapte.

    Zijn carrière startte in 1941 en hij produceerde meer dan 140 films, waaronder "La strada" van Federico Fellini (1954) "Doctor Zhivago" van
    David Lean (1965), "Blowup" van Michelangelo Antonioni (1966) en
    "Boccaccio" van Vittorio de Sica (1962).

  8. #583

    Standaard

    Scooby-Doo's creator dies aged 81

    Iwao Takamoto, the US animator who created cartoon dogs Scooby-Doo and Muttley, has died aged 81.

    He was responsible for characters from The Flintstones and The Jetsons when he worked for the Hanna-Barbera studio.

    And he assisted in the design of films including Peter Pan, 101 Dalmatians and Cinderella, during a career spanning more than six decades.

    Mr Takamoto was a vice-president at Warner Bros Animation at the time of his death, caused by heart failure.


    Beide R.I.P.

  9. #584

    Standaard

    Het is een drukke dag bij de VIP-ingang van de hemel:

    Actress Yvonne De Carlo Dies at 84

    Actress Yvonne De Carlo, who played two very famous but disparate wives -- to Charlton Heston in movie epic The Ten Commandments and Fred Gwynne in the horror-spoof sitcom The Munsters -- died Monday in Los Angeles of natural causes; she was 84. Born Margaret Yvonne Middleton in Vancouver, Canada, the actress first traveled to Hollywood with her mother at the age of 15, but returned to Canada after finding little success, even though she was named "Miss Venice Beach" in 1938. Upon her return in 1940 at age 18, she found minor success with chorus girl roles and uncredited bit parts, finally securing her first notable role as Princess Wah-Tah in the western The Deerslayer. As a starlet for Universal, she toiled in numerous unmemorable roles before scoring the lead in the box office success Salome Where She Danced (1945), which led to starring roles in movies such as Slave Girl, Casbah, and River Lady. She played a femme fatale alongside Burt Lancaster in the noir classic Criss Cross, the Princess Scheherazade in The Desert Hawk, and the lead opposite a young Rock Hudson in Scarlet Angel. Her two most famous film roles came in the late '50s, when she played wife Sephora to Charlton Heston's Moses in The Ten Commandments, and the female lead opposite Clark Gable in Raoul Walsh's Band of Angels (which also featured the young Sidney Poitier).

    By the early '60s, De Carlo was appearing steadily in a number of television series, and in 1964 she was tapped for the role of Lily Munster in the sitcom The Munsters. A show that parodied both horror films and squeaky-clean family sitcoms, where the titular family of monstrous misfits interacted with the regular world at large, it aired on CBS from 1964-66 and became a cultural phenomenon upon going into reruns. Spoofing the Bride of Frankenstein, De Carlo showed off a comic flair that was often missing from her film roles, and though the show lasted for only 70 episodes, Lily Munster became De Carlo's most famous part. (The Munsters debuted in the same year as the similarly-themed The Addams Family, and both were canceled two years later.) Most of De Carlo's film and TV appearances for the rest of her career were in horror movies (or spoofs) or in episodic television, and her last role was in the 1995 TV movie The Barefoot Executive. On Broadway, however, she created the role of Carlotta Campion in Stephen Sondheim's 1972 musical Follies, where she sang the show's signature number, "I'm Still Here," and also published her autobiography in 1987. De Carlo was married to stutman Bob Morgan, whom she divorced in 1968 and with whom she had two sons.


  10. #585

    Standaard

    Film noir-schrijver A.I. Bezzerides ( 98 ) overleden

    Film noir-schrijver A.I. Bezzerides is na een kort ziekbed op nieuwjaarsdag overleden in een ziekenhuis in Los Angeles. Dat heeft zijn dochter zondag bekendgemaakt. Bezzerides, die bekend werd als scriptschrijver van films als 'Kiss me deadly', 'On dangerous ground' en 'Thieves' highway', is 98 jaar geworden.

    De carrière van Bezzerides kwam in 1938 goed van de grond, toen zijn roman 'Long haul' verfilmd werd in het drama 'They drive by night' met George Raft en Humphrey Bogart. Bezzerides was destijds werkzaam bij een energiebedrijf in Los Angeles en kreeg tweeduizend dollar van Warner Bros voor de rechten van zijn roman.

    Nadien kreeg Bezzerides een zevenjarig contract als scenarioschrijver aangeboden. "Ik weet niet of ze me uit schuldgevoel of gierigheid onderbetaalden om me in dienst te nemen", schreef hij in het voorwoord van zijn in 1997 opnieuw uitgebrachte roman 'Thieves' market'. "Wat de reden ook was, ik greep deze kans op een carrière met beide handen aan."

    Bron:Niews.nl

    Mooie leeftijd,mag ik tekenen,Rip
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #586

    Standaard

    'Sally Spectra' (72) overleden

    Darlene Conley, onder kijkers van The bold and the beautiful beter bekend als Sally Spectra, is gisteren overleden aan de gevolgen van maagkan*er. Conley speelde bijna 20 jaar in de soap, en is 72 jaar geworden.

    De actrice begon in maart 1987 met haar rol als Sally Spectra, en hield dit tot november 2006 vol, in totaal zo'n 5000 afleveringen. In november stopte Conley, en maakte ze de ziekte aan haar collegae bekend. In Nederland zal ze nog twee jaar te zien zijn in The bold and the beautiful.


    Bron:Fok
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #587

    Standaard

    Pff... 5000 afleveringen! Respect!

    R.I.P.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #588

  14. #589

    Standaard

    ik keek vroeger altijd...
    RIP.

  15. #590

    Standaard

    R.I.P.

    Snel gegaan toch weer als ze in november pas stopte met werken.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #591

    Standaard

    Niet normaal meer 5000 afleveringen, ze speelde het goed, iedereen vond haar gelijk een grote schreeuwlelijk wanneer je haar zag.

    R.I.P.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  17. #592

    Standaard

    Puddingmaker Rudolf-August Utker is dood. In Nederland is hij beter bekend als Dr. Oetker. Hij was één van de succesvolste ondernemers van het na-oorlogse Duitsland. Oetker was de kleinzoon van een apotheker die het kant-en-klare bakpoeder uitvond. In veertig jaar bouwde hij zijn familiebedrijf uit tot een miljardenonderneming.

    Oetker investeerde in levensmiddelen, maar ook in hotels, banken en brouwerijen. Het leverde hem naar schatting ruim acht miljard euro op. De familie Oetker is een van de rijkste families van Duitsland en staat 61ste op de Forbes-ranglijst van honderd rijkste families ter wereld.

    Het geheim van Dr. Oetker: altijd zuinig zijn. Oetker junior is 90 jaar geworden.




    Wie is er niet groot mee geworden, denk aan de zakjes vanillesuiker door je moeders eigen gebakken taart.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Wie is er niet groot mee geworden, denk aan de zakjes vanillesuiker door je moeders eigen gebakken taart.
    Owjah, wat roken zakjes altijd lekker... :P

    R.I.P.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #594

    Standaard

    Die kwarktaarten van Oetker zijn ook niet verkeerd. R.I.P.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  20. #595

    Standaard

    In het Kijkachterstand-topic las ik dit berichtje, hoort hier ook wel in thuis vind ik:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zijnstra
    De oprichter van dit topic, BonzoDuck, en misschien wel de bedenker van het woord Kijkachterstand zal helaas nooit zijn kijkachterstand meer kunnen inhalen.

    Afgelopen donderdag (18 jan. '07) is hij aan de gevolgen van een ernstige ziekte overleden.

    Hopelijk gaan jullie wel gewoon door met kijkachterstand opbouwen..

    vr.gr. van de neef van BonzoDuck

  21. #596

  22. #597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yu
    In het Kijkachterstand-topic las ik dit berichtje, hoort hier ook wel in thuis vind ik:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zijnstra
    De oprichter van dit topic, BonzoDuck, en misschien wel de bedenker van het woord Kijkachterstand zal helaas nooit zijn kijkachterstand meer kunnen inhalen.

    Afgelopen donderdag (18 jan. '07) is hij aan de gevolgen van een ernstige ziekte overleden.

    Hopelijk gaan jullie wel gewoon door met kijkachterstand opbouwen..

    vr.gr. van de neef van BonzoDuck
    R.I.P.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #598

  24. #599

    Standaard



    Condoleances aan de familie.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  25. #600

    Standaard

    RIP
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 24 van 253 EersteEerste ... 142021222324252627283474124 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •